Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 1 z 1
[ View Topic Options ] [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Wiadomość: Błedy P0411 oraz P0137  
Offline
 Tytuł: Błedy P0411 oraz P0137
PostNapisane: 4 cze 2018, o 12:28 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 13 lis 2014, o 22:49
Posty: 133
Model SAABa: 9-3 II Vector 1.8T
Witam Was drodzy SAABotarzyści wyskakują mi błedy P0411 oraz P0137. Nie zawsze ale coraz częściej. Gdzie się przyglądnąć , objawem czego to może być? Auto jezdzi normalnie ( no chyba ,że mi się wydaje). 1.8t


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Błedy P0411 oraz P0137
PostNapisane: 13 cze 2018, o 07:59 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 13 lis 2014, o 22:49
Posty: 133
Model SAABa: 9-3 II Vector 1.8T
Nikt nie pomoze? Tak ma być ? hahahah


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Błedy P0411 oraz P0137
PostNapisane: 13 cze 2018, o 09:26 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1272
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
Z jakiego rocznika masz auto. Pierwszy błąd dotyczy uszkodzenia w obwodzie pompy SAI poprostu pompa padła. Z tego co wiem albo się to wyłącza, wyprogramowuje w sterowniki silnika. Drugi błąd dotyczy sondy za katalizatorem. Albo sonda padła ( najlepiej wymienić na Boscha). Albo jest problem z jej okablowaniem lub złączem

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Błedy P0411 oraz P0137
PostNapisane: 13 cze 2018, o 11:34 

Dołączył(a): 4 lut 2018, o 11:59
Posty: 32
Odnośnie pompy SAI polecam wyprogramowanie. Raz na zawsze problem z głowy.

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Błedy P0411 oraz P0137
PostNapisane: 13 cze 2018, o 13:51 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 4 paź 2015, o 19:43
Posty: 570
Lokalizacja: Szczecin
Model SAABa: 2x 9-3SS
Druga lambde także można wyprogramować, bo nic ważnego nie robi.

-------------------------
2x 9-3SS
diagnostyka, chiptuning, TECH2 Szczecin i okolice


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Błedy P0411 oraz P0137
PostNapisane: 13 cze 2018, o 14:12 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1272
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
pr0skater00 napisał(a):
Druga lambde także można wyprogramować, bo nic ważnego nie robi.
Nie chciałem tego proponować jeśli kat sprawny, ale racja

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Błedy P0411 oraz P0137
PostNapisane: 18 cze 2018, o 10:58 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 13 lis 2014, o 22:49
Posty: 133
Model SAABa: 9-3 II Vector 1.8T
Dziękuję. Tak sonda do wymiany a drugi problem znalazłem. Rurka sobie ot tak pękła ( fotka) niestety wyskoczył mi juz 2 razy na przełomie 1 miesiaca bład P0638 Obwody wyjsciowe komputera. Jak myslicie ? Coś groźnego czy czyszczonko gniazd itp. 93-2003-1.8t


Załączniki:
SAI.jpg
SAI.jpg [ 308.78 KiB | Przeglądane 292 razy ]
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Błedy P0411 oraz P0137
PostNapisane: 18 cze 2018, o 11:02 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1272
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
Zaczął bym od sprawdzenia stanu zasyfienia gniazda pod obudową akumulatora. Czasem idzie się zdziwić jaki syf potrafi się tam znaleźć [emoji4]

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Błedy P0411 oraz P0137
PostNapisane: 20 cze 2018, o 21:47 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 13 lis 2014, o 22:49
Posty: 133
Model SAABa: 9-3 II Vector 1.8T
Czyi tam jest komp? Jesli odłacze akumulator to mogę rozpinać i czyścić złącza? Nic się nie pokicha z oprogamowaniem lub błedami?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Błedy P0411 oraz P0137
PostNapisane: 20 cze 2018, o 22:32 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1272
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
Moncislaw napisał(a):
Czyi tam jest komp? Jesli odłacze akumulator to mogę rozpinać i czyścić złącza? Nic się nie pokicha z oprogamowaniem lub błedami?
ECU jest na silniku. To jest tylko złącze. Rozpinasz i czyścisz na odłączonym akumulatorze. Jeśli wszystko będzie z nim ok tzn całe kable i czyste styki, to żaden błąd nie wyskoczy.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Adamprzywara i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL