Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 1 z 4
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Wiadomość: Wszystko o OPONACH  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-5 MY98 2.0 IMOLA RED by seth & turbolaab
PostNapisane: 28 gru 2014, o 11:00 
Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2012, o 20:50
Posty: 465
Lokalizacja: Landshut / Gdynia
Model SAABa: 9-5 9-3
@ seth: jak moze byc glosne ale ma sie naprawde kleic na suchym to albo federal 595 rsr albo toyo r888 - na mokrym wiadomo szalu nie ma ale o wiele lepiej jak parady .

z normalnych opon bardzo fajnie jezdzi sie na hankook v12 evo (budget) no i pirelli p zero nero mam na quattro

@bony: nie mam pojecia - jeszcze nie kupowalem

niki

-------------------------
Divide et impera

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-5 MY98 2.0 IMOLA RED by seth & turbolaab
PostNapisane: 28 gru 2014, o 11:16 
Sierżant

Dołączył(a): 10 lis 2013, o 13:40
Posty: 325
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3
Bardzo dobre są również Bridgestone Potenza re002 lub re050. 050 podobno lepiej na mokrym dają radę ale ja nie zauważyłem dużej różnicy, może dlatego że auta były inne :) Sam jeżdżę na 002 i jest bardzo dobrze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-5 MY98 2.0 IMOLA RED by seth & turbolaab
PostNapisane: 28 gru 2014, o 16:09 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4376
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
A już miałem brać parade spec 2 na wiosnę...
Niki a dzisiejsze RS-R to jest to samo co np 3-4lata temu? Różne opinie ostatnio sie pojawiają...

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-5 MY98 2.0 IMOLA RED by seth & turbolaab
PostNapisane: 28 gru 2014, o 16:58 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 20:03
Posty: 1005
Model SAABa: 9-3 SS Aero
Co do "wyglądu" opon moim zdaniem najlepiej się prezentuje Goodyear Eagle F1
Obrazek

I całkime dobrze trzymają ale już chyba ten bieżnik nie do dostania

-------------------------
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-5 MY98 2.0 IMOLA RED by seth & turbolaab
PostNapisane: 28 gru 2014, o 17:01 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2012, o 23:32
Posty: 2047
Lokalizacja: Czeladź / Sosnowiec
Model SAABa: Kroko, 9-5
Nie ważne jak wygląda, ważne ja spełnia swoją rolę. Zawsze mi to w pracy mówili :-D

-------------------------
Saab 900NG - JeBony - B204L 473KM 585Nm - zmienił właściciela
Saab 9-5 - Dupowóz - B235 - pseudo Aero Frankenstein
Saab 900c - Krokodyl - B201 gaźnik - perełka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-5 MY98 2.0 IMOLA RED by seth & turbolaab
PostNapisane: 28 gru 2014, o 17:03 
Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2012, o 20:50
Posty: 465
Lokalizacja: Landshut / Gdynia
Model SAABa: 9-5 9-3
Levis napisał(a):
Niki a dzisiejsze RS-R to jest to samo co np 3-4lata temu? Różne opinie ostatnio sie pojawiają...


Tyle co ja wiem nic sie nie zmienilo.

http://www.rennsportforum.de/phpbb/viewtopic.php?f=5&t=2937&sid=79893bbbfc6035db22f08cab206a07e3&start=495

Zobacz ostatni post - EWO tez pisze ze ze strony producenta od roku 2011 nie byly (opublikowane) zadne zmiany

Dodam ze EWO to wileki handel opon na tor itd...

niki

-------------------------
Divide et impera

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-5 MY98 2.0 IMOLA RED by seth & turbolaab
PostNapisane: 28 gru 2014, o 17:05 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 20:03
Posty: 1005
Model SAABa: 9-3 SS Aero
Bony napisał(a):
Nie ważne jak wygląda, ważne ja spełnia swoją rolę. Zawsze mi to w pracy mówili :-D


Zgadza się ale może i cieszyć oko i "noge" :)

Obrazek

-------------------------
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-5 MY98 2.0 IMOLA RED by seth & turbolaab
PostNapisane: 28 gru 2014, o 17:10 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2013, o 06:59
Posty: 970
Lokalizacja: Olsztyn
Model SAABa: 9-3 2.2 TiD
Na nasze polskie warunki polecam http://www.uniroyal-tyres.com/www/uniro ... -3_pl.html

-------------------------
Obrazek
9000 CS 2.0T MY94 175,1 KM 272NM - zmienił właściciela
9-3 2.2 TiD MY02 155,9 KM 344,6NM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-5 MY98 2.0 IMOLA RED by seth & turbolaab
PostNapisane: 28 gru 2014, o 17:13 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4376
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
niklas napisał(a):
Levis napisał(a):
Niki a dzisiejsze RS-R to jest to samo co np 3-4lata temu? Różne opinie ostatnio sie pojawiają...


Tyle co ja wiem nic sie nie zmienilo.

http://www.rennsportforum.de/phpbb/viewtopic.php?f=5&t=2937&sid=79893bbbfc6035db22f08cab206a07e3&start=495

Zobacz ostatni post - EWO tez pisze ze ze strony producenta od roku 2011 nie byly (opublikowane) zadne zmiany

Dodam ze EWO to wileki handel opon na tor itd...

niki


Np na racing forum są opinie że ostatnie wypusty RS-R potrafią pękać juz po 1 sezonie - kiepska mieszanka.
Byłem przekonany do nich ale po tych opiniach zwątpiłem. Później znalazłem Vredestein Sessante i Yoko Paradę S2. Skłoniłem się ku paradzie bo design całkiem nieźle im wyszedł i podobno "kleją" dobrze a tu okazuje się że niekoniecznie... Zostaje jeszcze Nokian Z-line które tez podobno dobrze kleją.

Uprzedzając pytanie - zastosowanie "na co dzień" z naciskiem na upalanie na suchym, ale jak zaskoczy mnie deszcz w drodze do domu nie chcę czekać na jego ustanie.

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-5 MY98 2.0 IMOLA RED by seth & turbolaab
PostNapisane: 28 gru 2014, o 17:22 
Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2012, o 20:50
Posty: 465
Lokalizacja: Landshut / Gdynia
Model SAABa: 9-5 9-3
Levis napisał(a):
niklas napisał(a):
Levis napisał(a):
Niki a dzisiejsze RS-R to jest to samo co np 3-4lata temu? Różne opinie ostatnio sie pojawiają...


Tyle co ja wiem nic sie nie zmienilo.

http://www.rennsportforum.de/phpbb/viewtopic.php?f=5&t=2937&sid=79893bbbfc6035db22f08cab206a07e3&start=495

Zobacz ostatni post - EWO tez pisze ze ze strony producenta od roku 2011 nie byly (opublikowane) zadne zmiany

Dodam ze EWO to wileki handel opon na tor itd...

niki


Np na racing forum są opinie że ostatnie wypusty RS-R potrafią pękać juz po 1 sezonie - kiepska mieszanka.
Byłem przekonany do nich ale po tych opiniach zwątpiłem. Później znalazłem Vredestein Sessante i Yoko Paradę S2. Skłoniłem się ku paradzie bo design całkiem nieźle im wyszedł i podobno "kleją" dobrze a tu okazuje się że niekoniecznie... Zostaje jeszcze Nokian Z-line które tez podobno dobrze kleją.

Uprzedzając pytanie - zastosowanie "na co dzień" z naciskiem na upalanie na suchym, ale jak zaskoczy mnie deszcz w drodze do domu nie chcę czekać na jego ustanie.


Tak wiem ze pekaly, ale to raczej po przegrzaniu, chlopacy mieli z tym problemy pare lat temu ale juz dawno nic na ten temat nie slyszalem ani nie czytalem, na nordschleife / Nürburgring jakies 40% "normalnych wozow na tym lata .... jestem tam dosc czesto - wiem co pisze.

Jak taka opona moze wytrzymac wiecej jak sezon? doslownie 5-6k km i jest lysa :geek: :geek: chlopakom cyba jakies urzywki ktore juz lezaly pare lat pekaly ;)

niki

-------------------------
Divide et impera

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-5 MY98 2.0 IMOLA RED by seth & turbolaab
PostNapisane: 28 gru 2014, o 17:26 
Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2012, o 20:50
Posty: 465
Lokalizacja: Landshut / Gdynia
Model SAABa: 9-5 9-3
a do yokohama parada powiem tyle: tez bylem napalony na maxa jak pierwszy raz zobaczylem te opony, ale rozczarowanie bylo jeszcze wieksze.

niki

-------------------------
Divide et impera

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-5 MY98 2.0 IMOLA RED by seth & turbolaab
PostNapisane: 28 gru 2014, o 17:33 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4376
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Niki nie wiem, nie mam pojęcia. Piszę to co można przeczytać. Nie miałem takich opon a czegoś szukam.
Parada tak jak mówisz urzekła mnie ale wolę się boleśnie nie przekonać...

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-5 MY98 2.0 IMOLA RED by seth & turbolaab
PostNapisane: 28 gru 2014, o 17:45 
Kapitan

Dołączył(a): 23 sty 2012, o 12:31
Posty: 2945
No ja tez szukam letnich. I sam nie wiem na co sie zdecydowac


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-5 MY98 2.0 IMOLA RED by seth & turbolaab
PostNapisane: 28 gru 2014, o 17:53 
Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2012, o 20:50
Posty: 465
Lokalizacja: Landshut / Gdynia
Model SAABa: 9-5 9-3
Levis napisał(a):
Niki nie wiem, nie mam pojęcia. Piszę to co można przeczytać. Nie miałem takich opon a czegoś szukam.
Parada tak jak mówisz urzekła mnie ale wolę się boleśnie nie przekonać...


Tomek na codzien polecam v12 evo a do upalania rsr. dobre opony w fajnej cenie. na jakis "maly" tor jak n.p. Hockenheim to juz raczej musi byc r888 bo wszystko inne po 2 rundach jest przegrzane i nie nadaje sie juz do niczego.

niki

-------------------------
Divide et impera

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-5 MY98 2.0 IMOLA RED by seth & turbolaab
PostNapisane: 28 gru 2014, o 17:53 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4376
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
No to mamy ten sam problem. Weźmy różne będziemy sie dzielić doświadczeniem :)
Nie ukrywam że parada delkasuje rywali pod względem design :)

Hmm tor mi raczej póki co nie grozi bo nie posiadam tyle czasu żeby wyjechac na kilka dni ale na takie nocne poupalanie to jak najbardziej.
Nie wiem no może i RS-R będą...

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-5 MY98 2.0 IMOLA RED by seth & turbolaab
PostNapisane: 28 gru 2014, o 18:01 
Kapitan

Dołączył(a): 23 sty 2012, o 12:31
Posty: 2945
Rs-r mialem i byly na prawdę spoko. Nawet na mokrym jako tako dawaly rade


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-5 MY98 2.0 IMOLA RED by seth & turbolaab
PostNapisane: 28 gru 2014, o 18:11 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2012, o 23:32
Posty: 2047
Lokalizacja: Czeladź / Sosnowiec
Model SAABa: Kroko, 9-5
A ja serio nie narzekam na regal racing. W deszczu predkosci rzędu 200km/h to nie problem. Na suchym ładnie kleja, na mokrym patrząc na bieżnik to aż za dobrze ;-)

-------------------------
Saab 900NG - JeBony - B204L 473KM 585Nm - zmienił właściciela
Saab 9-5 - Dupowóz - B235 - pseudo Aero Frankenstein
Saab 900c - Krokodyl - B201 gaźnik - perełka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-5 MY98 2.0 IMOLA RED by seth & turbolaab
PostNapisane: 28 gru 2014, o 18:24 
Kapitan

Dołączył(a): 23 sty 2012, o 12:31
Posty: 2945
Ale regal Racing wcale nie jest tania opona


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-5 MY98 2.0 IMOLA RED by seth & turbolaab
PostNapisane: 28 gru 2014, o 19:00 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2013, o 07:44
Posty: 432
Lokalizacja: Szczytno
Model SAABa: 9-5 AERO
Levis pisałeś o Vredestein Sessanta, ja się zdecydowałem na nie w rozmiarze 225/45/17 , co prawda tylko na przód ale całkiem nieźle dają radę na suchym i na mokrym. Dla przykładu na starych oponach ( Dunlop Sp Sport z tego co pamiętam) z dobrym bieżnikiem ale już 8 letnie w pewien zakręt w mojej okolicy ładowałem się na suchym ok 120 i już czułem, że już nie da się szybciej, na tych pod koniec jesieni prawie 140 bez problemów i to na wilgotnym, przypomnę tylko, że śmigam na wirusie od Ciebie takim "bratowym " :) i nie narzekam strasznie na brak trakcji , wiadomo nie ma szału przy tej mocy ale na suchym i mokrym uważam że jest bardzo dobrze, a w naszych warunkach pogodowych to ważne. Wg naklejki odnośnie głośności i spalania nie wypada najlepiej ale nie zauważyłem żadnego wzrostu no i są ciche.
no i ten wygląd :)
http://www.m3post.com/forums/attachment ... 1266017978


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-5 MY98 2.0 IMOLA RED by seth & turbolaab
PostNapisane: 28 gru 2014, o 19:09 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4376
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
No sessantę też ciągle rozważam. Wygląd też ma całkiem fajny tylko brakowało mi własnie jakiegoś porównania z ust użytkowników, dzięki ;)

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL