Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 8 z 30
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 30  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-5 2.0 Turbo Gniezno
PostNapisane: 14 lis 2013, o 09:39 

Dołączył(a): 17 lis 2012, o 21:52
Posty: 683
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Model SAABa: 900 ng 2.0 T
no Oil Catch Tank :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-5 2.0 Turbo Gniezno
PostNapisane: 14 lis 2013, o 09:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 paź 2013, o 22:39
Posty: 438
Lokalizacja: Gniezno
Model SAABa: 9-5 I
czyli przy robieniu odmy mogę kupić Oil Catch Tank:)

-------------------------
vooodzu
Saab 9-5 2.0T 150 KM 1998 sedan
www.fotoszykowny.cba.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-5 2.0 Turbo Gniezno
PostNapisane: 14 lis 2013, o 11:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 paź 2013, o 22:39
Posty: 438
Lokalizacja: Gniezno
Model SAABa: 9-5 I
Rano tak dla pewności postanowiłem sprawdzić olej no i zaskoczyło mnie to co zobaczyłem... mianowicie majonez :( Samochód stał całą noc na dworze... Zadzwoniłem do swojego mechanika i powiedział, że nie mam się czym przejmować (jestem z nim umówiony na odme), ale sam nie wiem... Czy to od odmy czy od czego innego? Jeszcze o 13 przed jazdą do pracy sprawdzę ponownie... Dodam, że samochód użytkuje głównie na krótkich odcinkach około 12 km dziennie, raz po raz więcej, ale rzadko kiedy robię ich ponad 150 na dzień...

-------------------------
vooodzu
Saab 9-5 2.0T 150 KM 1998 sedan
www.fotoszykowny.cba.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-5 2.0 Turbo Gniezno
PostNapisane: 14 lis 2013, o 15:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:27
Posty: 3029
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Cytuj:
Dodam, że samochód użytkuje głównie na krótkich odcinkach około 12 km dziennie, raz po raz więcej, ale rzadko kiedy robię ich ponad 150 na dzień...

No i to jest przyczyną majonezu.

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - zmienił właściciela
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-5 2.0 Turbo Gniezno
PostNapisane: 14 lis 2013, o 16:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2012, o 18:58
Posty: 2304
Lokalizacja: Warszawa
Model SAABa: 93 SS
w YS3D mialem to samo kiedy jezdzilem do szkoly, 5-7 kilometrow rano i po poludniu z powrotem. Bialo na bagnecie, jedna trasa do Lublina i zniknęło. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-5 2.0 Turbo Gniezno
PostNapisane: 14 lis 2013, o 19:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 00:57
Posty: 849
Model SAABa: 9-3SS 9-3NG
vooodzu napisał(a):
Hehe;d no ja na wypiździejewie nie mieszkam:P Lecz w Gnieźnie, gdzie jest jeden duży sklep motoryzacyjny (swoją droga mojego sąsiada) oraz ze dwa trzy małe... No i jak na złość w żadnym;/


To kup na allegro. Saab rekomentuje NGK więc po co kombinować?

-------------------------
Pozdrawiam
____________________________
9-3 Aero Cabrio B204/B205 hybryda w trakcie budowy
9-3 SS BSR/Coobcio
Mercedes C180 Kompressor


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-5 2.0 Turbo Gniezno
PostNapisane: 14 lis 2013, o 19:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2012, o 00:57
Posty: 849
Model SAABa: 9-3SS 9-3NG
vooodzu napisał(a):
czyli przy robieniu odmy mogę kupić Oil Catch Tank:)


Zamiast robienia odmy możesz kupić OCT i zrobić to sobie sam. Montaż ogarniesz bez trudu sam.
http://i307.photobucket.com/albums/nn309/chrisf4lc0n/Car/OilCatchCan.jpg

-------------------------
Pozdrawiam
____________________________
9-3 Aero Cabrio B204/B205 hybryda w trakcie budowy
9-3 SS BSR/Coobcio
Mercedes C180 Kompressor


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-5 2.0 Turbo Gniezno
PostNapisane: 15 lis 2013, o 01:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 paź 2013, o 22:39
Posty: 438
Lokalizacja: Gniezno
Model SAABa: 9-5 I
iee napisał(a):
vooodzu napisał(a):
czyli przy robieniu odmy mogę kupić Oil Catch Tank:)


Zamiast robienia odmy możesz kupić OCT i zrobić to sobie sam. Montaż ogarniesz bez trudu sam.
http://i307.photobucket.com/albums/nn309/chrisf4lc0n/Car/OilCatchCan.jpg


Dobrze wiedzieć... W sumie chyba lepsze rozwiązanie to od odmy, ale montaż zostawie specjaliście:P

-------------------------
vooodzu
Saab 9-5 2.0T 150 KM 1998 sedan
www.fotoszykowny.cba.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-5 2.0 Turbo Gniezno
PostNapisane: 15 lis 2013, o 01:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 paź 2013, o 22:39
Posty: 438
Lokalizacja: Gniezno
Model SAABa: 9-5 I
Szynkus napisał(a):
w YS3D mialem to samo kiedy jezdzilem do szkoly, 5-7 kilometrow rano i po poludniu z powrotem. Bialo na bagnecie, jedna trasa do Lublina i zniknęło. ;)


Czyli to, że jest majonez to mam się nie przejmować? Nie powiem bo sporo go było... Poprostu wsiąść jechać w dłuższą trasę i go nie będzie? Chodzi o to, że jadę 20 grudnia tym pojazdem do Niemiec i chcę zrobić w nim wszystko to, co najważniejsze;) Chciałem w grudniu zwalić misę, wyczyścić, dać nową odmę ewentualnie OCT wlać nowy olej... Bo hamulce już zrobione...

-------------------------
vooodzu
Saab 9-5 2.0T 150 KM 1998 sedan
www.fotoszykowny.cba.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-5 2.0 Turbo Gniezno
PostNapisane: 15 lis 2013, o 02:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2012, o 12:42
Posty: 740
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: Saab 95 Performance
zalezy ile go jest. Najlepiej zdjac miske i zobaczyc jak w srodku to wyglada. zwal miske, wyczysc smok, kontola panewek, załoz OCT http://allegro.pl/oil-catch-tank-zbiornik-odmy-na-olej-turboworks-i3695001352.html i

-------------------------
WWW.MOTOWIT.COM SERWIS MOTOCYKLOWY - WARSZAWA-ZACISZE


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-5 2.0 Turbo Gniezno
PostNapisane: 15 lis 2013, o 02:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 paź 2013, o 22:39
Posty: 438
Lokalizacja: Gniezno
Model SAABa: 9-5 I
A jeżeli będzie go dużo? To znaczyło by, że uszczelka pod głowicą do wymiany?

-------------------------
vooodzu
Saab 9-5 2.0T 150 KM 1998 sedan
www.fotoszykowny.cba.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-5 2.0 Turbo Gniezno
PostNapisane: 15 lis 2013, o 02:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2012, o 12:42
Posty: 740
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: Saab 95 Performance
mozna przyjac wstepnie taka hipoteze. Jest zimnawo i wilgotno w ciagu dnia i nocy. Silnik nie dogrzany na krotkich odcinkach i wilgoc znajduje sie w srodku tworzac biała maź. Zrób tak jak juz sporo osób mowiło. Miska w dół, Oct

-------------------------
WWW.MOTOWIT.COM SERWIS MOTOCYKLOWY - WARSZAWA-ZACISZE


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-5 2.0 Turbo Gniezno
PostNapisane: 15 lis 2013, o 02:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 paź 2013, o 22:39
Posty: 438
Lokalizacja: Gniezno
Model SAABa: 9-5 I
Miska w dół i OCT zamiast odmy, ale no własnie bo mechanik mówił mi, że mógłby obecną odmę przeczyścić... czy jest sens w to się bawić? Nie lepiej właśnie miska w dół i to OCT...?

-------------------------
vooodzu
Saab 9-5 2.0T 150 KM 1998 sedan
www.fotoszykowny.cba.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-5 2.0 Turbo Gniezno
PostNapisane: 15 lis 2013, o 02:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2012, o 12:42
Posty: 740
Lokalizacja: WARSZAWA
Model SAABa: Saab 95 Performance
Stary a ile wezmie za czyszczenie odmy??

-------------------------
WWW.MOTOWIT.COM SERWIS MOTOCYKLOWY - WARSZAWA-ZACISZE


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-5 2.0 Turbo Gniezno
PostNapisane: 15 lis 2013, o 09:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 paź 2013, o 22:39
Posty: 438
Lokalizacja: Gniezno
Model SAABa: 9-5 I
Jeżeli chodzi o mnie to kwestia groszowa... zawsze kasuje mnie za same części więc i z tym nie byłoby problemu...

-------------------------
vooodzu
Saab 9-5 2.0T 150 KM 1998 sedan
www.fotoszykowny.cba.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-5 2.0 Turbo Gniezno
PostNapisane: 15 lis 2013, o 11:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 paź 2013, o 22:39
Posty: 438
Lokalizacja: Gniezno
Model SAABa: 9-5 I
Świece wymienione na NGK;)

-------------------------
vooodzu
Saab 9-5 2.0T 150 KM 1998 sedan
www.fotoszykowny.cba.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-5 2.0 Turbo Gniezno
PostNapisane: 15 lis 2013, o 11:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2012, o 20:14
Posty: 1604
Lokalizacja: Czersk, Pomorskie
Model SAABa: 9-3 SS MY05 2,0t Aut
Jak to jest odma starego typu to nie ma to sensu czyszczenie ona i tak jest do bani sama w sobie :) tą nową można czyścić i najlepiej powiększyć dziurę w puszcze bo jedna jest strasznie mała , moja poprzednia 9-5 po taki zabiegu przestała kopcić przy odpalaniu :)

-------------------------
Obrazek

Saab 900NG 2.5 V6 - był
Saab 9-5, 2.0t, sedan, 1998 SE 220KM/350Nm - był
Saab 9-3 cabrio, 1999, 290KM/430Nm - był
Saab 9-5 2.3 t Vector Sport 2004r 220KM/360Nm - był


Saab 9-3 SS Vector MY05 ASB - jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-5 2.0 Turbo Gniezno
PostNapisane: 15 lis 2013, o 11:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 paź 2013, o 22:39
Posty: 438
Lokalizacja: Gniezno
Model SAABa: 9-5 I
seepo napisał(a):
Jak to jest odma starego typu to nie ma to sensu czyszczenie ona i tak jest do bani sama w sobie :) tą nową można czyścić i najlepiej powiększyć dziurę w puszcze bo jedna jest strasznie mała , moja poprzednia 9-5 po taki zabiegu przestała kopcić przy odpalaniu :)


Seepo a ty mówisz, żeby wymienić odmę czy założyć OCT?

-------------------------
vooodzu
Saab 9-5 2.0T 150 KM 1998 sedan
www.fotoszykowny.cba.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-5 2.0 Turbo Gniezno
PostNapisane: 28 lis 2013, o 15:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 paź 2013, o 22:39
Posty: 438
Lokalizacja: Gniezno
Model SAABa: 9-5 I
Mam kolejne pytanie do Was... Otóż podczas jazdy dzisiaj no i kilka dni temu nagle niespodziewanie samoistnie w samochodzie rozległ się dźwięk w stylu włączenia w SIDzie pomiarów średniej prędkości, średniego zużycia paliwa itp. Co to może być?

-------------------------
vooodzu
Saab 9-5 2.0T 150 KM 1998 sedan
www.fotoszykowny.cba.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-5 2.0 Turbo Gniezno
PostNapisane: 28 lis 2013, o 20:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2012, o 11:02
Posty: 3285
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Model SAABa: 9-5 Troll 2.3e
Zapaliła się jakaś kontrolka? Komunikat?

-------------------------
kierowca bombowca


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 599 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 30  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL