Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 2 z 2
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2 [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 2.0t 154km -> chip tuning do 175km czy 210km?
PostNapisane: 13 paź 2017, o 07:11 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4183
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Nikogo do niczego nie namawiam a już broń boże do wizyty u mnie. Każdy niech robi jak chce.

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 2.0t 154km -> chip tuning do 175km czy 210km?
PostNapisane: 13 paź 2017, o 07:21 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2012, o 19:05
Posty: 2385
Lokalizacja: Łomianki
Model SAABa: 9-3
Ty nie namawiasz, My to robimy :D

-------------------------
SAAB 9-3 2.3 turbo 327KM 462Nm
Dodge Caravan LE 3.0 V6 1990r + boazeria
Buick Regal 1978 T-top 5, V8
BMW 120d
Kymco Xciting 500R
Kawasaki ZXR 400


Życie jest zbyt krótkie aby jeździć DIESLEM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 2.0t 154km -> chip tuning do 175km czy 210km?
PostNapisane: 13 paź 2017, o 08:27 
Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 465
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
Ja nie piszę po to żeby Levisowi nabić kieszeń tylko po to żeby pokazać bezsens tej sytuacji - po co jeździć od jednego do drugiego jak na pod nosem jest prawdziwy znawca tych silników i dobry tuner zarazem.

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 2.0t 150km -> chip tuning do 175km czy 200+km?
PostNapisane: 13 paź 2017, o 19:00 

Dołączył(a): 3 sty 2016, o 15:26
Posty: 13
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-1 OG 2.0t Coupe
Ogólnie rzecz biorąc nie oddałbym auta do warsztau nt. którego miałbym chociaż cień wątpliwości. Z Levisem już rozmawiałem odnośnie dłubnięcia Saaba. To, że inspekcję zrobi ktoś inny jest spowodowane czysto organizacyjnymi przyczynami, ale spokojna głowa - nie będzie tego robił przypadkowy "Mietek i Młotek". Oczywiście doceniam wszystkie otrzymane porady - łącznie z tymi dotyczącymi kwestii inspekcji panewek ;-)

Ogólnie mało wiem o własnym aucie (i o Saabach ogólnie) - podczas dzisiejszej rozmowy z Levisem dowiedziałem się, że jest to silnik B205, T7. Mam teraz tylko nadzieję, że silnik jest "zdrowy" - powinienem to wiedzieć pod koniec przyszłego tygodnia. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 2.0t 154km -> chip tuning do 175km czy 210km?
PostNapisane: 13 paź 2017, o 19:09 
Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 465
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
"Miska i panewka prawdę Ci powie! Oraz napinacz..." ;)
Życzę powodzenia w dalszej eksploatacji!

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
 Tytuł: Re: 9-3 2.0t 154km -> chip tuning do 175km czy 210km?
PostNapisane: 21 sty 2018, o 20:04 
Oktagon napisał(a):
Ty nie namawiasz, My to robimy :D


Czytam te twoje posty i takiego włazotyłka to jeszcze nie widziałem
To nie napęd nadświetlny WARP tylko zwykły czterosów i myślę że każdy rozgranięty mechanik świetnie sobie poradzi.
Te samochody i cały osprzęt kosztuje teraz grosze, szkoda wydawać kapuste na robocizne.
Kiedyś panewki w starych silnikach okrętowych były wykonane z drewna i hulało.
Teraz też wykonuje się je z "miękkiego" materiału, a przeciera się to wszystko bo ludzie oszczędzają/zapominają o regularnyn serwisie.
Poza tym w większości to już kilkunastoletnie silniki więc nie ma co narzekać.


Góra
  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 2.0t 154km -> chip tuning do 175km czy 210km?
PostNapisane: 22 sty 2018, o 08:37 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2012, o 19:05
Posty: 2385
Lokalizacja: Łomianki
Model SAABa: 9-3
dziękuję, Ci serdecznie za tę inwektywę.
Właśnie zasłużyłeś sobie na urlop od forum. Nie znasz mnie i pozwalasz sobie na chamskie teksty w kierunku mojej osoby. Liczę, że będziesz miał na tyle odwagi aby mi to w twarz powiedzieć, bo jak nie to zamilcz i zmykaj stąd prędziutko.

-------------------------
SAAB 9-3 2.3 turbo 327KM 462Nm
Dodge Caravan LE 3.0 V6 1990r + boazeria
Buick Regal 1978 T-top 5, V8
BMW 120d
Kymco Xciting 500R
Kawasaki ZXR 400


Życie jest zbyt krótkie aby jeździć DIESLEM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL