Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 1 z 7
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: [Mazowieckie][Warszawa] Coobcio Garage
PostNapisane: 2 lut 2012, o 12:42 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2012, o 15:52
Posty: 1173
Model SAABa: 9-5 Aero
http://www.coobcio.pl
E-mail: kubcioooo@o2.pl
Telefon:
Coobcio +48 506 098 002
Limon +48 508 815 931
ul.Fundamentowa, Warszawa

-------------------------
SAAB 9-5 Aero Black by Hirsch
Było:
SAAB 900 EVO X
SAAB 9-5 Aero
SAAB 9-5 2.3t
SAAB 9-5 2.0t
SAAB 900 Aero Classic
SAAB 900 Classic


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [Mazowieckie][Warszawa] Coobcio Garage
PostNapisane: 19 lip 2012, o 01:19 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 22:17
Posty: 2527
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: 900 9-3 9-5
Poza zwiększaniem mocy w praktycznie wszystkich benzynowych Saabach od Krokodyla począwszy a na 2.8 V6 z 9-3 SS skończywszy chciałbym oznajmić iż opracowane zostały usprawnienia układów hamulcowych.

Pod felgę minimum 17" do dyspozycji na tą chwilę mamy:
TYP 1 - Zacisk jednotłoczkowy i tarczę 330mm, całość tak dopracowana by mieściła się pod niemal wszystkie fabryczne felgi 17" Saaba
TYP 2 - Zacisk czterotłoczkowy oraz tarcza 330mm, z Saabowskich felg pasuje tylko pod te z modelu SS AERO lub inne z dużym odsadzeniem

Oba typy przetestowane i naprawdę radykalnie poprawiają siłę i niezawodność hamowania.
Na zamówienie możliwe opracowanie zestawu o większej bądź mniejszej średnicy tarczy np: 308mm, 314mm, 320mm, 345mm, 355mm.


Załączniki:
Komentarz: AERO 9-3 VS 330mm TYP 1
009.jpg
009.jpg [ 528.41 KiB | Przeglądane 7464 razy ]
Komentarz: TYP 1 na AERO 9-3
010.jpg
010.jpg [ 246.89 KiB | Przeglądane 7464 razy ]
Komentarz: TYP 2 na 9-5 z felgą od 9-3SS
109.jpg
109.jpg [ 568.42 KiB | Przeglądane 7464 razy ]

-------------------------
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
556KM w 900NG MY95
309KM w 9-5 Kombi MY00
224KM w 9-3 SC MY05
222KM w Krokodylu MY89
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [Mazowieckie][Warszawa] Coobcio Garage
PostNapisane: 11 lis 2012, o 11:18 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 22:17
Posty: 2527
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: 900 9-3 9-5
Nadeszły dobre czasy dla 9-3 SS/SC coby zapakować większe turbo:


Załączniki:
IMG_2392.JPG
IMG_2392.JPG [ 99.18 KiB | Przeglądane 7350 razy ]

-------------------------
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
556KM w 900NG MY95
309KM w 9-5 Kombi MY00
224KM w 9-3 SC MY05
222KM w Krokodylu MY89
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [Mazowieckie][Warszawa] Coobcio Garage
PostNapisane: 15 gru 2012, o 21:11 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 22:17
Posty: 2527
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: 900 9-3 9-5
Od niespełna tygodnia został już uruchominy hamulce na hamowni tak więc będzie można przeprowadzać jeszcze dokładniejsze pomiary oraz stroić dokładniej :)

Obrazek

Przewidywane są także rabaty dla właścicieli Saabików którzy nie są zadowoleni z posiadanych tuningowanych programów i chcą je u mnie poprawić w zamian za możliwość opublikowania różnic w postaci wykresu na hamowni albo własnych odczuć z jazdy.

Przykłady:
Hirish Vs Coobcio Soft:
Obrazek
MapTun STG4 Vs Coobcio Soft:
Obrazek
MsTun Vs Coobcio Soft:
Obrazek
RybTun Vs Coobcio Soft:
Obrazek

-------------------------
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
556KM w 900NG MY95
309KM w 9-5 Kombi MY00
224KM w 9-3 SC MY05
222KM w Krokodylu MY89


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [Mazowieckie][Warszawa] Coobcio Garage
PostNapisane: 18 gru 2012, o 09:57 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 22:17
Posty: 2527
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: 900 9-3 9-5
Wczoraj do blisko 2-giej w nocy poprawiałem kolejny nie udany soft po pewnym znanym tunerze, który zasłużył sobie na miano "dmucha a nie jedzie" ... :D

Oto efekty i to bez zmiany doładowania (1,1 spadające do 0,7) jakie udało się uzyskać:
Obrazek

Moc specjalnie była mierzona jedynie na kołach - z obaw właściciela do automatycznej skrzyni biegów...
Moc finałowa na silniku wyszła ok. 210KM i 360-365Nm.

Po naprawie softu auto teraz nie dość że pali znacznie mniej to skończyły się problemy z szarpaniem na LPG :)
Przyznam że auto zacne w chwili przyjazdu na rolki miało nalatane raptem 46 tyś km - takie Saabiszczony to prawdziwa rzadkość...


Załączniki:
181220121516.jpg
181220121516.jpg [ 70.23 KiB | Przeglądane 7146 razy ]

-------------------------
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
556KM w 900NG MY95
309KM w 9-5 Kombi MY00
224KM w 9-3 SC MY05
222KM w Krokodylu MY89
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [Mazowieckie][Warszawa] Coobcio Garage
PostNapisane: 18 gru 2012, o 11:02 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2012, o 19:14
Posty: 2987
Lokalizacja: Czersk, Pomorskie
Model SAABa: 9-3 SS MY06 2,8 V6
Dmucha a nie jedzie to chyba msTun :D tak mi się coś kojarzy z drugiego forum :) Będę musiał sie wiosną wybrać do Wawy co by sprawdzić co u mnie w DE zrobili z autem :)

-------------------------
Obrazek



Krótki incydent z 900Ng V6 i Saab 9-3 Viggen Cabrio
Saab 9-5 SE MY98 - był
Saab 9-5 Vector MY04 - był
Saab 9-3 SS Vector MY05 ASB- był
Saab 9-3 SC 2.8 V6 AERO MY06 ASB - jest
313KM 466Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [Mazowieckie][Warszawa] Coobcio Garage
PostNapisane: 19 gru 2012, o 09:53 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2012, o 10:02
Posty: 2845
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Model SAABa: 9-5 Troll 2.3e
A ja nie wiem do końca co lepsze w Coobcio Garage. Czy cyferki wyskakujące podczas strojenia na monitorze, czy nawijka KIVIego i Coobcia przy robocie. Śledziona do dzisiaj mnie boli :D

-------------------------
kierowca bombowca


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [Mazowieckie][Warszawa] Coobcio Garage
PostNapisane: 19 gru 2012, o 17:00 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2012, o 17:58
Posty: 2432
Lokalizacja: Warszawa
Model SAABa: brak
"Zamontuj to turbo, będzie wstawać 500 obrotów za odcinką, idealnie dovtego silnika"


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [Mazowieckie][Warszawa] Coobcio Garage
PostNapisane: 19 gru 2012, o 21:19 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2012, o 10:02
Posty: 2845
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Model SAABa: 9-5 Troll 2.3e
Raczej "trzeba doje#$%ć boostu i dopier@#$%^ć zapłonu" i takie tam... :D

-------------------------
kierowca bombowca


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [Mazowieckie][Warszawa] Coobcio Garage
PostNapisane: 21 gru 2012, o 12:01 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2012, o 23:57
Posty: 824
Model SAABa: 9-3SS 9-3NG
seepo napisał(a):
Dmucha a nie jedzie to chyba msTun :D tak mi się coś kojarzy z drugiego forum :) Będę musiał sie wiosną wybrać do Wawy co by sprawdzić co u mnie w DE zrobili z autem :)


Załączniki:
BITCH-PLEASE_o_103613.jpg
BITCH-PLEASE_o_103613.jpg [ 31.42 KiB | Przeglądane 7061 razy ]

-------------------------
Pozdrawiam
____________________________
9-3 Aero Cabrio B204/B205 hybryda w trakcie budowy
9-3 SS BSR/Coobcio
Mercedes C180 Kompressor
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [Mazowieckie][Warszawa] Coobcio Garage
PostNapisane: 9 sty 2013, o 09:46 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 22:17
Posty: 2527
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: 900 9-3 9-5
Kolejne poprawki po znanym fakowcu od Saabych programów-gotowców.
Pacjent to Saab 9-5 Aero w Automacie przedlift, niestety na jego gotowcu auto waliło checkami silnika oraz skrzyni biegów więc nie ryzykowałem pomiaru na hamowni i odrazu zmieniłem na swój oto finalne efekty:
Obrazek

Co ciekawe auto wygenerowało więcej mocy na LPG jak na PB, które było kiepskiej jakości 95-tką przez co silnik pracował na nim na mapach zastępczych nie dowalając przy tym pełnego boostu...
Instalacja gazowo naprawdę super nie wiem kto ją montował ale zasługuje na pochwałę :)
Właściciel zadowolony względem poprzedniego programu napisał sms-a że "nastąpiła rewelacyjna poprawa osiągów w średnim zakresie czyli z tego którego korzystam najczęściej w mieście"

-------------------------
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
556KM w 900NG MY95
309KM w 9-5 Kombi MY00
224KM w 9-3 SC MY05
222KM w Krokodylu MY89


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [Mazowieckie][Warszawa] Coobcio Garage
PostNapisane: 11 sty 2013, o 10:32 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 22:17
Posty: 2527
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: 900 9-3 9-5
Kolejny fajny przypadek, pacjent u żadnego Fakowca nie robił softu ale za to w miejsce 2.0 zaszczepił silnik 2.3 i przyjechał do nas na strojenie.
Fajne jest to że po mimo wsadzenia większego silnika bez zmiany softu przyrost mocy żaden za to doszło 10Nm (seria 9-5 2.0LPT to 150KM i 250Nm) a poprawki w programi przyniosły kolejne 83KM i 108Nm:
Obrazek

-------------------------
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
556KM w 900NG MY95
309KM w 9-5 Kombi MY00
224KM w 9-3 SC MY05
222KM w Krokodylu MY89


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [Mazowieckie][Warszawa] Coobcio Garage
PostNapisane: 11 sty 2013, o 10:41 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2012, o 19:05
Posty: 2466
Lokalizacja: Łomianki
Model SAABa: 9-3
ale to jest 2,3 LPT ? ta sama turbina co u Mnie ?

-------------------------
BMW 740i
Dodge Caravan LE 3.0 V6 1990r + boazeria
Buick Regal 1978 T-top 5, V8

Suzuki Bandit 1200s

Życie jest zbyt krótkie aby jeździć DIESLEM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [Mazowieckie][Warszawa] Coobcio Garage
PostNapisane: 11 sty 2013, o 11:07 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 22:17
Posty: 2527
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: 900 9-3 9-5
Oktagon napisał(a):
ale to jest 2,3 LPT ? ta sama turbina co u Mnie ?

Tak wsio to samo, doładowanie 0,85bara maks... O wiele gorszy IC bardzo restrykcyjny do tego gorsza cieńsza rura dolotowa miedzy turbo a przepływomierzem (LPT'99 rok) no i katalizator - Po prostu całkowita seria + Coobcio Soft :D

-------------------------
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
556KM w 900NG MY95
309KM w 9-5 Kombi MY00
224KM w 9-3 SC MY05
222KM w Krokodylu MY89


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [Mazowieckie][Warszawa] Coobcio Garage
PostNapisane: 11 sty 2013, o 18:17 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 17 lis 2012, o 20:52
Posty: 792
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Model SAABa: 9-5 3.0 t 230 KM
To po wymianie intercoolera i wyrzuceniu kata powinno z 260 pęknąć ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [Mazowieckie][Warszawa] Coobcio Garage
PostNapisane: 11 sty 2013, o 18:43 
Kapitan

Dołączył(a): 23 sty 2012, o 12:31
Posty: 2945
Marecki87 napisał(a):
To po wymianie intercoolera i wyrzuceniu kata powinno z 260 pęknąć ?



Na czym ? Na LPT i GT17? :D To se ne da


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [Mazowieckie][Warszawa] Coobcio Garage
PostNapisane: 16 sty 2013, o 19:36 

Dołączył(a): 16 sty 2013, o 19:07
Posty: 17
Model SAABa: 9-5
Coobcio napisał(a):
Kolejny fajny przypadek, pacjent u żadnego Fakowca nie robił softu ale za to w miejsce 2.0 zaszczepił silnik 2.3 i przyjechał do nas na strojenie.
Fajne jest to że po mimo wsadzenia większego silnika bez zmiany softu przyrost mocy żaden za to doszło 10Nm (seria 9-5 2.0LPT to 150KM i 250Nm) a poprawki w programi przyniosły kolejne 83KM i 108Nm:
Obrazek


ten pacjent to ja :)
szykuje sie do wyciecia kata i wstawienia rury z aero, ktorej poszukuje moze ktos ma?? :) , przyjdzie jeszcze ic na przód i juz chyba tylko sama hamownia dla sprawdzenia parametrów
a co do LPT i G17 juz kolejna opinie słysze ze sie nie da- a jednak :)
Cooocbio - mistrz pozytywnej konwersacji i klejenia naklejek z logo firmowym :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [Mazowieckie][Warszawa] Coobcio Garage
PostNapisane: 16 sty 2013, o 19:42 
Kapitan

Dołączył(a): 23 sty 2012, o 12:31
Posty: 2945
a jednak co? odnośnie garrecika - ktoś zrobił na 17stce - 260hp? :D
to może jakiś wykres wrzucisz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [Mazowieckie][Warszawa] Coobcio Garage
PostNapisane: 16 sty 2013, o 20:42 

Dołączył(a): 16 sty 2013, o 19:07
Posty: 17
Model SAABa: 9-5
seth napisał(a):
a jednak co? odnośnie garrecika - ktoś zrobił na 17stce - 260hp? :D
to może jakiś wykres wrzucisz?

chodziło mi o to ze kolega do silnika c20ne w calibrze dolozył wlasnie takie gt17 i mowił ze max 200koni mozna z tego turbo wycisnac, ale chyba sie po prostu ten silnik nie napełnia


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: [Mazowieckie][Warszawa] Coobcio Garage
PostNapisane: 16 sty 2013, o 21:00 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2012, o 17:58
Posty: 2432
Lokalizacja: Warszawa
Model SAABa: brak
do wolnossącego silnika w sensie? Dołożyć turbo bez ingerencji "głębiej" to wiesz, Civic 1.6 ze 125 ma 220 koni na turbince wielkości pięści.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL