Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 3 z 5
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Wiadomość: Zakucie B235r  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 6 wrz 2015, o 18:56 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2013, o 22:56
Posty: 891
Lokalizacja: Tczew
Model SAABa: 9-3 SS
Tak czytam . Jeśli kujesz silnik to nie ma kompromisów a tym bardziej jak chodzą słuchy że felery z panewkami to tym bardziej bym się nie zastanawiał i montował coś sprawdzonego by się później nie przekonać że jednak była w tym jakaś racja.

W moim silniku b207 też wkładałem nowe panewki choć stare były w dobrym stanie i nic im nie dolegało. Zostały wywalone i wsadzone nowe kinga. Jeśli koszt budowy wynosi ponad 10 tyś to się nie żałuje 1 tyś na panewki ale każdy podchodzi inaczej do modyfikacji.

-------------------------
Saab 9-3 SC Vector MY08 2.0t bio 175KM - No2 B207R kute 440/540 by Turbolpg
Opel Signum 1.9 traktor 150KM-209/407NM jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 7 wrz 2015, o 21:47 
Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2012, o 20:50
Posty: 452
Lokalizacja: Landshut / Gdynia
Model SAABa: 9-5 9-3
Mav78 napisał(a):

W moim silniku b207 też wkładałem nowe panewki choć stare były w dobrym stanie i nic im nie dolegało. Zostały wywalone i wsadzone nowe kinga. Jeśli koszt budowy wynosi ponad 10 tyś to się nie żałuje 1 tyś na panewki ale każdy podchodzi inaczej do modyfikacji.


Moze podasz mi jakis part number bo w katalogu KING nie moge nic zanlesc do B207?

niki

-------------------------
Divide et impera

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 8 wrz 2015, o 00:41 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4349
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Do b207 jako takiego nie ma ;)

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 27 wrz 2015, o 20:16 
Szeregowy

Dołączył(a): 5 lip 2015, o 15:10
Posty: 71
Model SAABa: b235r w Sierze
Jak poznać na wyjętym silniku ,że to 2.3??


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 27 wrz 2015, o 22:04 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4349
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Po wykorbieniu walu.

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 28 wrz 2015, o 08:53 
Młodszy Chorąży

Dołączył(a): 19 kwi 2013, o 21:14
Posty: 437
Model SAABa: 95
Na wale jest wybite 78 lub 90 :p


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 1 paź 2015, o 21:01 
Szeregowy

Dołączył(a): 5 lip 2015, o 15:10
Posty: 71
Model SAABa: b235r w Sierze
Jak możecie Mi doradzić który motor lepiej? B204 czy b234 te drugie ciężej dostać . Chciał bym to posadzić na ori kompie i osprzęcie b235 250KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 2 paź 2015, o 00:00 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4349
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Zdecydowanie B204. A jak nie będziesz robić 300+ to i B205 bym wsadził

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 2 paź 2015, o 16:25 
Szeregowy

Dołączył(a): 5 lip 2015, o 15:10
Posty: 71
Model SAABa: b235r w Sierze
I właśnie raczej pójdę w b204 z głowicą 235 a oriętuje sie ktoś jaką moc można uzyskać z osprzętem 235 ? Albo czego trzeba do uzyskania ok 300 ,chodzi Mi to aby od razu założyć to co trzeba i na program i heja....


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 2 paź 2015, o 20:46 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4349
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Turbo, wtryski, dp, ic, program

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 2 paź 2015, o 20:53 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2013, o 23:51
Posty: 445
Lokalizacja: Brwinów
Model SAABa: Saab 9-3 Aero Coupe
Czyli od razu 15k i gotowe ;)

-------------------------
Saab 9-3 Aero Coupe MY02 MapTun Stage 4
Było: Saab 9-3 Aero TTiD MY08 MapTun Stage 1, Saab 9-3X TTiD MY11 MapTun Stage 1


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 2 paź 2015, o 22:09 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4349
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
No blisko ;)

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 2 paź 2015, o 22:34 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2013, o 23:51
Posty: 445
Lokalizacja: Brwinów
Model SAABa: Saab 9-3 Aero Coupe
Wszystko zależy od tego "z jakiej półki" będzie motor, reszta składników, itd.
Trzeba tez brać pod uwagę ryzyko wystąpienia dodatkowych kosztów, typu: "przy okazji" może sprzęgło mocniejsze... ;) Górnej granicy nie ma.

-------------------------
Saab 9-3 Aero Coupe MY02 MapTun Stage 4
Było: Saab 9-3 Aero TTiD MY08 MapTun Stage 1, Saab 9-3X TTiD MY11 MapTun Stage 1


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 21 paź 2015, o 18:16 
Szeregowy

Dołączył(a): 5 lip 2015, o 15:10
Posty: 71
Model SAABa: b235r w Sierze
Szukam i nie mogę nic znaleźć .... jak odróżnić b204 a b205 bo znalazłem motor a gość nie wie jaki to??? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 21 paź 2015, o 18:25 
Starszy Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2013, o 21:23
Posty: 136
Lokalizacja: kolno
Model SAABa: astra b204
w b205 z tyłu w misce jest króciec do odmy bodajże w 204 nie ma a na pokrywie zaworów nie pisze ecopower ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 21 paź 2015, o 23:19 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4349
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Nad czujnikiem położenia wału otwór M14 pod przewód wodny do turbo i czujnik ciśnienia oleju po środku bloku - B2X4
Nad CPS brak otworu, czujnik ciśnienia oleju bliżej skrzyni biegów - B2X5

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 22 paź 2015, o 16:20 
Szeregowy

Dołączył(a): 5 lip 2015, o 15:10
Posty: 71
Model SAABa: b235r w Sierze
Wielkie dzięki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 26 paź 2015, o 18:33 
Szeregowy

Dołączył(a): 5 lip 2015, o 15:10
Posty: 71
Model SAABa: b235r w Sierze
Kolejne pytanie tym razem chodzi o miskę oleju ,czy miska od b2x5 pasuje do B2x4 i na odwrót ,chodzi mi o kształt wokół otworów do jej przykręcenia .


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 26 paź 2015, o 21:39 
Starszy Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2013, o 21:23
Posty: 136
Lokalizacja: kolno
Model SAABa: astra b204
pasuje tyle ze w b 204 nie ma krucca do odmy


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 26 paź 2015, o 21:45 
Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lip 2015, o 23:54
Posty: 154
Lokalizacja: Katowice
Model SAABa: 9-5 2.0 LPT
adriantrzcinski9 napisał(a):
pasuje tyle ze w b 204 nie ma krucca do odmy


ta odma w takim razie miała inną budowę? ja u siebie wywalam odmę i daję OCT, więc chyba zostawię miskę z b234.

-------------------------
Gdy nie jeżdżę Saabem, to robię fotki: http://fb.me/thedreamseller


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


cron

Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL