Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 1 z 1
[ View Topic Options ] [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Wiadomość: 1,8t CE i brak mocy  
Offline
 Tytuł: 1,8t CE i brak mocy
PostNapisane: 16 lip 2018, o 13:06 

Dołączył(a): 11 lip 2018, o 09:51
Posty: 2
Lokalizacja: Zielona Góra / Poznań
Model SAABa: 9-3 CV MY05
Cześć,

Mam problem ze swoim SS cabrio.

Podczas jazdy gdy się nagrzeje traci moc, tak jakby turbina się nie załączała. Po wyłączeniu i włączeniu silnika objawy ustawały. W końcu pojawił się check i wypluł błąd na zawodzie ciśnienia doladowania.

Mechanik sprawdził ten zawór i okazało się, że jest sprawny. Sprawdził szczelność układu, skasował błąd i samochód do odbioru.

Po kilku dniach samochód znowu stracił moc i wyświetlił się CE. Dodam tylko, że podczas jazdy po mieście wszystko było ok, tylko podczas dłuższej jazdy występował problem.

Czy rzeczywiście będzie to zawór ciśnienia doładowania który pod wpływem temperatury wariuje czy szukać problemu gdzie indziej?

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 1,8t CE i brak mocy
PostNapisane: 16 lip 2018, o 15:36 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1334
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
slk13 napisał(a):
Cześć,

Mam problem ze swoim SS cabrio.

Podczas jazdy gdy się nagrzeje traci moc, tak jakby turbina się nie załączała. Po wyłączeniu i włączeniu silnika objawy ustawały. W końcu pojawił się check i wypluł błąd na zawodzie ciśnienia doladowania.

Mechanik sprawdził ten zawór i okazało się, że jest sprawny. Sprawdził szczelność układu, skasował błąd i samochód do odbioru.

Po kilku dniach samochód znowu stracił moc i wyświetlił się CE. Dodam tylko, że podczas jazdy po mieście wszystko było ok, tylko podczas dłuższej jazdy występował problem.

Czy rzeczywiście będzie to zawór ciśnienia doładowania który pod wpływem temperatury wariuje czy szukać problemu gdzie indziej?

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
Trzeba by było wykonać przegląd układu dolotowego pod względem nieszczelności. Zawór bym wymienił ( około 100 zł), bo nie wiem na jakiej podstawie mechanik ogarnął że on jest sprawny skoro jest błąd. Jeszcze jedno. Jakie masz turbo ? Mistubishi, czy garret, bo to jest ważne.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL