Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  Strona 1 z 12
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: "Latający Holender" - Saab 9-3 I - hybryda B234 i B205 z LPG
PostNapisane: 27 lut 2012, o 00:13 
Starszy Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2012, o 02:12
Posty: 372
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Model SAABa: cabrio my '06
Witam,
Na początek napiszę w skrócie ogólnikowo o moim Schabie 9-3, którego właścicielem jestem od czerwca 2011, bo można by dużo opisywać co było przy nim robione i wymieniane przez te 3/4 roku.

Poszukiwania Saaba zacząłem w maju 2011 priorytetem przy zakupie miała być instalacja ciekłego wtrysku gazu i turbodoładowana benzynowa jednostka i takiego NG/9-3 szukał mi znajomy ściągający auta z Holandii. Trafiła się jedna sztuka na allegro pod koniec czerwca z 2002roku sprowadzona z Holandii za śmieszne pieniądze, więc znajomy, który szukał mi Saaba w Holandii, kazał jechać i oglądać, bo mówi, że nie ma szans za tyle tego rocznika do kraju przywieźć. Tego samego dnia zadzwoniłem, rozbiłem świnkę-skarbonkę i o godzinie 2 w nocy wyruszyliśmy do Wałbrzycha. Na miejscu okazało się, że buda cała, nie bita, lekko pomalował ktoś tylko dół drzwi z prawej strony, ale nie było to świeże, bo ryski po myjni automatycznej jak na reszcie auta i bardzo ładnie zrobione - bez miernika nie do zauważenia, pęknięta przednia szyba, i czasem lekko wypadł zapłon na którymś cylindrze - pomyślałem pewnie słynna kaseta, ale za te pieniądze to opłaca się brać i nawet cały silnik zmienić, po zakupie Sabina przejeździła 3tyś km i dostała remont głowicy, bo okazało się, że upalił się zawór wydechowy na 3 cylindrze, prawdopodobnie przez to, że przed sprzedaniem holender wymienił za prawie 700euro pompę od gazu i pewnie jak stara siadła to dostał po tyłku zbyt ubogą mieszanką, więc została poskładana na 16 nowych zaworach i w grudniu po jakiś 20tyś. odwdzięczyła się obróconą panewką :) Obecnie, Saab dalej stoi i czeka na remont, w między czasie na podwórku pojawiło się niebieskie coupe 9-3 z B204 pod maską na "dawcę" za śmieszne pieniądze, później przyszedł mróz, a teraz skarbowy upomniał się o mandaty i jakoś tak mi się odwleka poskładanie go do kupy... Ogólnie projekt raczej na razie opiera się na doprowadzeniu go do stanu perfekt przed jakimikolwiek modyfikacjami.

Plany na najbliższe prace:
-wsadzenie dołu z dawcy B204 po uprzednim rozłożeniu i remoncie
-wałki z B204
-turbo T25 z B204
-jak już złożę, odpalę i będzie ok, to pierwsza inwestycja to nowa kaseta zapłonowa, usunięcie kata i jakaś luźniejsza wkładka w filtr i następnie program, ciekawe ile da się z takiego setupa wycisnąć :)

Ale jak na dupowóz z gazem powinno być ok. Tym bardziej, że zasadniczo nikt nie sprawdził jeszcze maksymalnej wydajności wtrysków od LPi Vialle...

Zdjęć jeszcze jakoś nie miałem okazji zrobić mu żadnych, ale ogólnie granatowy, w 4 drzwiach z jasnymi welurami w środku... :)

___________________
Edit 13.04.2012:
Obiecane zdjęcia, trochę brudny tylko:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I dawca B204:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

-------------------------
Moje poprzednie Saaby:
"Latający holender" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=53&t=343
"Klekoczący dupowóz" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=3291
"Zemsta hondziarza" - saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=6460
Obecnie jest 2003 9-3 SS Aero pół miliona przebiegu oraz BMW E93 cabrio


Ostatnio edytowano 24 wrz 2012, o 02:25 przez .Marcin, łącznie edytowano 7 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Marcinowe wozidło - Saab 9-3 I - hybryda B204 i B205 z L
PostNapisane: 27 lut 2012, o 07:16 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2012, o 15:52
Posty: 1173
Model SAABa: 9-5 Aero
Zacnie to wszystko wygląda :) Czekam na rezultaty !
Te LPG to fabryczna instalacja ?

Poka zdjęcia :P

-------------------------
SAAB 9-5 Aero Black by Hirsch
Było:
SAAB 900 EVO X
SAAB 9-5 Aero
SAAB 9-5 2.3t
SAAB 9-5 2.0t
SAAB 900 Aero Classic
SAAB 900 Classic


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Marcinowe wozidło - Saab 9-3 I - hybryda B204 i B205 z L
PostNapisane: 27 lut 2012, o 08:06 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2012, o 10:02
Posty: 2845
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Model SAABa: 9-5 Troll 2.3e
No właśnie - POKA ! ! !

-------------------------
kierowca bombowca


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Marcinowe wozidło - Saab 9-3 I - hybryda B204 i B205 z L
PostNapisane: 27 lut 2012, o 15:12 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2012, o 15:31
Posty: 725
Lokalizacja: Nuneaton, UK
Model SAABa: 9-3 SS Cabrio
Też studiuję i wiem, jako to jest z kasą, ale niski budżet wcale nie oznacza najgorzej ;) Powodzenia!

-------------------------
Saab 9-3 MY1998 B204 Stage 3 MapTun
Saab 9-5 MY2006 1.9 TiD Vector Sport


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Marcinowe wozidło - Saab 9-3 I - hybryda B204 i B205 z L
PostNapisane: 27 lut 2012, o 15:24 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2012, o 15:52
Posty: 1173
Model SAABa: 9-5 Aero
szymxx napisał(a):
Też studiuję i wiem, jako to jest z kasą, ale niski budżet wcale nie oznacza najgorzej ;) Powodzenia!


Biedny student i SAABem pomyka ;)

-------------------------
SAAB 9-5 Aero Black by Hirsch
Było:
SAAB 900 EVO X
SAAB 9-5 Aero
SAAB 9-5 2.3t
SAAB 9-5 2.0t
SAAB 900 Aero Classic
SAAB 900 Classic


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Marcinowe wozidło - Saab 9-3 I - hybryda B204 i B205 z L
PostNapisane: 27 lut 2012, o 21:25 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2012, o 17:57
Posty: 422
Model SAABa: 900NG
Ubiq napisał(a):
szymxx napisał(a):
Też studiuję i wiem, jako to jest z kasą, ale niski budżet wcale nie oznacza najgorzej ;) Powodzenia!


Biedny student i SAABem pomyka ;)

:lol:

-------------------------
SAAB TURBO


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Marcinowe wozidło - Saab 9-3 I - hybryda B204 i B205 z L
PostNapisane: 28 lut 2012, o 01:50 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 22:17
Posty: 2527
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: 900 9-3 9-5
Hybrydy popieram jak najbardziej, przy jej budowie nie zapomnij wsadzić grubej uszczelki pod głowę z B204.

-------------------------
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
556KM w 900NG MY95
309KM w 9-5 Kombi MY00
224KM w 9-3 SC MY05
222KM w Krokodylu MY89


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Marcinowe wozidło - Saab 9-3 I - hybryda B204 i B205 z L
PostNapisane: 28 lut 2012, o 07:10 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2012, o 19:05
Posty: 2409
Lokalizacja: Łomianki
Model SAABa: 9-3
SAAB to wcale nie jest drogie auto. Za określoną kwotę łatwiej kupić dobrego SAABa niż szmelcwagena czy kieś audi i inny szmelc. Między innymi dlatego i Ja mam SAABa

-------------------------
SAAB 9-3 2.3 turbo 327KM 462Nm
Dodge Caravan LE 3.0 V6 1990r + boazeria
Buick Regal 1978 T-top 5, V8
BMW 120d
Kymco Xciting 500R
Suzuki Bandit 650S 2007


Życie jest zbyt krótkie aby jeździć DIESLEM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Marcinowe wozidło - Saab 9-3 I - hybryda B204 i B205 z L
PostNapisane: 28 lut 2012, o 10:18 
Plutonowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2012, o 11:34
Posty: 279
Lokalizacja: Warszawa Grochów
Model SAABa: Śliczny
Czekamy na zdjęcia bo raczej bez nich temat może w koszu wylądować :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Marcinowe wozidło - Saab 9-3 I - hybryda B204 i B205 z L
PostNapisane: 28 lut 2012, o 14:56 
Starszy Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2012, o 02:12
Posty: 372
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Model SAABa: cabrio my '06
Saab stoi w Sulejówku, może w przyszłym tygodniu zaczniemy rozkładać to jakieś zdjęcia zrobię i dorzucę do tematu :)
Tak. Instalacja gazowa jest założona do nowego samochodu w Holandii. Teoretycznie powinna dać kilka KM na górze, schładzać mieszankę paliwowo - powietrzną w kolektorze i dać większą odporność na spalanie stukowe ze względu na większą ilość oktanów LPG...

-------------------------
Moje poprzednie Saaby:
"Latający holender" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=53&t=343
"Klekoczący dupowóz" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=3291
"Zemsta hondziarza" - saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=6460
Obecnie jest 2003 9-3 SS Aero pół miliona przebiegu oraz BMW E93 cabrio


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Marcinowe wozidło - Saab 9-3 I - hybryda B204 i B205 z L
PostNapisane: 7 kwi 2012, o 19:01 
Starszy Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2012, o 02:12
Posty: 372
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Model SAABa: cabrio my '06
Zdjęcia wrzucę po niedzieli, bo przyznam się szczerze, że jeszcze się nie wziąłem do roboty, tylko kończę graty kompletować, także proszę o jeszcze chwilę wyrozumiałości :)

Piszę, bo zastanawiam się nad kilkoma rzeczami tak luźno i mam kilka pytań, pierwsze dwa głównie do Coobcia jako przyszłego stroiciela:
1. Na ile orientacyjnie +/- można wystroić po złożeniu taką hybrydę na dole B204, głowicy B205, wałkach B204, wyciętym kacie, luźniejszej wkładce i TD04HL-15T od Aero na pokładzie.
2. Czy jeśli się okaże, że wtryski od gazu się skończą dość wcześnie to czy faktycznie na seryjnym kompie tak jak ktoś wspomniał można ogarnąć dwie mapy, czy trzeba by jakąś świnię z czasem dołożyć...
3. Jak jest z dolotem? Lepiej chyba zostawić od B205? Gdzieś kiedyś znalazłem info, że którąś rurę można zmienić na 3.0tid, albo Aero, ale nie do końca wiem co i jak, bo u nas na forum jeszcze nikt tematu nie poruszał, a na saabklubie dawno nie byłem i jakoś mi nie po drodze.

-------------------------
Moje poprzednie Saaby:
"Latający holender" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=53&t=343
"Klekoczący dupowóz" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=3291
"Zemsta hondziarza" - saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=6460
Obecnie jest 2003 9-3 SS Aero pół miliona przebiegu oraz BMW E93 cabrio


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Marcinowe wozidło - Saab 9-3 I - hybryda B204 i B205 z L
PostNapisane: 7 kwi 2012, o 19:40 
Starszy Kapral

Dołączył(a): 21 mar 2012, o 22:50
Posty: 200
Lokalizacja: Poznań
Model SAABa: 93 i 900
Blizniaczy (poza LPG) projekt wiec sie wlacze:

1. ograniczeniem sa wtryski - ok 270KM (to mozna osiagnac na TB25, nie potrzeba TD04). Zeby bylo wiecej to juz trzeba zmieniac wtryski. Jak na LPG - nie wiem.

2. Kuba pisal, ze mozna zrobic 2 mapy na Tronic7

3. W 93 dolot jest sporo wiekszy niz np w 900NG - moze chodzi o to http://photo.platonoff.com/Auto/20061109.Saab_9-5_Airbox_Inlet_Pipe/

ps. juz wiem jak ogarnac odme - Kuba mi potwierdzil to co znalazlem tu: http://www.saabscene.com/forum/threads/134541-Throttle-body-PCV-lower-vacuum-hose-or-bypass-valve


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Marcinowe wozidło - Saab 9-3 I - hybryda B204 i B205 z L
PostNapisane: 7 kwi 2012, o 19:58 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 22:17
Posty: 2527
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: 900 9-3 9-5
W Tronic5 można zrobić wyłącznik APC i tym samym ograniczyć moc do poziomu doładowania bazowego.
A co do dolotu to Aerowej turbiny to mam bardzo fajny patent ale wymaga troche szlifowania dremlowania:
Obrazek

Dzięki temu można nałożyć kolanko silikonowe fi 70mm:
Obrazek

-------------------------
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
556KM w 900NG MY95
309KM w 9-5 Kombi MY00
224KM w 9-3 SC MY05
222KM w Krokodylu MY89


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Marcinowe wozidło - Saab 9-3 I - hybryda B204 i B205 z L
PostNapisane: 7 kwi 2012, o 20:21 
Starszy Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2012, o 02:12
Posty: 372
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Model SAABa: cabrio my '06
A w Tronic7 nie da rady takowego "wyłącznika" zastosować?
Czytałem trochę na ecuproject i podobno na lpi 200km to taki bezpieczny jeśli chodzi o AFR max, aczkolwiek ktoś mi kiedyś mówił w pl, że na tym gazie w Saabie ma stage 1 na 215km i podobno sprawowało się bdb. Także zasadniczo szczęśliwy z tego powodu nie jestem, bo powstaje problem, bo optymalną opcją był trochę szybszy dupowóz z gazem z mocą 260-280km co by mnie zadowolało, a teraz to nie wiadomo właściwie co dalej.
Kuba ogarniesz temat, żeby śmigało i na gazie i w miarę szybciej na benzynie jak poskładam samochód czy trzeba by coś kombinować przy gazie? Tylko u nas w kraju znajomość tych instalacji jest praktycznie zerowa, wtrysków większych do tego nie ma, drugiego też bardzo nie da się dołożyć ze względu na specyfikację ich precyzyjnego montażu - może wystąpić oblodzenie ścianek kolektora i zamarznięcie samych wtryskiwaczy w przypadku złego ich umiejscowienia w kolektorze ssącym...

-------------------------
Moje poprzednie Saaby:
"Latający holender" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=53&t=343
"Klekoczący dupowóz" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=3291
"Zemsta hondziarza" - saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=6460
Obecnie jest 2003 9-3 SS Aero pół miliona przebiegu oraz BMW E93 cabrio


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Marcinowe wozidło - Saab 9-3 I - hybryda B204 i B205 z L
PostNapisane: 7 kwi 2012, o 21:05 
Plutonowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2012, o 16:01
Posty: 252
Jakiś tutorial na ten wyłącznik? Da się włączać i wyłączać "w locie"? Byłby fajny ogranicznik spalania. :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Marcinowe wozidło - Saab 9-3 I - hybryda B204 i B205 z L
PostNapisane: 12 kwi 2012, o 10:15 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2012, o 17:57
Posty: 422
Model SAABa: 900NG
Jak masz wydajny termicznie reduktor który dobrze grzeje gaz i silnik ma temperaturę roboczą to nie powinno zamarzać, Ja ustawiłem sobie w stagu 300plus max. obciążenie na gazie 45% i jak jest to dobrze zestrojone to nie poczujesz nawet przełączenia na benzynę przy dociśnięciu. jest to bardzo dobra opcja którą sobie cenię bo nie wiem ile tak na prawdę wydoli mój reduktor a i nie muszę się martwić o spadki mocy przy wyprzedzaniu. W stagu 300 plus można ustawić dowolne obciążenie. Jest ono zależne od czasu otwarcia wtrysków i obrotów silnika. Jedyna wada to chwilowy przerost ciśnienia gazu po szybkim zamknięciu wtryskiwaczy przy częściowym obciążeniu silnika a tym samym uchylenia tłoczka w reduktorze który ma pewną bezwładność i nie domyka tak szybko. Można też przełączać ręcznie z centralki na benzynę jeżeli masz zamiar docisnąć ale to automatyczne jest wygodniejsze i nie boli głowa o nic poza tym nie zapominasz potem przełączyć z powrotem na gaz bo powraca samo po zdjęciu nogi z gazu.

w programie AC gas Synchro 5 wygląda to mniej więcej tak:
Obrazek

-------------------------
SAAB TURBO


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Marcinowe wozidło - Saab 9-3 I - hybryda B204 i B205 z L
PostNapisane: 13 kwi 2012, o 02:07 
Starszy Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2012, o 02:12
Posty: 372
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Model SAABa: cabrio my '06
Tylko ja mam ciekły wtrysk - żadnych parowników, żadnych map w kompie gazowym, wszystko chodzi na podstawie mapy benzynowej...
Takie coś:
http://www.gazeo.pl/lpg/technika-lpg/systemy-lpg/Vialle-LPi-od-tego-sie-zaczelo,artykul,5802.html

A jeśli chodzi o postępy to dzisiaj rozmontowałem Saaba, wytargałem silnik i mam w końcu obiecane zdjęcia - wrzucę koło południa.

-------------------------
Moje poprzednie Saaby:
"Latający holender" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=53&t=343
"Klekoczący dupowóz" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=3291
"Zemsta hondziarza" - saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=6460
Obecnie jest 2003 9-3 SS Aero pół miliona przebiegu oraz BMW E93 cabrio


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Marcinowe wozidło - Saab 9-3 I - hybryda B204 i B205 z L
PostNapisane: 25 kwi 2012, o 19:18 
Starszy Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2012, o 02:12
Posty: 372
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Model SAABa: cabrio my '06
Jak się okazało silnik z dawcy też miał zmasakrowaną panewkę, tylko główną, ale co ciekawe przejechałem nim ze 20KM i nie dawał najmniejszych objawów. Także blok na złom.

Zamówiłem silnik u P. Darka w Rembertowie na Fiszera. Po weekendzie majowym mam odebrać cały dół od B204 wyremontowany i złożony do kupy. Zakładam tylko swoją głowicę, rozrząd, osprzęt i jeździ.

Ogólnie po złożeniu zakładam nową kasetę, zrobię program na max wtrysków lpg - 200-220KM i koniec. Złotówki do niego nie dokładam. Na dzień dzisiejszy, żeby coś ugrać, żeby się poganiać to było by ze 400 kucy potrzeba, a raz, że to ma być dupowóz, więc więcej mi nie potrzeba, dwa na wakacje planuję nim zrobić trasę ze 3tyś km i ma być bezawaryjnie, trzy, że na trasę żeby coś wyprzedzić 200KM styknie, a cztey to tylko przednia ośka.
Zamiast ładować w niego kolejne zbędne złotówki to odkładam do świnki skarbonki na jakieś RWD do zabawy.

-------------------------
Moje poprzednie Saaby:
"Latający holender" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=53&t=343
"Klekoczący dupowóz" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=3291
"Zemsta hondziarza" - saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=6460
Obecnie jest 2003 9-3 SS Aero pół miliona przebiegu oraz BMW E93 cabrio


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Marcinowe wozidło - Saab 9-3 I - hybryda B204 i B205 z L
PostNapisane: 30 kwi 2012, o 23:05 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2012, o 22:17
Posty: 2527
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: 900 9-3 9-5
jak planujesz trasze 3 tys km to poza nowa kaseta zaplonowa zapodaj jeszcze nowy czujnik polozenia walu coby jaj nie bylo...

-------------------------
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
556KM w 900NG MY95
309KM w 9-5 Kombi MY00
224KM w 9-3 SC MY05
222KM w Krokodylu MY89


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Marcinowe wozidło - Saab 9-3 I - hybryda B204 i B205 z L
PostNapisane: 1 maja 2012, o 20:45 
Plutonowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2012, o 16:01
Posty: 252
Coobcio napisał(a):
jak planujesz trasze 3 tys km to poza nowa kaseta zaplonowa zapodaj jeszcze nowy czujnik polozenia walu coby jaj nie bylo...


Ehh, jak u mnie po zakupie auta w drodze do domu. 3 godziny nacieszyłem się autem i dupa z jazdy :D

Coobcio, sprawdzałeś może te regenerowane kasety od Drakena za 515zł? Chcę wymienić bo moja już popękana i nie wiem czy brać nówki za 1300, czy te tańsze. Czarna też podejdzie, czy jakieś kokodżambo się robi?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 238 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL