Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 7 z 7
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7 [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Wiadomość: Wydech 9-5  
Offline
 Tytuł: Re: Wydech 9-5
PostNapisane: 10 sie 2017, o 19:26 
Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 324
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
Rozumiem że to feeno to nie przeloty są? Sprawa wygląda tak: DP 2.75" - ładnie, Hirsch taki przekrój ma. Ale później trafia na to mierne 2.25" z restrykcyjnymi tłumikami - nawet saabowymi oryginalnymi i troszkę lipa. Nie mówię że będzie źle, ale ja bym przeloty zaspawał... A co z katami u Ciebie?

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wydech 9-5
PostNapisane: 10 sie 2017, o 21:48 
Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2016, o 21:44
Posty: 98
Lokalizacja: Krosno
Model SAABa: 9-5 B235L
Jednak środkowy feeno do mnie nie dotrze więc na szybko zamówiłem bosala (bos286-169), końcowy bedzie fenno. Nie jestem pewny, więc poprawcie jak jestem w błędzie ale oryginalne środkowy nie jest przelotowy a końcowy komorowy? Po poprzednim właścicielu po drugim kacie została tylko prosta rurka 60mm, a teraz u mnie wylatuje pierwszy kat więc od turba do środkowego puste 2,75", jak będą problemy z przeglądem itp to wspawa się kata magnaflow (miejsca jest na tyle żeby w razie czego go dołożyć).


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wydech 9-5
PostNapisane: 11 sie 2017, o 06:46 
Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2012, o 00:11
Posty: 79
Model SAABa: 9-5 2,0t MY98
Środkowy jest przelotowy na sto procent.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wydech 9-5
PostNapisane: 2 paź 2017, o 10:14 
Szeregowy

Dołączył(a): 13 kwi 2014, o 08:16
Posty: 76
Koledzy, ten katalizator Magnaflow 59929 sporo osob stosuje, ale jest opisany jako kat do 180KM. Nie ogranicza on wydechu w takim razie skoro nasze Saaby maja czesto pod 300KM ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wydech 9-5
PostNapisane: 2 paź 2017, o 12:18 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 750
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Nie ogranicza, on spełnia EURO 3 do 180Km - dalej EURO 2

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wydech 9-5
PostNapisane: 2 paź 2017, o 13:01 
Szeregowy

Dołączył(a): 13 kwi 2014, o 08:16
Posty: 76
Ok, rozumiem. Ale 9-5, w zaleznosci od rocznika, to albo Euro 3, albo Euro 4..


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wydech 9-5
PostNapisane: 3 paź 2017, o 08:22 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 750
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Nie zrozum mnie źle...ale przeszkadza Ci to? ;)

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wydech 9-5
PostNapisane: 4 paź 2017, o 23:38 
Szeregowy

Dołączył(a): 13 kwi 2014, o 08:16
Posty: 76
Mi nie, ale diangoscie moze. Restrykcyjnie sie robi w przepisach i zaczynaja to egzekwowac. Tylko o to mi chodzi. A jezeli spelnia Euro 2 dla.mocy powyzej 180KM, to raczej Euro 4 nie spelni...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wydech 9-5
PostNapisane: 5 paź 2017, o 07:27 
Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2014, o 09:38
Posty: 327
Lokalizacja: Warszawa
Model SAABa: 93 coupe 2.0t
a przy jakiej mocy diagnosta robi badanie? ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wydech 9-5
PostNapisane: 10 paź 2017, o 15:04 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 10 gru 2013, o 12:52
Posty: 103
Lokalizacja: Szwecja
Model SAABa: 9-5 AERO 2005
a testował ktoś DP 3,5" potem 3" i tylko koncowa puszka ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wydech 9-5
PostNapisane: 11 paź 2017, o 08:13 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 750
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Ja jestem zdania, że jeśli ktoś walczy o każdą kreskę to 3" po całości z dwoma tłumikami to jest max luźny wydech...luźniejszy to jak komuś zależy na dźwięku WRC ( warcy rycy cescy ). Przyjęło się niby że 2,5" starcza do 400KM.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wydech 9-5
PostNapisane: 11 paź 2017, o 19:30 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 10 gru 2013, o 12:52
Posty: 103
Lokalizacja: Szwecja
Model SAABa: 9-5 AERO 2005
sam mam ten zestaw który wymieniłem nie ryczy bynajmniej nie poniżej 3k obrotów i nie wewnątrz . no i jest kat na 3,5" ale nie wiem czy to jakoś dźwięk zmienia


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Wydech 9-5
PostNapisane: 12 paź 2017, o 09:26 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 750
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
dixoon89 napisał(a):
no i jest kat na 3,5" ale nie wiem czy to jakoś dźwięk zmienia



Zmienia na bank, tylko tego nie słychać pośród warkotu reszty. Ogólnie z wydechem w turbo jest tak że fabryki specjalnie "zacieśniają" wydech żeby było cicho, rozluźniając go auto będzie zawsze żwawsze ale za cenę głośności, i gdzieś na jakiejś średnicy te bonusy się kończą a hałas nadal wzrasta. Dajmy na to Saab 300Km z ori wydechem chodzi cichutko, założysz 2,5" z przelotami to głośność deko wzrośnie (idzie się dźwiękiem fajnie pobawić w zależności od ilości, wielkości, jakości i układu tłumików) a moc wzrośnie do 310 - 315KM. Założysz 3" to moc wzrośnie nie o 10-15Km (w porównaniu do 2,5") a o 4-8Km a trasy 100km bez bólu głowy nie zrobisz - warto? Dla jednych tak a dla drugich nie, co prawda atakując 350Km ja też bym się zastanowił nad 3" lub jakimś połączeniem 3" z 2,5" czy 2" ale to koszta i kombinację. Te przyrosty mocy są orientacyjne dla pokazania samej zasady, sam takich testów nie przeprowadzałem...hamowałeś auto po zmianie wydechu żeby zobaczyć ile dostałeś za cenę hałasu?

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL