Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 1 z 2
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Petlenie wtryskow benzynowych
PostNapisane: 12 lut 2018, o 19:52 
Kapral

Dołączył(a): 19 lis 2017, o 10:39
Posty: 151
Lokalizacja: Słupsk
Model SAABa: 9-5 Aero 2.3 2002
Hi,
Pacjent to 2,3 aero 250hp i wg moich informacji wtryski benzynowe albo pętla albo są stykowe więc domyślamy się, że gdy będę chciał poprawić zapłon oraz paliwo to mogą wystąpić pewne problemy. Problemy te mogą się pogłębić podczas montażu i strojenia lpg.
Chcę uniknąć wymiany tych wtryskow a podnieść ciśnienie na listwie wtryskowej do 3.8 bara. poprzez wymianę regulatora.
Czy taki zabieg pozwoli bezpiecznie poprawić zapłon, paliwo i bezpiecznie wystroić lpg?

-------------------------
"Nic nie zastąpi doładowania, chyba, że większe doładowanie" - gicy vel dexter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Online
 Tytuł: Re: Petlenie wtryskow benzynowych
PostNapisane: 12 lut 2018, o 19:56 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4214
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
popraw ten soft i będzie OK. 250 jest wybitnie marna.

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Petlenie wtryskow benzynowych
PostNapisane: 12 lut 2018, o 20:15 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1190
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Ja zamiast inwestować w regulator dołożył bym jeszcze i pewnie jeszcze trochę we wtryski...przyszłościowe, rozwojowe i jeden problem z głowy w razie późniejszych dziwnych zachciewajek.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Petlenie wtryskow benzynowych
PostNapisane: 12 lut 2018, o 20:24 
Kapral

Dołączył(a): 19 lis 2017, o 10:39
Posty: 151
Lokalizacja: Słupsk
Model SAABa: 9-5 Aero 2.3 2002
Regulator mam za free. Jeśli zamienię ten regulator to tronic obetnie czasy wtrysku.?

-------------------------
"Nic nie zastąpi doładowania, chyba, że większe doładowanie" - gicy vel dexter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Petlenie wtryskow benzynowych
PostNapisane: 12 lut 2018, o 20:48 

Dołączył(a): 4 sty 2015, o 21:56
Posty: 40
na regulatorze 3 bara w binie Injector constant to 261; 3,5bara to 302; a 3,8bar to 328?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Petlenie wtryskow benzynowych
PostNapisane: 13 lut 2018, o 08:36 
Kapral

Dołączył(a): 19 lis 2017, o 10:39
Posty: 151
Lokalizacja: Słupsk
Model SAABa: 9-5 Aero 2.3 2002
profil napisał(a):
na regulatorze 3 bara w binie Injector constant to 261; 3,5bara to 302; a 3,8bar to 328?


Co to oznacza?

-------------------------
"Nic nie zastąpi doładowania, chyba, że większe doładowanie" - gicy vel dexter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Petlenie wtryskow benzynowych
PostNapisane: 13 lut 2018, o 18:32 
Starszy Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2014, o 09:38
Posty: 380
Lokalizacja: Warszawa
Model SAABa: 93 coupe 2.0t
profil napisał(a):
na regulatorze 3 bara w binie Injector constant to 261; 3,5bara to 302; a 3,8bar to 328?

Pobożne życzenia, niema tak dobrze.
gicy69 napisał(a):
Regulator mam za free. Jeśli zamienię ten regulator to tronic obetnie czasy wtrysku.?

Wprowadzi korektę na na "-"


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Petlenie wtryskow benzynowych
PostNapisane: 13 lut 2018, o 19:51 
Kapral

Dołączył(a): 19 lis 2017, o 10:39
Posty: 151
Lokalizacja: Słupsk
Model SAABa: 9-5 Aero 2.3 2002
Jak tak patrzę na to co niektóre Wasze odpowiedzi to czuję się jak bym był na SR z 10 lat temu.

Cytuj:
gicy69 napisał(a):
Regulator mam za free. Jeśli zamienię ten regulator to tronic obetnie czasy wtrysku.?

Wprowadzi korektę na na "-"


Czyli na podciśnieniach będzie obcinac do 14.7a na nadciśnieniach zaleje w trupa? Mimo tego że w Ol i tak leje do 10.5

Druga pytanie czy troll też jest tak zalany przy tych 300 hp czy w hirschu jest ktoś mądrzejszy i poprawił te fuckupy, chyba że to zalanie w trupa ma swoje uzasadnione przyczyny

-------------------------
"Nic nie zastąpi doładowania, chyba, że większe doładowanie" - gicy vel dexter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Petlenie wtryskow benzynowych
PostNapisane: 13 lut 2018, o 20:36 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 501
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
Troll ma 3.5 fpr...

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Petlenie wtryskow benzynowych
PostNapisane: 2 mar 2018, o 17:31 
gicy69 napisał(a):
Hi,
Pacjent to 2,3 aero 250hp i wg moich informacji wtryski benzynowe albo pętla albo są stykowe więc domyślamy się, że gdy będę chciał poprawić zapłon oraz paliwo to mogą wystąpić pewne problemy. Problemy te mogą się pogłębić podczas montażu i strojenia lpg.
Chcę uniknąć wymiany tych wtryskow a podnieść ciśnienie na listwie wtryskowej do 3.8 bara. poprzez wymianę regulatora.
Czy taki zabieg pozwoli bezpiecznie poprawić zapłon, paliwo i bezpiecznie wystroić lpg?


Do tej mocy orginalne wtryskiwacze są wystarczające i nic tam nie pętli. Zmierz ciśnienie paliwa na listwie i obsłuchaj pompę na kanale czy już nie zaczyna rzęzić.
Pamiętaj że po zmianie regulatora i podniesieniu ciśnienia oprócz masy podawanego paliwa w InjectorConst musisz przeliczyć i zmienić również czasy w BattCorrTab. Dla 3bar FPR static flow rate to 43,5PSI, jeśli zwiększysz do 3.8bar to musisz wiedzieć jaki mnożnik zastosować dla 55PSI. Jeśli zmienisz tylko InjectorConst to na 100% polecą missy.
Poza tym bez sondy szerokopasmowej lepiej nie "poprawiaj" paliwa.
Z zapłonem też trzeba uważać bo jak chcesz wyciągnąć mapę na maxa pod stuki to pamiętaj że paliwo na którym jeździsz musi być tak samo odporne oktanowo jak te przy strojeniu inaczej po zwiększaniu ciśnienia w cylindrze cząsteczki silniej trą o siebie, rośnie temperatura, a całość zaczyna spalać się w niekontrolowany sposób.
Jest trochę fachowców od tuningu, ale 90% nie do końca wie co robi i nic nie gwarantuje.


Góra
  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Petlenie wtryskow benzynowych
PostNapisane: 2 mar 2018, o 22:07 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 31 sty 2016, o 15:35
Posty: 720
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 SS 2,0t
profil napisał(a):
na regulatorze 3 bara w binie Injector constant to 261; 3,5bara to 302; a 3,8bar to 328?

Też mi się wydaje to nierealne. Wydajność nie rośnie proporcjonalnie do ciśnienia.
Ja w swoim SS-ie zmieniłem regulator z 3b na 4b i z nominalnej wartości 198, wyszło jakieś 230. Uprzedzając pytania - pompa sprawna, aż z zapasem (nieseryjna). A wartość taka wyszła mi po testach praktycznych.

-------------------------
B207L na lekkim koksie + LPG


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Petlenie wtryskow benzynowych
PostNapisane: 3 mar 2018, o 01:48 
mcjezioro napisał(a):
profil napisał(a):
na regulatorze 3 bara w binie Injector constant to 261; 3,5bara to 302; a 3,8bar to 328?

Też mi się wydaje to nierealne. Wydajność nie rośnie proporcjonalnie do ciśnienia.
Ja w swoim SS-ie zmieniłem regulator z 3b na 4b i z nominalnej wartości 198, wyszło jakieś 230. Uprzedzając pytania - pompa sprawna, aż z zapasem (nieseryjna). A wartość taka wyszła mi po testach praktycznych.

Teoretycznie w warunkach laboratoryjnych przy 100% sprawności układu wydajność powinna rosnąć proporcjonalnie i tak też podaje producent wtryskiwaczy. Trionic zawsze dostosowuje zapotrzebowanie na paliwo do ilości dostarczonego powietrza. Wszystko więc zależy od stanu układu dolotowego, paliwowego i wszelakich czujników jak np. sonda lambda.


Góra
  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Petlenie wtryskow benzynowych
PostNapisane: 3 mar 2018, o 07:35 
Kapral

Dołączył(a): 19 lis 2017, o 10:39
Posty: 151
Lokalizacja: Słupsk
Model SAABa: 9-5 Aero 2.3 2002
wojtekHH napisał(a):
gicy69 napisał(a):
Hi,
Pacjent to 2,3 aero 250hp i wg moich informacji wtryski benzynowe albo pętla albo są stykowe więc domyślamy się, że gdy będę chciał poprawić zapłon oraz paliwo to mogą wystąpić pewne problemy. Problemy te mogą się pogłębić podczas montażu i strojenia lpg.
Chcę uniknąć wymiany tych wtryskow a podnieść ciśnienie na listwie wtryskowej do 3.8 bara. poprzez wymianę regulatora.
Czy taki zabieg pozwoli bezpiecznie poprawić zapłon, paliwo i bezpiecznie wystroić lpg?


Do tej mocy orginalne wtryskiwacze są wystarczające i nic tam nie pętli. Zmierz ciśnienie paliwa na listwie i obsłuchaj pompę na kanale czy już nie zaczyna rzęzić.
Pamiętaj że po zmianie regulatora i podniesieniu ciśnienia oprócz masy podawanego paliwa w InjectorConst musisz przeliczyć i zmienić również czasy w BattCorrTab. Dla 3bar FPR static flow rate to 43,5PSI, jeśli zwiększysz do 3.8bar to musisz wiedzieć jaki mnożnik zastosować dla 55PSI. Jeśli zmienisz tylko InjectorConst to na 100% polecą missy.
Poza tym bez sondy szerokopasmowej lepiej nie "poprawiaj" paliwa.
Z zapłonem też trzeba uważać bo jak chcesz wyciągnąć mapę na maxa pod stuki to pamiętaj że paliwo na którym jeździsz musi być tak samo odporne oktanowo jak te przy strojeniu inaczej po zwiększaniu ciśnienia w cylindrze cząsteczki silniej trą o siebie, rośnie temperatura, a całość zaczyna spalać się w niekontrolowany sposób.
Jest trochę fachowców od tuningu, ale 90% nie do końca wie co robi i nic nie gwarantuje.


Pompa nowa oryginalna 4.2 bara.
Rozjaśniłeś mi trochę w głowie. Skąd ja sobie wymyśliłem, że tronik obetnie afr do 14,7 w podciśnieniach i doleje paliwa przy bucie jeśli tronik nie ma sondy szerokopasmowej. Właśnie sobie uświadomiłem, że trzeba pewne parametry zmienić w sterowniku na piechotę, żeby to poprawnie chodziło.
Sondę afr mam więc spoko, już 10 lat temu wiedziałem, że bez niej zabawa w turbo skończy się wybuchem.
Skoro hirsh wsadził fpr 3,5 bara i przeliczył parametry, które także zmienił jak sądzę, to rozumiem dlaczego rynek gotowych softów jest tak popularny. Mało kto ma pojęcie jak to wszystko poustawiać w stosunku do zmieniającego się ciśnienia w dolocie, wielkości wtryskiwaczy, ciśnienia paliwa, zapłonu.
Na ile tronik jest w stanie skorygować sam zmiany pewnych parametrów, żeby silnik nie wybuchł? Czy zaadoptuje się do zmian, czy będzie obcinał wszystko do wcześniej zapisanych wartości?.

Cytuj:
Teoretycznie w warunkach laboratoryjnych przy 100% sprawności układu wydajność powinna rosnąć proporcjonalnie i tak też podaje producent wtryskiwaczy. Trionic zawsze dostosowuje zapotrzebowanie na paliwo do ilości dostarczonego powietrza. Wszystko więc zależy od stanu układu dolotowego, paliwowego i wszelakich czujników jak np. sonda lambda.


Nie potrzebnie zadałem te dwa ostatnie pytania jak sądzę.

-------------------------
"Nic nie zastąpi doładowania, chyba, że większe doładowanie" - gicy vel dexter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Petlenie wtryskow benzynowych
PostNapisane: 3 mar 2018, o 17:16 
gicy69 napisał(a):
wojtekHH napisał(a):
gicy69 napisał(a):
Hi,
Pacjent to 2,3 aero 250hp i wg moich informacji wtryski benzynowe albo pętla albo są stykowe więc domyślamy się, że gdy będę chciał poprawić zapłon oraz paliwo to mogą wystąpić pewne problemy. Problemy te mogą się pogłębić podczas montażu i strojenia lpg.
Chcę uniknąć wymiany tych wtryskow a podnieść ciśnienie na listwie wtryskowej do 3.8 bara. poprzez wymianę regulatora.
Czy taki zabieg pozwoli bezpiecznie poprawić zapłon, paliwo i bezpiecznie wystroić lpg?


Do tej mocy orginalne wtryskiwacze są wystarczające i nic tam nie pętli. Zmierz ciśnienie paliwa na listwie i obsłuchaj pompę na kanale czy już nie zaczyna rzęzić.
Pamiętaj że po zmianie regulatora i podniesieniu ciśnienia oprócz masy podawanego paliwa w InjectorConst musisz przeliczyć i zmienić również czasy w BattCorrTab. Dla 3bar FPR static flow rate to 43,5PSI, jeśli zwiększysz do 3.8bar to musisz wiedzieć jaki mnożnik zastosować dla 55PSI. Jeśli zmienisz tylko InjectorConst to na 100% polecą missy.
Poza tym bez sondy szerokopasmowej lepiej nie "poprawiaj" paliwa.
Z zapłonem też trzeba uważać bo jak chcesz wyciągnąć mapę na maxa pod stuki to pamiętaj że paliwo na którym jeździsz musi być tak samo odporne oktanowo jak te przy strojeniu inaczej po zwiększaniu ciśnienia w cylindrze cząsteczki silniej trą o siebie, rośnie temperatura, a całość zaczyna spalać się w niekontrolowany sposób.
Jest trochę fachowców od tuningu, ale 90% nie do końca wie co robi i nic nie gwarantuje.


Pompa nowa oryginalna 4.2 bara.
Rozjaśniłeś mi trochę w głowie. Skąd ja sobie wymyśliłem, że tronik obetnie afr do 14,7 w podciśnieniach i doleje paliwa przy bucie jeśli tronik nie ma sondy szerokopasmowej. Właśnie sobie uświadomiłem, że trzeba pewne parametry zmienić w sterowniku na piechotę, żeby to poprawnie chodziło.
Sondę afr mam więc spoko, już 10 lat temu wiedziałem, że bez niej zabawa w turbo skończy się wybuchem.
Skoro hirsh wsadził fpr 3,5 bara i przeliczył parametry, które także zmienił jak sądzę, to rozumiem dlaczego rynek gotowych softów jest tak popularny. Mało kto ma pojęcie jak to wszystko poustawiać w stosunku do zmieniającego się ciśnienia w dolocie, wielkości wtryskiwaczy, ciśnienia paliwa, zapłonu.
Na ile tronik jest w stanie skorygować sam zmiany pewnych parametrów, żeby silnik nie wybuchł? Czy zaadoptuje się do zmian, czy będzie obcinał wszystko do wcześniej zapisanych wartości?.

Cytuj:
Teoretycznie w warunkach laboratoryjnych przy 100% sprawności układu wydajność powinna rosnąć proporcjonalnie i tak też podaje producent wtryskiwaczy. Trionic zawsze dostosowuje zapotrzebowanie na paliwo do ilości dostarczonego powietrza. Wszystko więc zależy od stanu układu dolotowego, paliwowego i wszelakich czujników jak np. sonda lambda.


Nie potrzebnie zadałem te dwa ostatnie pytania jak sądzę.


Jeśli zamierzasz podejść sam do tematu to zrób to z głową, a unikniesz problemów w przyszłości. Mapę paliwa masz podzieloną na dwa obszary, skalowane są do obrotów silnika i masy powietrza, pierwszy to closedloop i korygowany jest przez regulacyjną sondę lambda, zawsze będzie dążył do afr14.7 Drugi obszar to openloop w którym trionic pomija pierwszą sondę i korzysta tylko z czasów otwarcia wtryskiwaczy na mapie paliwa. Ważne żeby po ingerencji w układ paliwowy(zmiana fpr,wtryskiwaczy) nową masę paliwa(injectorconst) wyznaczyć w odpowiedni sposób. Wyłączamy pierwszą sondę i korzystamy tylko z szerokopasmowej, zmieniamy tak wartość injectorconst żeby zgadzał się z wskazaniami szerokopasmowej (afr14.7). Cała ta operacja jest ważna dlatego, że gdy injectorconst wyliczone na kalkulatorze nie będzie wartością rzeczywistą to prognoza długoterminowa(AMUL) zmodyfikuje nam mapę paliwa w całym zakresie. W closedloop nie będzie problemu bo wszystko skoryguje pierwsza sonda, ale już w openloop przy pełnym otwarciu przepustnicy i ubogiej mieszance, gdy temperatura gazów osiągnie 1000C mogą stać się czary.


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Petlenie wtryskow benzynowych
PostNapisane: 3 mar 2018, o 19:54 
DSZ- napisał(a):
Ja zamiast inwestować w regulator dołożył bym jeszcze i pewnie jeszcze trochę we wtryski...przyszłościowe, rozwojowe i jeden problem z głowy w razie późniejszych dziwnych zachciewajek.


Markowe wtryski z pewnego źródła np ID850 to koszt ok. 500$. Jeśli nie zamierzasz stroić ich za za darmo to wsadź sobie takie porady gdzieś.
Taniej wyjdzie np.mieżona 6barowa pompa+ori pewne i sprawne wtryskiwacze. Każdy z wiedzą studenta pierwszego roku politechniki już to wyliczy.


Góra
  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Petlenie wtryskow benzynowych
PostNapisane: 5 mar 2018, o 09:13 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1190
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Rękę bym se dał uciąć że kupowałem za połowę tej ceny, choć fakt nie 850siątki...może galopująca inflacja. Ja na tą wiedzę studentów bym nie liczył, bo można się przeliczyć, a dwa strojenie to nie takie hop siup.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Petlenie wtryskow benzynowych
PostNapisane: 8 mar 2018, o 22:04 
DSZ- napisał(a):
Rękę bym se dał uciąć że kupowałem za połowę tej ceny, choć fakt nie 850siątki...może galopująca inflacja. Ja na tą wiedzę studentów bym nie liczył, bo można się przeliczyć, a dwa strojenie to nie takie hop siup.


Jest cała masa podrabianych chińczyków na rynku, które sprzedają się jako ori. Przerobiłem masę tego towaru i już nie wierzę nikomu. W najlepszym przypadku trafisz na egzemplarz odbiegający kilka % od normy i go w 100% prawidłowo nie wystroisz, ale można na tym jeździć. Jednak zdarzają się rodzynki co zaleją ci silnik pod korek i kabum!!!


Góra
  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Petlenie wtryskow benzynowych
PostNapisane: 8 mar 2018, o 22:44 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1190
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
To albo miałeś już 20-30 Saabów, albo widurr666garage od dawna działa ;)

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Petlenie wtryskow benzynowych
PostNapisane: 8 mar 2018, o 22:48 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1332
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
DSZ- napisał(a):
To albo miałeś już 20-30 Saabów, albo widurr666garage od dawna działa ;)
Hahahah pierwszy zadowolony klient

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Petlenie wtryskow benzynowych
PostNapisane: 10 mar 2018, o 22:26 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 31 sty 2016, o 15:35
Posty: 720
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 SS 2,0t
wojtekHH napisał(a):
mcjezioro napisał(a):
profil napisał(a):
na regulatorze 3 bara w binie Injector constant to 261; 3,5bara to 302; a 3,8bar to 328?

Też mi się wydaje to nierealne. Wydajność nie rośnie proporcjonalnie do ciśnienia.
Ja w swoim SS-ie zmieniłem regulator z 3b na 4b i z nominalnej wartości 198, wyszło jakieś 230. Uprzedzając pytania - pompa sprawna, aż z zapasem (nieseryjna). A wartość taka wyszła mi po testach praktycznych.

Teoretycznie w warunkach laboratoryjnych przy 100% sprawności układu wydajność powinna rosnąć proporcjonalnie i tak też podaje producent wtryskiwaczy. Trionic zawsze dostosowuje zapotrzebowanie na paliwo do ilości dostarczonego powietrza. Wszystko więc zależy od stanu układu dolotowego, paliwowego i wszelakich czujników jak np. sonda lambda.

O czym Ty piszesz? Zawsze dostosowuje i to nie tylko Trionic, ale każdy inny sterownik. A nawet kosiarka nie posiadająca sterownika. Na tym polega tworzenie mieszanki. Ale co to niby ma do tej sprawy?
Prosiłbym tez o jakiś link do tego źródła producenta.

-------------------------
B207L na lekkim koksie + LPG


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL