Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 2 z 5
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Wiadomość: Zakucie B235r  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 28 sie 2015, o 21:56 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2013, o 23:51
Posty: 447
Lokalizacja: Brwinów
Model SAABa: Saab 9-3 Aero Coupe
Sugerujesz, że Chińczycy otworzyli specjalną linie produkcyjną, do super popularnego Saaba? :/

-------------------------
Saab 9-3 Aero Coupe MY02 MapTun Stage 4
Było: Saab 9-3 Aero TTiD MY08 MapTun Stage 1, Saab 9-3X TTiD MY11 MapTun Stage 1


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 28 sie 2015, o 22:02 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4447
Lokalizacja: Białystok
Nic nie sugeruję. Zwyczajnie wiem co się dzieje z silnikami saaba złożonymi na glyco. I choćby ktoś składał je w sterylnych warunkach nic z nich nie wychodzi.
Nie wierzysz, proszę bardzo, mogę Ci udostępnić idealny blok, idealny wał i pnewki glyco np z IC wszystko nominał pomierzone. Do tego paski plastigauge, chociaz i bez nich zrozumiesz w czym rzecz, wystarczy że przykręcisz środkową podporę wału i spróbujesz obrócić wał ręką.

Ale w sumie to masz rację im więcej mechaników dalej będzie składać te silniki na glyco tym wiecej będzie "zadowolonych" użytkowników i pracy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 28 sie 2015, o 22:06 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2013, o 23:51
Posty: 447
Lokalizacja: Brwinów
Model SAABa: Saab 9-3 Aero Coupe
A czy ktoś ten wał wkładał w kły i sprawdzał czy nie jest krzywy?

-------------------------
Saab 9-3 Aero Coupe MY02 MapTun Stage 4
Było: Saab 9-3 Aero TTiD MY08 MapTun Stage 1, Saab 9-3X TTiD MY11 MapTun Stage 1


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 28 sie 2015, o 22:09 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4447
Lokalizacja: Białystok
nie no skąd ;) Na oko wszystko mierzone ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 28 sie 2015, o 22:15 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2013, o 23:51
Posty: 447
Lokalizacja: Brwinów
Model SAABa: Saab 9-3 Aero Coupe
Na oko, to chłop w szpitalu umarł :D

Wiesz, dzisiaj mikrometr i średnicówką to nie jest podstawowe narzędzie warsztatowe ;)

-------------------------
Saab 9-3 Aero Coupe MY02 MapTun Stage 4
Było: Saab 9-3 Aero TTiD MY08 MapTun Stage 1, Saab 9-3X TTiD MY11 MapTun Stage 1


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 28 sie 2015, o 22:19 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4447
Lokalizacja: Białystok
No u Cześka może i nie ;)
Nie wymyśliłem sobie tego bo np nie lubię glyco. Korby montuję glyco ale główne nigdy w życiu.
Na tym samym bloku i wale glyco nie pasuje a NPR czy King pasują idealnie.
Więc jak to jest? ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 28 sie 2015, o 22:25 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2013, o 23:51
Posty: 447
Lokalizacja: Brwinów
Model SAABa: Saab 9-3 Aero Coupe
Nie wiem jak to jest, mi zawsze pasowało ;)

Może, do ciebie trafiają auta od Cześka ;)

-------------------------
Saab 9-3 Aero Coupe MY02 MapTun Stage 4
Było: Saab 9-3 Aero TTiD MY08 MapTun Stage 1, Saab 9-3X TTiD MY11 MapTun Stage 1


Ostatnio edytowano 28 sie 2015, o 22:27 przez mcskiba, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 28 sie 2015, o 22:26 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4447
Lokalizacja: Białystok
To ile złożyłeś silników od saaba i kiedy ostatni? :)
Bo kiedyś nie było z tym problemu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 28 sie 2015, o 22:56 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2013, o 09:57
Posty: 1731
Lokalizacja: Pomorskie
Model SAABa: 9-5 2002r 2,3T ARC
Ja nie posluchałem Levisa i gdyby nie ciekawość jak panewki się ułożyły szukałbym drugiego motoru (mimo delikatnego traktowania) ,teraz poszły NPR i po 10kkm są jak nowe.Do innych aut Glyco montowałem nie raz i nie dwa i było ok ,ale do Saaba już nigdy.Różnica w wykonaniu (jak masz koło siebie Glyco i NPR) zauważalna od razu.

-------------------------
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 29 sie 2015, o 15:49 
Szeregowy

Dołączył(a): 5 lip 2015, o 15:10
Posty: 71
Model SAABa: b235r w Sierze
To jakie w końcu najlepiej do saaba??


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 29 sie 2015, o 18:43 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2013, o 09:57
Posty: 1731
Lokalizacja: Pomorskie
Model SAABa: 9-5 2002r 2,3T ARC
Korby bez znaczenia ,główne NPR,King,kobelnschmit (problem z dostępnością

-------------------------
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 29 sie 2015, o 18:49 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4447
Lokalizacja: Białystok
KS nie robi żadnych panewek do saaba.
Zostaje NPR i King.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 31 sie 2015, o 09:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sie 2014, o 14:45
Posty: 18
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-5 Aero i 9-3 Aero
Co do panewek Glyco to zdarzają sie już z nimi problemy nawet w VW na sputterach. Glyco jest częścią Federal Mogul korpo i jako tacy nie robią już wszystkich panewek u siebie tylko tam gdzie im centrala wskaże, część nawet w naszym Bimecie w Gdańsku, ale większośc produkcji Federala w szczególności do starszych typów jest poza UE. Co do NPR to oni w zasadzie pakują w swoje pudełka panewki z japońskiej fabryki stąd z jakością u nich nie ma problemu. Co do korb to są na rynku wzmacniane które sobie z mocą poradzą bez problemu.

-------------------------
SAAB 9-5 Aero MY01 Holenderski Ulep
SAAB 9-3 Aero MY03


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 31 sie 2015, o 16:39 
Szeregowy

Dołączył(a): 5 lip 2015, o 15:10
Posty: 71
Model SAABa: b235r w Sierze
hmm. a jakiej firmy masz namiar na nie??


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 31 sie 2015, o 21:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sie 2014, o 14:45
Posty: 18
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-5 Aero i 9-3 Aero
Levis coś wie więcej na ten temat ;)

-------------------------
SAAB 9-5 Aero MY01 Holenderski Ulep
SAAB 9-3 Aero MY03


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 1 wrz 2015, o 11:25 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2013, o 23:51
Posty: 447
Lokalizacja: Brwinów
Model SAABa: Saab 9-3 Aero Coupe
Mój dziadek mawiał, że jak trzeba, to nawet na skórze od słoniny da rade pojechać :D
Panewki sami wylewali w warsztacie, skrobali pod wymiar, itd.

Jezeli macie z Glyco problemy, nie macie zaufania, to jest wybór i należy z niego korzystać ;)

-------------------------
Saab 9-3 Aero Coupe MY02 MapTun Stage 4
Było: Saab 9-3 Aero TTiD MY08 MapTun Stage 1, Saab 9-3X TTiD MY11 MapTun Stage 1


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 1 wrz 2015, o 14:57 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4447
Lokalizacja: Białystok
Tak też robimy. Ale jak widać mimo iż się temat nagłasnia to każdy woli przekonywac sie na własnych błędach ;)
Ja obiecuję już nic nie mówić w tym temacie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 1 wrz 2015, o 16:34 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2013, o 23:51
Posty: 447
Lokalizacja: Brwinów
Model SAABa: Saab 9-3 Aero Coupe
Wiesz, być może krążyła, albo wciąż krąży jakąś partia panewek Glyco które nie trzymają wymiaru. Grunt, to robić z głową, sprawdzać i nie montować, jezeli mamy jakies zastrzeżenia. To się tyczy kazdej części ;)

-------------------------
Saab 9-3 Aero Coupe MY02 MapTun Stage 4
Było: Saab 9-3 Aero TTiD MY08 MapTun Stage 1, Saab 9-3X TTiD MY11 MapTun Stage 1


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 5 wrz 2015, o 13:24 
Szeregowy

Dołączył(a): 5 lip 2015, o 15:10
Posty: 71
Model SAABa: b235r w Sierze
Przy jakiej mocy potrafi się poddać tłok b235 i ile wytrzymują korby ,czy warto montować kute tłoki do oryginalnych korb???


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 6 wrz 2015, o 16:37 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4447
Lokalizacja: Białystok
B235 potrafi sie poddać przy każdej mocy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL