Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 2 z 2
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2 [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: [DIY] Silikonowe przewody podciśnienia - Opis SAAB 900NG
PostNapisane: 1 maja 2012, o 20:07 

Dołączył(a): 23 mar 2012, o 22:58
Posty: 25
Model SAABa: 9-3 cabrio
to te weze musza byc jakies specjalne, jakies normy musza spelniac?? wychaczylem smiesznie tanie http://www.ebay.co.uk/itm/Silicone-Vacuum-ASH-Hose-Pipe-Silicon-Water-Air-Coolant-Dump-Valve-Radiator-/290640027512?pt=UK_DIY_Materials_Plumbing_MJ&var=&hash=item8960a3ed4e#ht_1155wt_907 gosc ponad 2500 sprzedal. warto brac. moze glupie pytanie ale przy wymianie, jest spoko dojscie czy cos sobie trzeba demontowac?? scianki maja od 2 do 3 mm, waz o srednicy 4mm i scianka 2mm to wystarczy czy szukac mocniejszych?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [DIY] Silikonowe przewody podciśnienia - Opis SAAB 900NG
PostNapisane: 9 maja 2012, o 19:46 
Szeregowy

Dołączył(a): 1 kwi 2012, o 11:05
Posty: 51
Model SAABa: dziewięć cośtam
Ale jeśli chodzi o przewody 2,3 i 4 to raczej nie ma różnicy który gdzie umieścimy - w końcu za przepustnicą panuje takie samo ciśnienie.
Namęczyłem się ze złożeniem i podłączeniem tego przedwczoraj trochę czasu a teraz kolega podesłał mi link do tematu :D

-------------------------
dziewięć cośtam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [DIY] Silikonowe przewody podciśnienia - Opis SAAB 900NG
PostNapisane: 22 wrz 2014, o 15:34 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2013, o 13:48
Posty: 415
Model SAABa: 93 2.0 Cabrio MY00
Odświeżę temat, stosował ktoś takie węże :
http://allegro.pl/waz-przewod-pneumatyc ... 40217.html

http://allegro.pl/waz-przewod-pneumatyc ... 11895.html


http://allegro.pl/gdansk-waz-przewod-po ... 12473.html

http://allegro.pl/gdansk-waz-przewod-po ... 24691.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [DIY] Silikonowe przewody podciśnienia - Opis SAAB 900NG
PostNapisane: 22 wrz 2014, o 19:03 
Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2012, o 00:11
Posty: 88
Model SAABa: 9-5 2,0t MY98
A czytał kolega właściwości tych węży. Jest wyraźnie napisane, że są sztywne i twarde. Raczej nie bardzo się nadadzą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [DIY] Silikonowe przewody podciśnienia - Opis SAAB 900NG
PostNapisane: 23 wrz 2014, o 08:20 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2013, o 13:48
Posty: 415
Model SAABa: 93 2.0 Cabrio MY00
4 linki są nie przypadkowo
w dwóch pierwszych są węzę z poliamidu, a w dwóch następnych z poliuretanu.

Tak owszem te z poliamidu są twarde, ale w czym to niby ma przeszkadzać ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [DIY] Silikonowe przewody podciśnienia - Opis SAAB 900NG
PostNapisane: 23 wrz 2014, o 09:09 
Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2013, o 21:09
Posty: 64
Model SAABa: 9-3 2.0T
Przy zbyt twardym będą się robić załamania, będzie to uniemożliwiać przepływ :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [DIY] Silikonowe przewody podciśnienia - Opis SAAB 900NG
PostNapisane: 23 wrz 2014, o 09:37 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2013, o 13:48
Posty: 415
Model SAABa: 93 2.0 Cabrio MY00
A te poliuretanowe nie nadadzą się ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [DIY] Silikonowe przewody podciśnienia - Opis SAAB 900NG
PostNapisane: 23 wrz 2014, o 09:38 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4329
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Hmm ale coś jest nie tak z przewodami silikonowymi którzy wszyscy montują praktycznie od zarania dziejów?
Tylko nie mów że cena bo 30zł z przesyłką za 1.5m przewodu to krwa kpina żeby oszczędzać

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [DIY] Silikonowe przewody podciśnienia - Opis SAAB 900NG
PostNapisane: 23 wrz 2014, o 10:48 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2013, o 13:48
Posty: 415
Model SAABa: 93 2.0 Cabrio MY00
Tak główny problem to cena, może to śmieszne. Jakoś dziwnie dla mnie wysoka jest cena 15 zł za metr sylikonu.
Za 20zł będę miał 2 m przewodu 4mm i 2 m przewodu 6mm razem z przesyłką. Więc jeżeli mam płacić ponad 60zł za sylikon, to dlaczego nie znaleźć jakiejś alternatywy ?

PS: Nawet bardziej się opłaca ściągnąć ten sylikon z zagranicy, kosztuje 1/3 tego co w Polsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [DIY] Silikonowe przewody podciśnienia - Opis SAAB 900NG
PostNapisane: 23 gru 2015, o 00:43 
Szeregowy

Dołączył(a): 13 kwi 2014, o 08:16
Posty: 89
Koledzy, czy zastosowanie weza o mniejszej srednicy moze skutkowac np szarpaniem albo niepoprawnym otwieraniem sie wastegate-a ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [DIY] Silikonowe przewody podciśnienia - Opis SAAB 900NG
PostNapisane: 24 kwi 2016, o 10:14 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2013, o 09:31
Posty: 1000
Lokalizacja: WARSZAWA-BIELANY
Model SAABa: SAAB 93-2.0T
Koledzy ,resumując potrzebuję 2 m przewodu 4mm i 2 m przewodu 6 mm na podciśnienia ? a jakie zaworki i ile potrzebuję a by ogarnąć temat ? ewentualnie inne elementy jakie potrzebne ? Z chcęcią bym przy okazji pozbył się odmy ale nie wiem jak ją zdemontować i co dalej

-------------------------
SAAB 93 2.0T (2001r)-150 KM ?
SAAB 95 AERO 2.3 TS (2001r) -266,5 KM
OPEL VECTRA C 1.9 CDTI (2005) -150 KM(186 KM)
OPEL VECTRA C 1.8 (2003r) -122 KM
OPEL VECTRA B 2.0 (1997r) -136 KM
I INNE....

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [DIY] Silikonowe przewody podciśnienia - Opis SAAB 900NG
PostNapisane: 17 gru 2016, o 12:55 

Dołączył(a): 17 gru 2016, o 11:48
Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
Model SAABa: 9-3 B204E
Ciekawy temat i przede wszystkim zebrany do kupy. Ja również postanowiłem wziąć się za wymianę bo są twarde i pękają w rękach. Właśnie dzisiaj ogarnąłem sobie złamany trójnik przy pokrywie zaworów i przy tej okazji zaworek kierunkowy - swoją drogą był odwrotnie założony (blokował przepływ w kierunku przepustnicy)... Na allegro pełno przewodów silikonowych - jedne do spryskiwaczy a drugie do podciśnień niby odporne na olej...Komu wierzyć. Kolejny temat to średnica tych oferowanych na allegro... wew 4 mm, na zewnątrz 8 mm !!?? Po co taka gruba ta ścianka skoro w oryginale jest 4/6 mm?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL