Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 3 z 3
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3 [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 25 sty 2018, o 19:03 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 610
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
Uderz do Levisa - może Ci Sasza strugnie DP.

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 25 sty 2018, o 19:07 
Kapral

Dołączył(a): 7 sty 2018, o 13:55
Posty: 161
Model SAABa: 9-3
Myśle jedno posze drugie...chodzilo mi o icka...a nie o dp z Kl racing

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 25 sty 2018, o 19:15 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 610
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
Właduj chinola i będzie 2 razy taniej

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 25 sty 2018, o 20:57 
Kapral

Dołączył(a): 7 sty 2018, o 13:55
Posty: 161
Model SAABa: 9-3
Aero Ride napisał(a):
Właduj chinola i będzie 2 razy taniej
Najchętniej bym wlaśnie wladował takiego chinola powiedzmy 550x180x65, ale coś mi się wydaje że trochę za szeroki i kolanka trzeba będzie mocno giąć...

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 25 sty 2018, o 21:27 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 610
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
viewtopic.php?f=19&t=4034 przecież tu jest cały topic o tym

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 25 sty 2018, o 21:52 
Kapral

Dołączył(a): 7 sty 2018, o 13:55
Posty: 161
Model SAABa: 9-3
Aero Ride napisał(a):
http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=19&t=4034 przecież tu jest cały topic o tym
Tak wiem[emoji3]

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 2 lut 2018, o 15:15 
Kapral

Dołączył(a): 7 sty 2018, o 13:55
Posty: 161
Model SAABa: 9-3
Dobra wleciał już fmic 550x230x65, zamontowany w belce a nie za nią, zastanawiam się, co będzie bardziej rozsądne w dalszej kolejności czy i inwestować w dp 2.75" z katem sportowym, czy lepiej z racji późniejszych planów co do lpg zainwestować w deka 630? a pozbyc się tylko 1 kata, czy może jeszcze inaczej dac regulator 4 bar o ile on coś zmieni, a jednak zrobić ten dp.

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 2 lut 2018, o 18:18 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2014, o 09:38
Posty: 403
Lokalizacja: Warszawa
Model SAABa: 93 coupe 2.0t
ja mam przy 250KM 3,8bar regulator i LPG przy wyższych mocach pompa paliwa może mieć ciężko


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 2 lut 2018, o 18:53 
Kapral

Dołączył(a): 7 sty 2018, o 13:55
Posty: 161
Model SAABa: 9-3
mich@l napisał(a):
ja mam przy 250KM 3,8bar regulator i LPG przy wyższych mocach pompa paliwa może mieć ciężko
A masz seryjne wtryski aero? Jakie masz ciśnie ie doladowania? Co masz dodatkowo zrobione? masz dp?

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 2 lut 2018, o 19:15 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2014, o 09:38
Posty: 403
Lokalizacja: Warszawa
Model SAABa: 93 coupe 2.0t
wtryski seria, doładowanie 1,3 bar, fmic, sprzęgło viggen, dp seria z katalizatorami


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 6 sie 2018, o 07:50 
Kapral

Dołączył(a): 7 sty 2018, o 13:55
Posty: 161
Model SAABa: 9-3
Hey w końcu udało mi się wygrzebać coś więcej niż seria, wkleje co wyszło do oceny, jestem zadowolony turbo wstaje lepiej niż na serii i bardziej linniowo buduje moc...muszę jeszcze tylko zrobic sprzęgło bo na razie jest ori i dp zeby trochę mu ulżyć bo narazie też jest seryjnie, z intercoolera jestem zadowolony bo w ten upał jaki był nie przekraczala temp. 41 stopni. Obrazek

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 22 sie 2018, o 11:25 
Kapral

Dołączył(a): 7 sty 2018, o 13:55
Posty: 161
Model SAABa: 9-3
Panowie mam pytanie, do osób oklepanych w temacie, makie jakies tanie dobre sposoby na ta cienką cobre w td04? Co mam grubą coobre od 9-5 ale trafić stronę zimną short nose graniczy z cudem, wiem ze można przetoczyć...a ja zastanawialem się czy nie szłoby zamontować tam jakiegos kolanka silikonowego i wymodzić dolot na wlasna rękę robil już ktos taki patent? Drugie pytanie to czy z oryginalna puszki filtra powietrza da się cos zrobić żeby poprawić przepływ?

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 23 kwi 2019, o 00:33 

Dołączył(a): 23 kwi 2019, o 00:17
Posty: 5
Model SAABa: 9-3OG
Levis napisał(a):
Niech każdy robi jak chce ja mam zmierzone różnice pomiędzy 2.5" i 3" DP tak samo na seryjnym kolektorze i custom rurowym. I co się komuś wydaje to niech tak zostanie :)


Mniej więcej jakie różnice temperatury między 2.5" a 3". Będzie 70-100c?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 23 kwi 2019, o 00:34 

Dołączył(a): 23 kwi 2019, o 00:17
Posty: 5
Model SAABa: 9-3OG
albanOs napisał(a):
Hey w końcu udało mi się wygrzebać coś więcej niż seria, wkleje co wyszło do oceny, jestem zadowolony turbo wstaje lepiej niż na serii i bardziej linniowo buduje moc...muszę jeszcze tylko zrobic sprzęgło bo na razie jest ori i dp zeby trochę mu ulżyć bo narazie też jest seryjnie, z intercoolera jestem zadowolony bo w ten upał jaki był nie przekraczala temp. 41 stopni. Obrazek

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka


Szkoda, że tylko moment ~3000-3850obr :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 23 kwi 2019, o 10:07 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4329
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Zara... masa 550kg? a gdzie jeszcze 1200? Chyba że to wersja dynometa z rolkami stacjonarnymi to spoko. Stąd też pewnie problem z bardzo późnym wstawaniem (przynajmniej na wykresie) zbyt małe obciązenie.

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 24 kwi 2019, o 11:34 
Kapral

Dołączył(a): 7 sty 2018, o 13:55
Posty: 161
Model SAABa: 9-3
Levis napisał(a):
Zara... masa 550kg? a gdzie jeszcze 1200? Chyba że to wersja dynometa z rolkami stacjonarnymi to spoko. Stąd też pewnie problem z bardzo późnym wstawaniem (przynajmniej na wykresie) zbyt małe obciązenie.
Rolki stacjonarne Levis, piec mam serię, więc trochę taki był cel, żeby to spokojnie rosło, ale teraz już myślę żeby to trochę poprawić...myślicie że da się coś tu trochę lepszego wystrugać do tych 3000, jak narazie dp seria.

A teraz jeszcze z innej bajki pytanko do Was wyjadaczy, czy na b6 i eibachu da się jeździć na ori wachaczu z poliuretanami? Nie chodzi o komfort a o negatyw, który się robi bardzo daje się to we znaki?

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL