Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 48 z 49
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: 900NG jeBony by Bony & Levis (TurboLAAB)
PostNapisane: 27 kwi 2015, o 11:56 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2013, o 13:48
Posty: 415
Model SAABa: 93 2.0 Cabrio MY00
Bony, co za żarówki masz w lampach że są takie niebieskawe ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 900NG jeBony by Bony & Levis (TurboLAAB)
PostNapisane: 27 kwi 2015, o 12:31 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2012, o 23:32
Posty: 2047
Lokalizacja: Czeladź / Sosnowiec
Model SAABa: Kroko, 9-5
Aktualnie testuje diodowe do których byłem sceptycznie nastawiony, jak na razie sprawdzałem i nie oslepiam a i dobrze oświetlają. Minus to brak drogowych. Zapewne po testach wpadnie coś innego ;-)

-------------------------
Saab 900NG - JeBony - B204L 473KM 585Nm - zmienił właściciela
Saab 9-5 - Dupowóz - B235 - pseudo Aero Frankenstein
Saab 900c - Krokodyl - B201 gaźnik - perełka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 900NG jeBony by Bony & Levis (TurboLAAB)
PostNapisane: 28 kwi 2015, o 13:22 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2013, o 15:54
Posty: 447
Lokalizacja: Warszawa
Model SAABa: 93 lift
Po co Ci światła jak kolektorem możesz oświetlać drogę :D

-------------------------
jest 93 2.0T Jet Black Metallic 2009r.
był 93 Aero 2.0T Nocturne Blue Metallic 2005r.

Obrazek
sklep.SELECTED.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 900NG jeBony by Bony & Levis (TurboLAAB)
PostNapisane: 28 kwi 2015, o 22:26 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2013, o 22:56
Posty: 891
Lokalizacja: Tczew
Model SAABa: 9-3 SS
Kolektor to zamiast grilla :)

Gratki wyniku.

-------------------------
Saab 9-3 SC Vector MY08 2.0t bio 175KM - No2 B207R kute 440/540 by Turbolpg
Opel Signum 1.9 traktor 150KM-209/407NM jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 900NG jeBony by Bony & Levis (TurboLAAB)
PostNapisane: 1 maja 2015, o 00:45 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2012, o 23:32
Posty: 2047
Lokalizacja: Czeladź / Sosnowiec
Model SAABa: Kroko, 9-5
No i oddał...
Załącznik:
DSC_2451.JPG
DSC_2451.JPG [ 3 MiB | Przeglądane 2048 razy ]

... gumowy wąż na pompie
Załącznik:
DSC_2468.JPG
DSC_2468.JPG [ 2.81 MiB | Przeglądane 2048 razy ]


Zapewne rozruszalem sparciala gumę jak tam to wszystko montowalem. Wąż wymieniony, korek profilaktycznie też kupię nowy :-)

-------------------------
Saab 900NG - JeBony - B204L 473KM 585Nm - zmienił właściciela
Saab 9-5 - Dupowóz - B235 - pseudo Aero Frankenstein
Saab 900c - Krokodyl - B201 gaźnik - perełka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 900NG jeBony by Bony & Levis (TurboLAAB)
PostNapisane: 1 maja 2015, o 00:50 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2012, o 11:42
Posty: 1185
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: Saab 95 Performance
To juz drugi. Pakuj silikony. Te maja juz lata swietlnosci za soba. Mi jak kiedys pekl wodny to wszyscy mysleli ze pale laczka..... ;-)

-------------------------
WWW.MOTOWIT.COM SERWIS MOTOCYKLOWY - WARSZAWA-ZACISZE


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 900NG jeBony by Bony & Levis (TurboLAAB)
PostNapisane: 1 maja 2015, o 01:43 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2012, o 23:32
Posty: 2047
Lokalizacja: Czeladź / Sosnowiec
Model SAABa: Kroko, 9-5
Tylko teraz nie walnelo od cisnienia jak wtedy :-) silikony kupię ale nie teraz :-P

-------------------------
Saab 900NG - JeBony - B204L 473KM 585Nm - zmienił właściciela
Saab 9-5 - Dupowóz - B235 - pseudo Aero Frankenstein
Saab 900c - Krokodyl - B201 gaźnik - perełka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 900NG jeBony by Bony & Levis (TurboLAAB)
PostNapisane: 2 maja 2015, o 16:40 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2012, o 23:32
Posty: 2047
Lokalizacja: Czeladź / Sosnowiec
Model SAABa: Kroko, 9-5
Wykres z DD

Załącznik:
received_840882329334727.jpeg
received_840882329334727.jpeg [ 105.72 KiB | Przeglądane 2014 razy ]

-------------------------
Saab 900NG - JeBony - B204L 473KM 585Nm - zmienił właściciela
Saab 9-5 - Dupowóz - B235 - pseudo Aero Frankenstein
Saab 900c - Krokodyl - B201 gaźnik - perełka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 900NG jeBony by Bony & Levis (TurboLAAB)
PostNapisane: 2 maja 2015, o 16:42 
Kapitan

Dołączył(a): 23 sty 2012, o 12:31
Posty: 2945
Brawo :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 900NG jeBony by Bony & Levis (TurboLAAB)
PostNapisane: 2 maja 2015, o 18:11 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2014, o 15:52
Posty: 565
Model SAABa: 9-5 Aero MY04 kombi
jeBONY :)

ponad 220 KM z litra to jest wyczyn, gratulacje wyniku :!:

-------------------------
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 900NG jeBony by Bony & Levis (TurboLAAB)
PostNapisane: 2 maja 2015, o 19:42 
Starszy Kapral

Dołączył(a): 8 lip 2014, o 08:06
Posty: 200
Lokalizacja: Gdynia
Model SAABa: 9-3
Ładnie ładnie :) A jeżeli mogę spytać, to czemu jest taka rozbieżność między wykresami? Widzę, że u Coobcia była troszkę większa temperatura. Ale to jest kwestia ustawienia przełożeń na hamowni czy o co chodzi? Pytam bo miałem podobną sytuację i jest akurat moment by się o to spytać, bo do dzisiaj nie wiem, a jestem jeszcze laikiem :P

-------------------------
9-3 T7 B204/B205R + TD04HL15T + DP 3" + Cat back 2,5" => BSR ST3+ :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 900NG jeBony by Bony & Levis (TurboLAAB)
PostNapisane: 2 maja 2015, o 19:47 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2012, o 19:05
Posty: 2459
Lokalizacja: Łomianki
Model SAABa: 9-3
a skąd Ty masz wykres ?? są gdzieś wykresy wrzucone ??

-------------------------
BMW 740i
Dodge Caravan LE 3.0 V6 1990r + boazeria
Buick Regal 1978 T-top 5, V8

Suzuki Bandit 1200s

Życie jest zbyt krótkie aby jeździć DIESLEM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 900NG jeBony by Bony & Levis (TurboLAAB)
PostNapisane: 2 maja 2015, o 21:47 
Sierżant

Dołączył(a): 10 lis 2013, o 13:40
Posty: 325
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3
Gratulacje, auto petarda ;)
Zdradzisz jakie były kreski na gt30? ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 900NG jeBony by Bony & Levis (TurboLAAB)
PostNapisane: 2 maja 2015, o 22:42 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2012, o 11:42
Posty: 1185
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: Saab 95 Performance
nie było hamowane na gt...

-------------------------
WWW.MOTOWIT.COM SERWIS MOTOCYKLOWY - WARSZAWA-ZACISZE


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 900NG jeBony by Bony & Levis (TurboLAAB)
PostNapisane: 2 maja 2015, o 22:48 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2012, o 23:32
Posty: 2047
Lokalizacja: Czeladź / Sosnowiec
Model SAABa: Kroko, 9-5
Rozbieżność wynika raczej z tego że przy 1 wykresie auto było ściągnięte pasami w dół a u Coobcia nie udało się go okiełznać i było ustawione duże obciążenie. Oba wykresy mnie zadowalają :-)

Na gt30 byłem raz na hamowni z uszkodzona lambda (przy wot i tak bez znaczenia) i tam od 5tys obr. był uslizg (widoczny na wykresie) którego nie zdołali opanować... Wtedy było 390. Turbo padło przed porządnym hamowaniem ;-)

-------------------------
Saab 900NG - JeBony - B204L 473KM 585Nm - zmienił właściciela
Saab 9-5 - Dupowóz - B235 - pseudo Aero Frankenstein
Saab 900c - Krokodyl - B201 gaźnik - perełka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 900NG jeBony by Bony & Levis (TurboLAAB)
PostNapisane: 3 maja 2015, o 08:30 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 20:36
Posty: 2043
Model SAABa: 900 najszybszy :)
Ale u Coobcia za trzecim razem już nie było poślizgu, więc pomiar nie powinien być zaniżony.

-------------------------
Saab 900NG 2.0 Turbo 376KM / 524Nm
Saab 9-5 Aero '02 282KM / 416Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 900NG jeBony by Bony & Levis (TurboLAAB)
PostNapisane: 3 maja 2015, o 09:39 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 22:17
Posty: 2527
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: 900 9-3 9-5
Od 6000 wlazło na mapę stukową, jakby to poprawić albo zmniejszyć obciążenie podczas pomiarów na hamowni to pewno ze 460-465KM by było tak czuję :)
Ps. Gratuluje mega kresek !
Na drodze to to musi mielić jeszcze na 3 biegu :P ??

A Gerratty serii GT i GTX to niestety jednorazówki, do tego drogie i bez gwarancji, pamietam zawsze na zawodach driftingowych to wymieniali czasami po dwie w jedym aucie... MAAKRA !!

-------------------------
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
556KM w 900NG MY95
309KM w 9-5 Kombi MY00
224KM w 9-3 SC MY05
222KM w Krokodylu MY89


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 900NG jeBony by Bony & Levis (TurboLAAB)
PostNapisane: 4 maja 2015, o 12:46 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4378
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Wrzuc woz na jeszcze jedna hamownie co by zaspokoic ciekawosc. Albo pojedz na jakas cwiartke czy chciaz race logic i 100-200 kilka razy nagraj. :)

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 900NG jeBony by Bony & Levis (TurboLAAB)
PostNapisane: 4 maja 2015, o 20:32 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2013, o 22:56
Posty: 891
Lokalizacja: Tczew
Model SAABa: 9-3 SS
Wrzuć na lawetę lub podnośnik a rolki zrobimy z butelek.

Auto lata a to najważniejsze. Reszta to już inna sprawa i zrobi Bony jak będzie chciał :)

-------------------------
Saab 9-3 SC Vector MY08 2.0t bio 175KM - No2 B207R kute 440/540 by Turbolpg
Opel Signum 1.9 traktor 150KM-209/407NM jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 900NG jeBony by Bony & Levis (TurboLAAB)
PostNapisane: 26 maja 2015, o 08:42 
Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2013, o 17:52
Posty: 70
Lokalizacja: Toruń
Model SAABa: 9-3 USA
Czyli jeBony na chwile obecna jest najmocniejszym SAABem w polsce? Gratuluje wyniku musi dupe urywac.

-------------------------
SAAB 9-3OG B204L seria 185KM
SAAB 900NG B204L seria 185KM
https://www.facebook.com/groups/saab.fans.kuj.pom/
http://www.facebook.com/Sensigaraz


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL