Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 2 z 5
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Wiadomość: Saab 9 5 2,3  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 2 gru 2014, o 13:42 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2013, o 09:57
Posty: 1731
Lokalizacja: Pomorskie
Model SAABa: 9-5 2002r 2,3T ARC
I bardzo dobrze, że pytasz. Po to to forum istnieje :) jeżeli chcesz lepsze prowadzenie i dobry komfort zakładaj aero

-------------------------
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 2 gru 2014, o 16:16 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1348
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Zamówienie poszło, springi eibach (ponoć tak samo twardę lub deko bardziej jak aero i bez problemu można kupić) i do tego sachs aero+gumy sworznie ect lemford żeby 100tyś.km zrobić nie myśląc o zawieszeniu. Jak poskładam (ale chyba nie zdążę w tym tygodniu) to zrobie zdjęcia na kołach zimowych...dałem do malowania i same wyglądają kozacko ale na samochodzie może być wieś-zobaczymy. Jeszcze jedno pytanie...program mam, kata nie...co jeszcze można zrobić dla mocy i niutków bez rzeźbienia połowy silnika, 2 tygodni pracy i kosztów rzędu 200zł za 1 dodatkowego KM. silnik 235E

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 2 gru 2014, o 16:18 
Kapitan

Dołączył(a): 23 sty 2012, o 12:31
Posty: 2944
100 tys bez zaglądania do zawieszenia to sie jeszcze w PL nie spotkałem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 2 gru 2014, o 16:21 
Kapitan

Dołączył(a): 23 sty 2012, o 12:31
Posty: 2944
Do 250-270 hp to fmic program i 15t z aero. Powyżej 270 hp w B235 to juz loteria bo moze motor oddać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 3 gru 2014, o 11:44 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1348
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Z zawieszeniem to jestem optymistą...co to fmic program i 15t z aero(turbina chyba?). Jak zakładałem gaz to gaziarz twierdził że mam program na ok. 220KM + wycięcie katów ok 20 może deko więcej KM czyli całość 240-250KM. To nie wiem czy opłaca się kombinować dla 20KM z inną turbiną i fmic programem zwłaszcza że odbędzie się to chyba? kosztem dołu...większe turbo tępiej będzie się rozpędzać. Głodny mocy za wszelką cenę nie jestem bo mam auto +300KM i +500NM a jak to mało to motocykl, co prawda tylko latem. A jak by zmienić/przestawić zawór upuszczający powietrze żeby doładowanie wchodziło deko na czerwone bo teraz dochodzi do niego?

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 3 gru 2014, o 11:46 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4344
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Zdejmij środkowy przewód z APC, wejdzie do końca czerwonego :)

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 3 gru 2014, o 12:18 
Podporucznik

Dołączył(a): 7 sty 2013, o 18:45
Posty: 1174
Lokalizacja: Sztum
Model SAABa: 9-5 Aero MY03
Jak nie zmienisz fmic, to w lato, w upalne dni nawet nie skorzystasz z obecnej mocy. Auto będzie mocno wykastrowane przez wysokie temperatury.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 3 gru 2014, o 12:26 
Podporucznik

Dołączył(a): 7 sty 2013, o 18:45
Posty: 1174
Lokalizacja: Sztum
Model SAABa: 9-5 Aero MY03
DSZ- napisał(a):
bo mam auto +300KM i +500NM


pochwal się co to za maszyna ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 3 gru 2014, o 13:44 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1348
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Levis a sprężarka wytrzyma takie obroty, silnik takie doładowanie żeby stukowego nie było mimo gazu co ma niby ponad 100oktan a reduktor od gazu przeciśnie gaz przez wtryski nie zubażając mieszanki? Bo mnie chyba próbujesz wkręcić. Ja kiedyś myślałem żeby odłączyć zawór od upuszczania i na tej aluminiowej rurce założyć zawór kulowy jak do wody i nim regulować...ale to głupie bo przy różnych obrotach będzie różnie odłanczać. Co to fmic - interculer? Guzik a masz to nie pozerstwo tylko marzenie z dzieciństwa...seryjne 320KM przy 5000obr i 512NM przy 3050obr, w przedziale 2000-4000obr dostępne na pewno 400NM. A ja dołożyłem mu ok. 10%, jak się to rozkłada to nie wiem ale różnicę czuć.


Załączniki:
Komentarz: Na zimowych
258.JPG
258.JPG [ 486.52 KiB | Przeglądane 1441 razy ]
Komentarz: na letnich
757.JPG
757.JPG [ 369.59 KiB | Przeglądane 1439 razy ]

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 3 gru 2014, o 13:57 
Podporucznik

Dołączył(a): 7 sty 2013, o 18:45
Posty: 1174
Lokalizacja: Sztum
Model SAABa: 9-5 Aero MY03
Naprawdę piękny Jaguar, ta klasyczna linia od zawsze mi się podobała :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 3 gru 2014, o 15:13 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4344
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Owszem nabijam się bo widzę że próbujesz uskuteczniać druciarstwo.
Albo robisz moc zgodnie ze sztuką albo mnie o radę nie pytaj ;)

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 3 gru 2014, o 17:03 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1348
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Druciarstwa robić nie chcę, ale też nie dam tyle kasy za dodatkowe konie co niektórzy. Chciałem podnieść deko moc ale widzę że chyba mam optimum dla silnika i budżetu. CO TO TEN FMIC?

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 3 gru 2014, o 17:15 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2012, o 11:42
Posty: 1183
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: Saab 95 Performance
Front intercooler/ Chłodnica powietrza

http://fmic.pl/uniwersalne/89-intercool ... x76mm.html

Montowany za zderzakiem

-------------------------
WWW.MOTOWIT.COM SERWIS MOTOCYKLOWY - WARSZAWA-ZACISZE


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 3 gru 2014, o 17:19 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2012, o 19:14
Posty: 2987
Lokalizacja: Czersk, Pomorskie
Model SAABa: 9-3 SS MY06 2,8 V6
No ile kasy w 9-5 to mało kosztuje moc :P

-------------------------
Obrazek



Krótki incydent z 900Ng V6 i Saab 9-3 Viggen Cabrio
Saab 9-5 SE MY98 - był
Saab 9-5 Vector MY04 - był
Saab 9-3 SS Vector MY05 ASB- był
Saab 9-3 SC 2.8 V6 AERO MY06 ASB - jest
313KM 466Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 3 gru 2014, o 17:21 
Kapitan

Dołączył(a): 23 sty 2012, o 12:31
Posty: 2944
Tyle co tjuningowy stożek :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 3 gru 2014, o 17:28 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2012, o 19:14
Posty: 2987
Lokalizacja: Czersk, Pomorskie
Model SAABa: 9-3 SS MY06 2,8 V6
no dokładnie :) a jeszcze się zwróci po wycięciu kata

-------------------------
Obrazek



Krótki incydent z 900Ng V6 i Saab 9-3 Viggen Cabrio
Saab 9-5 SE MY98 - był
Saab 9-5 Vector MY04 - był
Saab 9-3 SS Vector MY05 ASB- był
Saab 9-3 SC 2.8 V6 AERO MY06 ASB - jest
313KM 466Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 3 gru 2014, o 17:37 
Kapitan

Dołączył(a): 23 sty 2012, o 12:31
Posty: 2944
I to jest tjuning bezkosztowy a właściwie dochodowy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 3 gru 2014, o 18:07 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4344
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Nie no montowanie zaworkow kulowych to full pro ;)
A ile to wg Coebie niektorzy wydaja na moc?

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 3 gru 2014, o 18:22 
Podporucznik

Dołączył(a): 7 sty 2013, o 18:45
Posty: 1174
Lokalizacja: Sztum
Model SAABa: 9-5 Aero MY03
Tyle? :D


Załączniki:
maxresdefault.jpg
maxresdefault.jpg [ 54.11 KiB | Przeglądane 1390 razy ]
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 4 gru 2014, o 10:12 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1348
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Dzięki witek, jak kupię ten to montuję go bez cięcia spawania i klejenia? Dzięki niemu mój silnik będzie zasysał zimniejsze powietrze w którym na daną objętość będzie więcej tlenu i tym sposobem więcej paliwa będzie można spalić...głowicy, zaworów i turbiny mi też nie przegrzeje? seepo Wiem że Saab jest bardzo podatny na modyfikację i za dużo to nie kosztuję(szczególnie w porównaniu do innych aut), ale jak bym miał swój silnik wzmacniać do 300KM to pierwsze chyba trzeba zmienić tłoki z 235R bo nie wiem czy one są "bardziej kute" niż te z 235E...a one też chyba powinny być. Drugie to chyba głowica...i widzisz Lewis, to już są koszty. ŻEBY NIE BYŁO, JA ROZUMIEM LUDZI CO TO ROBIĄ, ROZUMIEM SATYSFAKCJĘ Z TEGO I ZŁEGO SŁOWA NIE POWIEM. seth Na katalizatorach dużo nie zarobie...w pierwszym "plaster" (jak ten od pszczół bo nie wiem jak się to fachowo nazywa) popękany a od tyłu nadtopiony, drugi w jakimś białym pyle. Za materiał na downpipe (bo to się chyba tak nazywa) dałem ok 180zł, za spawanie 120zł a za katy 300 nie dostane + to że druga sonda wyszła z gwintem (wstawiłem uniwersalną ngk żeby był "obieg prądu" bo i tak mimo emulatora czeka będzie wywalać) to jednak tunning dochodowy nie był. Guzik Ja na Jaguary chorowałem od dzieciństwa, gust motoryzacyjny wyrabiałem za komuny a wtedy to tylko duże fiaty, polonezy itp i jak był jakiś program z Jaguarem to szczęka do podłogi. W końcu kiedyś zobaczyłem na żywo i czar prysł, nic szczególnego...zobaczyłem drugi raz i widzę światła na swoim miejscu, zderzak i antena też...zobaczyłem trzeci raz i dostrzegłem tą genialność prostoty, styl i nie zwracanie uwagi na siebie światłami na dachu czy w zderzaku jak np Honda...Saab też taki jest.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL