Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 1 z 9
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Wiadomość: Saab 900NG Viggen Pack  
Offline
 Tytuł: Saab 900NG Viggen Pack
PostNapisane: 8 maja 2017, o 10:30 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 16 maja 2015, o 15:01
Posty: 145
Model SAABa: 900 NG
Witam

Korzystając z okazji że jestem już trochę na forum chciałbym zaprezentować swojego Saaba

Modyfikacje mechaniczne

Silnik
Blok silnika b204
Wałeki b204
Usunięte wałki balansu
Nowy rozrząd
Panewki king race
Głowica B205
Proting gniazd, kanałów zaworowych oraz kanałów ssących i wydechowych.
Oczywiście wszystko nowe, pierścienie uszczelniacze, uszczelki itp
Lakierowana pokrywa i blok
Podciśnienia sylikon
Nowe poduszki silnika

Turbo
T3/T4
50.5 mm / 65,5 7 wirnik ssący
56,2mm / 67,2mm wirnik wydechowy
Wydajność 400hp
Jak będzie mało to wleci większe

Układ dolotowy
Porting kolektora ssącego
Wywalone podgrzewanie przepustnicy
Intercooler 600x300x76
Rura dolotowa Maptun
Orurowanie 2,5 cala
Bov Properfekt
Dolot do Turbo 3,5 cala + stożek


Układ wydechowy
Kolektor wydechowy custom
DP 3 cale bez kata
Reszta wydechu 3 by przemocar

Układ wtryskowy:
Bosh 620cc z adapterami

Elektronika
Tronic5,

Układ chłodzenia
Chłodnica oleju custom
Sylikonowe węże chłodzenia

Układ napędowy
Sprzęgło Viggen
Skrzynia seria średnia

Zawieszenie
Amortyzatory Bilstein b6
Sprężyny eibach

BODY KIT
Pakiet Viggen
Wnętrze Viggen
Koła 17 Saab
Grill i lotka Hydrografika

Strojenie Coobcio

Na 1,5 bara wyszło 361hp 470nm

Obrazek

Od hamowni został bardziej poluzowany wydech i dmucha 1,7.
Myślę że po korekcie 400 będzie.

Foto

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Video

Sound na 3 calach

https://www.youtube.com/watch?v=6gZynq0m8Go

100-200

https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=TYACT-faKl4

Saab Vs 330 konny Golf

https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=3z7gBoQjqN0

Saab VS S6

https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=8cKpzXliDN8

Po finalnym zestrojeniu muszę wybrać się na jakąś ćwiarę


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 900NG Viggen Pack
PostNapisane: 10 maja 2017, o 08:22 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2013, o 11:36
Posty: 421
Model SAABa: Lanaab
A miał się toczyć po bułki i do kościoła jedynie :D

-------------------------
Daewoo Lanos GTi
Powered by CoobcioGarage

Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 900NG Viggen Pack
PostNapisane: 10 maja 2017, o 09:09 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 2139
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
Filmiki się nie otwierają, poza pierwszym...tzn. komunikat "nie znaleziono filmu" mi wyskakuje.
A czarnuch fajny :)

-------------------------
Są:
9-3 SC Aero XWD V6
Saab 9-3 2.0T Aero cabrio

Był...SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
SAAB 1.8t SS (Szybki Sedan) 250KM/380Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 900NG Viggen Pack
PostNapisane: 11 maja 2017, o 07:47 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 16 maja 2015, o 15:01
Posty: 145
Model SAABa: 900 NG
DoLeCk napisał(a):
A miał się toczyć po bułki i do kościoła jedynie :D


Właśnie tak jest...
Muszę go wstawić jeszcze na drobne modyfikacje stylistyczne.
Rozważam zakup lotki z viggena i felg hirscha.
Do tego 4 tłoczki na przód polerka i koniec.
A jeszcze Lanek został do roboty :D
Chyba przegiąłem z tym Saabem.....


Tommy napisał(a):
Filmiki się nie otwierają, poza pierwszym...tzn. komunikat "nie znaleziono filmu" mi wyskakuje.
A czarnuch fajny :)


Link jest ok powinno banglać....


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 900NG Viggen Pack
PostNapisane: 11 maja 2017, o 08:21 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2013, o 11:36
Posty: 421
Model SAABa: Lanaab
Czy przegiąłeś... Kwestia gustu :)

-------------------------
Daewoo Lanos GTi
Powered by CoobcioGarage

Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 900NG Viggen Pack
PostNapisane: 11 maja 2017, o 22:11 
Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2013, o 16:12
Posty: 193
Lokalizacja: Torun/Byd
Model SAABa: 900NG MY95 3D Turbo
Wrzucisz wykres w większej rozdzielczosci albo napisz jak to wstaje kiedy ma peak niuta bo kiepsko się ładuje fotka i pixeloza :D
Mega 900NG ja robię, sobie ale zostawiłem "Talladegę" bez body Viggena

-------------------------
Grupa Saabotage Kuj-Pom na FB
SAAB jedna miłość,albo drugi Life


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 900NG Viggen Pack
PostNapisane: 11 maja 2017, o 22:19 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 16 maja 2015, o 15:01
Posty: 145
Model SAABa: 900 NG
miko124 napisał(a):
Wrzucisz wykres w większej rozdzielczosci albo napisz jak to wstaje kiedy ma peak niuta bo kiepsko się ładuje fotka i pixeloza :D
Mega 900NG ja robię, sobie ale zostawiłem "Talladegę" bez body Viggena


Teraz chyba będzie lepiej

Obrazek

Wykres jeszcze na 2,5 calowym wydechu.
Pozostaje podstroić na większym doładowaniu i podnieść odcinkę.
Wstaje kiepsko bo to chinol z ciężkim kołem.....
Ja swojego kupiłem już w pakiecie, do kompletu brakuje tylko lotki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 900NG Viggen Pack
PostNapisane: 12 maja 2017, o 06:40 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2012, o 19:05
Posty: 2480
Lokalizacja: Łomianki
Model SAABa: 9-3
nie widze dokładnie, ale wygląda jakby wstawał powyżej 4k RPM - nie mylę się ?

-------------------------
BMW 740i
Dodge Caravan LE 3.0 V6 1990r + boazeria
Buick Regal 1978 T-top 5, V8
Renault Twingo 1,2 2000r - prawie jak cabrio ;)

Suzuki Bandit 1250GT

Życie jest zbyt krótkie aby jeździć DIESLEM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 900NG Viggen Pack
PostNapisane: 12 maja 2017, o 07:26 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 16 maja 2015, o 15:01
Posty: 145
Model SAABa: 900 NG
Oktagon napisał(a):
nie widze dokładnie, ale wygląda jakby wstawał powyżej 4k RPM - nie mylę się ?



Wstaje przy 3,500 przy 4 jest już konkret ciąg...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 900NG Viggen Pack
PostNapisane: 12 maja 2017, o 07:27 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2012, o 19:05
Posty: 2480
Lokalizacja: Łomianki
Model SAABa: 9-3
to faktycznie późno
mi wstaje dobre 1500 RPM wcześniej

-------------------------
BMW 740i
Dodge Caravan LE 3.0 V6 1990r + boazeria
Buick Regal 1978 T-top 5, V8
Renault Twingo 1,2 2000r - prawie jak cabrio ;)

Suzuki Bandit 1250GT

Życie jest zbyt krótkie aby jeździć DIESLEM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 900NG Viggen Pack
PostNapisane: 12 maja 2017, o 08:56 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 16 maja 2015, o 15:01
Posty: 145
Model SAABa: 900 NG
Wstawanie jest niestety bardzo średnie...
Chciałem zrobić 400 ta sprężarka wydawała się do tego najlepsza.
Jak mi się znudzi za jakiś czas zapodam gt3071r z dupą 82.
Z drugiej strony powyżej 450 już różne rzezy mogą się zacząć dziać.
Awarii wolałbym uniknąć...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 900NG Viggen Pack
PostNapisane: 12 maja 2017, o 08:58 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2012, o 19:05
Posty: 2480
Lokalizacja: Łomianki
Model SAABa: 9-3
przy takich mocach wytrzymałość silnika jest już mocno nadwyrężona. Myślę że 350 KM to takie optimum do uzytku codziennego

-------------------------
BMW 740i
Dodge Caravan LE 3.0 V6 1990r + boazeria
Buick Regal 1978 T-top 5, V8
Renault Twingo 1,2 2000r - prawie jak cabrio ;)

Suzuki Bandit 1250GT

Życie jest zbyt krótkie aby jeździć DIESLEM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 900NG Viggen Pack
PostNapisane: 12 maja 2017, o 09:07 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 16 maja 2015, o 15:01
Posty: 145
Model SAABa: 900 NG
Mam papierową uszczelkę pod głowicą dlatego nie chcę zbytnio przesadzać.
Saabem jeżdżę normalnie tylko czasem pojadę jakąś rolkę.
Osprzęt spokojnie ogarnie 500 pozostaje wymiana turbo, pompy paliwa
Lecz na tym etapie będę musiał zadowloić się wysokim 300 ponieważ chcę trochę dopracować stylistykę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 900NG Viggen Pack
PostNapisane: 12 maja 2017, o 09:19 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2012, o 19:05
Posty: 2480
Lokalizacja: Łomianki
Model SAABa: 9-3
a jak to na drogę przekazujesz ? masz szperę ?

-------------------------
BMW 740i
Dodge Caravan LE 3.0 V6 1990r + boazeria
Buick Regal 1978 T-top 5, V8
Renault Twingo 1,2 2000r - prawie jak cabrio ;)

Suzuki Bandit 1250GT

Życie jest zbyt krótkie aby jeździć DIESLEM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 900NG Viggen Pack
PostNapisane: 12 maja 2017, o 09:28 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 16 maja 2015, o 15:01
Posty: 145
Model SAABa: 900 NG
Miałem standardową długą skrzynie niestety przemieliłem...
Przyczyną uszkodzenia były wytłuczone półośki.
Ogarnąłem je w Motomaxie wraz ze wzmocnieniem.
Wleciała średnia skrzynia bez szpery.
Doładowanie jest ustawione po biegach.
Na 1 i 2 mam 1 bar. Max boost dopiero od 3.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 900NG Viggen Pack
PostNapisane: 12 maja 2017, o 10:12 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2012, o 19:05
Posty: 2480
Lokalizacja: Łomianki
Model SAABa: 9-3
jazda moim bez szpery była w uj słaba, mieliło jednym kołem wiecznie, aby koło odzyskało przyczepność trzeba było mocno ująć gazu i zanim się to stało wychodził z boostu i lipa.
teraz to co innego, jak zwrywa to dwoma kołami i delikatna korekta prawą nogą załatwia temat

-------------------------
BMW 740i
Dodge Caravan LE 3.0 V6 1990r + boazeria
Buick Regal 1978 T-top 5, V8
Renault Twingo 1,2 2000r - prawie jak cabrio ;)

Suzuki Bandit 1250GT

Życie jest zbyt krótkie aby jeździć DIESLEM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 900NG Viggen Pack
PostNapisane: 12 maja 2017, o 14:29 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 16 maja 2015, o 15:01
Posty: 145
Model SAABa: 900 NG
Saab wogóle nie jest zbyt przyjemny jeżeli chodzi o starty.
Przełożenia skzyni to jedno dwa trzeba dobrze ustawić doładowanie o biegach.
Wiadomo że szpera sporo pomaga.
Mam Quaife w drugim samochodzie tam też będzie montowany silnik Saaba.
Do swojego nie przewiduję, pojadę na jakieś zawody w tym sezonie czas zmierzyć i tyle.
Bardziej nastawiam się na latanie nim z rolki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 900NG Viggen Pack
PostNapisane: 12 maja 2017, o 16:28 
Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2013, o 16:12
Posty: 193
Lokalizacja: Torun/Byd
Model SAABa: 900NG MY95 3D Turbo
Tu kolega z Torunia lata takim 19t#5 odlewanym kołem już 2800 coś się dzieje peak niuta 3400 jak widać to mitsu jest super wygodne bo pasi bez większy zmian flansz dmucha 1.6b w peaku i ma ten wąski zwykly dolot podobno też to trochę dławi. Ja wrzuciłem narazie zwykłe TD04 bo hebli nie mam ta seria środnio daje radę i się zwyczajnie boję.

Co do wstawiania tych sprężarek mam wrażenie że wszystie super chińczyki to totalne gówno, na Fb chłopak mi psiał ze jego 19t chinol budzi się przy 3.5k i nie jest wstanie nadmuchać wiecej jak 1.5b.... Wykresu nie ma bo jeździ to jak chce raz lepiej raz gorzej.
Każde GT30, GT35 nawet w dużych silnikach BMW storkery 3.0-3.5L wstają około 4-4.5k to trochę późno jak na streetowe auto, bardziej już pod drag.

Jęździłem sobie Hondą 3 dni 1.6 vtec czy coś i miałem takie wrażenie ze do 5tyś mam 90-100KM a powyżej 5k ze 150+ ale to jest tak chujowe w codziennym użytku że wolałbym jeździć Saabem LPT lub C20XE i innymi silnikami bez "laga" bardzo mnie to męczyło.


Załączniki:
red.jpg
red.jpg [ 79.4 KiB | Przeglądane 4921 razy ]

-------------------------
Grupa Saabotage Kuj-Pom na FB
SAAB jedna miłość,albo drugi Life
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 900NG Viggen Pack
PostNapisane: 12 maja 2017, o 17:52 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4467
Lokalizacja: Białystok
Trochę poprzerabiane 19T dmuchało nam w piku 2.8bara i na końcu 1.8. Ale silnik po 2 dniach powiedział dość :)
Chińczyki o kant dupy można potłuc
Swoją drogą największym ograniczeniem TD04 jest żeliwna ciasna jak dziewica dupka, która na górze choćbyś odpiął sterowanie wg całkowicie nie nadmucha 350+ z jakiegokolwiek koła.
Niebawem będziemy mieli możliwość przetestować 23T z 10cm dupką i do tego custom kolektor :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 900NG Viggen Pack
PostNapisane: 12 maja 2017, o 19:29 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 16 maja 2015, o 15:01
Posty: 145
Model SAABa: 900 NG
Mi taka charakterystyka nie przeszkadza.
Kolektor wydechowy został zrobiony trochę przyszłościowo pod Holseta T3/T4
To już mój któryś chinol wcześniej miałem w innym samochodzie k04 i spoko ogarniało.
Możliwe że za jakiś czas je zmienię w chwili obecnej spokojnie daję radę nim jakoś wyprzedzać ;)
Wystrojony został wstępnie na 1,5 bara jeszcze na 2,5 calowym wydechu.
Teraz ma 3 calowy wydech i dmucha 1,7B
Pozostaje pojechać na korektę myślę że 400 będzie dupa sprężarki ma 63mm
Dmuchali na niej po 2 bary ludzie na racing forum powyżej 2 barów już mocy nie przybywa.
Nie mam zamiaru jej ekstremalnie nadwyrężać wystarczy 1,8...
Opublikuję kreski po korekcie....

Levis Artur mi mówił że budujecie ostrego Draga jestem bardzo ciekawy wyników.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL