Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 2 z 4
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Online
 Tytuł: Re: Problem z mocą na ciepłym silniku 2,3t
PostNapisane: 1 lis 2018, o 08:16 

Dołączył(a): 14 paź 2018, o 09:13
Posty: 35
Model SAABa: 9-5
Oczywiście że nie , turbo zostało wymienione


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Problem z mocą na ciepłym silniku 2,3t
PostNapisane: 1 lis 2018, o 17:10 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 513
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
Może olej, może pizganie na zimnej turbinie i nie studzenie, a może turbina się po prostu skończyła...

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Online
 Tytuł: Re: Problem z mocą na ciepłym silniku 2,3t
PostNapisane: 1 lis 2018, o 19:07 

Dołączył(a): 14 paź 2018, o 09:13
Posty: 35
Model SAABa: 9-5
No dokładnie nie ma to już większego znaczenia i tak miała być przeróbka na Aero a to tylko przyśpieszyło sprawę w 9-5 kombi też miałem problem z turbo zaraz po sprowadzeniu przeładowywało turbo ale to była pierdoła bo sztanga się wieszała


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Online
 Tytuł: Re: Problem z mocą na ciepłym silniku 2,3t
PostNapisane: 6 lis 2018, o 20:28 

Dołączył(a): 14 paź 2018, o 09:13
Posty: 35
Model SAABa: 9-5
orientujecie się może czy po zmianie turbo na td04 warto a może trzeba zmienić zawór upustowy od Aero? Czy 2,3t biopower ma taki sam ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Problem z mocą na ciepłym silniku 2,3t
PostNapisane: 6 lis 2018, o 20:42 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4228
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Ma nieco inny ale nie robi to większej różnicy.

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Problem z mocą na ciepłym silniku 2,3t
PostNapisane: 6 lis 2018, o 21:13 

Dołączył(a): 4 kwi 2018, o 10:29
Posty: 9
Model SAABa: 9-5
Dzieki za odpowiedz. To mówisz że nie warto wymieniać ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Problem z mocą na ciepłym silniku 2,3t
PostNapisane: 6 lis 2018, o 21:14 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4228
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Dopóki jest szczelny nie ma sensu

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Problem z mocą na ciepłym silniku 2,3t
PostNapisane: 6 lis 2018, o 21:26 

Dołączył(a): 4 kwi 2018, o 10:29
Posty: 9
Model SAABa: 9-5
Piszę o tym zawoże bo zrzuciło mi podciśnienie idące z kolektora ssącego do zaworu na grodzi wywaliło chek 1110 i turbo zaczeło słabo pompować po nałożeniu podciśnienia wszystko wruciło do normy ale błąd nadal swieci


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Problem z mocą na ciepłym silniku 2,3t
PostNapisane: 6 lis 2018, o 21:28 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4228
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Z czasem zgaśnie.

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Problem z mocą na ciepłym silniku 2,3t
PostNapisane: 6 lis 2018, o 21:37 

Dołączył(a): 4 kwi 2018, o 10:29
Posty: 9
Model SAABa: 9-5
Dzieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Online
 Tytuł: Re: Problem z mocą na ciepłym silniku 2,3t
PostNapisane: 8 lis 2018, o 21:04 

Dołączył(a): 14 paź 2018, o 09:13
Posty: 35
Model SAABa: 9-5
witam Ponownie problemów ciąg dalszy ;) miał ktoś z was może taki problem na open sid po przejechaniu ok 50km i zabawą pedałem gazu wyskoczyło ok 80 miss ? co mnie zastanawia nie wyskoczył żaden check i widać na wskazaniu z igna dość mocne falowanie od 50 do 100


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Problem z mocą na ciepłym silniku 2,3t
PostNapisane: 8 lis 2018, o 22:07 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 862
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Przecież check pojawi się jak będziesz miał już pernentne "nie palenie" na jakimś garze. To już szarpie autem. A missfire rejestruje pojedyncze wypadanie. Nawet tego nie poczujesz.
80 miss na 50km to tak trochę dużo ale nie bardzo dużo - tak myślę :) pomyśl że przez te 50km pewnie miałeś setki tysięcy zapłonów a straciłeś tylko 80 :) ale chyba trzeba zareagować.
Masz LPG?

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM + wirusik MY`00
... kiwi off-road 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Online
 Tytuł: Re: Problem z mocą na ciepłym silniku 2,3t
PostNapisane: 8 lis 2018, o 22:17 

Dołączył(a): 14 paź 2018, o 09:13
Posty: 35
Model SAABa: 9-5
Nie samo pb spróbuje jutro podmienić kasete i wyczyścić przepływke w drugim sabie mam lpg i nie ma żadnych wypadających zapłonów tyle że to zwykłe biopower z wirusem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Problem z mocą na ciepłym silniku 2,3t
PostNapisane: 8 lis 2018, o 22:19 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 862
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Przy lpg wcale nie muszą wypadać. Tylko że to najczęściej jest zrobione źle i generuje problemy.
Najlepiej by było żebyś się podpiął pod techa to byś się dowiedział czy to losowe wypadanie na różnych cylindrach czy permanentne na jednym. To ważne informacje.

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM + wirusik MY`00
... kiwi off-road 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Online
 Tytuł: Re: Problem z mocą na ciepłym silniku 2,3t
PostNapisane: 8 lis 2018, o 22:46 

Dołączył(a): 14 paź 2018, o 09:13
Posty: 35
Model SAABa: 9-5
losowe wypadanie był podpięty Saba odbierałem kilka dni temu po zmianie turbiny i wgraniu Aero zaniepokoiło mnie to bo drugi saab nie ma tego objawu i zapłon też jest bardziej stabilny na jałowym . Czy każde uszkodzenie kasety wywala błąd ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Problem z mocą na ciepłym silniku 2,3t
PostNapisane: 8 lis 2018, o 22:53 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 862
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Nie wiem, ale czytałem, że wypadanie zapłonów może wróżyć początek końca (na razie bez błędów).

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM + wirusik MY`00
... kiwi off-road 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Online
 Tytuł: Re: Problem z mocą na ciepłym silniku 2,3t
PostNapisane: 8 lis 2018, o 23:24 

Dołączył(a): 14 paź 2018, o 09:13
Posty: 35
Model SAABa: 9-5
Dzięki jutro sprawdzę


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Online
 Tytuł: Re: Problem z mocą na ciepłym silniku 2,3t
PostNapisane: 13 lis 2018, o 21:14 

Dołączył(a): 14 paź 2018, o 09:13
Posty: 35
Model SAABa: 9-5
Witam podmianka kasety nie pomogła dalej jest losowe wypadanie zapłonów po ostrzejszej jeździe ale bym to powiązał ze zbliżającą się wymianą rozrządu . Jest jeszcze jeden temat zauważyłem chwilowy spadek mocy turbo słabo się wkręca po czym wszystko wraca do normy żadnych błędów ?przerabiał może ktoś taki problem ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Problem z mocą na ciepłym silniku 2,3t
PostNapisane: 13 lis 2018, o 23:56 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 862
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
A może to kwestia zasilania? To co opisujesz idealnie pasuje do źle wyregulowanej instalacji lpg. Ale jeżeli nawet jej nie masz to tak się może dokładnie dziać gdy układ paliwowy nie wyrabia. Pompa, wtryski.... bez kompa tu ani rusz. Sprawdziłbym ciśnienie paliwa, wskazania sondy lambda, ciśnienie doładowania. Może masz za ubogą mieszankę i stąd takie cyrki?

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM + wirusik MY`00
... kiwi off-road 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Online
 Tytuł: Re: Problem z mocą na ciepłym silniku 2,3t
PostNapisane: 14 lis 2018, o 10:48 

Dołączył(a): 14 paź 2018, o 09:13
Posty: 35
Model SAABa: 9-5
Cześć Saab nie ma lpg jest po zmianie na Aero ale dałeś mi do myślenia z tymi wtryskami mam open sida to zasiądę i posprawdzam co i jak auto jest ze Szwecji biopover więc mogło jeździć na bio więc wtryski moga sie kończyć


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL