Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 6 z 6
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: 21.04.2013 1/4 Mili - BEMOWO
PostNapisane: 22 kwi 2013, o 23:46 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 20:36
Posty: 2043
Model SAABa: 900 najszybszy :)
Zawsze dużo wcześniej wrzucałem dwójkę. Jednak teraz zauważyłem, że na jedynce przy dobrych oponach jest zdecydowanie lepsze przyspieszenie, nawet jeśli koła idą w poślizgu. Idealnie by było ruszyć z 3 tysięcy i delikatnie dociskać pedał gazu trzymając koła w minimalnym poślizgu, ale przy dużym momencie z większej turbiny jest tak, że albo zrywa przyczepność i momentalnie wali do odcinki, albo się odpuści żeby zejść z tej odcinki i turbo wypada z boostu i brakuje mocy. A na tej odcince trzymać muszę do momentu tuż przed osiągnięciem maksymalnej prędkości na pierwszym biegu, bo jeśli przytrzymam za długo i auto przestanie przyspieszać, to zepsuje cały przejazd bo z powrotem przyspieszy dopiero po wrzuceniu dwójki.

Żal, nie żal, jakbym się nad tym zastanawiał to bym w ogóle nie startował w zawodach ;)

-------------------------
Saab 900NG 2.0 Turbo 376KM / 524Nm
Saab 9-5 Aero '02 282KM / 416Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 21.04.2013 1/4 Mili - BEMOWO
PostNapisane: 22 kwi 2013, o 23:49 
Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2012, o 20:50
Posty: 495
Lokalizacja: Landshut / Gdynia
Model SAABa: 9-5 9-3
adam87 napisał(a):
Zawsze dużo wcześniej wrzucałem dwójkę. Jednak teraz zauważyłem, że na jedynce przy dobrych oponach jest zdecydowanie lepsze przyspieszenie, nawet jeśli koła idą w poślizgu. Idealnie by było ruszyć z 3 tysięcy i delikatnie dociskać pedał gazu trzymając koła w minimalnym poślizgu, ale przy dużym momencie z większej turbiny jest tak, że albo zrywa przyczepność i momentalnie wali do odcinki, albo się odpuści żeby zejść z tej odcinki i turbo wypada z boostu i brakuje mocy. A na tej odcince trzymać muszę do momentu tuż przed osiągnięciem maksymalnej prędkości na pierwszym biegu, bo jeśli przytrzymam za długo i auto przestanie przyspieszać, to zepsuje cały przejazd bo z powrotem przyspieszy dopiero po wrzuceniu dwójki.

Żal, nie żal, jakbym się nad tym zastanawiał to bym w ogóle nie startował w zawodach ;)


Lepiej sie nie da opisac.

Niki

-------------------------
Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 21.04.2013 1/4 Mili - BEMOWO
PostNapisane: 22 kwi 2013, o 23:50 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4433
Lokalizacja: Białystok
Dzięki za wyjaśnienie ;)

No Ty masz swoją 900 do tego do czego używasz, ja póki co używam swojego do codziennych dojazdów po bułki, na uczelnię i do pracy...
Kiedyś jak już zrobię totalną zabawkę i kupię 9-5 będzie można myśleć o takim zastosowaniu jak Twoja. :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 21.04.2013 1/4 Mili - BEMOWO
PostNapisane: 23 kwi 2013, o 00:03 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 20:36
Posty: 2043
Model SAABa: 900 najszybszy :)
Ja właśnie używam auta do codziennej jazdy. Akurat po bułki mało jeżdżę, ale wszędzie gdzie potrzebuję to jadę. To mój jedyny samochód. Dzięki temu jak gdzieś spotkam mocną furę na światłach czy w trasie, to nie mówię wkurzony "szkoda że nie wziąłem saaba", tylko po prostu wciskam gaz i się cieszę ;)

-------------------------
Saab 900NG 2.0 Turbo 376KM / 524Nm
Saab 9-5 Aero '02 282KM / 416Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 21.04.2013 1/4 Mili - BEMOWO
PostNapisane: 23 kwi 2013, o 06:21 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2013, o 12:37
Posty: 1048
Lokalizacja: pomorskie
Model SAABa: 9-5 Arc 2.3 t
Levis... nawet jak kupisz wymarzoną 9-5 do jeżdżenia po bułki to nie wierzę że będziesz jeździł serią :D

-------------------------
...no cóż że ze Szwecji...
9-5 Arc, 2.3t 2004r zakute b235 Wossner
GT 23, FMIC 600*300*76, 3'' wydech, katy off, lekki zamach, 630cm Deka
... w ciągłej modernizacji

Saab=choroba


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 21.04.2013 1/4 Mili - BEMOWO
PostNapisane: 23 kwi 2013, o 06:49 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2012, o 10:02
Posty: 2845
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Model SAABa: 9-5 Troll 2.3e
To będzie seria by Levis.

Ja czasem jak jadę po bułki Skodą to żałuję, że właśnie Skodą, bo z reguły właśnie wtedy trafiam na jakiegoś leszcza do wychłostania. Prawo Murphy'ego...

-------------------------
kierowca bombowca


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 21.04.2013 1/4 Mili - BEMOWO
PostNapisane: 23 kwi 2013, o 11:07 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2012, o 17:58
Posty: 2425
Lokalizacja: Warszawa
Model SAABa: brak
ja swojego też używam do jazdy na co dzień.
Ale wychodzę z założenia, że po to jest odcinka, żeby kręcić do odcinki a nie dalej :mrgreen:

Adam, na pewno skorzystam następnym razem z fachowej porady :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 21.04.2013 1/4 Mili - BEMOWO
PostNapisane: 23 kwi 2013, o 11:18 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 20:36
Posty: 2043
Model SAABa: 900 najszybszy :)
Kurde no wszyscy Twoi kumple hondziarze pałowali te wozy do odcinki na zawodach, a Ty ruszyłeś tak że prawie Ci wóz zgasł :)
Najlepszy czas na 60ft miałeś 2.681, a ja 2.193. To jest pół sekundy do urwania na mecie, a nawet znacznie więcej bo po tych 60ft pokonanych w 0.5s szybciej miałbyś już wyższą prędkość i resztę toru pokonałbyś w krótszym czasie. To znaczy, że dałoby się zejść poniżej 14s Twoim wozem. Zdaję sobie sprawę że u mnie były R888, ale jednak z niższą mocą łatwiej jest ruszyć. Rok temu na zwykłych T1R robiłem 2.326s na Bemowie.

-------------------------
Saab 900NG 2.0 Turbo 376KM / 524Nm
Saab 9-5 Aero '02 282KM / 416Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 21.04.2013 1/4 Mili - BEMOWO
PostNapisane: 23 kwi 2013, o 11:37 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2012, o 17:58
Posty: 2425
Lokalizacja: Warszawa
Model SAABa: brak
mam gdzieś chyba jeden przejazd, gdzie latałem po odcięciu, ale też nie do końca tak jak powinienem :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 21.04.2013 1/4 Mili - BEMOWO
PostNapisane: 23 kwi 2013, o 11:44 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 20:36
Posty: 2043
Model SAABa: 900 najszybszy :)
Ale chodzi o ruszenie z wysokich obrotów (no może nie z odcięcia), tak żeby po ruszeniu nie zmuliło.

P.S. W półfinale zrobiłem czas reakcji 0.032s :) Niestety 60ft zrobiłem dosyć słabe więc i czas na 1/4 nie wyszedł najlepszy, jednak dzięki tak dobrej reakcji, większość czasu byłem z przodu i dopiero przed metą 550 konny CRX mnie wyprzedził z prędkością 210km/h :)

-------------------------
Saab 900NG 2.0 Turbo 376KM / 524Nm
Saab 9-5 Aero '02 282KM / 416Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 21.04.2013 1/4 Mili - BEMOWO
PostNapisane: 23 kwi 2013, o 21:10 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2012, o 17:57
Posty: 422
Model SAABa: 900NG
Ja też trzymam w granicach 3 tysięcy przy starcie, ale po sygnale najpierw wklepane i na pół sprzęgle puszczam dość sprawnie i odcinka tak żeby zapętliło ze 2 razy i przepinam na 2 i do spodu, na wąskich gumach popuszczałem jeszcze przy dwójce, ale teraz do spodu non stop mam.
Szynkus, mógłbym się z Tobą złapać ze startu :)

Czekajcie, ja coś nagram on board :)

-------------------------
SAAB TURBO


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 21.04.2013 1/4 Mili - BEMOWO
PostNapisane: 24 kwi 2013, o 08:52 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 22:17
Posty: 2527
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: 900 9-3 9-5
U Ciebie Adasiu jeśli chodzi o trakcję na I biegu to nie da się zejść poniżej doładowania bazowego a u Szybkusa można - Coby więcej trakcji było...
II rzecz to taka że Trionic7 łapie dużą zmułkę po zmianie biegów i najlepiej bić biegi bez ujęcia gazu.

-------------------------
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
556KM w 900NG MY95
309KM w 9-5 Kombi MY00
224KM w 9-3 SC MY05
222KM w Krokodylu MY89


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 21.04.2013 1/4 Mili - BEMOWO
PostNapisane: 24 kwi 2013, o 14:15 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2012, o 17:58
Posty: 2425
Lokalizacja: Warszawa
Model SAABa: brak
To zależy, raz jest zmułka raz nie..


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 21.04.2013 1/4 Mili - BEMOWO
PostNapisane: 19 maja 2013, o 22:49 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 20:36
Posty: 2043
Model SAABa: 900 najszybszy :)
viewtopic.php?f=34&p=29061#p29061

-------------------------
Saab 900NG 2.0 Turbo 376KM / 524Nm
Saab 9-5 Aero '02 282KM / 416Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL