Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 1 z 5
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 18 mar 2014, o 18:23 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2013, o 08:51
Posty: 945
Lokalizacja: Warszawa TGK
Model SAABa: 9-3 I SE 2.0T 185KM
Siemanko
Przygotowuje sie do wsadzenia Intercoolera o wymiarach 550x230x65 czyli cos duzo lepszego od aerowego. Jestem dzisiaj po przymiarkach, wyglada to w nastepujacy sposob:

Wysokosc intercoolera nie pozwala na zamontowanie w miejsce seryjnego bez jakichkolwiek przerobek!
Nalezy przesunac osuszacz - ja po prostu delikatnie go odgialem:) i ic delikatnie weszlo.

Zastanawia mnie jak to bedzie z kolankami, gdyz tam jest mega, ale to mega malo miejsca pomiedzy dolnym zakonczeniem podluznic. Na zdjeciu widac ze jest tam strasznie ciasno.

Prosba do bardziej doswiadczonych w temacie o zamieszczenie zdjecia z dopasowanym ic razem z kolankami- widok od przodu aby porownac miejsce poprowadzenia silikonow z moim zamyslem:)


Pozdro!


Załączniki:
image.jpg
image.jpg [ 2.09 MiB | Przeglądane 3122 razy ]
image.jpg
image.jpg [ 1.87 MiB | Przeglądane 3122 razy ]
image.jpg
image.jpg [ 1.38 MiB | Przeglądane 3122 razy ]

-------------------------
[ 9-3 I SE MY02 Anniversary | 2.0T| powered by JanuszTun]
TD04HL-19T FMIC 550x230x65 DP 3" / HIRSCH 2,75" CatBack Exhaust

Ex-lovers:
Saab 9-3 I 2.2 TiD pofałdowane 141KM / 307Nm ;] MY00
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 18 mar 2014, o 18:26 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4184
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Dać do przerobienia wylotów z IC w kierunku tyłu. ;)

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 18 mar 2014, o 18:28 
Podporucznik

Dołączył(a): 7 sty 2013, o 18:45
Posty: 1174
Lokalizacja: Sztum
Model SAABa: 9-5 Aero MY03
albo zamienić na taki :)

http://fmic.pl/intercoolery/280-interco ... x65mm.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 18 mar 2014, o 18:30 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4184
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Te z kolei byłyby za wąsko :)

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 18 mar 2014, o 18:34 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2013, o 08:51
Posty: 945
Lokalizacja: Warszawa TGK
Model SAABa: 9-3 I SE 2.0T 185KM
Nie ma innej możliwości?:P

-------------------------
[ 9-3 I SE MY02 Anniversary | 2.0T| powered by JanuszTun]
TD04HL-19T FMIC 550x230x65 DP 3" / HIRSCH 2,75" CatBack Exhaust

Ex-lovers:
Saab 9-3 I 2.2 TiD pofałdowane 141KM / 307Nm ;] MY00


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 18 mar 2014, o 18:35 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4184
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Ta jest chyba najlepsza, wsadzisz go w seryjne przewody i ognia :)
Znajdź gościa co spawa alu i ma trochę inwencji twórczej, daj mu swój IC i ten duży i powiedz że wyjścia mają być takie jak w starym :)

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 18 mar 2014, o 18:42 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2013, o 08:51
Posty: 945
Lokalizacja: Warszawa TGK
Model SAABa: 9-3 I SE 2.0T 185KM
czyli z silikonów nie wyrzeźbi?;)

-------------------------
[ 9-3 I SE MY02 Anniversary | 2.0T| powered by JanuszTun]
TD04HL-19T FMIC 550x230x65 DP 3" / HIRSCH 2,75" CatBack Exhaust

Ex-lovers:
Saab 9-3 I 2.2 TiD pofałdowane 141KM / 307Nm ;] MY00


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 18 mar 2014, o 18:47 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4184
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Pewnie by wyrzeźbił, podcinając coś albo mocno gnąc :) Za przespawanie wlotów zapłacisz max 100zł i po sprawie, za silikony i obejmy wyjdzie to samo albo i wiecej a ile więcej łączeń to rozerwania się :)

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 18 mar 2014, o 18:50 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2013, o 08:51
Posty: 945
Lokalizacja: Warszawa TGK
Model SAABa: 9-3 I SE 2.0T 185KM
może i racja :) danke! jutro pojade i tak tez zrobię

-------------------------
[ 9-3 I SE MY02 Anniversary | 2.0T| powered by JanuszTun]
TD04HL-19T FMIC 550x230x65 DP 3" / HIRSCH 2,75" CatBack Exhaust

Ex-lovers:
Saab 9-3 I 2.2 TiD pofałdowane 141KM / 307Nm ;] MY00


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 18 mar 2014, o 19:24 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2012, o 23:32
Posty: 2047
Lokalizacja: Czeladź / Sosnowiec
Model SAABa: Kroko, 9-5
Zrób o tak:

Załącznik:
1486145_327401070731514_315134064_o.jpg
1486145_327401070731514_315134064_o.jpg [ 55.69 KiB | Przeglądane 3097 razy ]


:D

-------------------------
Saab 900NG - JeBony - B204L 473KM 585Nm - zmienił właściciela
Saab 9-5 - Dupowóz - B235 - pseudo Aero Frankenstein
Saab 900c - Krokodyl - B201 gaźnik - perełka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 18 mar 2014, o 20:39 
Starszy Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 22:40
Posty: 106
Model SAABa: 9-3 aero
tak na kolankach redukcyjnych ;)


Załączniki:
Foto0083.jpg
Foto0083.jpg [ 731.59 KiB | Przeglądane 3067 razy ]

-------------------------
saab 9-3 aero stage 3 by AG ~2 . . KM
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 18 mar 2014, o 23:01 
Plutonowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2013, o 11:37
Posty: 272
Lokalizacja: Kalety
Model SAABa: 93 SE
jakie fi maja te kolanka? Po zamontowaniu takiego IC trzeba udac sie niezwłocznie na strojenie czy komputer w jakims tam stopniu sam sie dostosuje?

-------------------------
Saab doda Ci skrzydeł!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 18 mar 2014, o 23:07 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4184
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Na dobrą sprawę nie musisz wcale stroić. Chyba że softu wcale nie miałeś i chcesz w pełni wykorzystać dobrodziejstwa płynące z większego IC.

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 19 mar 2014, o 10:49 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2013, o 13:48
Posty: 415
Model SAABa: 93 2.0 Cabrio MY00
a właśnie zastanawiałem się między zakupem 550x230x65 a 450x230x65, ciekaw jestem jak u Ciebie to wyjdzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 19 mar 2014, o 15:17 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2012, o 19:14
Posty: 2987
Lokalizacja: Czersk, Pomorskie
Model SAABa: 9-3 SS MY06 2,8 V6
450 wchodzi fajnie bo do cabrio wkładałem takiego :) potrzeba tylko 2x kolanko trochę je podciąć i po kawałku rurki na 2 strony co wejdzie w oryginalne węże :)

-------------------------
Obrazek



Krótki incydent z 900Ng V6 i Saab 9-3 Viggen Cabrio
Saab 9-5 SE MY98 - był
Saab 9-5 Vector MY04 - był
Saab 9-3 SS Vector MY05 ASB- był
Saab 9-3 SC 2.8 V6 AERO MY06 ASB - jest
313KM 466Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 19 mar 2014, o 22:59 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2013, o 08:51
Posty: 945
Lokalizacja: Warszawa TGK
Model SAABa: 9-3 I SE 2.0T 185KM
Jedyne co martwi to fakt ze polowa ic jest zaslonieta przez belke zderzaka(zderzak..:( )

-------------------------
[ 9-3 I SE MY02 Anniversary | 2.0T| powered by JanuszTun]
TD04HL-19T FMIC 550x230x65 DP 3" / HIRSCH 2,75" CatBack Exhaust

Ex-lovers:
Saab 9-3 I 2.2 TiD pofałdowane 141KM / 307Nm ;] MY00


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 19 mar 2014, o 23:02 
Podporucznik

Dołączył(a): 7 sty 2013, o 18:45
Posty: 1174
Lokalizacja: Sztum
Model SAABa: 9-5 Aero MY03
Myślę że to nie ma "większego" znaczenia, jak nie celujesz w jakieś wielkie moce to sam fakt że icek jest duży i gruby zrobi swoje i będzie zasysał wystarczająco dużo powietrza :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 20 mar 2014, o 00:08 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2013, o 22:56
Posty: 891
Lokalizacja: Tczew
Model SAABa: 9-3 SS
To wrzucę też fotki u kolegi w aucie jak to zostało zrobione.


Załączniki:
20140307_132903.jpg
20140307_132903.jpg [ 3 MiB | Przeglądane 2965 razy ]
20140307_133006.jpg
20140307_133006.jpg [ 2.91 MiB | Przeglądane 2965 razy ]
20140307_133044.jpg
20140307_133044.jpg [ 2.17 MiB | Przeglądane 2965 razy ]
20140307_152426.jpg
20140307_152426.jpg [ 2.42 MiB | Przeglądane 2965 razy ]

-------------------------
Saab 9-3 SC Vector MY08 2.0t bio 175KM - No2 B207R kute 440/540 by Turbolpg
Opel Signum 1.9 traktor 150KM-209/407NM jest
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 20 mar 2014, o 06:11 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2012, o 20:50
Posty: 428
Lokalizacja: Landshut / Gdynia
Model SAABa: 9-5 9-3
Piknie, PROFI robota.

niki

-------------------------
Divide et impera

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 20 mar 2014, o 06:26 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2013, o 08:51
Posty: 945
Lokalizacja: Warszawa TGK
Model SAABa: 9-3 I SE 2.0T 185KM
rzeczywiście super robota! a ma ktoś wymiary odstępu rur w oryginalnym aerowym? wiem że w aerowym to we/wy fi 57

-------------------------
[ 9-3 I SE MY02 Anniversary | 2.0T| powered by JanuszTun]
TD04HL-19T FMIC 550x230x65 DP 3" / HIRSCH 2,75" CatBack Exhaust

Ex-lovers:
Saab 9-3 I 2.2 TiD pofałdowane 141KM / 307Nm ;] MY00


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL