Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 8 z 9
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT => SWAP B204/205 20T 300HP+
PostNapisane: 13 lut 2019, o 07:01 
Plutonowy

Dołączył(a): 25 cze 2016, o 21:45
Posty: 252
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Model SAABa: 9-5 OG
Fajnie się ogląda, póki nie myślę o kosztach :D

-------------------------
Kto mieszka z kobietą, ten się w cyrku nie śmieje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT => SWAP B204/205 20T 300HP+
PostNapisane: 13 lut 2019, o 08:22 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1061
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Zaciski bardzo fajne i na pewno będą robić robotę. Zastanawiam się tylko jak z tyłem? W sensie jak to będzie działać gdy zamiast maciupkich zacisków dasz takie heble. W 9-5 jest jakiś korektor czy wszystko z ABS idzie?
A zaciski duże ze 159? Bo małe to nie problem i nawet są dość tanie. W wielu autach były. Ale duże brembo to są w cenie :D

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM + wirusik MY`00
Frota 3.2V6 4x4 205KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT => SWAP B204/205 20T 300HP+
PostNapisane: 13 lut 2019, o 11:53 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 27 cze 2015, o 10:20
Posty: 563
Lokalizacja: Kwidzyn
Model SAABa: 9-5
Wszystko idzie przez ABS. Teoretycznie nie będzie problemu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT => SWAP B204/205 20T 300HP+
PostNapisane: 13 lut 2019, o 12:10 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1315
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Boje się że ten ABS będzie się za często załanczał.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT => SWAP B204/205 20T 300HP+
PostNapisane: 13 lut 2019, o 16:06 
Sierżant

Dołączył(a): 7 paź 2015, o 09:02
Posty: 305
Lokalizacja: Wrocław / Z.Góra
Model SAABa: 9-5 SportCombi 2.0t
marek230482 napisał(a):
Zaciski bardzo fajne i na pewno będą robić robotę. Zastanawiam się tylko jak z tyłem? W sensie jak to będzie działać gdy zamiast maciupkich zacisków dasz takie heble. W 9-5 jest jakiś korektor czy wszystko z ABS idzie?
A zaciski duże ze 159? Bo małe to nie problem i nawet są dość tanie. W wielu autach były. Ale duże brembo to są w cenie :D


Szczerze mówiąc to nie wiem z jakiego konkretnego auta zostały wyjęte. Kupiłem je łącznie za 8 stów (para dużych i para małych). Większe były na pewno stosowane w brerze ale nie wiem czy tej 3.2 czy tam były jeszcze Inne (chyba są dwie wersje z odpowietrznikami po obu stronach), te mniejsze są z 159 bo już takie parę razy widziałem na alfach.

ABS może mieć problem, trzeba będzie pomyśleć nad nim bo wyłączyć całkiem to też nie jest chyba opcja. Zobaczymy :) skoro są zestawy do 93jek po 360mm 6pot i ktoś na tym jeździ to musi się dać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT => SWAP B204/205 20T 300HP+
PostNapisane: 13 lut 2019, o 16:08 
Sierżant

Dołączył(a): 7 paź 2015, o 09:02
Posty: 305
Lokalizacja: Wrocław / Z.Góra
Model SAABa: 9-5 SportCombi 2.0t
Na wiosnę wszystko złożymy i będziemy myśleć co dalej :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT => SWAP B204/205 20T 300HP+
PostNapisane: 13 lut 2019, o 17:40 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1061
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
W 159/brera (bo to to samo) były dwa typy brembo właśnie (duże i małe). Jak dobrze pamiętam to za dopłatą do każdej wersji. Małe były takie same jak w innych alfach starszych z V6. I z niewielką różnicą w starszych sportowych fiatach czy pugu 406coupe (bo pininfarina go robiła). Dlatego cena małych brembo nie jest zaporowa. Ale duże.... no to za parkę wołają tyle co Ty kupiłeś wszystkie. Więc zrobiłeś dobry deal :D
Na logikę to trzeba by było na tył ograniczyć ciśnienie. Teoretycznie to proste ale praktycznie nie mam pojęcia jak to zrobić.

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM + wirusik MY`00
Frota 3.2V6 4x4 205KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT => SWAP B204/205 20T 300HP+
PostNapisane: 13 lut 2019, o 20:25 
Plutonowy

Dołączył(a): 25 cze 2016, o 21:45
Posty: 252
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Model SAABa: 9-5 OG
marek230482 napisał(a):
W 159/brera (bo to to samo) były dwa typy brembo właśnie (duże i małe). Jak dobrze pamiętam to za dopłatą do każdej wersji. Małe były takie same jak w innych alfach starszych z V6. I z niewielką różnicą w starszych sportowych fiatach czy pugu 406coupe (bo pininfarina go robiła). Dlatego cena małych brembo nie jest zaporowa. Ale duże.... no to za parkę wołają tyle co Ty kupiłeś wszystkie. Więc zrobiłeś dobry deal :D
Na logikę to trzeba by było na tył ograniczyć ciśnienie. Teoretycznie to proste ale praktycznie nie mam pojęcia jak to zrobić.


Przeróbka przewodów/gniazd przyłączeniowych na przewody z redukcją na delikatnie mniejszą średnicę? Kiedyś samochody tak funkcjonowały z jednosekcyjną pompą hamulcową, producenci właśnie radzili sobie z ciśnieniem przez zmniejszenie przekroju przewodu hamulcowego :d

-------------------------
Kto mieszka z kobietą, ten się w cyrku nie śmieje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT => SWAP B204/205 20T 300HP+
PostNapisane: 14 lut 2019, o 11:13 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 27 cze 2015, o 10:20
Posty: 563
Lokalizacja: Kwidzyn
Model SAABa: 9-5
Ale po co? EBD to ogarnie. A niech sobie popracuje więcej, przecież od tego jest. :-)

Dawniej były korektory siły hamowania, potem wprowadzone EBD.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT => SWAP B204/205 20T 300HP+
PostNapisane: 19 mar 2019, o 18:19 
Sierżant

Dołączył(a): 7 paź 2015, o 09:02
Posty: 305
Lokalizacja: Wrocław / Z.Góra
Model SAABa: 9-5 SportCombi 2.0t
Złom powrócił. Na razie na dotarciu, nowy wybierak tym. Razem cały z metalu, wnętrze w trakcie przekładki na kubly polskora

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT => SWAP B204/205 20T 300HP+
PostNapisane: 22 mar 2019, o 16:43 
Sierżant

Dołączył(a): 7 paź 2015, o 09:02
Posty: 305
Lokalizacja: Wrocław / Z.Góra
Model SAABa: 9-5 SportCombi 2.0t
Bilstein wpadł na tył, jest różnica w jeździe na plus.. Ale wydają mi się wyższe niż Monroe.. Uloza się?
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Przód b12 też już siedzi.

Mam nowy problem, wyskakuje bardzo duzo stuków na wszystkich cylindrach ale tylko w jezdzie miejskiej. Na autostradzie zero nowych stuków. Kaseta jeździła z mocą i nie było problemów. Mifi ok 20, czyli prawie nic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT => SWAP B204/205 20T 300HP+
PostNapisane: 30 mar 2019, o 12:43 
Sierżant

Dołączył(a): 7 paź 2015, o 09:02
Posty: 305
Lokalizacja: Wrocław / Z.Góra
Model SAABa: 9-5 SportCombi 2.0t
Kaseta podmieniona, brak stuków.

4pot z Alfy siedzi i się układa :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT => SWAP B204/205 20T 300HP+
PostNapisane: 30 mar 2019, o 12:59 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1315
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
I już inaczej się koło prezentuję.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT => SWAP B204/205 20T 300HP+
PostNapisane: 30 mar 2019, o 13:06 

Dołączył(a): 20 wrz 2018, o 14:25
Posty: 9
Lokalizacja: Mrągowo
Model SAABa: 93-SS 1.8t
Super to wygląda na kole :D jeszcze na żółto to pomalować i będzie
idealnie :D oczywiście rzecz gustu ;p


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT => SWAP B204/205 20T 300HP+
PostNapisane: 30 mar 2019, o 21:44 
Sierżant

Dołączył(a): 7 paź 2015, o 09:02
Posty: 305
Lokalizacja: Wrocław / Z.Góra
Model SAABa: 9-5 SportCombi 2.0t
Swap hebli od roku w planach czyli odkąd kupiłem felgi :) jak będą działać heble i nie będzie trzeba poprawiać 10ty raz to maluję w ral1023


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT => SWAP B204/205 20T 300HP+
PostNapisane: 6 kwi 2019, o 22:37 
Sierżant

Dołączył(a): 7 paź 2015, o 09:02
Posty: 305
Lokalizacja: Wrocław / Z.Góra
Model SAABa: 9-5 SportCombi 2.0t
Dzisiaj zrobione :
Hamulce odpowietrzone przód tył plus pomalowane
Evap ogarnięty (śmierdziało z klimatyzacji)
Maska przerobiona tak żeby był wyciąg powietrza z silnika
Przeniesiony filtr odmy z grodzi
Założone 4 boczki czarne

Do zrobienia :
Hks, kobra 3 cale, ominięcie końcowego tłumika, docieranie plus olej, mapa

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT => SWAP B204/205 20T 300HP+
PostNapisane: 13 kwi 2019, o 23:28 
Sierżant

Dołączył(a): 7 paź 2015, o 09:02
Posty: 305
Lokalizacja: Wrocław / Z.Góra
Model SAABa: 9-5 SportCombi 2.0t
Aktualny wygląd auta :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Plus stary tłok :)
photo upload


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT => SWAP B204/205 20T 300HP+
PostNapisane: 15 kwi 2019, o 08:48 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1315
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Jakim cudem tłok tak pęka?

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT => SWAP B204/205 20T 300HP+
PostNapisane: 15 kwi 2019, o 09:10 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 1269
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
Fajny zbój.
Ktoś tu z foruma mówił że zaciski od chevroleta cobalta 4tloki pasują p&p do 9-3 Ale nie doczekałem się potwierdzenia. Ciekawe czy to aby nie to samo co z Alfy... tyle że z Alfy wymagają adapterow...

-------------------------
SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
SAAB 1.8t sedan...podrasowany... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Estate '04 2.0LPT => SWAP B204/205 20T 300HP+
PostNapisane: 15 kwi 2019, o 14:41 
Sierżant

Dołączył(a): 7 paź 2015, o 09:02
Posty: 305
Lokalizacja: Wrocław / Z.Góra
Model SAABa: 9-5 SportCombi 2.0t
DSZ- napisał(a):
Jakim cudem tłok tak pęka?

Magia tuningu :) prawdopodobnie od stuków.


Tommy napisał(a):
Fajny zbój.
Ktoś tu z foruma mówił że zaciski od chevroleta cobalta 4tloki pasują p&p do 9-3 Ale nie doczekałem się potwierdzenia. Ciekawe czy to aby nie to samo co z Alfy... tyle że z Alfy wymagają adapterow...


Tez przeczytałem że pasują.. Tylko skąd weźmiesz w Europie cobalta?

Edit : cobalt ma inne zaciski niż Alfa. Mocowanie jest w innej płaszczyźnie. Podobne są chyba w oplu corsie opc


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 166 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL