Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 1 z 1
[ View Topic Options ] [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Wiadomość: Kaseta zapłonowa  
Offline
 Tytuł: Kaseta zapłonowa
PostNapisane: 9 mar 2013, o 10:57 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2013, o 06:59
Posty: 970
Lokalizacja: Olsztyn
Model SAABa: 9-3 2.2 TiD
Pytanie do specjalistów - jakiego koloru powinna byc kaseta zaplonowa? Ja mam u siebie czarna, na wiekszosci zdjec zawsze widze czerwona. To wogole ma jakies znaczenie? Moj silnik to 2.0 T 150KM.

-------------------------
Obrazek
9000 CS 2.0T MY94 175,1 KM 272NM - zmienił właściciela
9-3 2.2 TiD MY02 155,9 KM 344,6NM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Kaseta zapłonowa
PostNapisane: 9 mar 2013, o 11:18 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4183
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
W T5 może być i czarna i czerwona (domyślnie czerwona). w T7 tylko czarna.

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Kaseta zapłonowa
PostNapisane: 5 paź 2014, o 21:17 

Dołączył(a): 31 sie 2013, o 17:42
Posty: 25
Lokalizacja: 100lica
Model SAABa: 93
Podłącze się pod temat.
1) Czym różni się kaseta czerwona od czarnej, że do T7 może być tylko czarna ?
2) Ma ktoś może schemat podłączenia takiej kasety zapłonowej ?
3) Kombinował ktoś możliwość zastąpienia oryginału czymś innym np 4 cewkami zapłonowymi pojedynczymi od innej marki ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Kaseta zapłonowa
PostNapisane: 5 paź 2014, o 21:29 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4183
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
1 Zasilanie cewek AC/DC to podstawowa różnica. Zostaje jeszcze różnica w sygnałach stuków, detekcji spalania itd.
2 WIS
3 Nie zastąpisz bo cewka jest jednocześnie czujnikiem spalania stukowego na zasadzie ION. Musiałbyś zmienić ECU na jakieś samodzielne.

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Kaseta zapłonowa
PostNapisane: 7 paź 2014, o 07:44 

Dołączył(a): 31 sie 2013, o 17:42
Posty: 25
Lokalizacja: 100lica
Model SAABa: 93
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Mam trochę cewek z innej marki i myślałem żeby je wykorzystać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL