Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 4 z 4
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4 [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 6 lis 2019, o 21:36 
Starszy Kapral

Dołączył(a): 7 sty 2018, o 13:55
Posty: 205
Model SAABa: 9-3
Dzięki za rady, trochę motam się z tym 3" dziecko mi jeździ w aucie a w zasadzie spi:), narazie padło na custom dp 3" razem z flex pipe reszta zostanie seria potem pomyślimy czy do końca 3" czy robimy redukcję...

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Online
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 6 lis 2019, o 23:34 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1964
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
albanOs napisał(a):
Dzięki za rady, trochę motam się z tym 3" dziecko mi jeździ w aucie a w zasadzie spi:), narazie padło na custom dp 3" razem z flex pipe reszta zostanie seria potem pomyślimy czy do końca 3" czy robimy redukcję...

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
Lepiej schodzić z średnicą w kierunku tłumika końcowego. To ponoć daje najlepsze efekty.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 27 kwi 2020, o 12:22 
Starszy Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2016, o 19:05
Posty: 104
Odgrzeje klopsa [emoji1]
Zrobiony mam wydech pelen przelot na koncowym tlumiku turbo works 409ss
I powiem ze dzwiek jest taki jaki chcialem uzyskac [emoji106]
Ale do codziennej jazdy jest jednak zbyt agresywny.
Planuje dac w srodek jeszcze jeden tlumik 409ss.
Czy to pomoze w wyciszeniu?
Obecnie przy 3000obr jest 110db[emoji23]

https://youtu.be/57UgzeI0VzA


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 28 kwi 2020, o 08:47 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1510
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
110db rozumiem jest na postoju jak turbo nie dmucha...rezonans po puszczeniu gazu na biegu zęby tłucze?

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 28 kwi 2020, o 08:51 
Starszy Kapral

Dołączył(a): 7 sty 2018, o 13:55
Posty: 205
Model SAABa: 9-3
O matko!!![emoji6] 2 min bym nie wytrzymał

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 28 kwi 2020, o 09:50 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1510
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Takie coś to fajnie na YT się słucha, trasa 300km kończy się pewnie stanami lękowymi ;) Tego rezonansu jestem ciekaw...bo wydechu na jednym końcowym tłumiku jeszcze nie przerabiałem.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 28 kwi 2020, o 15:54 
Starszy Kapral

Dołączył(a): 7 sty 2018, o 13:55
Posty: 205
Model SAABa: 9-3
Mi i na YT się to średnio słucha...chyba dość mocno rezonuje... i ten metaliczny dzwięk nie mój gust ale kto co lubi...

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 29 kwi 2020, o 07:28 
Starszy Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2016, o 19:05
Posty: 104
Te 110db jest na postoju jak trzymam na 3000obr.

Metaliczny dzwiek to jest tylko na filmie, widocznie telefon tak nagrywa.

Jak auto odpale z rana i chodzi na ssaniu, to mowiec cos kucajac przy zderzaku zalamuje sie głos.

Efekt obecny jest dla mnie super, tylko zeby bylo ciszej.
Chce zakupic wklad wyciszajacy, lub dodac tlumik.

Jutro nagram jeszcze 1 film z tel umieszczonym 1m od wydechu na wolnej przestrzeni, zeby nie bylo rezonansu


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 29 kwi 2020, o 08:38 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1510
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Spokojnie, to Twój pierwszy wydech, to da się poprawić...ja po zrobieniu swojego ciałem i spawałem 2 razy za mim powiedziałem to jest to. Metaliczny dźwięk jest, telefon zwyczajnie lepiej zbiera te dźwięki. Za to odpowiada długi odcinek rury bez tłumika zwłaszcza prostej...a dałeś jej pewnie z 1m. Jak masz możliwość to zobacz ile razy i jak w Saabie 95 powyginana jest rura między katem a pierwszym tłumikiem, właśnie po to by metalicznych dźwięków nie było. Jadąc np na 3biegu i 3000rmp puszczasz gaz i hamujesz silnikiem do 1500rmp, słychać takie byyyyeeeee? o ten rezonans chodzi. Jakie Dp, kat, średnica rur i wymiary tłumika.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 29 kwi 2020, o 09:10 
Starszy Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2016, o 19:05
Posty: 104
No to rozumiem jest buczenie ostre.
Wszystko jest na 3" pelen przelot.

Srodkowy tlumik jest jest symboliczny jak strumienica. Ma ok 30cm
Koncowy jest 30cm ale srednica wieksza i bardziej tłumi

I wlasnie srodkowy chce wyciac i wstawic taki sam jaki jest na koncu.

Jutro podjade na warsztat gdzie mi robili caly wydech i pogadam.
Calosc jest z kwasowki to chyba migomatem sam nie pospawam


Ostatnio edytowano 29 kwi 2020, o 09:41 przez zen81, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 29 kwi 2020, o 09:27 
Starszy Kapral

Dołączył(a): 7 sty 2018, o 13:55
Posty: 205
Model SAABa: 9-3
DSZ dobrze prawi, tez to przerabiałem w co najmniej 2 autach, dodatkowo pamiętaj o złączce elastycznej najlepiej jakby była takiej długości jak oryginał...co by jeszcze więcej nie przenosić rezonansu z drgań powodowanych przez silnik.

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 29 kwi 2020, o 09:43 
Starszy Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2016, o 19:05
Posty: 104
Zlacze elastyczne jest w tym samym miejscu co seryjne.
Caly uklad mialem zbudowany na wzor mojego seryjnego.

Musze ogarnsc temat.

P.s
Na poczatku mialo byc bez zadnego tłumika, ale nie dalo sie wytrzymac [emoji1]


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 29 kwi 2020, o 09:50 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1510
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
To mam złą wiadomość, ten wydech nigdy cichy nie będzie, nie ma raczej szans walczyć o barwę (choć taka Ci się podoba) a o cichość i rezonans. Książka piszę że do 400KM starczy 2,5", Twoje 2,0 nawet z 300KM nie nadmucha tak wydechu żeby był cichy...zwłaszcza na Turboworksie. Jedyna rada to wywalasz tą ala strumienice i wstawiasz dwa inne tłumiki...razem trzy w aucie. Te dwa pierwsze dobrze by było aby były innej długości/kształtu jak tylny, w zasadzie każdy powinien być inny. Najmniejszy okrągły na pierwszy i jak zależy na wysokim dźwięku wydechu to mały na końcu. Jak mało miejsca na dwa to można obciąć króćce i pospawać tłumik do tłumika bez rury.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 29 kwi 2020, o 10:02 
Starszy Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2016, o 19:05
Posty: 104
Dzieki za rade.
Jutro pogadam na warsztacie ze spawaczem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Stage 2 zasadne modyfikacje.
PostNapisane: 29 kwi 2020, o 13:08 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1510
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Takie coś ponoć robi dobrą robotę. https://www.google.com/search?q=rezonat ... CZvRwU3MsM można nawet poczytać na forum z którego jest zdjęcie

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


cron

Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL