Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 2 z 2
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2 [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Wiadomość: 3.0 TID  
Offline
 Tytuł: Re: 3.0 TID
PostNapisane: 21 kwi 2018, o 20:39 
Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2016, o 20:09
Posty: 312
Model SAABa: 9-5 SC Vector
Kromek napisał(a):
Jeśli padł moduł abs to mam dylemat czy można go podmienić z dawcy aby nie wyskoczyło więcej błędów? Elektryk stwierdził brak komunikacji.


A czego używa ten Twój elektryk, bo poza techem to on się z Twoim ABS nie dogada. Wszystkie allscanery ktore ogarniaja silnik i body nie potrafia sie skomunikowac z systemem hamulcowym.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 3.0 TID
PostNapisane: 21 kwi 2018, o 21:37 
Starszy Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2013, o 09:58
Posty: 107
a jeszcze co do niskiego ciśnienia na listwie to zacząłbym od sprawdzenia pływaka w baku czy nie jest oblepiona syfem (przerabiałem z tym temat też zacząłem od listwy a był po prostu gnój na pływaku i sitku)

-------------------------
3.0 TiD To nie prawda że się sypią :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 3.0 TID
PostNapisane: 22 kwi 2018, o 22:12 

Dołączył(a): 11 gru 2017, o 09:31
Posty: 31
Model SAABa: 9-5
Martynka napisał(a):
Kromek napisał(a):
Jeśli padł moduł abs to mam dylemat czy można go podmienić z dawcy aby nie wyskoczyło więcej błędów? Elektryk stwierdził brak komunikacji.


A czego używa ten Twój elektryk, bo poza techem to on się z Twoim ABS nie dogada. Wszystkie allscanery ktore ogarniaja silnik i body nie potrafia sie skomunikowac z systemem hamulcowym.


Czego używa nie zapytałem, ale to nie Tech2, bo jak mi zablokowało immo to się okazało że ma coś innego, więc nie robił tylko mnie odesłał do kolejnego szpeca z techem, ale tamten, nie chciał się zagłębiać bardziej usterki poza immo jedynie go odblokował. Po tym na SID zaczęło pokazywać bezwzględnie 50 st.C i chwilę później wyskoczyły błędy ABS, TCS, więc ta robota techem trochę podejrzana, musiał coś grzebać.
Od szpeca z techem wróciłem do elektryka który twierdził że sobie poradzi jak tylko będzie odblokowany techem i tak też się stało.
Teraz twierdzi że może naprawić też moduł ABS, jak tylko dojdę do ładu z mechaniką. Tym testerem to już przy mnie próbował nawiązać łączność z modułem ale okazało się że chyba go widzi ale brak łączności.. Hmm, czyżby chwilowa podmiana Twice, której dokonałem a nic nie dała, wygenerowała tę usterkę?

Ponadto przyjrzałem się dzisiaj podciśnieniom, zauważyłem na regulatorze podciśnienia co jest przy ścianie grodziowej że ma ułamany jeden króciec, ten najbliżej wtyczki. Wężyk od turbiny zapięty na końcowy? Coś tu chyba je źle.

Bo mimo niskiego ciśnienia na listwie paliwowej powinien chyba i tak pracować równo na wolnych..

Na dodatek nie chodzi przestał działać kompletnie nadmuch kabiny, choć kalibracja daje wynik 0.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 3.0 TID
PostNapisane: 6 maja 2018, o 12:50 
Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2016, o 20:09
Posty: 312
Model SAABa: 9-5 SC Vector
Tak powinno być :

Obrazek

Od lewej strony licząc :
- biały wężyk do wakupompy
- czarny wężyk do wastegate poprzez filterek
- pusty


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 3.0 TID
PostNapisane: 8 maja 2018, o 11:27 

Dołączył(a): 11 gru 2017, o 09:31
Posty: 31
Model SAABa: 9-5
O, super fota..
Czyli ten co mam ułamany ma być pusty i zaślepiony.
Podpinałem osobny zbiornik zewnętrzny butelkę 3l i przezroczysty wąż, sytuacja jednak się nie zmieniła, na chwilę odpala i gaśnie, tak samo jak na baku, ale za to było widać że przez cały czas nie dał się odpowietrzyć, powietrze łapie zaraz po odpowietrzeniu, mam pompkę gruszkę jak Renault, widać w tym wężu, straciłem koncepcję, czy nadmiarowe paliwo nie powinno uciekać do niego przelewami..
Miałem już w ciemno wymieniać zawory SCV, ale się wstrzymałem.


Ostatnio edytowano 8 maja 2018, o 11:39 przez Kromek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 3.0 TID
PostNapisane: 8 maja 2018, o 11:32 
Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2016, o 20:09
Posty: 312
Model SAABa: 9-5 SC Vector
Nie zaślepiac. Tam powinien być jeszcze oryginalny filterek na focie go nie ma.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 3.0 TID
PostNapisane: 29 cze 2018, o 11:20 

Dołączył(a): 11 gru 2017, o 09:31
Posty: 31
Model SAABa: 9-5
Wymiana SCV nie pomogła, więc wymieniłem pompę WC. Ona była jednak przyczyna, teraz po dłuuugich perturbacjach choć bez pośpiechu już silnik chodzi przyzwoicie.
Pozostaje mi jechać gdzieś na techa uporządkować ABS/TCS i ACC bo wciąż nawiew nie działa.
Przy okazji cyknąłem fotę bypassa w głowicy.
Aaa pompa wymieniana bez zdejmowania dekla rozrządu..


Załączniki:
IMG_20180624_182237.jpg
IMG_20180624_182237.jpg [ 1.65 MiB | Przeglądane 156 razy ]
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 3.0 TID
PostNapisane: 29 cze 2018, o 12:01 
Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2016, o 20:09
Posty: 312
Model SAABa: 9-5 SC Vector
i dasz sobie obciąć wszystko, że timing jest zachowany ?? wiesz jak to jest zrobione. Pompa, blok silnika, koło synchronizujące z kołami rozrządu, obudowa rozrządu, koło napędu wałków paskiem. Ja wolałbym mieć pewność a zdjęcie dekla to niewiele więcej pracy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL