Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 1 z 5
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Wiadomość: Zakucie B235r  
Offline
 Tytuł: Zakucie B235r
PostNapisane: 24 sie 2015, o 22:06 
Szeregowy

Dołączył(a): 5 lip 2015, o 15:10
Posty: 71
Model SAABa: b235r w Sierze
Witam właśnie obróciło Mi panewkę i zastanawiam się co robić, drugi wał czy szlif i jakie panewki do tego .Zastanawiałem się czy go od razu nie zakuć aby uniknąć dalszych awarii .Czy tłoki i korby brać jak do b234 widziałem jakięs odprężające czy do b235 z tym samym stopniem spręzania .Jesli chodzi moc to myślę że 300 spokojnie by starczyło ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 24 sie 2015, o 22:24 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4349
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Ale wiesz żę kute tłoki nie uratują Cię przed kolejnym zatarciem :) Ten typ tak ma, niestety ;)

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 24 sie 2015, o 22:35 
Szeregowy

Dołączył(a): 5 lip 2015, o 15:10
Posty: 71
Model SAABa: b235r w Sierze
Wiem :) chyba że kupić cały duł od b234? zrobić przegląd ,nowe panewki i dalej....


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 24 sie 2015, o 23:07 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4349
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Obrazek

:)


Lepiej B204 ;)

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 24 sie 2015, o 23:10 
Szeregowy

Dołączył(a): 5 lip 2015, o 15:10
Posty: 71
Model SAABa: b235r w Sierze
Tzn. konkretniej... :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 25 sie 2015, o 09:34 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2013, o 09:57
Posty: 1731
Lokalizacja: Pomorskie
Model SAABa: 9-5 2002r 2,3T ARC
Duł,a dół :) najlepiej b2x4 bez balansu i na panewkach porządnych byle nie Glyco :)

-------------------------
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 25 sie 2015, o 19:04 
Szeregowy

Dołączył(a): 5 lip 2015, o 15:10
Posty: 71
Model SAABa: b235r w Sierze
A czy warto bawić się w szlif wału?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 25 sie 2015, o 19:17 
Młodszy Chorąży

Dołączył(a): 19 kwi 2013, o 21:14
Posty: 437
Model SAABa: 95
PawcioTM napisał(a):
A czy warto bawić się w szlif wału?

O ile zostalo walu jeszcze na szlif. Bardzo mala tolerancja jest w saabie. Pozatym sprawdziles albo znalazles co bylo winowajca uszkodzonej panewki?

A ktos mi moze wytlumaczyc czemu niby glyco jako panewki sa zle?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 25 sie 2015, o 20:13 
Sierżant

Dołączył(a): 10 lis 2013, o 13:40
Posty: 325
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3
Glyco złe bo Chińczycy podrabiają :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 27 sie 2015, o 09:05 
Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2012, o 20:50
Posty: 452
Lokalizacja: Landshut / Gdynia
Model SAABa: 9-5 9-3
danie88 napisał(a):
Duł,a dół :) najlepiej b2x4 bez balansu i na panewkach porządnych byle nie Glyco :)


Bez balansu to b206 ;) niebractegocalkiempowaznie

A ze nie GLYCO to niby tlaczego? Bo ktos kiedys kupil podrubki chinskie i teraz kazdy glupoty papuguje? Orginalnie sa GLYCO, a calu zachod (conajmniej 80%) jezdzi na GLYCO. Nie mowie tylko o SAABach.
Skladalem juz pare silnikow na GLYCO i jakos problemow nie bylo.

niki

-------------------------
Divide et impera

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 27 sie 2015, o 09:08 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2013, o 09:57
Posty: 1731
Lokalizacja: Pomorskie
Model SAABa: 9-5 2002r 2,3T ARC
No widzisz..traf ori Glyco to będzie git,ja już dwa razy nie trafiłem na ori i było blisko zabicia motoru..wolę dopłacić 50zł do NPR i mieć pewność..podróby są zarówno w CerMotor jak i InterCars..

-------------------------
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 27 sie 2015, o 10:11 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4349
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Niki ja poruszyłem temat gównianych glyco panewek i nie mam zamiaru nigdy ich zamontować w żadnym samochodzie. Cermotor Białystok wycofał całkowicie te panewki i mają święty spokój, sprowadzają Kinga i wszystko lata.

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 27 sie 2015, o 10:38 
Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2012, o 20:50
Posty: 452
Lokalizacja: Landshut / Gdynia
Model SAABa: 9-5 9-3
Wierze wam ze tak bylo/jest ale to raczej nie wina GLYCO a chinczykow. Chyba ze GLYCO wysyla produkty 2. jakosci na wschod ;)

Jak pisze nigdy sie nie spotkalem z problemami z GLYCO - nawet szukajac na google

https://www.google.de/search?q=probleme ... gerschalen


niki

-------------------------
Divide et impera

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 27 sie 2015, o 12:03 
Kapral

Dołączył(a): 13 gru 2013, o 10:50
Posty: 181
Model SAABa: 9-5 aero
ja też się nie spotkałem ze złymi opiniami, dopiero tutaj, ALE przy składaniu silnika wsadziłem NPR dla własnego spokoju


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 27 sie 2015, o 16:55 
Szeregowy

Dołączył(a): 5 lip 2015, o 15:10
Posty: 71
Model SAABa: b235r w Sierze
Panowie jak złoże dół od b234 i głowicę 235 czy stopień sprężania się zmieni od fabrycznego ? I pójdzie to na t7 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 28 sie 2015, o 08:41 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2012, o 23:32
Posty: 2047
Lokalizacja: Czeladź / Sosnowiec
Model SAABa: Kroko, 9-5
Pójdzie na T7. Nie zmieni się, pamiętaj by pod taką kombinację założyć UPG od b2x4

-------------------------
Saab 900NG - JeBony - B204L 473KM 585Nm - zmienił właściciela
Saab 9-5 - Dupowóz - B235 - pseudo Aero Frankenstein
Saab 900c - Krokodyl - B201 gaźnik - perełka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 28 sie 2015, o 18:42 
Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2013, o 17:52
Posty: 70
Lokalizacja: Toruń
Model SAABa: 9-3 USA
Co do glyco to tylko podrobki sa glownych a korby oryginalne?

-------------------------
SAAB 9-3OG B204L seria 185KM
SAAB 900NG B204L seria 185KM
https://www.facebook.com/groups/saab.fans.kuj.pom/
http://www.facebook.com/Sensigaraz


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 28 sie 2015, o 19:31 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2013, o 09:57
Posty: 1731
Lokalizacja: Pomorskie
Model SAABa: 9-5 2002r 2,3T ARC
Dokładnie

-------------------------
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 28 sie 2015, o 21:31 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2013, o 23:51
Posty: 445
Lokalizacja: Brwinów
Model SAABa: Saab 9-3 Aero Coupe
Będę sie powtarzał, ale nigdy nie miałem problemów z Glyco. Podejrzewam, że problem jest z "higieną" pracy głównie ;)

-------------------------
Saab 9-3 Aero Coupe MY02 MapTun Stage 4
Było: Saab 9-3 Aero TTiD MY08 MapTun Stage 1, Saab 9-3X TTiD MY11 MapTun Stage 1


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 28 sie 2015, o 21:53 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4349
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Tiaaa ;) A ile silników od saaba na panewkach glyco ostatnio złożyłeś? :)

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL