Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 2 z 2
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2 [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: Stukanie po wymianie amortyzatora
PostNapisane: 6 lis 2019, o 22:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2019, o 06:35
Posty: 12
temek_czenek napisał(a):
Na tych fotach masz tylko poduszkę. Jak do przedlifta kupowałem łożysko, to ta osłona była już założona. Łożysko KYB (polecam, w przeciwieństwie do sprężyn KYB na przód).
Cześć aaaa o co chodzi z tymi sprężynami? Wczoraj mechanik wymienił mi sprężyny i eeee.. są to KYB Zatem co z nimi jest nie tak?

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stukanie po wymianie amortyzatora
PostNapisane: 7 lis 2019, o 16:56 

Dołączył(a): 26 gru 2016, o 18:22
Posty: 46
Model SAABa: 9-3ss 2.0t 175km
InoSaab napisał(a):
temek_czenek napisał(a):
Na tych fotach masz tylko poduszkę. Jak do przedlifta kupowałem łożysko, to ta osłona była już założona. Łożysko KYB (polecam, w przeciwieństwie do sprężyn KYB na przód).
Cześć aaaa o co chodzi z tymi sprężynami? Wczoraj mechanik wymienił mi sprężyny i eeee.. są to KYB Zatem co z nimi jest nie tak?

Hej. Ja zakładałem KYB na przód. Zawieszenie nie sportowe. Auto po ich założeniu stanęło bardzo wysoko przodem:P Istna koza. Po ok 10 tyś km przód opadł około 5mm. Były to sprężyny dedykowane do tego auta z silnikiem b207 w manualu(Żeby nie było, że coś popieprzyłem). No i auto sciągało delikatnie w prawo. Naprawdę delikatnie, ale jednak. Była to wina sprężyn. (Problem opisany na forum vectry c). Gdyby nie to, że stoi jak koza to bym to olał. Założyłem w końcu lesjoforsy. Wysokość idealna i idzie jak po sznureczku. Oczywiście przy każdej podmianie sprężyn robiona była geometria.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stukanie po wymianie amortyzatora
PostNapisane: 8 lis 2019, o 20:35 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 31 sty 2016, o 15:35
Posty: 813
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 SS 2,0t
Odnośnie łożysk amortyzatora, polecam przed montażem (nieważne czy nowe, czy używane) otworzyć go, wytrzeć to rzadkie mazidło udające smar i nasmarować dobrym smarem łożyskowym. Sprawdzone rozwiązanie. Pomoże nawet na trzeszczące łożysko o ile nie jest w środku zardzewiałe i podziała może nawet dłueżj niż nowe nie ruszane. Ja tak zrobiłem ze swoimi i prawie dwa lata cisza.
Otworzyć można łatwo podważając go śrubokrętem po wewnętrznej stronie.

-------------------------
B207L na lekkim koksie + LPG


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL