Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 2 z 3
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 SS - siadnięty tyl po montażu LPG
PostNapisane: 29 lip 2017, o 12:44 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 31 sty 2016, o 15:35
Posty: 705
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 SS 2,0t
Tak, moje jest standardowe i z combi pasują idealnie. Do Aero raczej nie spasuje. Pewnie będzie za wysoko i za miękko (nie za twardo jak pisze kolega wyżej). Bo nawet w standardowym SS nie jest twardo. Tylko trochę bardziej w stosunku do oryginalnych, ale moim zdaniem to jest właśnie to, czego brakowało temu samochodowi. Te sprężyny, plus butla i fajnie się ustabilizował. Nie jest aż tak "kanapowaty".
A do Aero... może z jakiejś Vectry OPC, albo Cromy by coś dopasował?
W każdym razie od kiedy wymieniałem swoje, mierzę sprężyny we wszystkich Vectrach, 9-3, i Cromach pod jakie przyjdzie mi wejść i już się pogubiłem w tych wszystkich rozmiarach, bo sporo ich jest. Pewnie więc z tego grona coś by się udało dobrać, tylko trzeba szukać, mierzyć i pasować, a to już trochę kłopotliwa sprawa.

-------------------------
B207L na lekkim koksie + LPG


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 SS - siadnięty tyl po montażu LPG
PostNapisane: 1 sie 2017, o 15:49 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 4 paź 2015, o 19:43
Posty: 559
Lokalizacja: Szczecin
Model SAABa: 2x 9-3SS
Panowie zaden posiadacz 9-3 Aero z lpg nie zauwazyl tego problemu? jakie pomysly co dobrac?

-------------------------
2x 9-3SS
diagnostyka, chiptuning, TECH2 Szczecin i okolice


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 SS - siadnięty tyl po montażu LPG
PostNapisane: 1 sie 2017, o 21:48 
Starszy Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 kwi 2017, o 22:06
Posty: 144
Model SAABa: 93 II
To ja dodam od siebie, mimo iż to nie Aero tylko Vector w kombi ale po zamontowaniu butli i zalaniu 50L praktycznie nie zauważam różnicy. Zauważyłem dopiero jak sie zapakowałem na urlop :)

-------------------------
------------------------------------------------------------------------------

2.0T, 210KM, Vector SportCombi 2006r + poddtlenek lpg


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 SS - siadnięty tyl po montażu LPG
PostNapisane: 6 wrz 2017, o 10:28 
Plutonowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2014, o 21:14
Posty: 279
Model SAABa: 9-5 I 2.3T Aero St5
jakie macie wtryski lpg, hany padaja zarzucam pewnie magic fx

-------------------------
04' 9-5 Aero B235R ST5 - woss, korby kute, 875cc, FMIC, 3"DP, TD04-19T, Hamulce od OPC + LPG QBOX+ 2xAC02
98' 9-3 Cabrio B204t, nie bedzie modzony.
97' 9000 B204t, jeszcze nie wiem co z nim zrobie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Online
 Tytuł: Re: 9-3 SS - siadnięty tyl po montażu LPG
PostNapisane: 6 wrz 2017, o 10:45 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 589
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Ja będę dopiero montował w aero SC i trochę mnie przestraszyliście. Na razie latam na samym Pb i w zasadzie czy bak pusty czy pełny to nie widzę różnicy. Mam zamiar włożyć butlę dużą. Ale za to wywalę dojazd i subwoofer. Co łącznie waży z kilkadziesiąt kg. Czyli jak na moje oko nic się w masie nie zmieni. Masa butli zamiast dojazdu i suba a masy gazu nie liczę bo będzie zamiast benzyny.

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
... jakieś reno
... kiwi off-road 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 SS - siadnięty tyl po montażu LPG
PostNapisane: 26 lis 2017, o 20:17 
Szeregowy

Dołączył(a): 10 sty 2016, o 14:56
Posty: 82
Model SAABa: 9-3 II
Witam.
Zmieniam amorki i chcę przy okazji pozbyć się problemu z tematu, czyli siadniętego tyłu po montażu LPG. Autor tematu poleca sprężyny od kombi, a człowiek który handluje częściami poleca mi sprężyny od Cabrio Aero. Mam parę dni na decyzję. Co wg Was będzie lepsze? Efekt jaki chcę uzyskać, to żeby tył był na tej samej wysokości co przód lub lekko wyżej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 SS - siadnięty tyl po montażu LPG
PostNapisane: 26 lis 2017, o 21:13 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 31 sty 2016, o 15:35
Posty: 705
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 SS 2,0t
Od Aero? Przecież Aero jest obniżone.
Zmierzyłem kiedyś oryginalne (bo to ważne) sprężyny od Cromy. Średnica pręta 14mm, czyli trochę więcej niż SC. Może więc nadawały by się do podniesienia kombiaka.

-------------------------
B207L na lekkim koksie + LPG


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Online
 Tytuł: Re: 9-3 SS - siadnięty tyl po montażu LPG
PostNapisane: 26 lis 2017, o 21:23 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 589
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Oda aero cały pakiet nie tylko tył. Aero ma niższe ale też twardsze sprężyny więc lepiej znosza dodatkowy ciężar.
Odnośnie dobierania "podobnych" to bym uważał. A nie myśleliście o dorobieniu sprężyn? Przecież kosztuje to niemal tyle samo a zrobią jakie chcecie.

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
... jakieś reno
... kiwi off-road 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 SS - siadnięty tyl po montażu LPG
PostNapisane: 26 lis 2017, o 21:28 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 31 sty 2016, o 15:35
Posty: 705
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 SS 2,0t
No to nawet jak założy komplet, to tyłu nie podniesie. Najwyżej będzie mniej obniżony, ale przy używanych, to i tak nie wiadomo na ile są wygniecione.

-------------------------
B207L na lekkim koksie + LPG


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 SS - siadnięty tyl po montażu LPG
PostNapisane: 27 lis 2017, o 09:16 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1069
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Ja w 9 5 robiłem podkładki na amortyzator...9-3 ma to trochę inaczej rozwiązane ale na bank też idzie coś dorobić.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 SS - siadnięty tyl po montażu LPG
PostNapisane: 27 lis 2017, o 17:56 
Szeregowy

Dołączył(a): 10 sty 2016, o 14:56
Posty: 82
Model SAABa: 9-3 II
Podobno Cabrio Aero ma inne niż Sedan Aero i byłyby OK. Z tego co zrozumiałem to:
- Kombi ma wyższe i tył będzie wyżej niż przód (to może być OK, zależy jaka będzie różnica)
- Aero Sedan ma niższe od zwykłego Sedana więc dupa będzie jeszcze niżej - odpada
- Aero Cabrio ma 1,5 cm wyższe niż Aero Sedan, czyli wysokościowo mniej więcej podobnie do Sedana zwykłego, a przy okazji będą twardsze
- być może dobrą opcją byłyby też sprężyny od Aero Kombi?

Takie informacje uzyskałem przez telefon od osoby handlującej częściami - nie wiem na ile są prawdziwe.
Próbowałem to znaleźć w EPC ale nie wiedzieć czemu pokazuje mi tylko sedana :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 SS - siadnięty tyl po montażu LPG
PostNapisane: 27 lis 2017, o 18:24 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 886
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
Dane od handlarzy warto weryfikować, mi gość co niby saabowymi klamotami handluje i "kuma" temat wmawiał, że zawieszenie Aero niczym sie nie różni od standardowego SS: "panie, tam tylko te sprezyny to skręcone są pierścieniami i nic wiecej, reszta to samo". No. :)

-------------------------
SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
SAAB 1.8t sedan...HP... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 SS - siadnięty tyl po montażu LPG
PostNapisane: 27 lis 2017, o 19:13 
Szeregowy

Dołączył(a): 10 sty 2016, o 14:56
Posty: 82
Model SAABa: 9-3 II
Właśnie dlatego staram się je zweryfikować tutaj :) Mam tylko kilka dni na podjęcie decyzji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 SS - siadnięty tyl po montażu LPG
PostNapisane: 4 gru 2017, o 15:01 
Starszy Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2014, o 14:06
Posty: 135
Lokalizacja: pn
Model SAABa: 93 SS Arc Aero+
Jak masz serie zawieszenie, to wsadż tył od zwykłego kombi, bedzie trochę wyżej i twardziej :) Wiem, bo miałem

-------------------------
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 SS - siadnięty tyl po montażu LPG
PostNapisane: 4 gru 2017, o 22:00 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 31 sty 2016, o 15:35
Posty: 705
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 SS 2,0t
Nie wiem czy zauważyłeś, ale od początku tematu jest o tym mowa. ;)

-------------------------
B207L na lekkim koksie + LPG


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 SS - siadnięty tyl po montażu LPG
PostNapisane: 7 sty 2018, o 15:32 
Szeregowy

Dołączył(a): 10 sty 2016, o 14:56
Posty: 82
Model SAABa: 9-3 II
Amorki zmienione na Bilstein B6, sprężyny kupione od kombi aero (od zwykłego nie było akurat) - okazały się o jakiś 1 cm krótsze od moich...
Sprężyny zwrócę i teraz mam 2 opcje:
1. poczekać na dostawę sprężyn od kombi zwykłego
2. dać podkładkę np. 3 cm pod sprężynę, coś tego typu http://allegro.pl/gumy-podwyzszajace-po ... 18822.html

Co wg Was będzie lepsze?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 SS - siadnięty tyl po montażu LPG
PostNapisane: 7 sty 2018, o 15:42 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 31 sty 2016, o 15:35
Posty: 705
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 SS 2,0t
Kurka, przecież to jakiś absurd. Super sportowe amorki i seryjne sprężyny. Przecież to nie będzie ani sportowe, ani komfortowe. Już lepiej zostaw te z aero i dołóż podkładki.
Tak w ogóle nie wiem skąd bierze się taka "logika", że chcąc podnieś auto, zakładasz obniżone sprężyny, a do tego sportowe amortyzatory. Współczuję jazdy.

-------------------------
B207L na lekkim koksie + LPG


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 SS - siadnięty tyl po montażu LPG
PostNapisane: 7 sty 2018, o 16:09 
Szeregowy

Dołączył(a): 10 sty 2016, o 14:56
Posty: 82
Model SAABa: 9-3 II
Co masz na myśli pisząc super sportowe amorki? Bilstein B6 to jest zamiennik zwykłych amortyzatorów. Sportowe to są Bilstein B8 (zamiennik amorków Aero).
Wszystko pomieszałeś :)
Chcę podnieść auto, bo mi siedzi tył jak zatankuje LPG :) A sprężyny sprzedawca mi dał od kombi aero do sprawdzenia, bo akurat takie miał. Chciałem od kombi zwykłego, ale nie miał. Przymierzyłem te, nie pasują mi, więc je zwrócę.
A jeździ się dobrze :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 SS - siadnięty tyl po montażu LPG
PostNapisane: 7 sty 2018, o 17:30 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 26 sie 2012, o 09:35
Posty: 120
Lokalizacja: Lublin
Model SAABa: 9-3 SS 2.0t
B4 to zamiennik seryjnych amorków


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 SS - siadnięty tyl po montażu LPG
PostNapisane: 7 sty 2018, o 19:27 
Szeregowy

Dołączył(a): 10 sty 2016, o 14:56
Posty: 82
Model SAABa: 9-3 II
Niestety nie macie racji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


cron

Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL