Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 1 z 3
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Wiadomość: Chrupek 900NG 2.5 V6  
Offline
 Tytuł: Chrupek 900NG 2.5 V6
PostNapisane: 19 sty 2015, o 17:55 
Podporucznik

Dołączył(a): 7 sty 2013, o 18:45
Posty: 1174
Lokalizacja: Sztum
Model SAABa: 9-5 Aero MY03
Mam na imię Jakub i nie piję od... kurczę to nie to forum ;)

W piątek stałem się posiadaczem jakże wyjątkowej maszyny jaką jest Saab 900NG z 1994 roku, ale zacznijmy od początku.

Znudzony poruszaniem się na co dzień bezpłciowym Seatem Altea 1.9 TDI, jednocześnie nie mogąc od kilku miesięcy znaleźć wymarzonego Subaraczka* postanowiłem zakupić coś co będzie mi umilało poruszanie się na co dzień, a zarazem nie zamrozi za bardzo gotówki do czasu aż znajdę auto z pod znaku plejad (moderatorzy proszę mnie jeszcze nie banować ;) ).

Na tą 900'tkę wpadłem w sumie przypadkiem, a że miałem okazję już wcześniej poznać na zlocie właściciela uznałem że może warto się zainteresować egzemplarzem. Facebookowe ogłoszenie dawało do myślenia. Fajny opis, świetnie zrobione zdjęcia a w dodatku stoi 80km ode mnie. Zapytałem żonę co sądzi o takim aucie i w odpowiedzi usłyszałem ironiczny śmiech oraz pytanie czy takie auto naprawdę mi się podoba? Ile to ma lat? Nie przejąłem się tym za bardzo, w końcu zanim kupiliśmy 9-5 też się jej nie podobało a teraz gdy pokazałem auto w forumowym kalendarzu to aż się wzruszyła ;)

Długo się nie zastanawiałem, złożyłem (w mało profesjonalny sposób) ofertę poprzez FB. Właściciel poprosił o telefon w sprawie auto. Na drugi dzień rano szybki kontakt telefoniczny żeby jechać i kupować auto, a tu mały zimny prysznic... Okazuję się przez telefon, że właściciel jeszcze w sumie nie chce go sprzedać, bo musi czymś jeździć w czasie gdy 9-5 Aero przechodzi remont serducha. Poza tym to jeszcze na urlop z żoną chciałby pojechać, a najlepiej gdybym zobaczył auto przed ewentualnym zakupem...

Jeszcze tego samego dnia odbyłem wycieczkę do Gdańska aby dokonać wizji lokalnej. Prowadzony telefonicznie przez jakieś osiedlowe skróty w końcu dotarłem. Na miejscu spotykam przesympatycznego Pawła (tak właśnie go zapamiętałem ze zlotu). Krótka miła rozmowa i idziemy do podziemnego garażu. Tu zaczyna się droga przez mękę! 10 metrowy spacer który trwał może z 30 sekund a Paweł informuje mnie brutalnie o wszystkich "wadach" auta w dodatku na koniec tej drogi wskazuje auto i mówi "to ten ulep" ;) W sumie zacząłem się trochę stresować, ale patrząc na auto od razu zrozumiałem, ze Paweł ma takie samo specyficzne poczucie humoru jak Ja i na pewno się dogadamy :D

Samochód pięknie lśnił w sztucznym świetle. Jasne wnętrze czysto utrzymane i zadbane. Odpalona V6'tka mruczała równie pięknie. Tak się zamyśliłem o aucie, że nawet nie pomyślałem o tym aby się przejechać, dopiero Paweł przypomniał o tym że warto odbyć przejażdżkę. ;)

Na drugi dzień Paweł miał jeszcze powymieniać kilka rzeczy w zawieszeniu, a ja dałem sobie 24h na podjęcie decyzji.

Decyzja jak widać mogła być tylko jedna ;)

Zdjęcia pochodzą z zasobów Cavaliera, oraz przedstawiają auto na zimowym setupie kołowym. Ja nie miałem jeszcze okazji do tego aby zrobić jakieś zdjęcia, ale żona obiecała że ogarnie jakąś pro sesję jak się zrobi cieplej (oczywiście auta, nie swoją ;) )

* po tym jak od kilku miesięcy nie mogę trafić na odpowiednią sztukę wymarzonego modelu Subaru, a zarazem czuję się mocno związany z Saabotage, coraz mocniej rozważam zakup TurboX ;)


Załączniki:
saab.jpg
saab.jpg [ 264.76 KiB | Przeglądane 3389 razy ]
saab2.jpg
saab2.jpg [ 268.33 KiB | Przeglądane 3389 razy ]


Ostatnio edytowano 19 sty 2015, o 23:28 przez Guzik3, łącznie edytowano 1 raz
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Chruperk 900NG 2.5 V6
PostNapisane: 19 sty 2015, o 18:13 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2013, o 06:59
Posty: 971
Lokalizacja: Olsztyn
Model SAABa: 9-3 2.2 TiD
Nawet przez chwilę przeszła mnie myśl czy swojego Tida nie zamienić na to V6. :) Dźwięk silnika mnie powalił, sporo zmian w środku i na zewnątrz. Ogólnie fajna, bardzo zadbana sztuka. :)
Od siebie życzę bezawaryjności.

-------------------------
Obrazek
9000 CS 2.0T MY94 175,1 KM 272NM - zmienił właściciela
9-3 2.2 TiD MY02 155,9 KM 344,6NM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Chruperk 900NG 2.5 V6
PostNapisane: 19 sty 2015, o 18:24 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2012, o 19:14
Posty: 2987
Lokalizacja: Czersk, Pomorskie
Model SAABa: 9-3 SS MY06 2,8 V6
Kuba to przy gwiazdce mnie bardzo cieszy, nie byłbym sam na pomorzu który nie śpi po nocach bo ma 2.8 :)

-------------------------
Obrazek



Krótki incydent z 900Ng V6 i Saab 9-3 Viggen Cabrio
Saab 9-5 SE MY98 - był
Saab 9-5 Vector MY04 - był
Saab 9-3 SS Vector MY05 ASB- był
Saab 9-3 SC 2.8 V6 AERO MY06 ASB - jest
313KM 466Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Chruperk 900NG 2.5 V6
PostNapisane: 19 sty 2015, o 18:27 
Podporucznik

Dołączył(a): 7 sty 2013, o 18:45
Posty: 1174
Lokalizacja: Sztum
Model SAABa: 9-5 Aero MY03
Geiser rzeczywiście to auto jest mocno doinwestowane. Cavalier włożył mnóstwo serca i chyba nie skłamię jeśli powiem, że zna każdą śrubkę w tym aucie ;) Na mnie to V6 też zrobiło wrażenie. Nawet nie spodziewałem się, że w takim aucie może tak wyraźnie mruczeć :)

Seepo coraz bardziej się przekonuję do tego ;) ale zobaczymy jak będzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Chruperk 900NG 2.5 V6
PostNapisane: 19 sty 2015, o 18:29 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 20:03
Posty: 1005
Model SAABa: 9-3 SS Aero
2.8 -się poprzewracało w głowach tej młodzieży !

Guzik pociesze Cie mam takie same felgi xD tylko w szałowym kolorze typu srebro. łącze się w bUlu

-------------------------
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Chruperk 900NG 2.5 V6
PostNapisane: 19 sty 2015, o 18:43 
Podporucznik

Dołączył(a): 7 sty 2013, o 18:45
Posty: 1174
Lokalizacja: Sztum
Model SAABa: 9-5 Aero MY03
Niron napisał(a):
2.8 -się poprzewracało w głowach tej młodzieży !


Saabowe 2.8T jest na pewno bardziej oszczędne i mniej zawodne niż Subarowe 2.5T ;) ot takie pocieszenie

Co do felg to na lato wlatują 17", ale jeszcze nie wiem jakie, także byle do końca zimy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Chruperk 900NG 2.5 V6
PostNapisane: 19 sty 2015, o 18:56 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2012, o 19:14
Posty: 2987
Lokalizacja: Czersk, Pomorskie
Model SAABa: 9-3 SS MY06 2,8 V6
Guzik3 napisał(a):
Niron napisał(a):
2.8 -się poprzewracało w głowach tej młodzieży !


Saabowe 2.8T jest na pewno bardziej oszczędne i mniej zawodne niż Subarowe 2.5T ;) ot takie pocieszenie



To na pewno , no i w końcu to Saab :P ale TX brałbym tylko w manualu zabija go automat choć jak się podkręci nie jest tak źle i do 5,8-6 do setki można zejść .

-------------------------
Obrazek



Krótki incydent z 900Ng V6 i Saab 9-3 Viggen Cabrio
Saab 9-5 SE MY98 - był
Saab 9-5 Vector MY04 - był
Saab 9-3 SS Vector MY05 ASB- był
Saab 9-3 SC 2.8 V6 AERO MY06 ASB - jest
313KM 466Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Chruperk 900NG 2.5 V6
PostNapisane: 19 sty 2015, o 21:39 
Podporucznik

Dołączył(a): 7 sty 2013, o 18:45
Posty: 1174
Lokalizacja: Sztum
Model SAABa: 9-5 Aero MY03
Dlatego czekam jak ciekawego TX'a będzie miał Daniel, ale jakoś zamilkł chłopak ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Chruperk 900NG 2.5 V6
PostNapisane: 19 sty 2015, o 21:39 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2012, o 19:14
Posty: 2987
Lokalizacja: Czersk, Pomorskie
Model SAABa: 9-3 SS MY06 2,8 V6
Może dla siebie chce zatrzymać :D

-------------------------
Obrazek



Krótki incydent z 900Ng V6 i Saab 9-3 Viggen Cabrio
Saab 9-5 SE MY98 - był
Saab 9-5 Vector MY04 - był
Saab 9-3 SS Vector MY05 ASB- był
Saab 9-3 SC 2.8 V6 AERO MY06 ASB - jest
313KM 466Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Chruperk 900NG 2.5 V6
PostNapisane: 19 sty 2015, o 21:41 
Podporucznik

Dołączył(a): 7 sty 2013, o 18:45
Posty: 1174
Lokalizacja: Sztum
Model SAABa: 9-5 Aero MY03
hehe możliwe :D swoją drogą fajny egzemplarz jest wystawiony w Rumi, ale cena trochę przesadzona (przynajmniej z mojego punktu widzenia) :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Chruperk 900NG 2.5 V6
PostNapisane: 19 sty 2015, o 21:43 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2013, o 09:57
Posty: 1731
Lokalizacja: Pomorskie
Model SAABa: 9-5 2002r 2,3T ARC
Nie ładnie obgadywac :D

-------------------------
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Chruperk 900NG 2.5 V6
PostNapisane: 19 sty 2015, o 21:45 
Podporucznik

Dołączył(a): 7 sty 2013, o 18:45
Posty: 1174
Lokalizacja: Sztum
Model SAABa: 9-5 Aero MY03
No proszę kto się tu pokazał :D Nie ładnie pisać pierwszego posta nie chwaląc przy tym publicznie mojego nowego nabytku :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Chruperk 900NG 2.5 V6
PostNapisane: 19 sty 2015, o 21:49 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2013, o 09:57
Posty: 1731
Lokalizacja: Pomorskie
Model SAABa: 9-5 2002r 2,3T ARC
E tam mi się bardziej podobał na tamtych kołach na których był w Elblągu [emoji14] a tak serio to ładne toczydlo ;)

-------------------------
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Chruperk 900NG 2.5 V6
PostNapisane: 19 sty 2015, o 22:30 
Podporucznik

Dołączył(a): 7 sty 2013, o 18:45
Posty: 1174
Lokalizacja: Sztum
Model SAABa: 9-5 Aero MY03
o jak miło ;) Danielu drogi zdradzisz coś na temat wspomnianego TX'a? Możesz śmiało pisać tu i tak nikt nie zagląda :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Chruperk 900NG 2.5 V6
PostNapisane: 19 sty 2015, o 22:39 
Starszy Kapral

Dołączył(a): 8 lip 2014, o 08:06
Posty: 200
Lokalizacja: Gdynia
Model SAABa: 9-3
Kurde widziałem nie raz Pawła jak leciał tym 900 :D Dbaj o niego a na pewno się odwdzięczy! :D

-------------------------
9-3 T7 B204/B205R + TD04HL15T + DP 3" + Cat back 2,5" => BSR ST3+ :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Chruperk 900NG 2.5 V6
PostNapisane: 19 sty 2015, o 23:05 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2012, o 19:14
Posty: 2987
Lokalizacja: Czersk, Pomorskie
Model SAABa: 9-3 SS MY06 2,8 V6
Musi dbać bo najpierw Cavalier go ukamienuje a potem ja :)

-------------------------
Obrazek



Krótki incydent z 900Ng V6 i Saab 9-3 Viggen Cabrio
Saab 9-5 SE MY98 - był
Saab 9-5 Vector MY04 - był
Saab 9-3 SS Vector MY05 ASB- był
Saab 9-3 SC 2.8 V6 AERO MY06 ASB - jest
313KM 466Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Chruperk 900NG 2.5 V6
PostNapisane: 19 sty 2015, o 23:10 
Podporucznik

Dołączył(a): 7 sty 2013, o 18:45
Posty: 1174
Lokalizacja: Sztum
Model SAABa: 9-5 Aero MY03
Spokojnie, na pewno nie będzie miało źle ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Chruperk 900NG 2.5 V6
PostNapisane: 19 sty 2015, o 23:11 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2012, o 19:14
Posty: 2987
Lokalizacja: Czersk, Pomorskie
Model SAABa: 9-3 SS MY06 2,8 V6
9-5 było wygłaskane to myślę ,że i ten :)

-------------------------
Obrazek



Krótki incydent z 900Ng V6 i Saab 9-3 Viggen Cabrio
Saab 9-5 SE MY98 - był
Saab 9-5 Vector MY04 - był
Saab 9-3 SS Vector MY05 ASB- był
Saab 9-3 SC 2.8 V6 AERO MY06 ASB - jest
313KM 466Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Chruperk 900NG 2.5 V6
PostNapisane: 19 sty 2015, o 23:13 
Podporucznik

Dołączył(a): 7 sty 2013, o 18:45
Posty: 1174
Lokalizacja: Sztum
Model SAABa: 9-5 Aero MY03
pierwsze frukty już w drodze :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Chrupek 900NG 2.5 V6
PostNapisane: 6 lut 2015, o 11:35 
Podporucznik

Dołączył(a): 7 sty 2013, o 18:45
Posty: 1174
Lokalizacja: Sztum
Model SAABa: 9-5 Aero MY03
Jako że Saab bez tjuningów to nie Saab to do Chrupka przyszedł specjalny Performance Pack, w skład którego wchodzą progi Anniversary oraz zmieniarka Calrion ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL