Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 8 z 8
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8 [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC V6 AERO XWD, czyli saaboza postępująca
PostNapisane: 13 lut 2020, o 10:14 
Kapral

Dołączył(a): 3 lut 2019, o 16:24
Posty: 163
Model SAABa: 9-3 SS 2,0t ASB
Trochę nie w temacie, ale zapytam, ciekawość mnie zżera :)
Zauważyłem, że masz jakieś dziwne górne mocowanie McPhersona. Poduszkę czy łożysko.
Jakby z regulacją pochylenia czy cuś.
O co to chodzi ?

w "międzyczasie" sam znalazłem, tam masz gwint Maptuna ;)
Zaciekawiła mnie możliwość regulacji pochylenia, przydałby się taki patent do standardowego amorka.

-------------------------
9-3 II 2,0t SS ASB 2003r.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC V6 AERO XWD, czyli saaboza postępująca
PostNapisane: 13 lut 2020, o 11:09 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 1533
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
Tak, maptun siedzi, performace XT

-------------------------
Był...SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
Są:
SAAB 1.8t sedan...podrasowany... :)
9-3 SC Aero XWD V6


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC V6 AERO XWD, czyli saaboza postępująca
PostNapisane: 13 lut 2020, o 11:16 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 1533
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
Pan Gazownik potwierdził, że magiki by weszły Ale miał z nimi tyle problemów, że już nie chce mieć z nimi kontaktu.
Nie mam zastrzeżeń do pracy lpg, cisne na 5-6 tyś. Obrotów i silnik płynnie pracuje. Zanim zadałem pytanie to mechanik sam zaczął mi tłumaczyć skąd ta długość, więc zasadę generalnie zna... ;)
Osłonę przykladalem, to widzę że przecięcie tych bocznych pionowych krawędzi powinno pomóc. Tylko problem z prawym dolnym mocowaniem bo przewody do wtryskow ściśle przylegają do tego czarnego bolca.

-------------------------
Był...SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
Są:
SAAB 1.8t sedan...podrasowany... :)
9-3 SC Aero XWD V6


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC V6 AERO XWD, czyli saaboza postępująca
PostNapisane: 13 lut 2020, o 11:31 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1320
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Tak, magic mają gorszą "renomę". Ale to tak jak z saabem w stosunku do bmw czy mercedesa :D tak więc się tym nie przejmowałem. Mi też gazownik kręcił nosem ale gwarancję dał. Zrobiłem już parę "dyszek" i nic się nie dzieje. Jak zacznie to je po prostu wymienię na nowe. To będzie najwyżej cena za estetykę :)
Docinaj tą osłonę. Może "przespawaj" w niej to mocowanie niżej? Ale bez osłony to tak jak goła dupa trochę :P działaj :)

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM + wirusik MY`00
Frota 3.2V6 4x4 205KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC V6 AERO XWD, czyli saaboza postępująca
PostNapisane: 13 lut 2020, o 11:36 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 1533
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
Goła dupa nie jest zła, pod warunkiem że oko cieszy. Gdyby wypolerowac to aluminium to nie byłoby źle...plus jakiś ładny grawer na kolektorze czy naklejka... :ugeek:

-------------------------
Był...SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
Są:
SAAB 1.8t sedan...podrasowany... :)
9-3 SC Aero XWD V6


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC V6 AERO XWD, czyli saaboza postępująca
PostNapisane: 13 lut 2020, o 21:23 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1320
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
No naklejka to raczej nie przeżyje :D
Ale oczywiście jakbyś trochę upiększył.... no czekamy na inicjatywę :)

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM + wirusik MY`00
Frota 3.2V6 4x4 205KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC V6 AERO XWD, czyli saaboza postępująca
PostNapisane: 13 lut 2020, o 21:44 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 1533
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
Ale zobacz, tam już jakaś jest i przeżyła :)

kwestia z czego naklejka, wiadomo, ze nie zwyczajna wlepka...coś termoodpornego.

-------------------------
Był...SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
Są:
SAAB 1.8t sedan...podrasowany... :)
9-3 SC Aero XWD V6


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL