Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 1 z 1
[ View Topic Options ] [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Regulacja drążka zmiany biegów.
PostNapisane: 29 sty 2013, o 20:13 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2013, o 06:59
Posty: 968
Lokalizacja: Olsztyn
Model SAABa: 9-3 2.2 TiD
Mam problem - otóż biegi wchodza plynnie, nic zlego sie nie dzieje, jednak gdy chce wrzucic "5" drazek zmiany biegow idzie tak jakby za bardzo w prawo - na bok i bieg nie wchodzi. Zeby wrzucic "5" musze wycelowac drazkiem. Ze wstecznym z kolei jest tak ze wchodzi bez zadnego problemu, jednak nie musze nawet podnosic do gory zabezpieczenia zeby go wrzucic. Mieliscie kiedys podobny problem? Da rade to jakos wyregulowac?

-------------------------
Obrazek
9000 CS 2.0T MY94 175,1 KM 272NM - zmienił właściciela
9-3 2.2 TiD MY02 155,9 KM 344,6NM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Regulacja drążka zmiany biegów.
PostNapisane: 29 sty 2013, o 20:22 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4020
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Masz wyłamaną blokadę od wstecznego, taki plastikowy dzyndzel na dźwigni zmiany biegów.

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Regulacja drążka zmiany biegów.
PostNapisane: 29 sty 2013, o 20:38 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2013, o 06:59
Posty: 968
Lokalizacja: Olsztyn
Model SAABa: 9-3 2.2 TiD
Levis napisał(a):
Masz wyłamaną blokadę od wstecznego, taki plastikowy dzyndzel na dźwigni zmiany biegów.


Nie zgodze sie! Zagladalem pod mieszek i nic tam nie wyglada na polamane. Nie chce sie kłócić, moze czegos nie zauwazyłem ale sadze iz nic nie bylo tam połamane.

-------------------------
Obrazek
9000 CS 2.0T MY94 175,1 KM 272NM - zmienił właściciela
9-3 2.2 TiD MY02 155,9 KM 344,6NM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Regulacja drążka zmiany biegów.
PostNapisane: 29 sty 2013, o 21:06 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2012, o 10:02
Posty: 2845
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Model SAABa: 9-5 Troll 2.3e
W każdym razie coś jest nie tak. Może wybierak się rozregulował lub uszkodził?

-------------------------
kierowca bombowca


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Regulacja drążka zmiany biegów.
PostNapisane: 29 sty 2013, o 21:12 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4020
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Hmm może i faktycznie ale miałem taki przypadek i właśnie był wyłamany taki plastikowy wypustek który uniemożliwia przepchnięcie dźwigni w skrajną pozycję, dopiero podnosząc pierścień ten plastik podnosi się i umożliwia popchnięcie dźwigni dalej. Zajrzyj popatrz :) Może faktycznie jeszcze coś innego masz nie tak.

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Regulacja drążka zmiany biegów.
PostNapisane: 12 lut 2013, o 17:12 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2013, o 06:59
Posty: 968
Lokalizacja: Olsztyn
Model SAABa: 9-3 2.2 TiD
Levis, niestety miałeś racje, połamany mam ten plastikowy "pierscien". Obstawiam ze ciezki temat z zakupem i ewentualna wymiana. Macie jakis pomysl jak to naprawic? Wkurza mnie szukanie "5".

-------------------------
Obrazek
9000 CS 2.0T MY94 175,1 KM 272NM - zmienił właściciela
9-3 2.2 TiD MY02 155,9 KM 344,6NM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Regulacja drążka zmiany biegów.
PostNapisane: 12 lut 2013, o 17:14 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2013, o 12:37
Posty: 1048
Lokalizacja: pomorskie
Model SAABa: 9-5 Arc 2.3 t
u mnie wystarczyła regulacja biegów i jest git , jutro zapytam fumfla może ma coś takiego

-------------------------
...no cóż że ze Szwecji...
9-5 Arc, 2.3t 2004r zakute b235 Wossner
GT 23, FMIC 600*300*76, 3'' wydech, katy off, lekki zamach, 630cm Deka
... w ciągłej modernizacji

Saab=choroba


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Regulacja drążka zmiany biegów.
PostNapisane: 12 lut 2013, o 19:19 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2013, o 06:59
Posty: 968
Lokalizacja: Olsztyn
Model SAABa: 9-3 2.2 TiD
Pablo napisał(a):
u mnie wystarczyła regulacja biegów i jest git , jutro zapytam fumfla może ma coś takiego


Pierscien oczywiscie w kabinie, pod mieszkiem drazka zmiany biegoW. :)

-------------------------
Obrazek
9000 CS 2.0T MY94 175,1 KM 272NM - zmienił właściciela
9-3 2.2 TiD MY02 155,9 KM 344,6NM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Regulacja drążka zmiany biegów.
PostNapisane: 9 paź 2013, o 09:55 
Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2013, o 09:58
Posty: 51
witam
wczoraj odebrałem samochód po wymianie wysprzeglika i tez sie zaczeło tak dziac ze lewarek zadaleko sie wychyla w prawo. Byłem dzis z reklamacją ze takie rzeczy przed wymiana sie nie działy. Mechanik po przeglądał troche po czym stwierdził że jest tylko jedna sruba regulacyjna i nie da sie z tym nic zrobic co to wstecznego to nie zwrócilem uwagi czy da sie go wbic bez podciągania.

-------------------------
3.0 TiD To nie prawda że się sypią :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Regulacja drążka zmiany biegów.
PostNapisane: 9 paź 2013, o 10:19 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2013, o 06:59
Posty: 968
Lokalizacja: Olsztyn
Model SAABa: 9-3 2.2 TiD
elmer222 napisał(a):
witam
wczoraj odebrałem samochód po wymianie wysprzeglika i tez sie zaczeło tak dziac ze lewarek zadaleko sie wychyla w prawo. Byłem dzis z reklamacją ze takie rzeczy przed wymiana sie nie działy. Mechanik po przeglądał troche po czym stwierdził że jest tylko jedna sruba regulacyjna i nie da sie z tym nic zrobic co to wstecznego to nie zwrócilem uwagi czy da sie go wbic bez podciągania.


Da sie go wbic bez "podciagania" - wlasnie wtedy peką ten plastik. :)

-------------------------
Obrazek
9000 CS 2.0T MY94 175,1 KM 272NM - zmienił właściciela
9-3 2.2 TiD MY02 155,9 KM 344,6NM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Regulacja drążka zmiany biegów.
PostNapisane: 9 paź 2013, o 10:39 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2012, o 23:32
Posty: 2047
Lokalizacja: Czeladź / Sosnowiec
Model SAABa: Kroko, 9-5
Nie wiem jak jest w 9-5 ale w 900ng faktycznie jest jedna śruba regulacyjna. Tylko że blokuje się skrzynie na 4 biegu (np imbusem) popuszcza tą śrubę i później blokuje lewarek na 4 biegu (też jest dziurka na imbus). Jak już się to poblokuje to dokręca się tą jedną śrubę i wyciąga blokady i jest elegancko.

-------------------------
Saab 900NG - JeBony - B204L 473KM 585Nm - zmienił właściciela
Saab 9-5 - Dupowóz - B235 - pseudo Aero Frankenstein
Saab 900c - Krokodyl - B201 gaźnik - perełka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Regulacja drążka zmiany biegów.
PostNapisane: 10 paź 2013, o 08:49 
Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2013, o 09:58
Posty: 51
próbowalem wbic wsteczny bez podciągania i nie da się więc chyba trzeba tylko regulowac

-------------------------
3.0 TiD To nie prawda że się sypią :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Regulacja drążka zmiany biegów.
PostNapisane: 20 paź 2017, o 19:54 

Dołączył(a): 7 paź 2015, o 09:02
Posty: 47
Lokalizacja: Wrocław / Z.Góra
Model SAABa: 9-5 SportCombi 2.0t
Podepne się pod temat : przed swapem nie wchodził wsteczny, po - trójka wchodziła tak jakby ma dwa razy. Zrobiłem regulacje i wchodzi wszystko oprócz 5tki. Jakieś pomysły?

EDIT: lewarek trzeba przesunąć lekko w lewo względem pionu, wtedy skręcić obejmę cięgno/wybierak przy grodzi i bedzie działać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL