Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 7 z 10
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II 1.9TTiD VECTOR kombi
PostNapisane: 27 sie 2017, o 17:40 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1094
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Właśnie też bym chętnie zdobył coś nowszego :) mam z 2007 to pokrycie polski jest delikatnie mówiąc nędzne :) jest jakiś temat o navi poliftowej? Jaki update? Mapy?

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM + wirusik MY`00
Frota 3.2V6 4x4 205KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II 1.9TTiD VECTOR kombi
PostNapisane: 27 sie 2017, o 19:36 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 1286
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
marek230482 napisał(a):
Właśnie też bym chętnie zdobył coś nowszego :) mam z 2007 to pokrycie polski jest delikatnie mówiąc nędzne :) jest jakiś temat o navi poliftowej? Jaki update? Mapy?


Podobno ostatnia aktualizacja w ASO na 2015 rok, tak ktoś mówił...nie sprawdzałem, jak wsiadam do samochodu to automatycznie mi sie uruchamia yanosik w telefonie-nie taki bajer jak ma wyswetlaczu samochodu ale spełnia swoja rolę

-------------------------
SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
SAAB 1.8t sedan...podrasowany... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II 1.9TTiD VECTOR kombi
PostNapisane: 27 sie 2017, o 20:06 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1094
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
2015 się spodziewałem bo wtedy skończyły się wsparcia do wszystkich fabrycznych nawigacji "starej epoki". Alfy, fiaty, renówki, pugi, bmw. We wszystkich autach jakie mam to nowszych map nie mam. Tacy producenci jak navteq po prostu przestali wydawać mapy na te stare systemy. Teraz wspierane są tylko najnowsze systemy. Ale to nie zmienia postaci rzeczy że chcę to mieć :) na prawdę nikt tego nie rozgryzł? Nie nie wieżę.

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM + wirusik MY`00
Frota 3.2V6 4x4 205KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II 1.9TTiD VECTOR kombi
PostNapisane: 27 sie 2017, o 20:15 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 1286
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
Chyba zwyczajnie sie nie opłaca, skoro nawigację masz teraz w kazdym głupim smartfonie i to dużo skuteczniejszą niż te wynalazki sprzed 10 lat

-------------------------
SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
SAAB 1.8t sedan...podrasowany... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II 1.9TTiD VECTOR kombi
PostNapisane: 18 lis 2017, o 18:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2017, o 16:07
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
Model SAABa: 9-3 kombi VECTOR
Tommy siema , dawno nie odzywalem się. Powiedz mi wymieniałeś olej w skrzyni biegów?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II 1.9TTiD VECTOR kombi
PostNapisane: 18 lis 2017, o 18:53 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 1286
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
Jeszcze nie, jest w planie na ten rok.
Teraz skupiłem się na zawieszeniu-z tyłu kilka tulejek wymienionych, poduszki pod sprezynami, gniazda dolne sprezyn z tyłu, silentbloki, tuleje w zwrotnicach...a dzisiaj jeszcze wahacz poprzeczny z przodu wszedł nowy :) Wymieniłem wszystkie sruby od geometrii z tyłu ale jeszcze geometrii nie zdąrzyłem ustawić :)

-------------------------
SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
SAAB 1.8t sedan...podrasowany... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II 1.9TTiD VECTOR kombi
PostNapisane: 18 sty 2018, o 17:23 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 1286
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
240 000km już nastukane, dzisiaj wymiana oleju, filtrów i ogólny przegląd Saabik przeszedł. Zrobiona też wymiana oleju w skrzyni biegów...chyba pierwszy raz od nowosci, bo nie znalazłem w papierach żeby to było kiedykolwiek robione :o
Zaczyna delikatnie przepuszczać na łączniku elastycznym wydechu, więc kolejna robótka się szykuje. Jakieś podcieki na przewodzie odmy, nie tragedia ale pobrudziło miskę. Poza tym śmiga...i słynny dwumas jakoś się trzyma mimo przebiegu. Odpukać!

-------------------------
SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
SAAB 1.8t sedan...podrasowany... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II 1.9TTiD VECTOR kombi
PostNapisane: 20 lut 2018, o 18:22 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 1286
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
A tak już nudno się zaczynało robić, bo żadnych kłopotów z samochodem przez tyle czasu-czy aby na pewno mam Saaba? Ale nie, już dobrze. Dzisiaj pojawił mi się na chwilunię komunikat "Water in fuel". Co ciekawe, od wymiany filtra paliwa minęło ze 2000km przebiegu. Nie podejrzewam paliwa, bo tankuję od lat na stacji, na której nigdy nie miałem problemu... filtr nowy czyli co? Czujnik zardzewiał i daje lewy komunikat? Myślę, że komunikat lewy, bo samochód jeździ normalnie, nic się nie dzieje niepokojącego. Komunikat dzisiaj pojawił się dwa razy i to dosłownie na ułamek sekundy (za pierwszym razem nie zdążyłem przeczytać).

-------------------------
SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
SAAB 1.8t sedan...podrasowany... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II 1.9TTiD VECTOR kombi
PostNapisane: 20 lut 2018, o 18:44 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1612
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
Może coś z okablowaniem? A filtr razem z czujnikiem wymieniłeś? Czy czujnik był przekładany?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II 1.9TTiD VECTOR kombi
PostNapisane: 20 lut 2018, o 20:40 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 1286
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
Prawdę mówiąc to nie wiem co Autoeskperty zrobili :/. Nic nie mówili, że czujnik lichy. Ten czujnik to w ogóle jest częścią obudowy filtra czy osobnym elementem?

-------------------------
SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
SAAB 1.8t sedan...podrasowany... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II 1.9TTiD VECTOR kombi
PostNapisane: 20 lut 2018, o 20:58 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1612
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
Jest osobno http://www.draken.com.pl/saab/pozostale ... 19tid.html

Ile płaciłeś za filtr?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II 1.9TTiD VECTOR kombi
PostNapisane: 20 lut 2018, o 21:34 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 1286
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
Oj sporo, coś koło 200zł kosztował jesli dobrze pamietam.

-------------------------
SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
SAAB 1.8t sedan...podrasowany... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II 1.9TTiD VECTOR kombi
PostNapisane: 20 lut 2018, o 21:40 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1612
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
Zapytaj czy z czujnikiem razem wymieniali

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II 1.9TTiD VECTOR kombi
PostNapisane: 21 lut 2018, o 12:50 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 1286
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
Na pewno nie wymieniali, są drobiazgowi-nie omieszkaliby doliczyć do rachunku czy chociaż wspomnieć;)

-------------------------
SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
SAAB 1.8t sedan...podrasowany... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II 1.9TTiD VECTOR kombi
PostNapisane: 21 lut 2018, o 13:41 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1612
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
To wg mnie masz przyczynę komunikatu

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II 1.9TTiD VECTOR kombi
PostNapisane: 27 lut 2018, o 21:23 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 1286
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
Na to wygląda, trzeba wymienić ale ostatnio się uspokoiło z komunikatami :D

Zamówiłem dzisiaj klocki i tarcze-czas wymienić. Myslałem też o przewodach w oplocie i tu ZONK, ofert sporo ale do 9-3 pierwszej generacji?. HELA, Goodridge...patrzę, dobra, może BlackDiamond- wszystko do 9-3 do 2003. Widziałem też oferty niby na 2003- ale...czy w poliftach jest dokładnie to samo? A wielkość tarcz (a właściwie zacisków) nie ma znaczenia? Mam 314... opisy liche, cholera wie co brać...

-------------------------
SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
SAAB 1.8t sedan...podrasowany... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II 1.9TTiD VECTOR kombi
PostNapisane: 27 lut 2018, o 21:38 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1612
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
Tommy napisał(a):
Na to wygląda, trzeba wymienić ale ostatnio się uspokoiło z komunikatami :D

Zamówiłem dzisiaj klocki i tarcze-czas wymienić. Myslałem też o przewodach w oplocie i tu ZONK, ofert sporo ale do 9-3 pierwszej generacji?. HELA, Goodridge...patrzę, dobra, może BlackDiamond- wszystko do 9-3 do 2003. Widziałem też oferty niby na 2003- ale...czy w poliftach jest dokładnie to samo? A wielkość tarcz (a właściwie zacisków) nie ma znaczenia? Mam 314... opisy liche, cholera wie co brać...
Podpytaj wujka Levisa może pomoże [emoji4]. U mnie chłopaki założyli przewody z oplotem, całkiem inne hamowanie

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II 1.9TTiD VECTOR kombi
PostNapisane: 27 lut 2018, o 21:43 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1612
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
Co do tarcz i klocków na przód i tył mogę polecić zimmermany standartowe, klocki na przód EBC yellow stuff, a na tył EBC green stuff. Wg mnie, elegancko dobrany setup

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II 1.9TTiD VECTOR kombi
PostNapisane: 27 lut 2018, o 21:54 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 1286
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
A już zamówiłem inne...patrzyłem nawet na te Zimmery... ale wziąłem Bozarto GTR, bo widziałem ze m.in. Marek chwalił na forum Alfy :P. Jak polegną to wezmę cos lepszego...w ogóle to chciałem zestaw Maptuna 4 tłoczkowy na tarczę 320 ale na razie muszę ostrożnie z kasą :shock: Na dlaszy plan takie zabawy.

-------------------------
SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
SAAB 1.8t sedan...podrasowany... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II 1.9TTiD VECTOR kombi
PostNapisane: 27 lut 2018, o 22:16 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1612
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
Heh jak słyszę o zaciskach wielotłoczkowych do seryjnych aut ( mając 200 do 300 HP pod maską można mówić jeszcze o seryjnym wozie), to zaraz się uśmiecham. Takie coś to do Nissana GT-R w wersji nissmo a nie do Daily. Dobrze dobrane klocki i tarcze przy dużym zacisku też dadzą radę. Chyba, że masz w zwyczaju przyspieszać i hamować tak jak to robią na torach.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 190 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL