Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 3 z 3
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3 [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 II gen - który rocznik najlepiej wybrać?
PostNapisane: 18 maja 2018, o 08:53 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 980
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
W B 207 silnika do rozrządu się nie wyjmuje. Trzeba zdemontować łapę podwiesić silnik i jazda

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 II gen - który rocznik najlepiej wybrać?
PostNapisane: 18 maja 2018, o 10:50 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 582
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Ja czyjąś wypowiedź tak zrozumiałem że i tak się wyciąga. Czyli jak nie trzeba to robocizna tylko 500zł

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
... jakieś reno
... kiwi off-road 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 II gen - który rocznik najlepiej wybrać?
PostNapisane: 18 maja 2018, o 11:46 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 882
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
Oj, kroi się"bo Saab".
Dlaczego zaciski na 314 do vectry tańsze niż do Saaba? Mówię o używanych. Ludzie wystawiają z demontażu po 500zl za sztukę gdy np na intercarsie nowe sa w podobnej cenie lub niewiele droższe...

-------------------------
SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
SAAB 1.8t sedan...HP... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 II gen - który rocznik najlepiej wybrać?
PostNapisane: 18 maja 2018, o 19:50 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 980
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
marek230482 napisał(a):
Ja czyjąś wypowiedź tak zrozumiałem że i tak się wyciąga. Czyli jak nie trzeba to robocizna tylko 500zł
No kolega wyżej tak pisał, jednak nie trzeba zdemontować silnika aby ogarnąć łańcuch w B207 w V6 jest o wiele mniej miejsca i tam taka operacja może być niezbędna

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 II gen - który rocznik najlepiej wybrać?
PostNapisane: dzisiaj, o 07:17 

Dołączył(a): 8 maja 2018, o 15:29
Posty: 16
Model SAABa: 9-3
Jakie systemy antykradzieżowe były standardowo implementowane w 9-3 II? To prawda, że skrzynia blokuje się po wyjęciu kluczyka ze stacyjki?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 II gen - który rocznik najlepiej wybrać?
PostNapisane: dzisiaj, o 07:59 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 980
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
Blokuje się kierownica, wierz mi, te auta jest bardzo trudno podprowadzić. Kilka lat s rzędu były w czołòwce jeśli chodzi o zabezpieczenia antykradzieżowe. Minusem tego jest to, że jak zdechnie np. moduł CIM, a co za tym idzie i immobiliser, koszta naprawy są dość wysokie i ciężko znaleźć speca który to dobrze ogarnie. Jest tu kilka ciekawych tematów na temat uwalonego CIM warto je zgłębić

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 II gen - który rocznik najlepiej wybrać?
PostNapisane: dzisiaj, o 08:18 

Dołączył(a): 8 maja 2018, o 15:29
Posty: 16
Model SAABa: 9-3
W którym dziale mogę znaleźć wspomniane tematy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 II gen - który rocznik najlepiej wybrać?
PostNapisane: dzisiaj, o 08:19 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 582
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Oczywiście technicznym :D
poza tym kto Ci saaba ukradnie. Nikt nie chce tych aut :)

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
... jakieś reno
... kiwi off-road 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Online
 Tytuł: Re: Saab 9-3 II gen - który rocznik najlepiej wybrać?
PostNapisane: dzisiaj, o 09:15 
Młodszy Chorąży

Dołączył(a): 27 cze 2015, o 10:20
Posty: 403
Lokalizacja: Kwidzyn
Model SAABa: 9-5
marek230482 napisał(a):
Napęd na przód to tylko ekonomia i niższe koszty produkcji.
Nie tylko. To również brak możliwości obrócenia auta przy ostrym bucie (wiem, to tylko dla niektórych ma znaczenie, ale ilość aut sportowych zniszczonych w ten sposób jest duża ;-) ) oraz większa prędkość w zakręcie. To nawet ładnie pokazywali kiedyś w Top Gear: BMW serii 5 jechało po okręgu na granicy poślizgu (tył mu już uciekał) a jadące za nim Audi A6 nawet oponami nie piszczało.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 II gen - który rocznik najlepiej wybrać?
PostNapisane: dzisiaj, o 09:39 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 582
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Testy Top Gear traktowałbym z przymrużeniem oka. Oni ze wszystkiego bekę kręcą :) Na trajektorię ruchu duży wpływ ma rozkład masy, a to jak wiemy bmw5 a audi a6 różni bardzo mocno. Teoretycznie dla blondynki bezpieczniejsze będzie fwd (choć jej i tak to obojętne), ale przy obecnej ilości elektroniki też mocno dyskusyjne jest kto wyleci z zakrętu. Mamy teraz takie czasy że te "dawne trendy" mają już znaczenie czysto ideologiczne lub mające znaczenie w rękach zawodowego kierowcy na torze.

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
... jakieś reno
... kiwi off-road 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Online
 Tytuł: Re: Saab 9-3 II gen - który rocznik najlepiej wybrać?
PostNapisane: 45 minut temu 
Młodszy Chorąży

Dołączył(a): 27 cze 2015, o 10:20
Posty: 403
Lokalizacja: Kwidzyn
Model SAABa: 9-5
Tam to były dwa seryjne auta i to nie było w ramach żartu. Pewnie przy innym rozłożeniu mas było by nieco inaczej, ale nawet w DTM auta RWD miały niższy limit masy minimalnej niż FWD, o czymś to świadczy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL