Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 1 z 6
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Lekko dłubnięty Saab z Sosnowca
PostNapisane: 19 mar 2014, o 22:06 
Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2013, o 15:02
Posty: 348
Model SAABa: 9-3 2.0T Stage 3
Witam!

Co prawda niemal taki sam post jest w "Poznajmy się" ale z racji tego, że tam się rozpisałem to i tu wrzucę mojego Saaba:

Od 3 lat latam Saabem 9-3 5D "I generacji" z 2001 roku w kolorze 257 "midnight blue". Jednostka B205L dająca seryjnie 185km i 263Nm.
Autko ściągnięte ze słonecznej Italii.
Wyposażenie nie powala, tzn. nie ma skór, podgrzewanych siedzeń, zmieniarki CD, wzmacniacza i uchwytu na kubek. Reszta to Saabowy standard:
    * opuszczany podłokietnik wmontowany w siedzenie kierowcy
    * elektryczne szyby
    * elektrycznie regulowane lusterka + podgrzewanie
    * 16" alu
    * fotele skóra 'Anniversary'
    * blenda (imitująca drewno - była) z aero
    * 4 poduchy
    * tempomat
    * klima automatyczna
    * ABS
    * manual FM 55 507 i=4.05

Od momentu kupna zrobione zostało:
    - zakupiłem prawą kratkę zasłaniającą hak holowniczy (tylko raz musiałem z niego skorzystać - padł czujnik położenia wału)
    - zdemontowałem firmowy uchwyt na telefon (nadal mam na stanie gdyby mi się odwidziało)
    - zregenerowane oba SIDy
    - zakupione opony letnie Pirelli Cinturato P7 205/55/R16
    - wypucowana miskę olejową
    - wymiony oleju skrzyni biegów (manual)
    - polakierowane oba zderzaki (lekkie otarcia) i wypolerowany cały lakier
    - zrobiłem 'swap' skórzanego mieszka hamulca ręcznego z 9-5 bo te szczotki mnie denerwowały
    - zakupiona plastykowa klapka przykrywająca schowek pod podłokietnikiem
    - kupiłem ELM327 V1.4 USB OBD2 OBDII
    - wymieniony czujnik położenia wału
    - przednie wahacze z PU
    - wymieniona odma
    - przewody podciśnienia silikonowe
    - nowe świece
    - sprawdzony napinacz rozrządu - wysunięty na ok 11-12 mm
    - zakupione opony zimowe Fulda Kristall Montero 3 205/55/R16
    - (XII.2013) wgrany stage 1 na ok. 220km i 350Nm
    - zamontowany uchwyt maglownicy a'la Abbott
    - upgrade hamulców przednich na 308mm
    - pomalowany grill na czarno
    - wywalone katy :evil:
    - dołożony tylny spoiler na klapę z Aero
    - do puszki wleciał K&N
    - zrobione wejście AUX w seryjnym radiu. Teraz pod popielniczką leży mi Creative z zapasem ok. 1000 piosenek + Sony z piosenkami Lubej 8-)
    - starł się/odpadł lakier z emblematów na masce i na klapie więc zastąpiłem je silikonowymi
    - wymienione górne mocowania przednich amortyzatorów
    - wymieniony osuszacz
    - intercooler 550x230x65mm by FMIC
    - TD04-19 w miejsce seryjnego Garretta, który niedawno wyzionął ducha/olej/
    - wrzucony Stege 3 by ZXCV /Gripen/
    - nowe sprzęgło Viggen
    - downpipe 3"
    - tłumik przelotowy też 3" z ori końcówką (bo mnie się podoba:)
    - gruby tylny stabilizator 22mm
    - tylne hamulce 300mm wentylowane
    - kierownica Aero
    - short shifter od Taliaferro
    - wybierak z metalowymi cięgnami
    - wahacze z vectry
    - Eibach prokit -30mm
    - przewody hamulcowe w oplocie
    - lusterko fotochromowe
    - OCT
    - Alu 36

Trochę dalsze plany:
    - remoncik silnika :P - będzie hybrid B204/205 + nowy rozrząd, ale na to fundusze trzeba uzbierać
    - zawieszenie - jakieś B6

Od momentu kupna Saabik zawiódł naprawdę mnie tylko raz. Nie odpalił bo padł opisywany wcześniej czujnik położenia wału. W ASO po zaholowaniu stwierdzili, że to padnięty (2,5 roku miał :geek: ) akumulator. O dziwo odpalił, więc pojechałem do domu. Nazajutrz dupa blada, na szczęście wtedy już poprawnie "zdiagnozowali" czujnik i wymienili. Dwa razy zaświecił mi się CE - raz padnięty przepływomierz, drugi raz - sparciał przewód podciśnienia od turbo.
Poza tym Saabik lata (oj jak lata), pije benzynkę (nie jest zagazowany), i cieszy niezmiernie swoim wyglądem i właściwościami jezdnymi.
Mam to auto już ponad 3 lata o zawsze, ale to zawsze mam banana na twarzy jak na niego patrzę nie mówiąc już o jeździe... Narzeczona jest zazdrosna... :D

Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum/Saabów i do odmachania na trasie :idea:

Chciałbym też podziękować wszystkim zaangażowanym w udoskonalanie mojego Saaba (oni już wiedzą:), oraz wszystkim forumowiczom, którzy z anielską cierpliwością odpowiadają na moje pytania.

Mała fotorelacja:

Pierwsze dni po kupnie. Dla mnie to cudo na kołach, seria jak z fabryki narazie cieszy jak cycki u pierwszej dziewczyny :D
Obrazek
Przed wymianą spoilera:
Obrazek
Po zabiegu:
Obrazek
Niestety chrom zaczął się łuszczyć. Więc zdrapałem i pomalowałem na czarno. Kiedyś może sobie kupię grill w dobrym stanie i będę jeździł raz z czarnym, raz ze srebrnym :D
Obrazek
Zrobione wejście pod odtwarzacz mp3. Znaczne ułatwienie przy braku zmieniarki CD.
Obrazek
"Zmodyfikowany" ręczny. Brak szczotek, zamiast tego przycięty mieszek z 9-5.
Obrazek
Hamulce na przód 308mm od Neobrosa
Obrazek
Aby lepiej się oddychało
Obrazek
TD04-19 :evil:
Obrazek
DP i wydech 3"
Obrazek
Obrazek
Polepszenie strony wizualnej ;)
Obrazek
short shifter od Taliaferro
Obrazek
+ wybierak z metalowymi cięgnami
Obrazek
Nowe felgi
Obrazek
i skóry
Obrazek
No i wiele innych opisanych niżej rzeczy, których nie sfociłem...

-------------------------
9-3 MY01 Zapierdalator (prawie na ukończeniu)


Ostatnio edytowano 1 lut 2018, o 22:03 przez Modsog, łącznie edytowano 46 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Lekko dłubnięty Saab z Sosnowca
PostNapisane: 19 mar 2014, o 22:29 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2012, o 23:32
Posty: 2047
Lokalizacja: Czeladź / Sosnowiec
Model SAABa: Kroko, 9-5
No to Sosnowiec rośnie w siłę! Jedziesz na DD do Warszawy w ostatni weekend Marca? Wpadnij kiedyś pod garaż to pogadamy i obejrzę furkę. Nic nie piszesz o katalizatorach, pozbyłeś się ich?

-------------------------
Saab 900NG - JeBony - B204L 473KM 585Nm - zmienił właściciela
Saab 9-5 - Dupowóz - B235 - pseudo Aero Frankenstein
Saab 900c - Krokodyl - B201 gaźnik - perełka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Lekko dłubnięty Saab z Sosnowca
PostNapisane: 19 mar 2014, o 22:31 
Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2013, o 15:02
Posty: 348
Model SAABa: 9-3 2.0T Stage 3
Witam, niestety z wyjazdami będzie ciężko. Mam obciążenia w pracy i życiu prywatnym (żenię się :D) więc na dalsze wyjazdy niestety nie mam czasu :( A pod garaż bardzo chętnie, daj znać na PW gdzie mógłbym się stawić a co do terminu to się ugadamy. Katy mam nadal, nie ruszałem ich jeszcze choć nęci mnie żeby je wy... :)

-------------------------
9-3 MY01 Zapierdalator (prawie na ukończeniu)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Lekko dłubnięty Saab z Sosnowca
PostNapisane: 19 mar 2014, o 22:44 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2012, o 23:32
Posty: 2047
Lokalizacja: Czeladź / Sosnowiec
Model SAABa: Kroko, 9-5
W garażu będę na pewno w piątek wieczorem i większą część weekendu... ;) Jeżeli chcesz to mam kumpla który ma zakład z tłumikami na ul. Prostej, katy wywali raz dwa, drugą sondę Ci mogę wyłączyć i włączyć Open SID jak jeszcze go nie masz ;)

-------------------------
Saab 900NG - JeBony - B204L 473KM 585Nm - zmienił właściciela
Saab 9-5 - Dupowóz - B235 - pseudo Aero Frankenstein
Saab 900c - Krokodyl - B201 gaźnik - perełka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Lekko dłubnięty Saab z Sosnowca
PostNapisane: 19 mar 2014, o 23:17 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2013, o 09:31
Posty: 1000
Lokalizacja: WARSZAWA-BIELANY
Model SAABa: SAAB 93-2.0T
Jak już pisałem fajna Saabinka , powodzenia w dopieszczaniu i modzeniu....

-------------------------
SAAB 93 2.0T (2001r)-150 KM ?
SAAB 95 AERO 2.3 TS (2001r) -266,5 KM
OPEL VECTRA C 1.9 CDTI (2005) -150 KM(186 KM)
OPEL VECTRA C 1.8 (2003r) -122 KM
OPEL VECTRA B 2.0 (1997r) -136 KM
I INNE....

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Lekko dłubnięty Saab z Sosnowca
PostNapisane: 20 mar 2014, o 08:17 
Kapral

Dołączył(a): 18 lut 2013, o 09:44
Posty: 153
Model SAABa: 9-5
Bony napisał(a):
W garażu będę na pewno w piątek wieczorem i większą część weekendu... ;) Jeżeli chcesz to mam kumpla który ma zakład z tłumikami na ul. Prostej, katy wywali raz dwa, drugą sondę Ci mogę wyłączyć i włączyć Open SID jak jeszcze go nie masz ;)


Druga sonda raczej wyłączona. Jeżeli nie, to wyłączę ją podczas hamowania.

Bony, proszę nie grzebać w moim sofcie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Lekko dłubnięty Saab z Sosnowca
PostNapisane: 20 mar 2014, o 08:51 
Starszy Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2013, o 19:19
Posty: 228
Lokalizacja: Gdynia
Model SAABa: 9-3
ładna Saabina :) jak wygląda ten mieszek ręcznego w 9-3 ? ciężko przełożyć ? dałbyś rade wrzucić foto ?

-------------------------
Saab 900 2.5 170 hp
Saab 9-3 2.0 185 hp


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Lekko dłubnięty Saab z Sosnowca
PostNapisane: 20 mar 2014, o 09:01 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2013, o 13:48
Posty: 415
Model SAABa: 93 2.0 Cabrio MY00
Cytuj:
- zrobiłem 'swap' skórzanego mieszka hamulca ręcznego z 9-5 bo te szczotki mnie denerwowały


o to mnie zaciekawiło, mógłbyś wrzucić jakieś zdjęcie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Lekko dłubnięty Saab z Sosnowca
PostNapisane: 20 mar 2014, o 09:20 
Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2013, o 15:02
Posty: 348
Model SAABa: 9-3 2.0T Stage 3
Narazie wklejam to co pisałem już kiedyś na SKP, niestety bez zdjęć bo hosting obrazków dał d..y :( Jutro zdobię foty to i je zamieszczę :)

OPIS:
Pytałem się po ludziach czy ktoś robił przekładkę mieszka od hamulca ręcznego z 9-5 I gen do 9-3. Z racji tego, że nie dostałem odpowiedzi a Dobroskok odrzekł, że da się acz należy wykazać się odrobiną pomysłowości nabyłem mieszek u niego po niskiej cenie.
Z miejca możemy się zabawić w rabina bo trzeba będzie obrzezać końcówkę, bo inaczej będzie nam wypadać z zaczepów przy puszczaniu hamulca. Wg mnie najlepiej robić to stopniowo "na oko" bo każdemu będzie inaczej pasować. Ja robiłem to metodą prób i błędów: przycinałem 0,5-1 cm, wsadzałem, sprawdzałem jak chodzi ręczny w pełnym zakresie od maksymalnego zaciągnięcia po luz, wyjmowałem i dokonywałem poprawek.
Teraz sama grzebologia stosowana. XXX napisał, że plastiki szczotek są kruche, u mnie po wyjęciu były niemal jak nowe, widocznie zależy to od serii ale generalnie nie jest problemem ich zdemontowanie. Po prostu chwytamy za włosie i "ciągniemy w dół". Na poniższym zdjęciu widać zaczepy (dwie czerwone, duże strzałki i kilka mniejszych), na których się one trzymają [jak się kliknie to się powiększy].
Potem demontujemy panel opuszczania szyb. Z przodu (zielona strzałka) jest szparka w którą śmiało i z umiarkowaną (nie bać się smile ) siłą wrażamy np. płaski śrubokręt. Zwalniamy zaczep, wyciągamy panel. Jeśli ktoś bawił się wyciąganiem SIDa 1 czy 2 (już nie pamiętam) będzie wiedział jak działa zaczep przy wiązce. Pozostali muszą trochę pokombinować, ale trudne to nie jest.
Mamy teraz dostęp do "zaczepów", gdzie będziemy mocowali mieszek. Naciągamy przycięty mieszek na ręczny i wsadzamy plastik w otwór tam gdzie mieliśmy szczotki. Potem musimy (u mnie tak było) najpierw zaczepić nr 1 (z tym, że w mieszku z 9-5 nie ma tam takich otworów jak w szczotkach, są jedynie "dystanse"), potem naciągamy do środka skórę mieszka, żeby nam nie wadziła zwłaszcza od strony kierowcy i też z przodu (po zwolnieniu ręcznego). Następnie trzeba po omacku z przodu wsadzić otworki w zaczepy (duża czerwona strzałka nr 2) oraz pozostałe boczne zaczepy zarówno z lewej jak i prawej (małe czerwone strzałki).
Trochę to zagmatwałem ale myślę, że w praktyce każdy da sobie radę.
Pozostaje kwestia przyciętego mieszka, ja go skróciłem tak abym zarówno przy zaciągniętym jak i zwolnionym hamulcu mógł śmiało złapać łapskiem niemal całą powierzchnię. Na zdjęciu wygląda jakby było nieco krzywo przycięte ale sam ręczny nie jest też idealnie prosto i tego wcale nie widać.
WADY: mieszek nam czasem wpada do środka. Natomiast łatwo jest go wepchnąć w zaczepy z powrotem. Dopasowanie zaczepów z 9-5 jest może nie idealne ale też nie najgorsze.
ZALETY: wygląda IMHO o niebo lepiej niż szczoty, które z czasem się wyginają i w ogóle wyglądają badziewnie.

ZDJĘCIA WRZUCĘ JUTRO :)

-------------------------
9-3 MY01 Zapierdalator (prawie na ukończeniu)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Lekko dłubnięty Saab z Sosnowca
PostNapisane: 20 mar 2014, o 11:20 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2012, o 23:32
Posty: 2047
Lokalizacja: Czeladź / Sosnowiec
Model SAABa: Kroko, 9-5
ac_saab napisał(a):
Bony napisał(a):
W garażu będę na pewno w piątek wieczorem i większą część weekendu... ;) Jeżeli chcesz to mam kumpla który ma zakład z tłumikami na ul. Prostej, katy wywali raz dwa, drugą sondę Ci mogę wyłączyć i włączyć Open SID jak jeszcze go nie masz ;)


Druga sonda raczej wyłączona. Jeżeli nie, to wyłączę ją podczas hamowania.

Bony, proszę nie grzebać w moim sofcie.


Z całym szacunkiem soft byłby Twój jeżeli napisałbyś go od podstaw bit po bicie. Jeżeli komuś się MODYFIKUJE program to jest to tylko MODYFIKACJA fabryki więc tego co ktoś kiedyś zrobił, więc czemu grzebałeś w kogoś sofcie? Dla mnie dziwne zagranie z Twojej strony. Oczywiście kolega zrobi tak jak będzie mu wygodniej, nikt go do niczego nie zmusi.

-------------------------
Saab 900NG - JeBony - B204L 473KM 585Nm - zmienił właściciela
Saab 9-5 - Dupowóz - B235 - pseudo Aero Frankenstein
Saab 900c - Krokodyl - B201 gaźnik - perełka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Lekko dłubnięty Saab z Sosnowca
PostNapisane: 20 mar 2014, o 11:54 
Starszy Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2012, o 00:25
Posty: 140
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Trzeba było go zaciemnić xD

-------------------------
SAAB 9-3 Aero Viggen B204Hybrid MY01, ~230KM
Mitsubishi Galant 2.5 V6 MY97, 163KM seria
saabporn.tumblr.com


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Lekko dłubnięty Saab z Sosnowca
PostNapisane: 20 mar 2014, o 13:10 
Kapral

Dołączył(a): 18 lut 2013, o 09:44
Posty: 153
Model SAABa: 9-5
Bony napisał(a):
ac_saab napisał(a):
Bony napisał(a):
W garażu będę na pewno w piątek wieczorem i większą część weekendu... ;) Jeżeli chcesz to mam kumpla który ma zakład z tłumikami na ul. Prostej, katy wywali raz dwa, drugą sondę Ci mogę wyłączyć i włączyć Open SID jak jeszcze go nie masz ;)


Druga sonda raczej wyłączona. Jeżeli nie, to wyłączę ją podczas hamowania.

Bony, proszę nie grzebać w moim sofcie.


Z całym szacunkiem soft byłby Twój jeżeli napisałbyś go od podstaw bit po bicie. Jeżeli komuś się MODYFIKUJE program to jest to tylko MODYFIKACJA fabryki więc tego co ktoś kiedyś zrobił, więc czemu grzebałeś w kogoś sofcie? Dla mnie dziwne zagranie z Twojej strony. Oczywiście kolega zrobi tak jak będzie mu wygodniej, nikt go do niczego nie zmusi.


Wyluzuj Bony, jutro będzie weekend.

Sławek ma obiecane hamowanie jak zrobi się cieplej i ew. poprawki.

Zrobi jak uzna za słuszne. Co widzisz dziwnego we wsparciu czegoś co robiłem. Na co dzień programuję i trochę kodu napisałem.
Jak wrzucisz komuś program Hirscha, to nie zrobisz nic złego? Przecież oni tylko zmodyfikowali fabrykę? Nie napisali tego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Lekko dłubnięty Saab z Sosnowca
PostNapisane: 20 mar 2014, o 14:11 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lut 2012, o 17:58
Posty: 2421
Lokalizacja: Warszawa
Model SAABa: brak
Hasłuj swoje softy to nie będziesz miał problemu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Lekko dłubnięty Saab z Sosnowca
PostNapisane: 20 mar 2014, o 14:25 
Kapral

Dołączył(a): 18 lut 2013, o 09:44
Posty: 153
Model SAABa: 9-5
Szynkus napisał(a):
Hasłuj swoje softy to nie będziesz miał problemu.


Nie mam problemu.
Zawsze robię z czystej bazy. Nawet jak ktoś kiedyś korzystał z usług kogoś innego.

Z szyfrowaniem temat przemyślę. Mam pomysł jak to robić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Lekko dłubnięty Saab z Sosnowca
PostNapisane: 20 mar 2014, o 15:35 
Podporucznik

Dołączył(a): 7 sty 2013, o 18:45
Posty: 1174
Lokalizacja: Sztum
Model SAABa: 9-5 Aero MY03
Z czystej ciekawości, ile aut już stroiłeś?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Lekko dłubnięty Saab z Sosnowca
PostNapisane: 20 mar 2014, o 16:09 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2012, o 23:32
Posty: 2047
Lokalizacja: Czeladź / Sosnowiec
Model SAABa: Kroko, 9-5
ac_saab napisał(a):
Wyluzuj Bony, jutro będzie weekend.

Sławek ma obiecane hamowanie jak zrobi się cieplej i ew. poprawki.

Zrobi jak uzna za słuszne. Co widzisz dziwnego we wsparciu czegoś co robiłem. Na co dzień programuję i trochę kodu napisałem.
Jak wrzucisz komuś program Hirscha, to nie zrobisz nic złego? Przecież oni tylko zmodyfikowali fabrykę? Nie napisali tego?


Ja jestem wyluzowany bardziej niż Ci się może wydawać ;)

Nie napisałem że widzę coś dziwnego, po prostu napisałeś abym nie grzebał w "Twoim" sofcie ;) Co do Hirscha to się postarali bo modułami lutowanymi w ECU utrudniają zgranie ich wsadu.

-------------------------
Saab 900NG - JeBony - B204L 473KM 585Nm - zmienił właściciela
Saab 9-5 - Dupowóz - B235 - pseudo Aero Frankenstein
Saab 900c - Krokodyl - B201 gaźnik - perełka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Lekko dłubnięty Saab z Sosnowca
PostNapisane: 20 mar 2014, o 22:53 
Kapral

Dołączył(a): 18 lut 2013, o 09:44
Posty: 153
Model SAABa: 9-5
Guzik3 napisał(a):
Z czystej ciekawości, ile aut już stroiłeś?

Sporo. Szanuję pracę innych, wolę swoje pomysły wcielać w życie.

@Bony
Nie byłeś ostatnio na Trzech Stawach, to nie było okazji się poznać.

AC
RybTun


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Lekko dłubnięty Saab z Sosnowca
PostNapisane: 21 mar 2014, o 00:01 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2012, o 23:32
Posty: 2047
Lokalizacja: Czeladź / Sosnowiec
Model SAABa: Kroko, 9-5
Ryba, szanuje pracę każdego. Open SID i wyłączenie drugiej sondy to takie rzeczy które można włączyć lub wyłączyć - nic więcej (nie będę wnikał w ustawianie parametrów SIDa). Strojenie to zupełnie co innego a o nim tu nie było mowy.

Może kiedyś będzie dane nam się poznać i uścisnąć dłoń ;)

-------------------------
Saab 900NG - JeBony - B204L 473KM 585Nm - zmienił właściciela
Saab 9-5 - Dupowóz - B235 - pseudo Aero Frankenstein
Saab 900c - Krokodyl - B201 gaźnik - perełka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Lekko dłubnięty Saab z Sosnowca
PostNapisane: 21 mar 2014, o 08:18 
Kapral

Dołączył(a): 18 lut 2013, o 09:44
Posty: 153
Model SAABa: 9-5
Bony napisał(a):
Ryba, szanuje pracę każdego. Open SID i wyłączenie drugiej sondy to takie rzeczy które można włączyć lub wyłączyć - nic więcej (nie będę wnikał w ustawianie parametrów SIDa). Strojenie to zupełnie co innego a o nim tu nie było mowy.

Może kiedyś będzie dane nam się poznać i uścisnąć dłoń ;)


Sam wiesz, że aby to zrobić, trzeba odczytać soft z ECU i ponownie zaprogramować. Czyli zostaje w Twoim posiadaniu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Lekko dłubnięty Saab z Sosnowca
PostNapisane: 21 mar 2014, o 08:32 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2012, o 23:32
Posty: 2047
Lokalizacja: Czeladź / Sosnowiec
Model SAABa: Kroko, 9-5
ac_saab napisał(a):
Bony napisał(a):
Ryba, szanuje pracę każdego. Open SID i wyłączenie drugiej sondy to takie rzeczy które można włączyć lub wyłączyć - nic więcej (nie będę wnikał w ustawianie parametrów SIDa). Strojenie to zupełnie co innego a o nim tu nie było mowy.

Może kiedyś będzie dane nam się poznać i uścisnąć dłoń ;)


Sam wiesz, że aby to zrobić, trzeba odczytać soft z ECU i ponownie zaprogramować. Czyli zostaje w Twoim posiadaniu.


Bez obrazy ale nigdy nie chciałbym go wykorzystać :)

Skończmy też już zaśmiecać koledze temat.

-------------------------
Saab 900NG - JeBony - B204L 473KM 585Nm - zmienił właściciela
Saab 9-5 - Dupowóz - B235 - pseudo Aero Frankenstein
Saab 900c - Krokodyl - B201 gaźnik - perełka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL