Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 4 z 4
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4 [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 SS 1.8T Hirsch Performance
PostNapisane: 24 kwi 2019, o 21:39 
Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2019, o 17:44
Posty: 91
Model SAABa: 9-3 SS 1.8t 195KM
Palele napisał(a):
Eibach(-30/-15) już siedzi, jest niżej ale brakuje jeszcze zejść przodem. Może na przyszły sezon gwint wjedzie, w tym już poza tym co mam kupione i mechaniką nic nie robię.

No zobaczymy hahaha, zawsze się mówi, że się nic już nie robi, a później się tylko pieniądze liczy ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 SS 1.8T Hirsch Performance
PostNapisane: 30 kwi 2019, o 17:20 
Kapral

Dołączył(a): 28 maja 2018, o 11:35
Posty: 158
Lokalizacja: Sokołów Podlaski/Warszawa
Model SAABa: Saab 9-3 1.8t
Odebrałem dziś auto od mechanika po wymianie krzyżaków bo wkurzały mnie już luzy na kierownicy. Układ kierowniczy zrobił się i tu zacytuje "ciasny jak ciemna azjatycka dziurka" :lol: Jest teraz dużo pewniej w prowadzeniu. Polecam operacje każdemu kto ma luz na kierownicy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 SS 1.8T Hirsch Performance
PostNapisane: 1 maja 2019, o 22:34 
Kapral

Dołączył(a): 28 maja 2018, o 11:35
Posty: 158
Lokalizacja: Sokołów Podlaski/Warszawa
Model SAABa: Saab 9-3 1.8t
Mała sesyjka z włoszką kolegi :) Koniecznie te progi muszą iść w kolor bo wyglądają paskudnie.
Tak było a tak jest. Niby ten Eibach obniżył te 2-3 cm a człowiek by zszedł przodem jeszcze, niby wypchnięte i z przodu i z tyłu a jakoś jeszcze brakuje. Choć to maksimum gdzie nic nie trze.


Załączniki:
_MG_4868.JPG
_MG_4868.JPG [ 4.28 MiB | Przeglądane 606 razy ]
_MG_4870.JPG
_MG_4870.JPG [ 4.06 MiB | Przeglądane 606 razy ]
_MG_4903.JPG
_MG_4903.JPG [ 6.23 MiB | Przeglądane 606 razy ]
_MG_4907.JPG
_MG_4907.JPG [ 6.57 MiB | Przeglądane 606 razy ]
_MG_4916.JPG
_MG_4916.JPG [ 7.95 MiB | Przeglądane 606 razy ]
_MG_4920.JPG
_MG_4920.JPG [ 7.17 MiB | Przeglądane 606 razy ]
_MG_4930.JPG
_MG_4930.JPG [ 9.27 MiB | Przeglądane 606 razy ]
_MG_4941.JPG
_MG_4941.JPG [ 7.75 MiB | Przeglądane 606 razy ]
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 SS 1.8T Hirsch Performance
PostNapisane: 1 maja 2019, o 23:14 
Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2019, o 17:44
Posty: 91
Model SAABa: 9-3 SS 1.8t 195KM
No saabik ładnie siedzi, ale osobiście niżej bym go już nie robił, no i progi czym prędzej w kolor, bo szpecą strasznie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 SS 1.8T Hirsch Performance
PostNapisane: 4 maja 2019, o 17:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2017, o 19:22
Posty: 37
Lokalizacja: Wielkopolska
Model SAABa: 9-3 II 2.2TiD
Skoro dokładka z przodu i z tyłu od ałero to i progi by przypasowały z aero w kolorze. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 SS 1.8T Hirsch Performance
PostNapisane: 4 maja 2019, o 21:07 
Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2018, o 18:43
Posty: 58
Lokalizacja: Reda
Model SAABa: 9-3 SC Vector
RaFuS napisał(a):
Skoro dokładka z przodu i z tyłu od ałero to i progi by przypasowały z aero w kolorze. ;)


Na pewno by wyglądał bardziej spójnie :)

-------------------------
2008 9-3 SC Vector 1.9 TTID 180km


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 SS 1.8T Hirsch Performance
PostNapisane: 4 maja 2019, o 21:54 
Kapral

Dołączył(a): 28 maja 2018, o 11:35
Posty: 158
Lokalizacja: Sokołów Podlaski/Warszawa
Model SAABa: Saab 9-3 1.8t
Na razie musi wystarczyć pomalowanie ich w kolor nadwozia a jak coś się trafi niedaleko w dobrej cenie jak przednie dokładka to zakupię :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 SS 1.8T Hirsch Performance
PostNapisane: 9 maja 2019, o 19:07 
Kapral

Dołączył(a): 28 maja 2018, o 11:35
Posty: 158
Lokalizacja: Sokołów Podlaski/Warszawa
Model SAABa: Saab 9-3 1.8t
Auto dziś odebrane od mechanika, poszło na korektę rozrządu ze względu na drgania. Jak się okazało rozrząd jest w perfekcyjnym stanie, jest też prawidłowo ustawiony, więc ten trop został odrzucony. Cewki sprawdzone, są w porządku, auto drga praktycznie niewyczuwalnie na benzynie, na gazie mocniej czuć drgania. mechanik stwierdził żebym wymienił świece na oryginalne platynowe NGK PFR6T-10G bo te co mam nie są dedykowane do mojego modelu auta. Świece wymieniałem z tysiąc, max 2tys kilometrów temu więc są w miarę świeże. Czy kilkukrotne ich wykręcanie i wkręcanie mogło wpłynąć na to że się uszkodziły?


Załączniki:
59743947_353571875297349_872473583425683456_n.png
59743947_353571875297349_872473583425683456_n.png [ 1.4 MiB | Przeglądane 501 razy ]
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 SS 1.8T Hirsch Performance
PostNapisane: 14 maja 2019, o 09:32 
Starszy Kapral

Dołączył(a): 4 wrz 2014, o 14:41
Posty: 206
Model SAABa: 9-3 SS
Sprawdzałeś podciśnienie po ustawieniu rozrządu?

-------------------------
Saab 93SS 2.0T 350KM/480Nm Powered by TurboLPG


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 SS 1.8T Hirsch Performance
PostNapisane: 18 maja 2019, o 21:02 
Kapral

Dołączył(a): 28 maja 2018, o 11:35
Posty: 158
Lokalizacja: Sokołów Podlaski/Warszawa
Model SAABa: Saab 9-3 1.8t
Seba napisał(a):
Sprawdzałeś podciśnienie po ustawieniu rozrządu?

Nie mam ze sobą op-coma ani elm'a wiec nie sprawdzę dokładnie. Wskaźnik doładowania na wolnych obrotach pokazuje -0.65bara.
Ostatnio dwa razy zdarzyła mi się awaria na trasie, dwa razy strzeliła mi rura od IC. Ogólnie IC jest okropnie spuchniety i chyba trzeba wsadzić nowy albo ori albo do88.
Zaintrygował mnie post Kamila na saabtuning, w którym opisuje jak montaż instalacji wpływał na pracę silnika.
Cytuj:
"Otóż często gazownicy podłączają przewód sygnałowy obrotów silnika właśnie pod cewkę zapłonową. Jakimś dziwnym trafem w szczególności przy instalacjach KME podłączenie się pod przewód cewki powoduje losowe wyskakiwanie w/w błędów(missfire). I nie jest to kwestia źle wpiętego kabla."

U mnie jeden przewód od LPG jest wpięty przy module zapłonowym(jonizator-jak to niektórzy mówią) a defacto do niego chyba wchodzą przewody z cewek no i też mam KME...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 SS 1.8T Hirsch Performance
PostNapisane: 19 maja 2019, o 11:28 
Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2019, o 17:44
Posty: 91
Model SAABa: 9-3 SS 1.8t 195KM
Do88 troche kosztuje, natomiast na fmic.pl są fajne IC, kilka razy tańsze, ale trzeba mocowanie dorabiać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 SS 1.8T Hirsch Performance
PostNapisane: 19 maja 2019, o 13:00 
Kapral

Dołączył(a): 28 maja 2018, o 11:35
Posty: 158
Lokalizacja: Sokołów Podlaski/Warszawa
Model SAABa: Saab 9-3 1.8t
Dyloo napisał(a):
Do88 troche kosztuje, natomiast na fmic.pl są fajne IC, kilka razy tańsze, ale trzeba mocowanie dorabiać.

do88 z tego co się orientuje powoduje mniejszego laga przy zachowaniu tego samego stopnia schładzania. Da się wyrwać nowy za ok 400zł na ich stronie więc nie ma tragedii, oczywiście mówię o rozmiarze podobnym do fmica a nie dedyku za 3k w miejsce seryjnego ICka :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 SS 1.8T Hirsch Performance
PostNapisane: 19 maja 2019, o 14:32 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1652
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
Palele napisał(a):
Dyloo napisał(a):
Do88 troche kosztuje, natomiast na fmic.pl są fajne IC, kilka razy tańsze, ale trzeba mocowanie dorabiać.

do88 z tego co się orientuje powoduje mniejszego laga przy zachowaniu tego samego stopnia schładzania. Da się wyrwać nowy za ok 400zł na ich stronie więc nie ma tragedii, oczywiście mówię o rozmiarze podobnym do fmica a nie dedyku za 3k w miejsce seryjnego ICka :)
Potwierdzam DO88 daje radę:-) testuje już 3 lata :-)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 SS 1.8T Hirsch Performance
PostNapisane: 23 maja 2019, o 06:59 
Kapral

Dołączył(a): 28 maja 2018, o 11:35
Posty: 158
Lokalizacja: Sokołów Podlaski/Warszawa
Model SAABa: Saab 9-3 1.8t
SWME31 napisał(a):
Palele napisał(a):
Dyloo napisał(a):
Do88 troche kosztuje, natomiast na fmic.pl są fajne IC, kilka razy tańsze, ale trzeba mocowanie dorabiać.

do88 z tego co się orientuje powoduje mniejszego laga przy zachowaniu tego samego stopnia schładzania. Da się wyrwać nowy za ok 400zł na ich stronie więc nie ma tragedii, oczywiście mówię o rozmiarze podobnym do fmica a nie dedyku za 3k w miejsce seryjnego ICka :)
Potwierdzam DO88 daje radę:-) testuje już 3 lata :-)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


I pewnie w do88 pójdę :) Ale to temat na później, na razie temat rozwiązany po studencku czyli wejście IC wyczyszczone i rura powietrza też, dobrze skręcona opaska i już nie spada.
Utwierdza mnie to tylko w fakcie jak sprawność podzespołów wpływa na moc silnika. Na początku roku auto ładowało w peaku na 5biegu 1.05bar, obecnie bez zmiany mapy jest to 1.24bar. Z mechanicznych części to został wyczyszczony przepływomierz, wyczyszczona przepustnica, skręcony porządnie dolot i wymienione 2 cewki.

Zastanawiam się jeszcze nad jedną rzeczą, którą przypadkiem zauważyłem.

Czy tu ktoś brzydko mówiąc nie odpier$$lił fuszerki... ? :( :lol:
Ktoś zawór na metalowym przewodzie paliwa zastąpił kawałkiem gumowego przewodu... Może to jest powód drgan...


Załączniki:
maniana.png
maniana.png [ 2.56 MiB | Przeglądane 415 razy ]
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 SS 1.8T Hirsch Performance
PostNapisane: 23 maja 2019, o 07:05 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1652
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
Palele napisał(a):
SWME31 napisał(a):
Palele napisał(a):
Dyloo napisał(a):
Do88 troche kosztuje, natomiast na fmic.pl są fajne IC, kilka razy tańsze, ale trzeba mocowanie dorabiać.

do88 z tego co się orientuje powoduje mniejszego laga przy zachowaniu tego samego stopnia schładzania. Da się wyrwać nowy za ok 400zł na ich stronie więc nie ma tragedii, oczywiście mówię o rozmiarze podobnym do fmica a nie dedyku za 3k w miejsce seryjnego ICka :)
Potwierdzam DO88 daje radę:-) testuje już 3 lata :-)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


I pewnie w do88 pójdę :) Ale to temat na później, na razie temat rozwiązany po studencku czyli wejście IC wyczyszczone i rura powietrza też, dobrze skręcona opaska i już nie spada.
Utwierdza mnie to tylko w fakcie jak sprawność podzespołów wpływa na moc silnika. Na początku roku auto ładowało w peaku na 5biegu 1.05bar, obecnie bez zmiany mapy jest to 1.24bar. Z mechanicznych części to został wyczyszczony przepływomierz, wyczyszczona przepustnica, skręcony porządnie dolot i wymienione 2 cewki.

Zastanawiam się jeszcze nad jedną rzeczą, którą przypadkiem zauważyłem.

Czy tu ktoś brzydko mówiąc nie odpier$$lił fuszerki... ? :( [emoji38]
Ktoś zawór na metalowym przewodzie paliwa zastąpił kawałkiem gumowego przewodu... Może to jest powód drgan...
Tam był zawór do kontroli ciśnienia paliwa, taki dynks z wentylem. Musiał zacząć przeciekać i ktoś to wyciął. Zastępując ubytek wężem paliwowym. Jeśli całość jest dobrze złożona, to nie powinno być problemów.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 SS 1.8T Hirsch Performance
PostNapisane: 23 maja 2019, o 07:10 
Kapral

Dołączył(a): 28 maja 2018, o 11:35
Posty: 158
Lokalizacja: Sokołów Podlaski/Warszawa
Model SAABa: Saab 9-3 1.8t
No właśnie ten kawałek jest po jeździe mocno spuchnięty i wygląda sparciały. Postaram się to ogarnąć jak najszybciej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 SS 1.8T Hirsch Performance
PostNapisane: 29 maja 2019, o 06:53 
Kapral

Dołączył(a): 28 maja 2018, o 11:35
Posty: 158
Lokalizacja: Sokołów Podlaski/Warszawa
Model SAABa: Saab 9-3 1.8t
Wymieniłem wczoraj ten spuchnięty kawałek co wyżej pokazywałem. Delikatnie mniej drga ale to jeszcze nie jest to :x :? Wgl jak dotknąłem ten przewód od razu paliwo zaczęło się sączyć, jak znajdę ori to wymienię na ori.

Cytuj:
Hej hej... jak masz problemy typu spuchnięty IC, spadające rury, ogólnie rzecz biorąc – tendencja do nieszczelności tu i ówdzie. Powinieneś w pierwszej kolejności pod kątem nieszczelności szukać problemów. Nieszczelność – drgania, wypadanie zapłonów, cuda niewidy



Zostało mi już tylko to do ogarnięcia, w weekend pomierzę co i ile jest mi potrzeba i zamówię nowe silikony.

Gdyby to było tylko na gazie to wiadomo ze z lpg jest coś nie tak ale nawet po odłączeniu gazu i jeździe na PB jest to samo...

edit:
Silikony, opaski, nowy trójnik do zegara i zawór jednokierunkowy zamówione. Zamówiłem też zbrojony przewód paliwowy. Zobaczymy czy to coś pomoże.
Jak objawia się uszkodzony EVAP?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 SS 1.8T Hirsch Performance
PostNapisane: 29 maja 2019, o 20:22 
Kapral

Dołączył(a): 28 maja 2018, o 11:35
Posty: 158
Lokalizacja: Sokołów Podlaski/Warszawa
Model SAABa: Saab 9-3 1.8t
Udało się ogarnąć ten ABS, trochę druciarsko ale działa. 8-) Użyłem szybko złączek bo przegubu ni hu hu nie idzie ruszyć, nie idzie go wybić więc czeka mnie jednak wymiana całej piasty ja to druciarskie rozwiązanie się rozsypie... Przewodu dobrego od czujnika miałem dosłownie centymetr, użyłem szybkoczłączek zaciskowych, zaizolowałem i całość bangla. Fajnie nie mieć wreszcie błędów na desce :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 SS 1.8T Hirsch Performance
PostNapisane: 3 cze 2019, o 17:38 
Kapral

Dołączył(a): 28 maja 2018, o 11:35
Posty: 158
Lokalizacja: Sokołów Podlaski/Warszawa
Model SAABa: Saab 9-3 1.8t
Auto przeszło przegląd bez problemów, do podciągnięcia tylko linka ręcznego i delikatne pocenie się skrzyni. Wszystko pozostałe w jak najlepszym stanie.
W weekend przepolerowałem ranty felg i znowu się pięknie błyszczą. Zamontowałem wreszcie subwoofer z mojego poprzedniego auta, wreszcie uzupełniłem brakujący element w audio Saab'a i teraz fajnie całość gra :)
Dzisiaj wymieniłem tymczasowy kawałek gumy na przewodach paliwowych na zbrojony odcinek w metalowym oplocie. Wymieniłem też ok 2metrów podciśnień w silniku. Niestety bez poprawy, nadal silnik drga na wolnych obrotach, nie mam siły do tego. :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 SS 1.8T Hirsch Performance
PostNapisane: 28 cze 2019, o 06:45 
Kapral

Dołączył(a): 28 maja 2018, o 11:35
Posty: 158
Lokalizacja: Sokołów Podlaski/Warszawa
Model SAABa: Saab 9-3 1.8t
Ostatnio byłem na dostrojeniu mapy PB i LPG tak aby zdjąć trochę niutona od dołu(auto miało charakterystykę diesla) co by oszczędzić sprzęgło a w zamian dorzuciło się trochę więcej w wyższych partiach. Okazało się że pompa nie utrzymuje ciśnienia, na początku poszło podejrzenie na filtr. Filtr wymieniłem, zaaplikowałem sondę w wydech i nadal dupa, AFR przy 5k obrotów na poziomie 14... Zakupiłem wkład Walbro GSS342 i używany koszyk co by oryginalnego nie ciąć. Trzeba było trochę dociąć górnego mocowania ale operacja w miarę prosta. Do wymiany niestety trzeba było bak ściągać. Na szczęście operacja powiodła się bezproblemowo bo już ktoś coś tu grzebał. W środku siedziała jakaś malutka pedalska pompa, którą ktoś zasilił skręcają przewody. Ogólnie, ktoś zrobil druta i wstawil jakieś gówno. Złożyłem całość w odwrotnej kolejności, z 5x on/off kluczykiem aby usunąć powietrze i auto chodzi. Pompa Walbro jest głośniejsza podczas pracy, słychać to jak się stoi obok auta ale cichsza przy uruchomienia od tej marnej podróbki.
Dodatkowo wpadły nowe świeczki Bosch'a FR 5 KI 332 S 0242245571 made in Germany. Przez pewną część osób polecane, dobra alternatywa dla NGK, które jakościowo się pogorszyły.
Z powodu drgań, których nie mogę usunąć została zrobiona diagnostyka silnika. Kompresja 14.5b na każdym cylindrze, zero stuków, osprzęt sprawny. Padło znowu na rozrząd, niby ustawiany, niby mam z tej operacji zdjęcia ale powiedziano mi że może góra jest ustawiona a dół nie był ruszany. Dostałem korzystną propozycję odnośnie rozrządu i z niej skorzystam :)
Wymieniłem też sporo węży od podciśnień w komorze silnika, jeden był uwalony ale nic to nie pomogło.
Wielkie podziękowania dla SWME31 za pomoc i wiedzę!!! :)
Wreszcie AFR schodzi tak jak powinien :)


Załączniki:
Komentarz: Tak wygląda Walbro i oryginał
1. walbro i oryginał.png
1. walbro i oryginał.png [ 395.1 KiB | Przeglądane 230 razy ]
Komentarz: Tak po zmontowaniu/dopasowaniu do koszyka
1. zmontowana w koszyku.jpg
1. zmontowana w koszyku.jpg [ 25.21 KiB | Przeglądane 230 razy ]
Komentarz: W trakcie roboty
3. bak na górze.jpg
3. bak na górze.jpg [ 89.29 KiB | Przeglądane 230 razy ]
Komentarz: Nasi tu byli, druciarstwo pełną gębą
3. Nasi tu byli.jpg
3. Nasi tu byli.jpg [ 22.9 KiB | Przeglądane 230 razy ]
Komentarz: Ta pompa co była taka malutka jakaś
5. jakiś mały kutaz.jpg
5. jakiś mały kutaz.jpg [ 27.14 KiB | Przeglądane 230 razy ]
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


cron

Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL