Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 11 z 11
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11 [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 2 gru 2019, o 12:38 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1205
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Jest diagnoza - są koszty :D regeneracja prawie 1k. Do wymiany większość zaworów.

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM + wirusik MY`00
Frota 3.2V6 4x4 205KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 2 gru 2019, o 12:41 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 27 cze 2015, o 10:20
Posty: 623
Lokalizacja: Kwidzyn
Model SAABa: 9-5
Co im się stało? Wypalone?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 2 gru 2019, o 12:49 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1205
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Raczej tak. Nie drążyłem tematu. Koleś powiedział że nie ma sensu tego szlifować bo większość z nich pewnie nie uda się dobrze zrobić więc zaleca wymianę. Myślę, że się nie ma co droczyć. W tej kwocie części to jakieś 350zł. Tak więc nie bardzo jest gdzie oszczędzać :)

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM + wirusik MY`00
Frota 3.2V6 4x4 205KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 2 gru 2019, o 12:57 
Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2012, o 20:50
Posty: 465
Lokalizacja: Landshut / Gdynia
Model SAABa: 9-5 9-3
marek230482 napisał(a):
Jest diagnoza - są koszty :D regeneracja prawie 1k. Do wymiany większość zaworów.


i to 350pln za materjal? koszt samych uszczelniaczy zaworowych dobrej jakosci to juz +- 200pln. Cos mi tu nie gra

-------------------------
Divide et impera

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 2 gru 2019, o 13:46 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1205
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Dokładnie to 615zł robocizna, 340zł materiały. Oczywiście rachunku jeszcze nie widziałem bo to tylko na gębę. Może gość mi zadzwoni za 2 dni powiedzieć że będzie np 500zł więcej :D nie wiem :) z drugiej strony ja nie wątpię w kompetencje warsztatu bo ma dobre opinie i robiłem już u nich głowicę do V6.
Może z uwagi na wielkość i przerób mają tak tanio części? Nie wiem.

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM + wirusik MY`00
Frota 3.2V6 4x4 205KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 2 gru 2019, o 18:02 
Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2012, o 20:50
Posty: 465
Lokalizacja: Landshut / Gdynia
Model SAABa: 9-5 9-3
No zobaczymy, wydaje mi sie ze jest to bardzo tanio.

-------------------------
Divide et impera

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 2 gru 2019, o 18:48 
Starszy Kapral

Dołączył(a): 19 lis 2017, o 10:39
Posty: 243
Lokalizacja: Słupsk
Model SAABa: 9-5 Aero 2.3 2002
jaką miałeś kompreche na zimnym?, u mnie na 1,4-11, a na 2,3-12, ok już doczytałem. Na trzech było tylko 6?

-------------------------
"Nic nie zastąpi doładowania, chyba, że większe doładowanie" - gicy vel dexter


Ostatnio edytowano 2 gru 2019, o 18:55 przez gicy69, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 2 gru 2019, o 18:55 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1205
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Ja mierzyłem na ciepłym
1cyl - 12bar
2cyl - 10bar
3cyl - 7bar
4cyl - 14bar

To u Ciebie różnica nie jest duża. Ale ciśnienie trochę małe. Musisz poczytać czy akceptowalne czy nie.
A jak po próbie olejowej?

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM + wirusik MY`00
Frota 3.2V6 4x4 205KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 2 gru 2019, o 20:52 
Starszy Kapral

Dołączył(a): 19 lis 2017, o 10:39
Posty: 243
Lokalizacja: Słupsk
Model SAABa: 9-5 Aero 2.3 2002
nie robiłem próby olejowej

-------------------------
"Nic nie zastąpi doładowania, chyba, że większe doładowanie" - gicy vel dexter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 6 gru 2019, o 15:53 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1205
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Jestem zaskoczony szybkością zakładu :) i nie mam zakupionych jeszcze czesci montazowych. Glowica odebrana. Zawory ssące wszystkie trzeba było wymienić. Moj portfel usczuplil sie o 880zl.... Montaż w przyszlym tygodniu.


Załączniki:
IMG_20191206_154557720.jpg
IMG_20191206_154557720.jpg [ 2.77 MiB | Przeglądane 39 razy ]

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM + wirusik MY`00
Frota 3.2V6 4x4 205KM
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 6 gru 2019, o 20:13 
Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2012, o 20:50
Posty: 465
Lokalizacja: Landshut / Gdynia
Model SAABa: 9-5 9-3
marek230482 napisał(a):
Jestem zaskoczony szybkością zakładu :) i nie mam zakupionych jeszcze czesci montazowych. Glowica odebrana. Zawory ssące wszystkie trzeba było wymienić. Moj portfel usczuplil sie o 880zl.... Montaż w przyszlym tygodniu.


Zamienic na co i z jakiego powodu?

-------------------------
Divide et impera

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 6 gru 2019, o 21:27 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1205
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Nowe są zawory ssące. Stare nie nadawały się już do szlifowania. Głębokość ubytków była większa niż dopuszczalna grubość zdejmowanego materiału.

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM + wirusik MY`00
Frota 3.2V6 4x4 205KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 212 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


cron

Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL