Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 5 z 5
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Wiadomość: Saab 9 5 2,3  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 28 sty 2018, o 16:16 
Kapral

Dołączył(a): 13 gru 2013, o 10:50
Posty: 181
Model SAABa: 9-5 aero
u mnie tez ta skrzynia się rozleciała dość szybko


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 29 sty 2018, o 13:33 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1348
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
To chyba starą będę trzymał na wszelki wypadek...tym bardziej że sam nie wiem czy dobrze zrobiłem.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 24 kwi 2018, o 19:49 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1348
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Jak ktoś by się zastanawiał czy zakładać ten filtr...tak wygląda po ok. 50000km


Załączniki:
IMAG0206.jpg
IMAG0206.jpg [ 2.52 MiB | Przeglądane 718 razy ]
IMAG0205.jpg
IMAG0205.jpg [ 3.4 MiB | Przeglądane 718 razy ]
IMAG0204.jpg
IMAG0204.jpg [ 3.03 MiB | Przeglądane 718 razy ]

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 26 kwi 2018, o 14:20 
Starszy Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2013, o 18:29
Posty: 214
Lokalizacja: WPR
Model SAABa: 9-5 Aero MY01
A co to za filtr?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 26 kwi 2018, o 14:30 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1113
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
LPG fazy lotnej? Chyba... Ale szczerze to ja w życiu czegoś takiego nie widziałem. Chyba już nie za dobrze z tą instalacją skoro w fazie lotnej coś takiego idzie na wtryski. Wymień membrany i wyczyść reduktor.

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM + wirusik MY`00
Frota 3.2V6 4x4 205KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 26 kwi 2018, o 15:28 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1348
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Jest to filtr fazy lotnej (na 3 stronie są jego zdjęcia) o taki https://www.phjacus.pl/F54plus38-Filtr- ... p2472.html
Marek, nigdy nie widziałeś bo nigdy nie rozcinałeś, zresztą te najzwyklejsze aluminiowe na wąż ( te co łatwo schować żeby instalki nie było widać ) na bank tak dobrze nie oddzielą świnstwa przez swą budowę, wszystko na wtryski idzie...to taki gęsty olej. Ja ten filtr uważam za zajebisty w chooj...na zewnątrz syf a w środku czyściutki, nic się nie dzieje i przepływ 100% w porównaniu do nowego...mierzone gębą :D W zasadzie nie potrzebnie zmieniany, ale na majówkę jadę i robiłem taki mini serwis, no i 50000km. Reduktor też nowy, tzn 50000km razem z filtrem, jedyne co to trzeba by zmienić filtry fazy ciekłej i wyregulować obie strony reduktora bo jedna więcej daje...po filtrze widać. Taki osad to norma, tylko nikt go nie widzi bo do węży nie zagląda.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 26 kwi 2018, o 16:26 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1113
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Ale Ty szlam masz na przyłączu. Też mam takie filtry. Ja zwykle mam albo czysty albo jak ostatnio w nowym nabytku wymieniałem po poprzedniku (czyli nigdy) był trochę szary w środku. A to co jest u Ciebie to jakaś masakra :)

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM + wirusik MY`00
Frota 3.2V6 4x4 205KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 27 kwi 2018, o 08:04 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1348
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Rozetnij kiedy taki filtr i zobacz co jest w środku, weź też pod uwagę że Ty przez 50000km zmienisz filtry do 5 razy ( a pewnie do tego x 2szt ), "szlam" ujdzie w tłoku i zginie w tłumię, ma się gdzie rozłożyć...u mnie został na jednym. Ja moją instalację LPG uważam za sprawną (zwłaszcza filtr...no jedno może bym poprawił) a Ty nie, niech tak zostanie.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 27 kwi 2018, o 10:26 
Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2015, o 10:57
Posty: 68
Lokalizacja: Kónin
Model SAABa: YS3F B207R
ja u siebie mam 2x filtr https://jacus.pl/wklad-filtra-fazy-lotn ... p-422.html
i przy wymianie co 10 kkm widać już delikatne ślady brązowego lepkiego nalotu jak w filtrze kolegi DSZ-
Może w Koninie mamy jakiś kiepski gaz ;-)

-------------------------
mój laser red


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 27 kwi 2018, o 10:29 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1113
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
TommyX napisał(a):
Może w Koninie mamy jakiś kiepski gaz ;-)

Coś w tym jest :lol:

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM + wirusik MY`00
Frota 3.2V6 4x4 205KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 27 kwi 2018, o 11:18 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1348
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Marek to co w tym jest? " Odolejacz montowany jest w podstawie filtra " Jakiś debil bez elementarnej wiedzy to pisał byle się tylko pomądrzyć ;)

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 27 kwi 2018, o 11:34 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1113
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Ale przecież nie ma obowiązku montowania takich filtrów fazy lotnej. Można przecież zwykłe "na rurce" to wtedy gdzie masz odolejacz? Moim zdaniem żaden odolejacz nie jest potrzebny a to że jakiś producent filtra sobie go "przewidział" to nie oznacza jakiegoś nowego standardu.
Oczywiście nie oznacza to że jest to złe tylko sama ideologia jest zastanawiająca :)

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM + wirusik MY`00
Frota 3.2V6 4x4 205KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9 5 2,3
PostNapisane: 27 kwi 2018, o 14:05 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1348
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Z LPG takie coś powstaje, stare parowniki do gaźnikowców nawet miały śrubki do spuszczania tego "oleju", reduktor po sporym przebiegu ma w sobie osad jak by ze smoły. Odolejacze do LPG istnieją, z tym że jak zmieniasz filtry co 10000km to są w sumie zbędne. Ja wykombinowałem taki patent filtra w celu polepszenia przepływu LPG, "złączenia" stron reduktora i zmniejszenia obsługi...50000km na luzaku wytrzyma, odkręcam stary i przykręcam nowy filtr, inni zmieniają w tym czasie 10szt.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL