Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 2 z 2
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2 [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: 9000 2.3T koszt modyfikacji
PostNapisane: 22 mar 2012, o 09:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2012, o 15:37
Posty: 30
Model SAABa: 9000
coby nie otwierać nowego tematu, wpisuję swoje pytanie tutaj. jakie powinno być doladowanie 2.3t automata na seryjnej turbinie (bodajże T25)?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9000 2.3T koszt modyfikacji
PostNapisane: 23 mar 2012, o 15:51 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 22:17
Posty: 2527
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: 900 9-3 9-5
w granicach 0,4-0,45 bara

-------------------------
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
556KM w 900NG MY95
309KM w 9-5 Kombi MY00
224KM w 9-3 SC MY05
222KM w Krokodylu MY89


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9000 2.3T koszt modyfikacji
PostNapisane: 23 mar 2012, o 16:44 
Plutonowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2012, o 16:14
Posty: 279
Model SAABa: 9-3
Na samym dole masz tabelę ;) .

saab9000.com

-------------------------
SAAB 9-3 Black Coupe ++ || 18" BBS CH

Mi casa su casa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9000 2.3T koszt modyfikacji
PostNapisane: 24 mar 2012, o 00:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2012, o 15:37
Posty: 30
Model SAABa: 9000
coobcio, z tabeli wychodzi 0.37-043 czy źle patrze? to jest podany basic boost, a jakie powinno być ciśnienie podawane z APC?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9000 2.3T koszt modyfikacji
PostNapisane: 28 mar 2012, o 23:34 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 22:17
Posty: 2527
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: 900 9-3 9-5
Właśnie takie w przypadku autoamtycznej skrzyni APC jedynie ma za zadanie zmniejszyć laga, doładowania przy tym zwiększa się chwilami o 0,1 bara maks.

Sprawa ma się innaczej w 2.0 gdzie bazowe masz koło 0,4bara a program wymaga 0,6bara...

-------------------------
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
556KM w 900NG MY95
309KM w 9-5 Kombi MY00
224KM w 9-3 SC MY05
222KM w Krokodylu MY89


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9000 2.3T koszt modyfikacji
PostNapisane: 26 maja 2013, o 21:00 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2013, o 06:59
Posty: 970
Lokalizacja: Olsztyn
Model SAABa: 9-3 2.2 TiD
Rowniez podpinam sie pod temat...

Jak juz pewnie wiekszosc z Was wie mam 9000 from Italia - no i nie mam fabrycznie IC na przodzie. Silnik wyremontowany(caly), sprzeglo zrobione - Julek mi tam cos wynalazl - mowil ze da rade. W tej chwili "Italian Stallion" ma podobno fabryczne 150KM. Chcialbym cos wiecej. Pytanie jak to zrobic zeby nie narobic sobie za duzych kosztow. Napewno trzeba by bylo dolozyc Ic, o wymianie turbo nie ma mowy(fundusze), pewnie jakis program... Jak to wyglada z kosztami - mniej wiecej? Dodam ze wydech pelna seria, kat na swoim miejscu. Wczoraj mialem okazje troche go pomeczyc na trasie, 200km/h nie bylo problemem dla "Włocha".

P.S. Zauwazylem ze podczas jazdy po miescie przy duzych upalach auto ma troche ciezej ruszyc z dołu, jak sie wkreci to juz jest przeciąg. :) Moze dostawac za duzo cieplego powietrza?

-------------------------
Obrazek
9000 CS 2.0T MY94 175,1 KM 272NM - zmienił właściciela
9-3 2.2 TiD MY02 155,9 KM 344,6NM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9000 2.3T koszt modyfikacji
PostNapisane: 27 maja 2013, o 00:36 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2012, o 17:58
Posty: 2411
Lokalizacja: Warszawa
Model SAABa: Honda Civic
Powietrze bankowo jest ultra zagotowane, wrzucić icka i wyciąć kata to podstawa. Jeśli masz ograniczony mocno budżet, to indywidualny program raczej odpada.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9000 2.3T koszt modyfikacji
PostNapisane: 27 maja 2013, o 01:25 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 22:17
Posty: 2527
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: 900 9-3 9-5
IC + Usunięcie kata + można o 5-6 obrotów podkręcić WG i wówczas powinno dojść ok 25-35KM :)
Poczujesz na pewno różnicę

-------------------------
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
556KM w 900NG MY95
309KM w 9-5 Kombi MY00
224KM w 9-3 SC MY05
222KM w Krokodylu MY89


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9000 2.3T koszt modyfikacji
PostNapisane: 27 maja 2013, o 08:43 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2013, o 06:59
Posty: 970
Lokalizacja: Olsztyn
Model SAABa: 9-3 2.2 TiD
Coobcio napisał(a):
IC + Usunięcie kata + można o 5-6 obrotów podkręcić WG i wówczas powinno dojść ok 25-35KM :)
Poczujesz na pewno różnicę



Lubie to! Kto ma IC do 9000 na sprzedaz? Najlepiej komplet z gumkami?? :)


Edit:

Ic zamontowany. Co prawda jakos srednio chcial pasowac ale udalo sie to jakoś wyrzeźbić. Mam nadzieje ze go nie zgubie po drodze. Węże nie spadaja, nawet przy porzadnym butowaniu. Różnica jak dla mnie jest juz spora - auto na pewno szybciej przyśpiesza, szybciej też czuć "wstawanie" turbo. :)

Pytanie do Coobcia - jak podkrecić WG i nic nie popsuć?

-------------------------
Obrazek
9000 CS 2.0T MY94 175,1 KM 272NM - zmienił właściciela
9-3 2.2 TiD MY02 155,9 KM 344,6NM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL