Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 2 z 3
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Wiadomość: gwint do 9-5  
Offline
 Tytuł: Re: gwint do 9-5
PostNapisane: 6 wrz 2017, o 13:21 
Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2013, o 09:58
Posty: 98
Posiadam 235x35x19 i jak nie miałem odboji założonych to mi potrafiło przytrzeć o nadkole ale to raczej z powodu złego kształtownia plastiku a co do gwintu to na chwile obecna ani jednego nie mogę znaleźć który by pasował do MY02

-------------------------
3.0 TiD To nie prawda że się sypią :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: gwint do 9-5
PostNapisane: 7 wrz 2017, o 00:58 
Starszy Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2013, o 18:29
Posty: 200
Lokalizacja: WPR
Model SAABa: 9-5 Aero MY01
Byliby chętni na stabilizatory do 9-5tki? Są od tego ludzie ale sam ja jeden się nie opłacam...

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: gwint do 9-5
PostNapisane: 7 wrz 2017, o 06:59 
Kapral

Dołączył(a): 13 gru 2013, o 10:50
Posty: 180
Model SAABa: 9-5 aero
kaban napisał(a):
Byliby chętni na stabilizatory do 9-5tki? Są od tego ludzie ale sam ja jeden się nie opłacam...

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

jaka średnica i koszt?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: gwint do 9-5
PostNapisane: 7 wrz 2017, o 09:15 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1108
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
kaban napisał(a):
Byliby chętni na stabilizatory do 9-5tki? Są od tego ludzie ale sam ja jeden się nie opłacam...

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka



Też nad tym myślałem żeby dorobić, też stanęło na tym że jednego się nie opłaca.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: gwint do 9-5
PostNapisane: 7 wrz 2017, o 09:28 
Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2013, o 09:58
Posty: 98
O jakich stabilizatorach mowa?

-------------------------
3.0 TiD To nie prawda że się sypią :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: gwint do 9-5
PostNapisane: 7 wrz 2017, o 10:06 
Starszy Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2013, o 18:29
Posty: 200
Lokalizacja: WPR
Model SAABa: 9-5 Aero MY01
Takie coś tylko by wchodziło w grę: http://www.sasab.com/saab-9-5/9-5-front ... ay-bar-kit.
Zalozylem eibachy i niestety b6. Mimo ze jest utwardzony wzgledem serii to wciąż mi sie buja jak łódź.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: gwint do 9-5
PostNapisane: 7 wrz 2017, o 11:28 
Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2013, o 09:58
Posty: 98
Ja na dole wymieniłem gumy na poliuretany na tych stabilizatorach. Grubszy stabilizator dużo pomoże? Pewnie trzeba sanie odpinać?( ech nie chce mi się miesiąc temu odpinałem :D )bardziej bym się zastanawiał jak usztywnić tylne łączniki tych stabilizatorów bo jak dla mnie to tam jest lipa. Nie myśleliście panowie nad tym żeby górą spiąć kielichy?

-------------------------
3.0 TiD To nie prawda że się sypią :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: gwint do 9-5
PostNapisane: 7 wrz 2017, o 18:45 
Starszy Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2013, o 18:29
Posty: 200
Lokalizacja: WPR
Model SAABa: 9-5 Aero MY01
Grubsze staby wniosą bardzo dużo do przechyłów nadwozia, zwlaszcza że róznica w grubosci jest znaczna. Niestety ucierpi na tym jazda na autostradzie, auto bedzie bardziej podatne na wiatry boczne itp.
BnC Motoproject to ktoś tu od Nas, mają staby do 900/9-3 ale do 9-5 potrzeba wiekszej grupy. Cos pokroju SASAB jak wyzej wkleilem bedzie idealne.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: gwint do 9-5
PostNapisane: 8 wrz 2017, o 08:17 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1108
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
kaban napisał(a):
Takie coś tylko by wchodziło w grę: http://www.sasab.com/saab-9-5/9-5-front ... ay-bar-kit.


Dla mnie trochę za duża różnica względem serii, chciałbym go deko usztywnić ale bez przesady.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: gwint do 9-5
PostNapisane: 8 wrz 2017, o 08:18 
Starszy Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2013, o 18:29
Posty: 200
Lokalizacja: WPR
Model SAABa: 9-5 Aero MY01
W Integrze takie były i było akurat [emoji14]

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: gwint do 9-5
PostNapisane: 8 wrz 2017, o 08:29 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1108
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
A jak by 22mm i 19mm...ja tym autem w góry na mazury i po bułki śmigam.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: gwint do 9-5
PostNapisane: 8 wrz 2017, o 14:46 
Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2013, o 09:58
Posty: 98
Ok to niech ktoś napisze konkretnie jakie to by miały być grubości tych stabilizatorów czy tuleje w zestawie i jaka cena. Może z rozpędu zrobił rozpórki na kielichy? No i jeszcze do chodzi mi koszt sprężyn i amorów (B8 i eibach) może ma ktoś namiar na jakąś okazyjną cenę do MY02

-------------------------
3.0 TiD To nie prawda że się sypią :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: gwint do 9-5
PostNapisane: 9 wrz 2017, o 15:14 
Starszy Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2013, o 18:29
Posty: 200
Lokalizacja: WPR
Model SAABa: 9-5 Aero MY01
Dopiero przy 15tu kompletach P/T będzie jakaś opłacalność produkcji więc lipa.
DSZ, to nie szkodzi, to ma znikomy wpływ na komfort. Jedyne zawsze obie ręce na kierownicy, bo wyjazd zza cieżarówki może być 'ciekawszy'. Teraz to auto prowadzi się samo w trasie, przy każdej predkości i wietrze mogę w zasadzie puścić kierownicę i będę jechał jak po szynach. Gorzej kiedy dochodzi do zakrętów. Przelewa się i precyzji brak, jak to w Oplu... :/
Jakbym zamawiał z USA ten komplet to się tu odezwę.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: gwint do 9-5
PostNapisane: 10 wrz 2017, o 07:52 
Kapral

Dołączył(a): 13 gru 2013, o 10:50
Posty: 180
Model SAABa: 9-5 aero
kaban umieść info też na SKP


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: gwint do 9-5
PostNapisane: 20 wrz 2017, o 22:47 
Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2015, o 08:30
Posty: 167
Model SAABa: 9-5 TS Aero
Grubsze stabilizatory w 20-letniej konstrukcji, bo subiektywnie buja sie? B6 za miekkie? Zrobcie sobie Saabem pare kolek na Rozecie albo Ulezu i pozniej wymieniajcie gumy i stabilizatory. Jest cos takiego jak bezwladnosc, wibracje starej budy i mity nt. trwalosci poliuretanu. Chcecie grubsze stablizatory, ale co z geometria? Jak ustawiac rozbiezny tyl hahahaha? Saab sra przodem jak pijak u plotu, a co dopiero z grubszym stablizatorem. Subiektywne bujanie vs. realne wlasciwosci jezdne auto to zupelnie rozne historie.

-------------------------
Civic Type R EP3, 2x Subaru Impreza STI, Lancer Evo IX GT400, BMW F30, BMW 550xi GT, Volvo S40 II, 2x Avensis T27, 2x Superb III, 2x XC60, 2x Saab 9-5


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: gwint do 9-5
PostNapisane: 21 wrz 2017, o 21:34 
Starszy Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2013, o 18:29
Posty: 200
Lokalizacja: WPR
Model SAABa: 9-5 Aero MY01
Wytłumacz nam zatem, jakie będą efekty założenia takich stabilizatorów. :)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: gwint do 9-5
PostNapisane: 21 wrz 2017, o 22:05 
Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2015, o 08:30
Posty: 167
Model SAABa: 9-5 TS Aero
Nie mam pojęcia jak to jest założyć do swojego auta gówniane pręty od ślusarza, ale druciarstwo to stan umysłu.

-------------------------
Civic Type R EP3, 2x Subaru Impreza STI, Lancer Evo IX GT400, BMW F30, BMW 550xi GT, Volvo S40 II, 2x Avensis T27, 2x Superb III, 2x XC60, 2x Saab 9-5


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: gwint do 9-5
PostNapisane: 22 wrz 2017, o 07:08 
Starszy Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2014, o 09:38
Posty: 372
Lokalizacja: Warszawa
Model SAABa: 93 coupe 2.0t
foreks napisał(a):
Nie mam pojęcia jak to jest

Jak wiadomo stabilizator pracuje na skręcanie, więc zastosowanie grubszego spowoduje efektywniejsze działanie na koło wewnętrzne w zakręcie. Jest też minus niestety, sztywniejszy stabilizator pogarsza komfort jazdy na nierównej nawierzchni.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: gwint do 9-5
PostNapisane: 22 wrz 2017, o 08:55 
Młodszy Chorąży

Dołączył(a): 27 cze 2015, o 10:20
Posty: 411
Lokalizacja: Kwidzyn
Model SAABa: 9-5
foreks napisał(a):
Nie mam pojęcia jak to jest założyć do swojego auta gówniane pręty od ślusarza, ale druciarstwo to stan umysłu.

Nie ma to jak konstruktywny komentarz. :D

Sztywniejszy stabilizator z tyłu sam bym chętnie przygarnął.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: gwint do 9-5
PostNapisane: 22 wrz 2017, o 10:51 
Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2015, o 08:30
Posty: 167
Model SAABa: 9-5 TS Aero
Ne wklejajcie mi tu tekstow z internetu. Diabel tkwi w szczegolach, na ktore ewdentnie ludzi od Saabow nie stac. Macie 20-letnie, wazace 1,7t auta FWD i kombinujecie cos ze stabilizatorami dorabianymi u kowala, do tego tylko na jednej osi. Przedni i tylny stabilizator robia razem robote - gdyby oska prowadzila sie lepiej z grubszymi stabami, to by w fabryce ja zakladali.
Zalozycie grubszy tylko z przodu, to auto bedzie podsterowne, nie da sie nim na deszczu ruszyc i bedzie tracic przyczepnosc do 4 biegu i tyle bedzie z waszej jazdy po miescie i w trasie. A zadnego Saaba jeszcze na torze nie widzialem nigdy poza wyscigami na 1/4 mili, czyli gdzie staby mozna w ogole odkrecic.
Wsadzicie grubszy tylko z tylu, to odczujecie to na torze minimalnie, bo gruby tyl sprawdza sie pod warunkiem, ze jak w Subaru albo Audi ten tyl cos rowniez napedza, a te auta mimo AWD za minimalnie podsterowne. Gruby tyl w osce nadaje sie tylko na idealnie rowny asflt, to samo i taniej osiagnac regulujac cisnienie z tylu.
Wymieniajac u kowala stabilizatory mozecie pomarzyc juz o komfortowej i neutralnej jezdzie cywilnej, ale przeciez wszyscy Saabem trenuja na Ulezu, chociaz dzien na Ulezu kosztuje wiecej niz niejeden Saab w Polsce. Kowal nie zaoferuje policzonej sztywnosci stabilizatorow, ktore beda razem pracowac i do ktorego bedzie dedykowany anti roll kit. Grubszy stabilizator to czesto wyrwane mocowania i sztukateria druciarska i spawanie. Jesli wymieniac to na dedykowane zestawy Whiteline, H&R, Eibach, ale one kosztuje tyle, co dwa typowe Saaby z Polski.

-------------------------
Civic Type R EP3, 2x Subaru Impreza STI, Lancer Evo IX GT400, BMW F30, BMW 550xi GT, Volvo S40 II, 2x Avensis T27, 2x Superb III, 2x XC60, 2x Saab 9-5


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL