Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 1 z 2
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: 9-3SS Vector 1.9TID 150KM 2005r - "Klekoczący dupowóz"
PostNapisane: 17 lis 2013, o 20:32 
Starszy Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2012, o 02:12
Posty: 372
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Model SAABa: cabrio my '06
Jako, że jeżdżę nim już dwa miesiące, chyba czas pokazać na forum.
Ogólnie srebrne 9-3SS w Vectorze z 2005roku z silnikiem 1.9TiD 150KM. Samochód kupiłem trochę przez przypadek od kolegi, nigdy w życiu nie miałem diesla i wiem, że więcej mieć nie będę, jakoś bardziej mnie turbo benzyna jara chyba...
Samochód jeździłem kupić z kolegą 1,5 roku temu, nawet nie myślałem, że kiedyś będę jego właścicielem (bo diesel :P), ale dwa miesiące temu stało się, wszedłem w jego posiadanie. Na wyposażeniu oprócz standardów w Vectorowym SSie ma:
- Xenon
- El. regulowane fotele
- Felgi polakierowane na czarny połysk
- Tylna klapa z lotką i znaczkiem BSRa :)
No i chyba tyle :ugeek:


Załączniki:
1.jpg
1.jpg [ 151.77 KiB | Przeglądane 2639 razy ]
2.jpg
2.jpg [ 158.55 KiB | Przeglądane 2639 razy ]
3.jpg
3.jpg [ 143.37 KiB | Przeglądane 2639 razy ]
4.jpg
4.jpg [ 146.06 KiB | Przeglądane 2639 razy ]
5.jpg
5.jpg [ 156.44 KiB | Przeglądane 2635 razy ]
6.jpg
6.jpg [ 134.56 KiB | Przeglądane 2635 razy ]

-------------------------
Moje poprzednie Saaby:
"Latający holender" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=53&t=343
"Klekoczący dupowóz" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=3291
"Zemsta hondziarza" - saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=6460
Obecnie jest 2003 9-3 SS Aero pół miliona przebiegu oraz BMW E93 cabrio
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3SS Vector 1.9TID 150KM 2005r - "Klekoczący dupowóz"
PostNapisane: 17 lis 2013, o 20:57 
Starszy Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2012, o 02:12
Posty: 372
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Model SAABa: cabrio my '06
Korzystając z okazji jeszcze może ktoś mi pomoże z dwoma pierdołami, z którymi się w nim borykam:
1. Odkąd kupiliśmy 1,5 roku temu auto cały czas świeci się błąd od ładowania (w komputerze P0621), w samochodzie oprócz pierwszego były wsadzone jeszcze dwa inne alternatory, czyściłem masy, zasilanie i wzbudzenie na alternatorze, klemy niestety bez efektu. Ładowanie jest na poziomie 13,7V (nie powinno być koło 14,4?). Niby można z tym normalnie jeździć, ale trochę mam dość głupich pytań kto nie wsiądzie do samochodu czemu mi ładowanie nie działa... :p

2. Tryb awaryjny... Auto jedzie normalnie, ale nagle tylko do dwóch tysięcy jeździ, trzeba zgasić, zapalić i jedzie dalej normalnie. Podmieniałem już: czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, zawór sterujący turbiny na pasie przednim, przepływomierz, zaślepiłem EGR. Zero poprawy. Wydaje mi się, że dwa czynniki mają największy wpływ: a) ciepły silnik, b) zmiana biegu lub hamowanie silnikiem (po którymś z dwóch czynników dodajemy gazu i można wyczuć brak mocy, bo jak już idzie to idzie i nawet trochę ciosu jest :p). Czasem jeszcze jest tak, że nie wejdzie w tryb awaryjny do 2ch tyś obr, tylko kręci się do odcinki, ale nie ma prawie mocy i ledwo przyspiesza.
Błędy w kompie to praktycznie tylko, w/w od ładowania. Czasem od czujnika sprzęgła się zapali tylko jeszcze (raczej przez to nie wchodzi w tryb awaryjny?) i w tej chwili od zaślepionego na próbę całkowicie EGRa jeszcze chwilowo jest.

-------------------------
Moje poprzednie Saaby:
"Latający holender" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=53&t=343
"Klekoczący dupowóz" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=3291
"Zemsta hondziarza" - saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=6460
Obecnie jest 2003 9-3 SS Aero pół miliona przebiegu oraz BMW E93 cabrio


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3SS Vector 1.9TID 150KM 2005r - "Klekoczący dupowóz"
PostNapisane: 17 lis 2013, o 20:59 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2012, o 11:42
Posty: 1182
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: Saab 95 Performance
Samochod bardzo fajny i przyjemnie wyglada :) Gratulacje zakupu, tylko ten diesel :P

-------------------------
WWW.MOTOWIT.COM SERWIS MOTOCYKLOWY - WARSZAWA-ZACISZE


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3SS Vector 1.9TID 150KM 2005r - "Klekoczący dupowóz"
PostNapisane: 17 lis 2013, o 21:05 
Starszy Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2012, o 02:12
Posty: 372
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Model SAABa: cabrio my '06
Ogólnie plastikowy i trzeszczący ten SS mocno jest i poza wyglądem świeższym to pod każdym względem wolałem swojego poprzedniego Saaba. Jeżeli będę chciał zmienić auto na jakiś inny dupowóz to chyba Volvo będzie... Jakieś T5, albo T6... Bo cofać się znowu do 9-3OG byłoby bez sensu...

P.s. Zagadka: Od czego jest lotka na tylnej klapie? Bo nie jest to ani OE, ani produkt BSR chyba...

-------------------------
Moje poprzednie Saaby:
"Latający holender" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=53&t=343
"Klekoczący dupowóz" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=3291
"Zemsta hondziarza" - saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=6460
Obecnie jest 2003 9-3 SS Aero pół miliona przebiegu oraz BMW E93 cabrio


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3SS Vector 1.9TID 150KM 2005r - "Klekoczący dupowóz"
PostNapisane: 17 lis 2013, o 21:57 
Starszy Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 12:50
Posty: 146
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Model SAABa: 9-3 SS Aero Hirsch
Nareszcie pokazałeś essa. Ładowanie trochę małe ale to dziwne że włożyłeś inny alternator i jest to samo. Sprawdzałeś akumulator?

-------------------------
9-3 MY04 Aero Hirsch
125p 2.0 OHC


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3SS Vector 1.9TID 150KM 2005r - "Klekoczący dupowóz"
PostNapisane: 17 lis 2013, o 23:24 
Starszy Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2012, o 02:12
Posty: 372
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Model SAABa: cabrio my '06
Akumulator stary zdechł całkiem, bo samochód stał ze 2 m-ce z zapaloną lampką i zdechł doszczętnie, że nawet ładować się już nie chce i wsadziłem swoją prawie nową centrę futurę, tylko małą trochę jest, bo 60Ah, ale narazie jeszcze odpala :p Na tym akumulatorze jest to samo co na poprzednim.

-------------------------
Moje poprzednie Saaby:
"Latający holender" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=53&t=343
"Klekoczący dupowóz" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=3291
"Zemsta hondziarza" - saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=6460
Obecnie jest 2003 9-3 SS Aero pół miliona przebiegu oraz BMW E93 cabrio


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3SS Vector 1.9TID 150KM 2005r - "Klekoczący dupowóz"
PostNapisane: 18 lis 2013, o 00:32 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2012, o 17:58
Posty: 2411
Lokalizacja: Warszawa
Model SAABa: Honda Civic
Ale zajebisty spojler ! <3


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3SS Vector 1.9TID 150KM 2005r - "Klekoczący dupowóz"
PostNapisane: 18 lis 2013, o 12:51 
Kapral

Dołączył(a): 6 lut 2013, o 00:51
Posty: 180
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: był 9-3 Anniversary
.Marcin napisał(a):
Korzystając z okazji jeszcze może ktoś mi pomoże z dwoma pierdołami, z którymi się w nim borykam:
1. Odkąd kupiliśmy 1,5 roku temu auto cały czas świeci się błąd od ładowania (w komputerze P0621), w samochodzie oprócz pierwszego były wsadzone jeszcze dwa inne alternatory, czyściłem masy, zasilanie i wzbudzenie na alternatorze, klemy niestety bez efektu. Ładowanie jest na poziomie 13,7V (nie powinno być koło 14,4?). Niby można z tym normalnie jeździć, ale trochę mam dość głupich pytań kto nie wsiądzie do samochodu czemu mi ładowanie nie działa... :p

2. Tryb awaryjny... Auto jedzie normalnie, ale nagle tylko do dwóch tysięcy jeździ, trzeba zgasić, zapalić i jedzie dalej normalnie. Podmieniałem już: czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, zawór sterujący turbiny na pasie przednim, przepływomierz, zaślepiłem EGR. Zero poprawy. Wydaje mi się, że dwa czynniki mają największy wpływ: a) ciepły silnik, b) zmiana biegu lub hamowanie silnikiem (po którymś z dwóch czynników dodajemy gazu i można wyczuć brak mocy, bo jak już idzie to idzie i nawet trochę ciosu jest :p). Czasem jeszcze jest tak, że nie wejdzie w tryb awaryjny do 2ch tyś obr, tylko kręci się do odcinki, ale nie ma prawie mocy i ledwo przyspiesza.
Błędy w kompie to praktycznie tylko, w/w od ładowania. Czasem od czujnika sprzęgła się zapali tylko jeszcze (raczej przez to nie wchodzi w tryb awaryjny?) i w tej chwili od zaślepionego na próbę całkowicie EGRa jeszcze chwilowo jest.


Jak tak miałem w 2.2 TiD i okazało się, że to czujnik ciśnienia doładowania.

-------------------------
Volvo V40 2.0T 160KM -> T4 200KM+ in progress
Renault Scenic ph I 1.6 90KM

był: Saab 9-3 I Anniversary
Volvo S60 I 2.0T
Lancia Ypsilon Elefantino 1.1

"Nobody could ever work out why Saab cost so much until they crashed it."


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3SS Vector 1.9TID 150KM 2005r - "Klekoczący dupowóz"
PostNapisane: 21 lis 2013, o 03:26 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2013, o 09:09
Posty: 648
Model SAABa: Brak...
Lotka jest zapewne od cabrio albo Laren.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3SS Vector 1.9TID 150KM 2005r - "Klekoczący dupowóz"
PostNapisane: 22 lis 2013, o 08:43 
Starszy Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2012, o 02:12
Posty: 372
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Model SAABa: cabrio my '06
Wczoraj zabrałem się za wymianę hamulców na 302mm z przodu w SSie i spotkała mnie mała niespodzianka - tarcza nie chce zejść w żaden sposób. Ma ktoś jakiś patent na demontaż zapieczonej tarczy? Napieprzanie młotkiem każdego kalibru z całej siły nie daje efektów...

Aha, no i Saab dostał dwuletni akumulator ori Volvo o większej pojemności, teraz ładnie odpala i nawet można radio włączone zostawić ;) Tylko błąd dalej świeci... :p

-------------------------
Moje poprzednie Saaby:
"Latający holender" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=53&t=343
"Klekoczący dupowóz" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=3291
"Zemsta hondziarza" - saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=6460
Obecnie jest 2003 9-3 SS Aero pół miliona przebiegu oraz BMW E93 cabrio


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3SS Vector 1.9TID 150KM 2005r - "Klekoczący dupowóz"
PostNapisane: 22 lis 2013, o 09:54 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2012, o 19:05
Posty: 2399
Lokalizacja: Łomianki
Model SAABa: 9-3
Nagrzej tarczę lut-lampą i daj jej później parę młotów.

-------------------------
SAAB 9-3 2.3 turbo 327KM 462Nm
Dodge Caravan LE 3.0 V6 1990r + boazeria
Buick Regal 1978 T-top 5, V8
BMW 120d
Kymco Xciting 500R
Kawasaki ZXR 400


Życie jest zbyt krótkie aby jeździć DIESLEM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3SS Vector 1.9TID 150KM 2005r - "Klekoczący dupowóz"
PostNapisane: 22 lis 2013, o 09:57 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2012, o 10:02
Posty: 2845
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Model SAABa: 9-5 Troll 2.3e
A potem z karata.

-------------------------
kierowca bombowca


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3SS Vector 1.9TID 150KM 2005r - "Klekoczący dupowóz"
PostNapisane: 22 lis 2013, o 13:43 
Starszy Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2012, o 02:12
Posty: 372
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Model SAABa: cabrio my '06
Próbowałem wczoraj z opalarką, ale nie pomogło, myślałem już nawet o rozcięciu jej delikatnie, tylko się boje, że piastę potnę razem z nią :lol:

-------------------------
Moje poprzednie Saaby:
"Latający holender" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=53&t=343
"Klekoczący dupowóz" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=3291
"Zemsta hondziarza" - saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=6460
Obecnie jest 2003 9-3 SS Aero pół miliona przebiegu oraz BMW E93 cabrio


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3SS Vector 1.9TID 150KM 2005r - "Klekoczący dupowóz"
PostNapisane: 22 lis 2013, o 14:11 
Starszy Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2013, o 13:40
Posty: 225
Model SAABa: 900 NG B235E
Opalarka to mozna naklejki zdejmowac ;-) tu potrzeba palnika, ale trzeba uwazac na smar w lozysku.
Jak masz mlotek taki z 3kg to wtedy nie powina oponowac mocno tarcza.

-------------------------
SAAB 900NG 2,3T
SAAB 9-5 2,0t 450 tys km
SAAB 9000 2,3T Aero
SAAB 9-5 aero kombi
SAAB 9000 Italian Aero
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3SS Vector 1.9TID 150KM 2005r - "Klekoczący dupowóz"
PostNapisane: 22 lis 2013, o 14:14 
Starszy Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2013, o 13:40
Posty: 225
Model SAABa: 900 NG B235E
.Marcin napisał(a):
2. Tryb awaryjny... Auto jedzie normalnie, ale nagle tylko do dwóch tysięcy jeździ, trzeba zgasić, zapalić i jedzie dalej normalnie. Podmieniałem już: czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, zawór sterujący turbiny na pasie przednim, przepływomierz, zaślepiłem EGR. Zero poprawy. Wydaje mi się, że dwa czynniki mają największy wpływ: a) ciepły silnik, b) zmiana biegu lub hamowanie silnikiem (po którymś z dwóch czynników dodajemy gazu i można wyczuć brak mocy, bo jak już idzie to idzie i nawet trochę ciosu jest :p). Czasem jeszcze jest tak, że nie wejdzie w tryb awaryjny do 2ch tyś obr, tylko kręci się do odcinki, ale nie ma prawie mocy i ledwo przyspiesza.
Błędy w kompie to praktycznie tylko, w/w od ładowania. Czasem od czujnika sprzęgła się zapali tylko jeszcze (raczej przez to nie wchodzi w tryb awaryjny?) i w tej chwili od zaślepionego na próbę całkowicie EGRa jeszcze chwilowo jest.


Geometria dziala ?
przed wylapaniem bledu dochodzi do przeladowania czy nie doladowania ?

-------------------------
SAAB 900NG 2,3T
SAAB 9-5 2,0t 450 tys km
SAAB 9000 2,3T Aero
SAAB 9-5 aero kombi
SAAB 9000 Italian Aero
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3SS Vector 1.9TID 150KM 2005r - "Klekoczący dupowóz"
PostNapisane: 22 lis 2013, o 15:21 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 29 paź 2013, o 15:23
Posty: 111
Model SAABa: 9-3 SS
Pierwsze co rób to popsikaj WD w otwory od śrub i wokół obsadzenia tarczy na piaście poczekaj z 10min i uderzaj młotkiem w tarcze tak gdzie ma otwory do śrub i co chwile obracaj i można stuły uderzyć w brzeg tarczy i tak do wymiany z tym palnikiem to raczej kiepski pomysł :P tarcze są żeliwne jak dobrze zajebiesz to pęknie :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3SS Vector 1.9TID 150KM 2005r - "Klekoczący dupowóz"
PostNapisane: 22 lis 2013, o 15:28 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2012, o 19:05
Posty: 2399
Lokalizacja: Łomianki
Model SAABa: 9-3
z palnikiem to jest najlepszy pomysł gdyż metal ogrzewając się mocno się rozszerza a tym samym się luzuje. Należy nagrzać tarczę dosyć mocno oraz potraktować ją przyzwoitym młotkiem.

-------------------------
SAAB 9-3 2.3 turbo 327KM 462Nm
Dodge Caravan LE 3.0 V6 1990r + boazeria
Buick Regal 1978 T-top 5, V8
BMW 120d
Kymco Xciting 500R
Kawasaki ZXR 400


Życie jest zbyt krótkie aby jeździć DIESLEM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3SS Vector 1.9TID 150KM 2005r - "Klekoczący dupowóz"
PostNapisane: 22 lis 2013, o 15:58 
Starszy Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2013, o 13:40
Posty: 225
Model SAABa: 900 NG B235E
Bzyku napisał(a):
Pierwsze co rób to popsikaj WD w otwory od śrub i wokół obsadzenia tarczy na piaście poczekaj z 10min i uderzaj młotkiem w tarcze tak gdzie ma otwory do śrub i co chwile obracaj i można stuły uderzyć w brzeg tarczy i tak do wymiany z tym palnikiem to raczej kiepski pomysł :P tarcze są żeliwne jak dobrze zajebiesz to pęknie :D


To jaki by musial miec palnik zeby tarcza pekla :-D zwyklym gazowym nie ma szans.
bardziej trzeba uwazac na smar w lozysku. Generalnie dobrym mlotem musi isc!
Wal w piaste tarczy, na 100% odskoczy.

-------------------------
SAAB 900NG 2,3T
SAAB 9-5 2,0t 450 tys km
SAAB 9000 2,3T Aero
SAAB 9-5 aero kombi
SAAB 9000 Italian Aero
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3SS Vector 1.9TID 150KM 2005r - "Klekoczący dupowóz"
PostNapisane: 22 lis 2013, o 16:02 
Starszy Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2012, o 02:12
Posty: 372
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Model SAABa: cabrio my '06
Ta opalarka to tylko w akcie desperacji dlatego, że nic innego nie było pod ręką w garażu o 24tej :p
Uwierzcie mi, że opukiwałem ją dookoła z każdej strony i napieprzałem i ani drgnie. Aż na całej tarczy są wgnioty po młotku. W końcu zaraz łożysko pójdzie... Spróbuje palnik ogarnąć.

mewash napisał(a):
Geometria dziala ?
przed wylapaniem bledu dochodzi do przeladowania czy nie doladowania ?


Błędów żadnych nie ma w kompie, więc ciężko powiedzieć. Kiedyś jak jeździłem z kompem to jak dobrze pamiętam to przy bucie 1.6bara ładowała, a jak tak teraz czytam to nawet do 2.2 powinna ładować z pedałem w podłodze, więc możliwe, że nie doładowuje... Jutro podepnę kompa, przepałuje dziada i dam znać :p

-------------------------
Moje poprzednie Saaby:
"Latający holender" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=53&t=343
"Klekoczący dupowóz" - http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=3291
"Zemsta hondziarza" - saabotage.pl/viewtopic.php?f=54&t=6460
Obecnie jest 2003 9-3 SS Aero pół miliona przebiegu oraz BMW E93 cabrio


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3SS Vector 1.9TID 150KM 2005r - "Klekoczący dupowóz"
PostNapisane: 22 lis 2013, o 16:28 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2012, o 23:32
Posty: 2047
Lokalizacja: Czeladź / Sosnowiec
Model SAABa: Kroko, 9-5
W mondeo rodziców wymieniałem tarcze z tyłu. Z jednej strony tak się zapiekła że z przerwami napierdzielałem przez ponad godzinę. Robiłem to przez deskę, pamiętać trzeba o tym by kręcić tarczą by walić w miarę dookoła

-------------------------
Saab 900NG - JeBony - B204L 473KM 585Nm - zmienił właściciela
Saab 9-5 - Dupowóz - B235 - pseudo Aero Frankenstein
Saab 900c - Krokodyl - B201 gaźnik - perełka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL