Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 3 z 3
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3 [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: Kupno saaba ss 9-3 2.0T 210km Aero - co posprawdzać ?
PostNapisane: 27 kwi 2018, o 09:42 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1361
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
No ok, a co z seryjnym panelem icm? I jednostką EHU ( radiem). Wiem że bez tego samochodu nie idzie odpalić?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Kupno saaba ss 9-3 2.0T 210km Aero - co posprawdzać ?
PostNapisane: 27 kwi 2018, o 09:49 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 1086
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
Schowane za panelem klimatyzacji :)

Minus taki ze kierunki bez dźwięku i sterowania z kierownicy nie ma, nie ogarnął tego modyfikator. Ale wole dobre granie od guzików...sid i tak sterowany z galki na konsoli środkowej a nie z kiery jak w polufcie

-------------------------
SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
SAAB 1.8t sedan...podrasowany... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Kupno saaba ss 9-3 2.0T 210km Aero - co posprawdzać ?
PostNapisane: 27 kwi 2018, o 20:04 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4221
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
To ja tylko nawiążę do skrzyń. Kto z Was miał taką skrzynię i miał 400Nm i mu padła po kilku dniach? Miał a nie słyszał że kolegi wujek coś tam gdzies tam...

Mam w swoim aisina 400NM lata 3 rok.
Pracownika aisin 4biegowy w 9-5 ma 420Nm lata 4 rok.
Klienta 9-5 5biegowa na Białorusi upierdala większość pryszczersów w manualach - zmierzone 450Nm - lata 2 rok

Tak więc, tak polecam kupić manuala, z zajebanym dwumasem i sprzęgłem ;)

I podsumowując... to są prawie pełnoletnie samochody, które równie dobrze mogą rozsypać się w serii a co dopiero po zwiększeniu momentu 2x
Z praktyki jedynie mogę potwierdzić że autmaty padające po przekroczeniu magicznej granicy 400Nm to mit...
Tak samo kiedyś mówili o B205... 300KM i nichuchu, mój latał z 3 lata z mocą 320KM i nic mu nie było...

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Kupno saaba ss 9-3 2.0T 210km Aero - co posprawdzać ?
PostNapisane: 27 kwi 2018, o 20:31 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1361
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
Levis napisał(a):
To ja tylko nawiążę do skrzyń. Kto z Was miał taką skrzynię i miał 400Nm i mu padła po kilku dniach? Miał a nie słyszał że kolegi wujek coś tam gdzies tam...

Mam w swoim aisina 400NM lata 3 rok.
Pracownika aisin 4biegowy w 9-5 ma 420Nm lata 4 rok.
Klienta 9-5 5biegowa na Białorusi upierdala większość pryszczersów w manualach - zmierzone 450Nm - lata 2 rok

Tak więc, tak polecam kupić manuala, z zajebanym dwumasem i sprzęgłem ;)

I podsumowując... to są prawie pełnoletnie samochody, które równie dobrze mogą rozsypać się w serii a co dopiero po zwiększeniu momentu 2x
Z praktyki jedynie mogę potwierdzić że autmaty padające po przekroczeniu magicznej granicy 400Nm to mit...
Tak samo kiedyś mówili o B205... 300KM i nichuchu, mój latał z 3 lata z mocą 320KM i nic mu nie było...
Ja widziałem u Ciebie na fb wizualne porównanie dyfròw od manuali i dlatego zdecydował bym się na wymianę na F40 jak moja zdechnie, co do automatów nie wypow8adam się bo nie mam [emoji4]

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Kupno saaba ss 9-3 2.0T 210km Aero - co posprawdzać ?
PostNapisane: 27 kwi 2018, o 20:33 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4221
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
drugi mój ss ma F40 i zhamowane 530Nm. Na razie jeździ :D

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Kupno saaba ss 9-3 2.0T 210km Aero - co posprawdzać ?
PostNapisane: 27 kwi 2018, o 20:44 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1361
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
Levis napisał(a):
drugi mój ss ma F40 i zhamowane 530Nm. Na razie jeździ :D
Mam nadzieję że termin 16 maja aktualny w sensie przypominam się, póki co tutaj, a w okolicy 10 maja będę już nękał telefonami [emoji4] [emoji4][emoji4]

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano 28 kwi 2018, o 06:38 przez SWME31, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Kupno saaba ss 9-3 2.0T 210km Aero - co posprawdzać ?
PostNapisane: 27 kwi 2018, o 20:47 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 1086
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
Levis napisał(a):
To ja tylko nawiążę do skrzyń. Kto z Was miał taką skrzynię i miał 400Nm i mu padła po kilku dniach? Miał a nie słyszał że kolegi wujek coś tam gdzies tam...

Mam w swoim aisina 400NM lata 3 rok.
Pracownika aisin 4biegowy w 9-5 ma 420Nm lata 4 rok.
Klienta 9-5 5biegowa na Białorusi upierdala większość pryszczersów w manualach - zmierzone 450Nm - lata 2 rok

Tak więc, tak polecam kupić manuala, z zajebanym dwumasem i sprzęgłem ;)

I podsumowując... to są prawie pełnoletnie samochody, które równie dobrze mogą rozsypać się w serii a co dopiero po zwiększeniu momentu 2x
Z praktyki jedynie mogę potwierdzić że autmaty padające po przekroczeniu magicznej granicy 400Nm to mit...
Tak samo kiedyś mówili o B205... 300KM i nichuchu, mój latał z 3 lata z mocą 320KM i nic mu nie było...


Fajnie, ze to napisałeś, bo podobne informacje gdzieś juz zaczytywałem, ale nie chciałem się wypowiadać, ponieważ osobiście nie mam takich doświadczeń.

-------------------------
SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
SAAB 1.8t sedan...podrasowany... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Kupno saaba ss 9-3 2.0T 210km Aero - co posprawdzać ?
PostNapisane: 28 kwi 2018, o 07:22 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1206
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Levis napisał(a):
drugi mój ss ma F40 i zhamowane 530Nm. Na razie jeździ :D


To ile ma konia jak niuta 530?

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Kupno saaba ss 9-3 2.0T 210km Aero - co posprawdzać ?
PostNapisane: 29 kwi 2018, o 16:11 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 858
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Ja się na wujka kolegi powoływać nie muszę. Wystarczy zajrzeć do serwisówki i wszystko jasne. A przykłady zajechanych też można z rękawa wytrzepywać bo te skrzynie w bardzo wielu autach były montowane.

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM + wirusik MY`00
... kiwi off-road 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Kupno saaba ss 9-3 2.0T 210km Aero - co posprawdzać ?
PostNapisane: 29 kwi 2018, o 16:44 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4221
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
DSZ- napisał(a):
Levis napisał(a):
drugi mój ss ma F40 i zhamowane 530Nm. Na razie jeździ :D


To ile ma konia jak niuta 530?


malutko, tylko 320


Jasne że można przedstawiać przykłady zajechanych skrzyń, nawet w seryjnych 150...
Jak dbasz tak masz. :)

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Kupno saaba ss 9-3 2.0T 210km Aero - co posprawdzać ?
PostNapisane: 29 kwi 2018, o 16:50 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 1086
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
Znam nawet przypadki zajechanych rowerów :D


Ale moje jakos jeździły latami... :shock:

-------------------------
SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
SAAB 1.8t sedan...podrasowany... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Kupno saaba ss 9-3 2.0T 210km Aero - co posprawdzać ?
PostNapisane: 9 maja 2018, o 08:30 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1206
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Levis napisał(a):
DSZ- napisał(a):
Levis napisał(a):
drugi mój ss ma F40 i zhamowane 530Nm. Na razie jeździ :D


To ile ma konia jak niuta 530?


malutko, tylko 320


Jasne że można przedstawiać przykłady zajechanych skrzyń, nawet w seryjnych 150...
Jak dbasz tak masz. :)


Te 320KM to przy ilu obrotach i jaki to silnik?

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Kupno saaba ss 9-3 2.0T 210km Aero - co posprawdzać ?
PostNapisane: 9 maja 2018, o 10:45 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4221
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Masz sobie zobacz


Załączniki:
32130581_1785844641476875_3053532335103279104_n.jpg
32130581_1785844641476875_3053532335103279104_n.jpg [ 147.11 KiB | Przeglądane 597 razy ]

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Kupno saaba ss 9-3 2.0T 210km Aero - co posprawdzać ?
PostNapisane: 9 maja 2018, o 12:01 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1206
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Kurde, ten wykres jak fajny tak dziwny...niuta od 2500rpm (niżej pewnie nawet nie ustawiałeś) od razu whooj i szybko zdycha ale i tak jest go w chooj. KM za słabo idą w góre, ale zaczynają od takiej wartości że pozazdrościć. Chyba zrobiłeś to co ja chciałem/chcę i jesteś pierwszy ;)

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Kupno saaba ss 9-3 2.0T 210km Aero - co posprawdzać ?
PostNapisane: 9 maja 2018, o 22:37 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4221
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
nie po prostu spierdolili mi turbosprężarkę, źle spasowana i na górze zdycha 40KM

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Kupno saaba ss 9-3 2.0T 210km Aero - co posprawdzać ?
PostNapisane: 10 maja 2018, o 08:03 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1206
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
ale i tak masz to co ja w Jaguarze przed wzmacnianiem... - 500kg + dobre zawieszenie + dobre hamulce. Silnik rozumiem B207, a turbo jakie?

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL