Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 2 z 6
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT
PostNapisane: 8 sty 2018, o 08:05 
Starszy Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2014, o 07:03
Posty: 105
Model SAABa: 9-5
nie wkurza Cię jeszcze dźwięk hybrydy?
Silikony wodne z oferty jakiej firmy kupiłeś?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT
PostNapisane: 8 sty 2018, o 13:35 
Kapral

Dołączył(a): 7 paź 2015, o 09:02
Posty: 197
Lokalizacja: Wrocław / Z.Góra
Model SAABa: 9-5 SportCombi 2.0t
A czym różni się dźwięk b205 od hybrydy 204/5?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT
PostNapisane: 10 sty 2018, o 00:20 
Kapral

Dołączył(a): 7 paź 2015, o 09:02
Posty: 197
Lokalizacja: Wrocław / Z.Góra
Model SAABa: 9-5 SportCombi 2.0t
magnaflow 45cm jutro wpada
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT
PostNapisane: 10 sty 2018, o 09:22 
Starszy Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2014, o 07:03
Posty: 105
Model SAABa: 9-5
infin1ty napisał(a):
A czym różni się dźwięk b205 od hybrydy 204/5?


o zawór mnie się rozchodziło


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT
PostNapisane: 10 sty 2018, o 17:20 
Kapral

Dołączył(a): 7 paź 2015, o 09:02
Posty: 197
Lokalizacja: Wrocław / Z.Góra
Model SAABa: 9-5 SportCombi 2.0t
Był forge hybrydowy, powróciło ori DV


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT
PostNapisane: 12 sty 2018, o 00:41 
Kapral

Dołączył(a): 7 paź 2015, o 09:02
Posty: 197
Lokalizacja: Wrocław / Z.Góra
Model SAABa: 9-5 SportCombi 2.0t
Wydech 2.5' zrobiony. Ładnie brzmi, nie jest nachalny, przy 200 można spokojnie rozmawiać
Obrazek

Obrazek

Tak brzmi :
https://m.youtube.com/watch?v=Ru39vVq4O24

Teraz tylko jakieś fajne 17/18, skompletować hamulce i można stroic


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT
PostNapisane: 12 sty 2018, o 14:55 
Kapral

Dołączył(a): 7 paź 2015, o 09:02
Posty: 197
Lokalizacja: Wrocław / Z.Góra
Model SAABa: 9-5 SportCombi 2.0t
Zero trzymania skrzyni.. Obrazek

Powerflex

Obrazek


Ostatnio edytowano 12 sty 2018, o 15:01 przez infin1ty, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT
PostNapisane: 12 sty 2018, o 15:00 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1114
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Masz tylko ten jeden tłumik i jest tak cicho?

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT
PostNapisane: 12 sty 2018, o 15:02 
Kapral

Dołączył(a): 7 paź 2015, o 09:02
Posty: 197
Lokalizacja: Wrocław / Z.Góra
Model SAABa: 9-5 SportCombi 2.0t
Dwa. Środek przelot i końcowy komorowy


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT
PostNapisane: 12 sty 2018, o 15:25 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1114
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
No teraz dopatrzyłem, masz jakieś linki żeby zobaczyć co to za konkretne modele tłumików?
Ps. Nie wiem czy te Powerflexy to dobry pomysł do cywilnego auta.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT
PostNapisane: 12 sty 2018, o 18:42 
Kapral

Dołączył(a): 7 paź 2015, o 09:02
Posty: 197
Lokalizacja: Wrocław / Z.Góra
Model SAABa: 9-5 SportCombi 2.0t
Jeden to magnaflow 13256, drugi to 12640


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT
PostNapisane: 13 sty 2018, o 09:49 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1114
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Ten co masz na pierwszy ja mam na ostatni...aż dziwne że go zmieściłeś. Mam dwa pytania:
1 Jak z rezonansem po puszczeniu gazu i zwalnianiu jeśli masz manual bo nie dopatrzyłem
2 Oglądałeś ten ostatni komorowy na tyle dokładnie żeby powiedzieć czy ma on w sobie jakąkolwiek watę wygłuszającą, kiedyś się nad nim zastanawiałem bo może być ciekawy przy konstruowaniu cichego wydechu

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT
PostNapisane: 13 sty 2018, o 15:16 
Kapral

Dołączył(a): 7 paź 2015, o 09:02
Posty: 197
Lokalizacja: Wrocław / Z.Góra
Model SAABa: 9-5 SportCombi 2.0t
U mnie pierwszy jest przelotowy 12640
1. Brak albo tak mały że nie zauważyłem (na ori środku i bez końcowego był ogromny rezonans, teraz nic
2. Nie wiem ile ma wygluszenia. Widać było tylko komory ale żadnej waty nie widziałem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT
PostNapisane: 16 sty 2018, o 05:15 
Kapral

Dołączył(a): 7 paź 2015, o 09:02
Posty: 197
Lokalizacja: Wrocław / Z.Góra
Model SAABa: 9-5 SportCombi 2.0t
Jest turbo to musi być słupek z gajgerami!
Docelowy kolor : ori szary saabowy Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT
PostNapisane: 16 sty 2018, o 07:48 

Dołączył(a): 21 sty 2015, o 20:11
Posty: 2
Lokalizacja: belchatow
Model SAABa: 9000
Szybki temat. Ciekawe co będzie za kolejne pół roku :)

Pozdrawiam i podziwiam.

-------------------------
Opel Manta '78 B234 EcoPower


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT
PostNapisane: 16 sty 2018, o 12:15 
Kapral

Dołączył(a): 7 paź 2015, o 09:02
Posty: 197
Lokalizacja: Wrocław / Z.Góra
Model SAABa: 9-5 SportCombi 2.0t
19t deka630 i szpera :D albo rwd


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT
PostNapisane: 16 sty 2018, o 13:17 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1114
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Szpera, nawet nie zastanawiaj się co trzeba zrobić żeby mieć RWD...ewentualnie dislowa skrzynia, ale ma to plusy i minusy.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT
PostNapisane: 16 sty 2018, o 17:30 
Kapral

Dołączył(a): 7 paź 2015, o 09:02
Posty: 197
Lokalizacja: Wrocław / Z.Góra
Model SAABa: 9-5 SportCombi 2.0t
Rwd = kupić coś co ma fabrycznie Rwd. Za biedny jestem żeby robić 95rwd chociaż dużo ich nie ma więc zawsze to jakas inna zabawka

Mam opcje wsadzić kobre 2.75 albo 3 cale plus dolot IC-przepustnica 2.5'. Jak bardzo nie ma to sensu poniżej 400hp?
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT
PostNapisane: 17 sty 2018, o 10:18 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1114
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
"Obyczaj" mówi iż nie zakłada się większego dolotu (icek - przepustnica) niż średnica samej przepustnicy bo prędkość przepływu przy przepustnicy spada...wtedy powietrze prócz samego ciśnienia doładowania wpada "z rozpędu" w kolektor. Ja do 350 KM bym nic nie robił. O kobrze tego nie słyszałem ale może też tak jest, może są jakieś niuanse że na niskich obrotach gorzej a na wysokich lepiej...ogólnie poszperaj po forach bo aż takim praktykiem nie jestem. Ogólnie w tuningu robienie czegoś 2x większego/mocniejszego jak potrzeba gdzieś na coś szkodzi.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT
PostNapisane: 17 sty 2018, o 12:13 
Kapral

Dołączył(a): 7 paź 2015, o 09:02
Posty: 197
Lokalizacja: Wrocław / Z.Góra
Model SAABa: 9-5 SportCombi 2.0t
A jak wytłumaczysz to że w niektórych jdm zakładają stozek od razu na wlot turbo? Żeby obcinać moc?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL