Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 9 z 9
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9 [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: Skrzynia biegów z TID'a do benzyny
PostNapisane: 9 lip 2018, o 10:18 
Starszy Kapral

Dołączył(a): 25 cze 2016, o 21:45
Posty: 227
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Model SAABa: 9-5 OG
Też podłączam się do pytania o pasowanie skrzyni 6b do B205E (aktualnie 230KM, docelowo 300-330.).

-------------------------
Kto mieszka z kobietą, ten się w cyrku nie śmieje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Skrzynia biegów z TID'a do benzyny
PostNapisane: 9 lip 2018, o 13:39 
Starszy Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2013, o 09:58
Posty: 109
po co wam te skrzynie 6b przecież na 5b się mniej wajchuje ;)

-------------------------
3.0 TiD To nie prawda że się sypią :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Skrzynia biegów z TID'a do benzyny
PostNapisane: 10 lip 2018, o 22:30 

Dołączył(a): 4 sty 2015, o 21:56
Posty: 43
6b nie wytrzymimą Nm których nie podałeś?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Skrzynia biegów z TID'a do benzyny
PostNapisane: 13 mar 2019, o 13:37 

Dołączył(a): 18 maja 2012, o 17:08
Posty: 16
Model SAABa: 900 NG
Mam taki problem w swoim Aero z 2004r
Pojawiły się problemy z 5tym biegiem więc wymieniłem skrzynię na tą z 3.0 diesel. Przy okazji został złożony wybierak regenerowany w Sensi Garaż.
Po jakimś czasie wsteczny zaczął być problematyczny i teraz praktycznie nie wchodzi. Robiłem kilkukrotnie regulację lewarka według schematu i nadal nic.
Mechanik kazał mi szukać kolejnej skrzyni.
Czy ktoś miał podobny problem ze wstecznym? Czy można coś poradzić bez demontażu skrzyni podobnie jak z tą zębatką z 5tki?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Skrzynia biegów z TID'a do benzyny
PostNapisane: 13 mar 2019, o 14:15 
Starszy Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2013, o 18:29
Posty: 203
Lokalizacja: WPR
Model SAABa: 9-5 Aero MY01
Nie wchodzi i cisza czy nie wchodzi bo zgrzyta?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Skrzynia biegów z TID'a do benzyny
PostNapisane: 13 mar 2019, o 14:54 

Dołączył(a): 18 maja 2012, o 17:08
Posty: 16
Model SAABa: 900 NG
Nie chce w ogóle. Tak jakby coś blokowało.
Sposobem na wrzucenie jest zaciągnięcie ręcznego wrzucenie 1, lekko do przodu i od razu na wsteczny :) --> wtedy czasem wskakuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Skrzynia biegów z TID'a do benzyny
PostNapisane: 13 mar 2019, o 15:42 
Starszy Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2013, o 18:29
Posty: 203
Lokalizacja: WPR
Model SAABa: 9-5 Aero MY01
Poprobój różnych kombinacji, mam podobnie. Jeśli wymieniać skrzynię to tylko na nową, możesz trafić znacznie gorszą.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Skrzynia biegów z TID'a do benzyny
PostNapisane: 13 mar 2019, o 18:17 
Starszy Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2013, o 09:58
Posty: 109
mam w garażu skrzynie z 3.0 TID jeździłem na niej bez problemowo przy przekładce silnika i wkładaniu nowego sprzęgła założyłem sobie skrzynie z przebiegiem 120 tyś a ta miała koło 220 tyś według licznika w aucie więc jak ktoś chce kupić to niech podaje cenę :)

-------------------------
3.0 TiD To nie prawda że się sypią :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Skrzynia biegów z TID'a do benzyny
PostNapisane: 13 mar 2019, o 20:35 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 575
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
Mam to samo - trza auto bujnąć do przodu i wsteczny wchodzi. Problemem zapewne wadliwe sychro w tych skrzyniach - koszt zestawu naprawczego chyba 1000 zł.

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 169 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL