Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 3 z 3
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3 [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 25 sty 2018, o 19:03 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 525
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
Uderz do Levisa - może Ci Sasza strugnie DP.

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 25 sty 2018, o 19:07 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 7 sty 2018, o 13:55
Posty: 144
Model SAABa: 9-3
Myśle jedno posze drugie...chodzilo mi o icka...a nie o dp z Kl racing

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 25 sty 2018, o 19:15 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 525
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
Właduj chinola i będzie 2 razy taniej

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 25 sty 2018, o 20:57 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 7 sty 2018, o 13:55
Posty: 144
Model SAABa: 9-3
Aero Ride napisał(a):
Właduj chinola i będzie 2 razy taniej
Najchętniej bym wlaśnie wladował takiego chinola powiedzmy 550x180x65, ale coś mi się wydaje że trochę za szeroki i kolanka trzeba będzie mocno giąć...

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 25 sty 2018, o 21:27 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 525
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
viewtopic.php?f=19&t=4034 przecież tu jest cały topic o tym

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 25 sty 2018, o 21:52 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 7 sty 2018, o 13:55
Posty: 144
Model SAABa: 9-3
Aero Ride napisał(a):
http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=19&t=4034 przecież tu jest cały topic o tym
Tak wiem[emoji3]

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 2 lut 2018, o 15:15 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 7 sty 2018, o 13:55
Posty: 144
Model SAABa: 9-3
Dobra wleciał już fmic 550x230x65, zamontowany w belce a nie za nią, zastanawiam się, co będzie bardziej rozsądne w dalszej kolejności czy i inwestować w dp 2.75" z katem sportowym, czy lepiej z racji późniejszych planów co do lpg zainwestować w deka 630? a pozbyc się tylko 1 kata, czy może jeszcze inaczej dac regulator 4 bar o ile on coś zmieni, a jednak zrobić ten dp.

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 2 lut 2018, o 18:18 
Starszy Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2014, o 09:38
Posty: 387
Lokalizacja: Warszawa
Model SAABa: 93 coupe 2.0t
ja mam przy 250KM 3,8bar regulator i LPG przy wyższych mocach pompa paliwa może mieć ciężko


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 2 lut 2018, o 18:53 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 7 sty 2018, o 13:55
Posty: 144
Model SAABa: 9-3
mich@l napisał(a):
ja mam przy 250KM 3,8bar regulator i LPG przy wyższych mocach pompa paliwa może mieć ciężko
A masz seryjne wtryski aero? Jakie masz ciśnie ie doladowania? Co masz dodatkowo zrobione? masz dp?

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 2 lut 2018, o 19:15 
Starszy Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2014, o 09:38
Posty: 387
Lokalizacja: Warszawa
Model SAABa: 93 coupe 2.0t
wtryski seria, doładowanie 1,3 bar, fmic, sprzęgło viggen, dp seria z katalizatorami


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 6 sie 2018, o 07:50 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 7 sty 2018, o 13:55
Posty: 144
Model SAABa: 9-3
Hey w końcu udało mi się wygrzebać coś więcej niż seria, wkleje co wyszło do oceny, jestem zadowolony turbo wstaje lepiej niż na serii i bardziej linniowo buduje moc...muszę jeszcze tylko zrobic sprzęgło bo na razie jest ori i dp zeby trochę mu ulżyć bo narazie też jest seryjnie, z intercoolera jestem zadowolony bo w ten upał jaki był nie przekraczala temp. 41 stopni. Obrazek

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 22 sie 2018, o 11:25 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 7 sty 2018, o 13:55
Posty: 144
Model SAABa: 9-3
Panowie mam pytanie, do osób oklepanych w temacie, makie jakies tanie dobre sposoby na ta cienką cobre w td04? Co mam grubą coobre od 9-5 ale trafić stronę zimną short nose graniczy z cudem, wiem ze można przetoczyć...a ja zastanawialem się czy nie szłoby zamontować tam jakiegos kolanka silikonowego i wymodzić dolot na wlasna rękę robil już ktos taki patent? Drugie pytanie to czy z oryginalna puszki filtra powietrza da się cos zrobić żeby poprawić przepływ?

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL