Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 1 z 1
[ View Topic Options ] [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Swap silnika z 9-5 (2.3) do 9-3 OG
PostNapisane: 21 kwi 2019, o 10:49 

Dołączył(a): 25 lip 2016, o 08:04
Posty: 1
Model SAABa: Saab 9-5 I
Cześć,
od pewnego czasu zastanawiam się nad zmianą 9-5 na 9-3og,
w 9-5 mam ogarnięty silnik, hybrydę b234/b235 z mocnym sprzęgłem.
Czy jest możliwe, żeby przełożyć silnik, ze sprzęgłem, skrzynią z przedliftowej 9-5 do 9-3og?
Ktoś się w coś takiego bawił?
a i w razie czego, to nie mój pierwszy post;) nie pamiętam danych do swojego właściwego konta;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Swap silnika z 9-5 (2.3) do 9-3 OG
PostNapisane: 21 kwi 2019, o 11:21 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 677
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
Silnik przełożysz, sprzęgło też. Skrzynię niestety nie.

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR, hamowanie 314/292mm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Swap silnika z 9-5 (2.3) do 9-3 OG
PostNapisane: 21 kwi 2019, o 12:45 

Dołączył(a): 6 sty 2018, o 20:32
Posty: 20
Model SAABa: 95
A orientujesz się AeroRide czy trzeba coś przerabiać, np łapy?
Czy wystarczy wziąć te od 9-3?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Swap silnika z 9-5 (2.3) do 9-3 OG
PostNapisane: 22 kwi 2019, o 07:18 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4440
Lokalizacja: Białystok
Sprzęgła nie przełożysz, jest inne koło zamachowe, a tego z 9-5 nie przypasujesz.
Łapy przykręcasz z 9-3 i jazda.
Kolejna sprawa czy 9-3 ma wiązkę T5 czy T7?
Jeśli T5 to musisz albo przerobić kolektor ssący tak by pasował do przykręcenia do głowicy od T7, albo przełożyć głowice od T5


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Swap silnika z 9-5 (2.3) do 9-3 OG
PostNapisane: 23 kwi 2019, o 21:39 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 677
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
A myślałem że sprzęgło jest takie samo - mój błąd.

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR, hamowanie 314/292mm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL