Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 1 z 1
[ View Topic Options ] [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Swap silnika z 9-5 (2.3) do 9-3 OG
PostNapisane: 21 kwi 2019, o 10:49 

Dołączył(a): 25 lip 2016, o 08:04
Posty: 1
Model SAABa: Saab 9-5 I
Cześć,
od pewnego czasu zastanawiam się nad zmianą 9-5 na 9-3og,
w 9-5 mam ogarnięty silnik, hybrydę b234/b235 z mocnym sprzęgłem.
Czy jest możliwe, żeby przełożyć silnik, ze sprzęgłem, skrzynią z przedliftowej 9-5 do 9-3og?
Ktoś się w coś takiego bawił?
a i w razie czego, to nie mój pierwszy post;) nie pamiętam danych do swojego właściwego konta;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Swap silnika z 9-5 (2.3) do 9-3 OG
PostNapisane: 21 kwi 2019, o 11:21 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 642
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
Silnik przełożysz, sprzęgło też. Skrzynię niestety nie.

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Swap silnika z 9-5 (2.3) do 9-3 OG
PostNapisane: 21 kwi 2019, o 12:45 

Dołączył(a): 6 sty 2018, o 20:32
Posty: 20
Model SAABa: 95
A orientujesz się AeroRide czy trzeba coś przerabiać, np łapy?
Czy wystarczy wziąć te od 9-3?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Swap silnika z 9-5 (2.3) do 9-3 OG
PostNapisane: 22 kwi 2019, o 07:18 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4378
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Sprzęgła nie przełożysz, jest inne koło zamachowe, a tego z 9-5 nie przypasujesz.
Łapy przykręcasz z 9-3 i jazda.
Kolejna sprawa czy 9-3 ma wiązkę T5 czy T7?
Jeśli T5 to musisz albo przerobić kolektor ssący tak by pasował do przykręcenia do głowicy od T7, albo przełożyć głowice od T5

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Swap silnika z 9-5 (2.3) do 9-3 OG
PostNapisane: 23 kwi 2019, o 21:39 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 642
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
A myślałem że sprzęgło jest takie samo - mój błąd.

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL