Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 1 z 1
[ View Topic Options ] [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: b234l złacze serwisowe obd2
PostNapisane: 5 sty 2014, o 14:38 

Dołączył(a): 17 paź 2013, o 22:06
Posty: 8
Model SAABa: 9000
Witam.
Włozylem silnik z sabba 9000 B234l do opla vectry b. Silnik pracuje na T5. Chcialbym dołozyc do wiazki zlacze obd2 posiadam na wiazce saabowej zlacze serwisowe. I teraz moje pyta nie czy mozna te zlacze przelutowac do obd aby polaczyc sie z ecu. Pozdrawiam i przepraszam jesli otworzylem temat w złym dziale.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: b234l złacze serwisowe obd2
PostNapisane: 5 sty 2014, o 15:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2013, o 22:23
Posty: 112
Lokalizacja: kolno
Model SAABa: astra b204
a po co ci przelutowywać złącze przecież v vectrze masz takie same , wystarczy podłaczyć kabel od diagnostyki z wiązki saabowej do twojej z vb


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: b234l złacze serwisowe obd2
PostNapisane: 5 sty 2014, o 19:55 

Dołączył(a): 17 paź 2013, o 22:06
Posty: 8
Model SAABa: 9000
W saabowej wiazce mam kostke serwisowa i to nie jest obd2 jest to 10pinowa kostka kwadratowa 4piny z jednej strony, 4 z drugiej i 2 w srodku. Do tej kkostki dochodzi bodajze 5 albo 6 kabli. Wlasnie chcem sie wpiac w oryginalny wtyk oplowski. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: b234l złacze serwisowe obd2
PostNapisane: 5 sty 2014, o 20:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2013, o 22:23
Posty: 112
Lokalizacja: kolno
Model SAABa: astra b204
z tego co mi się wydaje to pin 33 w sterowniku silnika ( niebiesko biały ) musiał bym to jeszcze sprawdzić


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: b234l złacze serwisowe obd2
PostNapisane: 5 sty 2014, o 21:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2012, o 00:32
Posty: 2156
Lokalizacja: Sosnowiec
Model SAABa: JeBONY 900NG
Przez tą kostkę (4,2,4) można się podpiąć bezpośrednio do ECU poprzez combi adapter (wystarczą 2 piny)

-------------------------
jeBONY 900NG B204L ???KM/???Nm
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: b234l złacze serwisowe obd2
PostNapisane: 5 sty 2014, o 21:37 

Dołączył(a): 17 paź 2013, o 22:06
Posty: 8
Model SAABa: 9000
a mozna taki adapter gdzies kupic czy zrobic bo zbytnio niewiem jak to wyglada. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Online
 Tytuł: Re: b234l złacze serwisowe obd2
PostNapisane: 5 sty 2014, o 21:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:27
Posty: 3161
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Były zakupy grupowe ale chyba już ostatnia partia, zostaje Ci polowanie na używkę od kogoś albo zakup lawicela.

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - zmienił właściciela
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: b234l złacze serwisowe obd2
PostNapisane: 6 sty 2014, o 03:34 

Dołączył(a): 17 paź 2013, o 22:06
Posty: 8
Model SAABa: 9000
A mogę gdzieś tego lawicela kupić od ręki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: b234l złacze serwisowe obd2
PostNapisane: 6 sty 2014, o 10:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2012, o 00:32
Posty: 2156
Lokalizacja: Sosnowiec
Model SAABa: JeBONY 900NG
Tak

http://www.can232.com/?page_id=20

-------------------------
jeBONY 900NG B204L ???KM/???Nm
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: b234l złacze serwisowe obd2
PostNapisane: 6 sty 2014, o 15:10 

Dołączył(a): 17 paź 2013, o 22:06
Posty: 8
Model SAABa: 9000
A jest mozliwosc zeby polaczyc sie z kompem przez obd2 np. przez ELM-a. Zalezy mi na odczycie parametrów pracujacego silnika tj. temp, boost itd. Musialbym wyprowadzic pewnie którys pin z ecu do ori gniazda oplowskiego.

Problem u mnie polega na tym ze silnik dobrze pracuje zimny a jak sie rozgrzewa wyskakuje blad sondy. Sonda nowa, wiazka sprawna, i ma dosc bogata mieszanke wydech jest mocno okopcony i sporo pali. Wystarczy odpiac kleme i blad sie kasuje ale po paru minutach znowu to samo. Kompa kupowalem od goscia i niby jest wgrany stage 1. Przy wysokich obrotach gdy swieci check przydymia na czarno. Sonda jest 3kablowa, kostka z wiazki 4-ro. Sprawdzalem w kostce wiazki to 1pin sygnal, 2i3 nic niema, 4 +12v


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


cron

Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL