Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 1 z 1
[ View Topic Options ] [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Wiadomość: Hirsch historia.  
Offline
 Tytuł: Hirsch historia.
PostNapisane: 14 lut 2021, o 22:58 
Kapral

Dołączył(a): 20 lip 2019, o 21:14
Posty: 151
Czy zna ktoś z Was miejsce w którym można doczytać ile było zrobionych szt. i jakich przez tego tunera?
Czy jest możliwość otrzymania certyfikatu od Hirscha jeśli auto było rzeczywiście przez niego modzone?
Dziękuję
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Hirsch historia.
PostNapisane: 16 lut 2021, o 12:47 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 1 mar 2019, o 13:27
Posty: 118
Model SAABa: 9-3 XWD
Login napisał(a):
Czy zna ktoś z Was miejsce w którym można doczytać ile było zrobionych szt. i jakich przez tego tunera?
Czy jest możliwość otrzymania certyfikatu od Hirscha jeśli auto było rzeczywiście przez niego modzone?
Dziękuję
Obrazek

Tak, wysylasz maila z vinem do nich i dostajesz odpowiedz.
Jesli chodzi o liczbe sztuk - ciezko powiedziec, oni nie podaja takiego info. Gdzies ktos kiedys zwiazany z Hirschem powiedzial ze 9-5 trolli evo r bylo 50kilka, ale ile bylo tych mniej pomodzonych, nikt nie wie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Hirsch historia.
PostNapisane: 17 lut 2021, o 09:31 
Kapral

Dołączył(a): 20 lip 2019, o 21:14
Posty: 151
Dziękuję. Napisałem maila również z prośbą o informacje odnośnie ilości. Dam znać jeśli podadzą. Czym się różni wersja Troll E od Troll R? Ktoś wie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Hirsch historia.
PostNapisane: 17 lut 2021, o 09:46 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 1 mar 2019, o 13:27
Posty: 118
Model SAABa: 9-3 XWD
E przdelift, bazuje na LPT, glownie soft, wydech ale byly tez inne opcje jak wnetrze itd.
R wystepowala przedlift i polift, bazuje na aero no i tu tez sporo zmiennych. Normalnie R powinna miec: wydech z dp Hirscha, turbo (TB2810, TB2811 a potem zwykle TD04), kobre, IC, airbox z dolotem, hamulce, zawieszenie (w przedlifcie byl nawet gwint do wyboru), wnetrze (fotele, listwy karbonowe lub drewniane).
Rki tez maja pakiet zewnetrzny, niektore.
Jest spory problem z podzialem: czesc aut bylo na pelnym spasie technicznie z Hirscha (IC, dp, turbo, felgi, 4tloki, zawias, wnetrze) ale bez pakietu zderzakow. No i teoretycznie to wtedz nie eRka (mowa o polifcie) :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Hirsch historia.
PostNapisane: 18 lut 2021, o 00:25 
Kapral

Dołączył(a): 20 lip 2019, o 21:14
Posty: 151
Niezła porcja wiedzy. Dziękuję. Z tego co zauważyłem u siebie. Soft 225kW (306KM).
Turbo back hirsch, IC hirsch, turbo nie widziałem jeszcze, hamulce hirsch, zawias hirsch, koła hirsch. Carbony troll (decha, tunel i nakładki progowe, fotele, kanapa, boczki i nakładki na pedały również hirsch.
Więcej nie było czasu zobaczyć.
Certyfikat to koszt 20€ na tą chwilę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL