Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 1 z 1
[ View Topic Options ] [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Dziwne zachowanie po nagrzaniu i dodaniu gazu
PostNapisane: 16 kwi 2018, o 13:19 

Dołączył(a): 22 kwi 2017, o 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Gdańsk
Model SAABa: b204
Witam wszystkich najpierw konkrety:

Pacjent to dół od B204 góra B205 na T5. Wyposażone toto w nową turbinę TD04 19t na sofcie z wersji R.
W zasadzie wszystko w silniku albo nowe albo zregenerowane. Dolot szczelny podciśnienia na miejscu

Przed zimą wszystko w normie, i moc i kultura no wszystko git. Potem zimowanie w garażu z odpalaniem co jakiś czas. Na wiosne wyciągniete autko odpala za każdym razem przejechałem się kawałek. Silnior osiągnął normalną temperaturę i od momentu jak otworzy się WG auto zachowuje się tak:

-po załaczeniu zapłonu check engine nie mruga wcale....po właczeniu silnika czasami po kilku sekundach zapala się i pali stale
-dławi się
-może się nagrzać i jest ok póki nie da mu się mocniej gazu
-przerywa
-delikatne czarne mgiełki z wydechu (za duża dawka)
-reaguje na gaz z delikatnym opóźnieniem

Sprawdziłem czy wszystkie podciśnienia na miejscu, czasami wywala bład (kontrola pali się po jakiś 10 sek od zapalaenia) czasami nie - jeszcze nie był podponany pod kompa. APC odpinane, Map sensor odpinany (bez niego chodzi ale jakoś tak nierówno więc zakładam że ok). styki posprawdzane, świece nowe.


Co to może być ?
Kaseta - nie było by to chyba zależne od WG i temperatury
APC - cyka sobie radośnie cały cza
MAP sensor - jest wyraźna zmiana z i bez
Świece - nówki nie mająwiecej niż 150km

Obrazek

Za wszystkie sugiestię z góry dzięki


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Dziwne zachowanie po nagrzaniu i dodaniu gazu
PostNapisane: 17 kwi 2018, o 07:44 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4190
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Sprawdź ciśnienie paliwa i wyzeruj korekty

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: MatiBep i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL