Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 8 z 8
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8 [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-3X 2.0T XWD 240hp by Hirsch Myslenice
PostNapisane: 17 kwi 2018, o 09:26 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1234
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Potrafiłem mieć pół baku dwu miesięcznej PB i mieć dziwną pracę na PB, jechałem na stację po czyścik, wlewałem go i przelewałem PB z dystrybutora za 10zł...czy pod domem wlać czyścik i z bańki trochę przelać PB. Zawsze pomagało. Autorytetem mechaniki nie jestem, ale wiem że PB w 6mc potrafi się zestarzeć i wiem że pod koniec "kuracji" (to samo paliwo w baku) było lepiej. Nie róbmy gównoburzy, racji najmojszej i najracjonalniejszej komuś w wątku, z tego że ja zaakceptuję spalenie z 0,5l PB (wg mojego dotrysku) na 100km - dokładam ok 1,5zł dla wtrysków a wy nie...tak samo jak z dystansami, ktoś się cieszy że rozstaw o 6cm poszerzył i lepiej zakręty bierze a ja bym się martwił że o 3cm geometrie zawieszenia zmieniłem. Wolnoć Tomku w swoim autku ;)

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-3X 2.0T XWD 240hp by Hirsch Myslenice
PostNapisane: 17 kwi 2018, o 12:13 
Chorąży

Dołączył(a): 27 cze 2015, o 10:20
Posty: 482
Lokalizacja: Kwidzyn
Model SAABa: 9-5
Też mam chyba problem z zabrudzonym wtryskiem/wtryskami benzynowymi. Zawsze na zimno "przycinają się" i silnik chodzi nierówno.
Nie jest to kwestia regulacji. Pomaga wlanie czyścika, albo dłuższa jazda na benzynie.
Powinienem wyjąć wtryskiwacze i je wyczyścić, ale nie bardzo mam kiedy.
Problem jest mniejszy w zimie, kiedy dłużej pracują.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-3X 2.0T XWD 240hp by Hirsch Myslenice
PostNapisane: 3 lip 2018, o 21:02 

Dołączył(a): 14 lut 2018, o 21:40
Posty: 46
Lokalizacja: Myślenice/Kraków
Model SAABa: 93X
Koledzy podpowiecie czy drzwi od 9-3 SC podejdą do mojego 9-3x ? zdarzyła się nieprzygoda i chciałęm kupić w kolorze.
Mi się wydaje że drzwi są identyczne, tylko na moich są listwy doklejone, ale wolałbym się upewnić.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-3X 2.0T XWD 240hp by Hirsch Myslenice
PostNapisane: 17 lip 2018, o 13:05 
Chorąży

Dołączył(a): 27 cze 2015, o 10:20
Posty: 482
Lokalizacja: Kwidzyn
Model SAABa: 9-5
EPC twierdzi, że będą pasować.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 93-X 2.0T XWD 240hp by Hirsch Myslenice
PostNapisane: 21 sie 2018, o 22:18 

Dołączył(a): 19 lip 2018, o 09:19
Posty: 17
Model SAABa: 9-3
SWME31 napisał(a):
omajdzi napisał(a):
185k od nowości po Krakowie. Rozrząd to będzie potwierdzony w poniedziałek przez mechanika. Natomiast występuje u mnie coś takiego że na zimnym silniku słychać rytmiczne delikatne stukanie, jak się rozgrzeje jest cisza. Ludzie z takimi objawami jednogłośnie stawiali na rozrząd balansu. Co do kata, to poprzedni właściciel, powiedział że zdiagnozowano katalizator i wali błędami co jakiś czas.
Jeśli masz auto po 2007 i nie jest to Biopower problemem może być wypalone gniazdo zaworowe

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Kolego, a czemu nie biopower?

Pozdrawiam
Kuba


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-3X 2.0T XWD 240hp by Hirsch Myslenice
PostNapisane: 22 sie 2018, o 00:49 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1413
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
majster-b napisał(a):
SWME31 napisał(a):
omajdzi napisał(a):
185k od nowości po Krakowie. Rozrząd to będzie potwierdzony w poniedziałek przez mechanika. Natomiast występuje u mnie coś takiego że na zimnym silniku słychać rytmiczne delikatne stukanie, jak się rozgrzeje jest cisza. Ludzie z takimi objawami jednogłośnie stawiali na rozrząd balansu. Co do kata, to poprzedni właściciel, powiedział że zdiagnozowano katalizator i wali błędami co jakiś czas.
Jeśli masz auto po 2007 i nie jest to Biopower problemem może być wypalone gniazdo zaworowe

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Kolego, a czemu nie biopower?

Pozdrawiam
Kuba
Biopower z racji przystosowania do dwóch rodzajów paliwa miały głowice wykonane z mocniejszego amelinum niż zwykłe benzyniaki.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-3X 2.0T XWD 240hp by Hirsch Myslenice
PostNapisane: 22 sie 2018, o 12:27 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 1125
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
Amelinum, hehe :)

-------------------------
SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
SAAB 1.8t sedan...podrasowany... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-3X 2.0T XWD 240hp by Hirsch Myslenice
PostNapisane: 22 sie 2018, o 12:50 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1413
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
Poprostu gniazda zaworowe były trwalsze ;-)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-3X 2.0T XWD 240hp by Hirsch Myslenice
PostNapisane: 4 wrz 2018, o 20:42 

Dołączył(a): 14 lut 2018, o 21:40
Posty: 46
Lokalizacja: Myślenice/Kraków
Model SAABa: 93X
Drzwi siadły z 9-3 perfecto, jedyna różnica to brak otworów na mocowanie dolnej listwy. Poruszając jeszcze temat instalacji lpg, po 10kkm mogę śmiało powiedzieć że jestem w pełni zadowolony. Spalanie w granicach 14l raz na miesiąc benzynka za 30 zł .
Natomiast trochę mnie niepokoi pewną sprawa, kilka razy w trakcie mocnego depniecia pod gorkę kiedy turbo idzie na pełnym doladowaniu w granicach czerwonego pola wskazówka lekko falowala i dało się wyczuć że nie dmucha z pełną mocą, czy to może być początek końca turbiny?

I tak na koniec, jak myślicie warto bawić się w dystanse w w takim samochodzie? Trochę mnie drażnią te utopione kola, ale jest to głównie spowodowane plastikowymi osłonami nadkola, przez co jak widać na zdjęciu koła mocno się chowają. Myślę że musiałbym tył przynajmniej 30 mm odsadzić.


Załączniki:
20180422_181048.jpg
20180422_181048.jpg [ 4.62 MiB | Przeglądane 206 razy ]
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: SAAB 9-3X 2.0T XWD 240hp by Hirsch Myslenice
PostNapisane: 4 wrz 2018, o 21:00 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 31 sty 2016, o 15:35
Posty: 722
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 SS 2,0t
Raczej nie jest to początek końca turbiny, ale początek jakich innych problemów. Na początek wyklucz lpg, czyli wyłącz i pojeździj na benzynie na tyle długo, żebyś się upewnił czy ma to związek z gazem, czy nie.

-------------------------
B207L na lekkim koksie + LPG


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL