Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 2 z 2
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2 [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: Najbardziej i najlepiej zmodyfikowane w Polsce
PostNapisane: 19 lip 2012, o 08:56 
Kapitan

Dołączył(a): 23 sty 2012, o 12:31
Posty: 2945
ja mam namiary na szweda, który robi skrzynie na zamówienie - koszt 1000USD + przesyłka

zawsze można zapodać skrzynie 6biegową maptuna - to już jest hardcore tylko worek pieniędzy trzeba mieć :)

http://www.maptun.com/shopProduct.php?pid=4579&hl=197&cg=956&car=9000

ja za chwilę zaczynam projekt 9000 i chciałbym żeby to był najmocniejszy z najmocniejszych :) ale jak to wyjdzie to życie pokaże :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Najbardziej i najlepiej zmodyfikowane w Polsce
PostNapisane: 22 lip 2012, o 11:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 mar 2012, o 17:51
Posty: 17
Model SAABa: krokodyl
1000USD plus przesyłka to jeszcze tamat do rozważenia. Jak nazywa się ten Szwed?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Najbardziej i najlepiej zmodyfikowane w Polsce
PostNapisane: 22 lip 2012, o 16:16 
Kapitan

Dołączył(a): 23 sty 2012, o 12:31
Posty: 2945
wysyłam na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Najbardziej i najlepiej zmodyfikowane w Polsce
PostNapisane: 23 lip 2012, o 14:11 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 22:17
Posty: 2527
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: 900 9-3 9-5
Ktoś może ma jakieś wykresy z hamowni co daje zmiana głowy z normalnej turbo na tą z 2.1 ??
Zauważyłem że krokodyle zdychają od 5000obr.min i to nie zależnie od ustawienia zapłonu ani składu mieszanki, coś je mechanicznie blokuje...
T3 czy TE05 które w nich montowano we współczesnych silnikach generują pod 280KM.

-------------------------
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
556KM w 900NG MY95
309KM w 9-5 Kombi MY00
224KM w 9-3 SC MY05
222KM w Krokodylu MY89


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Najbardziej i najlepiej zmodyfikowane w Polsce
PostNapisane: 23 lip 2012, o 15:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 mar 2012, o 17:51
Posty: 17
Model SAABa: krokodyl
seth napisał(a):
wysyłam na PW


Nie dostałem wiadomości....


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Najbardziej i najlepiej zmodyfikowane w Polsce
PostNapisane: 24 lip 2012, o 06:49 
Kapitan

Dołączył(a): 23 sty 2012, o 12:31
Posty: 2945
Jarmah - nie dostałeś gdyż azaliż miałem dość ważną uroczystość rodzinną :) Dzisiaj wracam do świata żywych i wieczorem jak wrócę podeślę namiary :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Najbardziej i najlepiej zmodyfikowane w Polsce
PostNapisane: 24 lip 2012, o 07:03 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 kwi 2012, o 17:12
Posty: 613
Lokalizacja: Gdańsk
Model SAABa: 9-5, 9-3, 900 II
Tak w temacie 'modyfikowania' - a ktoś u nas bawi(ł) się w B258?

-------------------------
1994 Saab 900 NG, 2.5 V6 auto
2000 Saab 9-3, 2.2Tid Aero-wannabe
2000 Saab 9-5, 2.3t Aero auto


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Najbardziej i najlepiej zmodyfikowane w Polsce
PostNapisane: 26 lip 2012, o 19:10 
Kapitan

Dołączył(a): 23 sty 2012, o 12:31
Posty: 2945
Ma ktoś jakiś pomysł. Gad chodził pięknie ładnie i "zdechł". Z tego co zauważyłem zostały odpięte 3 kabelki, które idą do aparatu zapłonowego z czujnikiem Halla. Iskra jest ale nie odpala. Zalewa go potwornie z wtrysków raz na 1 raz na 2 lub 3 cylindrze. Po odpieciu wtrysków odpala na chwilę na ile starczy mu paliwa i koniec. Po podpięciu wtrysków zalanie potworne i nie odpala :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Najbardziej i najlepiej zmodyfikowane w Polsce
PostNapisane: 26 lip 2012, o 22:05 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 22:17
Posty: 2527
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: 900 9-3 9-5
Może jakaś kibel rurka spadła z dolotu ??
Ps. Jarmachu dziękuje ci ślicznie za schematy do kroko - szalenie mi pomogły, teraz będzie można je grzebać praktycznie bez ograniczeń, no może jedno - skrzynia :D

Co do 2,5 V6 to najlepsze co można z nim zrobić to przeszczepić kolektor ssący wraz z przepustnicami z 3.0 V6 + Strojenie na dodatkowe ok 20KM można liczyć...
Ps. sprawdź jaki to ma wydech - taki jak w turbo czy cieńszy ?? Turbo ma 60mm.

Ps. nie róbmy tu oftopa, o krokodylach miało być :P

-------------------------
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
556KM w 900NG MY95
309KM w 9-5 Kombi MY00
224KM w 9-3 SC MY05
222KM w Krokodylu MY89


Ostatnio edytowano 2 sie 2012, o 00:49 przez Coobcio, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Najbardziej i najlepiej zmodyfikowane w Polsce
PostNapisane: 1 sie 2012, o 20:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 mar 2012, o 17:51
Posty: 17
Model SAABa: krokodyl
Daj spokój Kuba ;) Jakby co, mam tego dużo więcej ;)
ps. co z privem na temat skrzyni? ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Najbardziej i najlepiej zmodyfikowane w Polsce
PostNapisane: 2 sie 2012, o 11:57 
Kapitan

Dołączył(a): 23 sty 2012, o 12:31
Posty: 2945
Jeżeli chodzi o skrzynie biegów to:
Szwecja - Jorgen Eriksson - choć podobno już nie zajmuje się tym zawodowo aczkolwiek można się pokusić o emaila lub rozmowę.

USA - http://www.scanwestauto.com/service-and-parts/transmission-repair - i tu też mam zamiar podbić bo akurat mam możliwość co jakiś czas dostawy za free z jadącymi autami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL