Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 2 z 2
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2 [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Wiadomość: Wymiana silnika 9-3 2.0T  
Offline
 Tytuł: Re: Wymiana silnika 9-3 2.0T
PostNapisane: 31 sty 2018, o 08:57 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4177
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
A ile docelowo mial miec na tym sofcie ktory robiles 400km temu?

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Online
 Tytuł: Re: Wymiana silnika 9-3 2.0T
PostNapisane: 31 sty 2018, o 09:02 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 4 paź 2015, o 19:43
Posty: 560
Lokalizacja: Szczecin
Model SAABa: 2x 9-3SS
ciksters napisał(a):
lol, nowy b207r za 7000zł? I to dwie sztuki dostępne? Gdzieś tu jest jakiś haczyk?
Za takie pieniądze to bym przytulił


Dostępne na neobrothers.co.uk od conajmniej 3 lat jak nie dłużej za podobną kwotę

-------------------------
2x 9-3SS
diagnostyka, chiptuning, TECH2 Szczecin i okolice


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wymiana silnika 9-3 2.0T
PostNapisane: 31 sty 2018, o 17:44 

Dołączył(a): 14 cze 2016, o 17:02
Posty: 25
Model SAABa: SS 2.0T
Levis napisał(a):
A ile docelowo mial miec na tym sofcie ktory robiles 400km temu?


A nie umawialiśmy się na konkretny pułap.
Rozmawialiśmy na zasadzie "ile się uda tyle będzie".


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wymiana silnika 9-3 2.0T
PostNapisane: 31 sty 2018, o 20:28 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4177
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
OK, a może wyjąłeś już tłok? Mógłbyś wrzucić dobre zdjęcia półki tłoka i jego płaszcza oraz gładzi cylindra?

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wymiana silnika 9-3 2.0T
PostNapisane: 31 sty 2018, o 21:04 
Młodszy Chorąży

Dołączył(a): 19 kwi 2013, o 21:14
Posty: 407
Model SAABa: 95
Levis napisał(a):
OK, a może wyjąłeś już tłok? Mógłbyś wrzucić dobre zdjęcia półki tłoka i jego płaszcza oraz gładzi cylindra?

Nie lepiej bedzie jak zmierzy srednicowka cylindry, ile odbiega od pozostalych? Przeciez na pewno lapal temperature i cylinder moze byc luzniejszy od pozostalych.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wymiana silnika 9-3 2.0T
PostNapisane: 31 sty 2018, o 22:15 

Dołączył(a): 14 cze 2016, o 17:02
Posty: 25
Model SAABa: SS 2.0T
Levis napisał(a):
OK, a może wyjąłeś już tłok? Mógłbyś wrzucić dobre zdjęcia półki tłoka i jego płaszcza oraz gładzi cylindra?


Auto stoi u mechanika. Jak mi porobi więcej zdjęć to wrzucę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wymiana silnika 9-3 2.0T
PostNapisane: 1 lut 2018, o 00:54 

Dołączył(a): 14 cze 2016, o 17:02
Posty: 25
Model SAABa: SS 2.0T
Dodatkowe foty.

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wymiana silnika 9-3 2.0T
PostNapisane: 2 lut 2018, o 20:07 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4177
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Przynajmniej dziwnie to wygląda, to nie diesel żeby wypalać taką dziurę
Nie czułeś stopniowego spadku mocy? Jechałeś na LPG czy na benzynie?

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wymiana silnika 9-3 2.0T
PostNapisane: 2 lut 2018, o 21:39 

Dołączył(a): 14 cze 2016, o 17:02
Posty: 25
Model SAABa: SS 2.0T
Levis napisał(a):
Przynajmniej dziwnie to wygląda, to nie diesel żeby wypalać taką dziurę
Nie czułeś stopniowego spadku mocy? Jechałeś na LPG czy na benzynie?


Spadku mocy nie było czuć. Jeszcze do samej autostrady ganiałem za innym Saabem.

Dzień po powrocie (~300km) pojawił się problem z LPG. Przy bucie przełączało mnie na benzynę.
Ale była końcówka gazu to myślałem, że to może wina tego. Następnego LPG zatankowany do pełna. Problem się powtórzył.
Po powrocie na gaz i bez "pałowania" nie przełączał. Na autostradzie przy przyspieszaniu znowu benzyna.
Ale jak go spokojnie bujałem to leciał na gazie. I tak leciał na gazie 180-230 przez 40km aż coś nim szarpnęło. Puściłem gaz i po dołożeniu zaczął się trząść a za autem niebieska chmura. Laweta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wymiana silnika 9-3 2.0T
PostNapisane: 3 lut 2018, o 08:46 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4177
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
czyli kwestia LPG, jakie wtryski, reduktor, sterownik, kto montował gaz?

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wymiana silnika 9-3 2.0T
PostNapisane: 13 lut 2018, o 12:52 

Dołączył(a): 14 cze 2016, o 17:02
Posty: 25
Model SAABa: SS 2.0T
KME R2 TWIN, Stag-Qbox, Barracuda


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wymiana silnika 9-3 2.0T
PostNapisane: 14 lut 2018, o 20:11 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4177
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Dziwnie to wszystko wygląda, po samych zdjęciach takiej rozdzielczości nic się nie wywnioskuje. Sama taka okrągła dziura po środku tłoka jest mocno nietypowa, tym bardziej że płaszcz tłoka jest praktycznie nieruszony. A na tulei są jakieś ślady?

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wymiana silnika 9-3 2.0T
PostNapisane: 18 lut 2018, o 14:05 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 31 sty 2016, o 15:35
Posty: 707
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 SS 2,0t
Wygląda że denko nie jest jakoś szczególnie grube i widać że wytopione. Na rancie zresztą tez ruszyło.
Dziura po lejącym wtrysku w dizlu inaczej wygląda.
Barracuda do tego auta jest za słaba. Nawet jeśli by to była 130, to na kosmicznym ciśnieniu, ale tak sie tego nie da zrobić żeby miało ręce i nogi.

-------------------------
B207L na lekkim koksie + LPG


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wymiana silnika 9-3 2.0T
PostNapisane: 18 lut 2018, o 20:59 
Kapral

Dołączył(a): 4 wrz 2014, o 14:41
Posty: 172
Model SAABa: 9-3 SS
mcjezioro napisał(a):
Barracuda do tego auta jest za słaba. Nawet jeśli by to była 130, to na kosmicznym ciśnieniu, ale tak sie tego nie da zrobić żeby miało ręce i nogi.


Ciekawe info, według Ciebie ile koni da radę sensownie ogarnąć ma barracuda 130?

-------------------------
Saab 93SS 2.0T 350KM/480Nm Powered by TurboLPG


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wymiana silnika 9-3 2.0T
PostNapisane: 18 lut 2018, o 21:13 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 31 sty 2016, o 15:35
Posty: 707
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 SS 2,0t
Nie wiem dokładnie bo nie sprawdzałem 130, ale wg wszelkich danych i opinii, myślę że tak 230 to już max, żeby zachować jakieś sensowne ciśnienie. Sam mam Barracudy tylko 115 (zostały jeszcze po seryjnej mocy) i przy ok. 200KM chodzą na ciśnieniu 1,5b (co już jest trochę za dużo) i pętla. A auto dolanie mniej niż w seryjnych mapach.
Do tego trzeba wziąć pod uwagę, że ostatnimi laty jest problem z prężnością gazu (słaba jakość) i reduktory często nie trzymają ciśnienia zimą, szczególnie w doładowanych autach.

-------------------------
B207L na lekkim koksie + LPG


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL