Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 2 z 2
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2 [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Wiadomość: Zegary  
Offline
 Tytuł: Re: Zegary
PostNapisane: 14 paź 2018, o 17:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lis 2016, o 20:12
Posty: 35
Lokalizacja: Olsztyn, obecnie UK
Model SAABa: Saab 9-3 Aero 2.0T
kuba90 napisał(a):
mnie też to czeka :( nie mam podswietlenia :( do 140 mam tylko podswietlone zegary i czeka mnie ten okrutny demontaz wszystkiego :(


Kupiłem 93 OG kilka dni temu i już myślałem że one tak mają :D Więc rozbiórka całej deski mnie czeka, super! Zapytam może ktoś tu zajrzy bo post jest stary. Nie mam też podświetlenia radia?

-------------------------
Saab 9-3 Sport Sedan Aero 2.0T czarny w UK
Saab 9-3 Aero 2.0T Old Generatin czarny w PL
#TurboLife


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zegary
PostNapisane: 3 sie 2019, o 05:50 

Dołączył(a): 14 lip 2019, o 22:17
Posty: 7
Model SAABa: 9-5
Witam a propos zegarów u mnie nie ma kontroli doładowania turbo Saab 9-5 2005 rok da radę zamontować.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zegary
PostNapisane: 4 sie 2019, o 12:55 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 610
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
"Kontrola doładowania turbo" - takiego opisu jeszcze nie widziałem :D
Da radę zamontować, ale żeby było wiadomo - to nie jest aktualne doładowanie tylko request powietrza liczony z mapy. Taki bajerek od saaba...
Chcesz wiedzieć jakie jest faktyczne doładowanie to uruchom sobie open sida lub zamontuj zegar

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zegary
PostNapisane: 9 sie 2019, o 08:36 

Dołączył(a): 14 lip 2019, o 22:17
Posty: 7
Model SAABa: 9-5
Dokładnie kolego chodzi mi oto że w nie których saabach jest kontrolka na zegarach a u mnie nie ma.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zegary
PostNapisane: 9 sie 2019, o 08:54 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 27 cze 2015, o 10:20
Posty: 584
Lokalizacja: Kwidzyn
Model SAABa: 9-5
Tylko to nie jest kontrolka a wskaźnik, i do tego tak jak pisze Aero Ride dosyć dowolnie skalowany na podstawie przepływu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zegary
PostNapisane: 9 sie 2019, o 20:42 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 610
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
Nie masz bo to miały tylko Aero i wersje 235L 220koni

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zegary
PostNapisane: 10 sie 2019, o 16:11 
Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2012, o 20:50
Posty: 450
Lokalizacja: Landshut / Gdynia
Model SAABa: 9-5 9-3
Aero Ride napisał(a):
Nie masz bo to miały tylko Aero i wersje 235L 220koni


2.3, 185km tez mialy

-------------------------
Divide et impera

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zegary
PostNapisane: 11 sie 2019, o 19:01 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 610
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
Może ale raczej chyba na za dopłatą albo był z końca 2005r - to chyba wtedy dawali wskaźnik do niższych wersji z tego co gdzieś wyczytałem

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL